Zo, ik ben weer lekker bijgelezen. Volgens mij is er in 1 week tijd maar 1 topic aan me voorbijgegaan.
Voor de duidelijkheid: Ik heb een week lang de nieuwe 1e jaars leerlingen van mijn opleiding moeten afbeulen etc. om te laten zien hoe zwaar deze opleiding wel niet is (ahum).
Ik vond het erg leuk om mijn klasgenootjes weer te zien etc. maar dat afzeiken/afstraffen vond ik helemaal niks. Die gastjes hebben toch zeker niks gedaan?
Stakkers!
Ik kwam gistermiddag om 16.00 uur thuis en heb vannacht 14 uur geslapen (voor de duidelijkheid: ik heb per nacht ongeveer 3-4 uur geslapen) maar nu voel ik me erg rottig.
Hoofdpijn, opgezwollen lymfeklieren in mijn hals en megaverkouden. Hopelijk blijft het hierbij, mijn hartslag gaat als een gek tekeer, ik durf geen temperatuur op te meten.
De flying Fox 's ochtends vroeg vond ik enorm lekker om wakker te worden, wat een doordringende geur zeg!
Toen ik thuis kwam heb ik lekker HIWTK gebruikt en You snap the Whip Body Butter.
Vava, zou ik misschien, zodra je hem hebt ook de Honey Bee Have mogen ruiken/proberen?
Ik heb je proefjes hier al een hele tijd klaarliggen, dus neem contact met me op en we regelen het!
Ik heb zoooveel zin in mijn nieuwe Lush shopdag!!
Ik heb alleen geen idee wanneer die zal plaatsvinden