Ik heb nu cosmetic led, die zit tussen Celestial en Imperials in zeiden ze.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:50 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor mijn volgende pot creme? Ik heb nu Celestial en opzich is hij wel lekker, maar ik heb het idee dat er een filmpje over mijn huid heenligt dat mijn poriën afsluit. Vooral als ik een stuk fiets (en daarbij een beetje in mijn gezicht zweet) geeft dat een vervelend gevoel, alsof ik het vocht niet kwijt kan. Ik heb liever dat een creme meteen intrekt.
Dat is leukquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Anitra het volgende:
* Anitra fluisterd even dat ze namens de de Lush-ies hier een kadootje had gemaakt voor Evenstar en Dark Manta
Leuk! Daar moeten ze blij mee zijn denk ik zo!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef Anitra het volgende:
Ik had er in gedaan:
Rockstar
Temptation (een halve)
Spice Mountain
en een proef Candy Fluff
En een foto van de Kessel-meet en daar achterop geschreven hartelijk gefeliciteerd van de Lush-ies
Nee nog niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Heb je mijn proefjes al ontvangen?
Huh? hoe kan dat nu?quote:
Dankjewel Ymme.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef ymme het volgende:
SS16, oh ja, altijd erg leuk die ontgroenings weken
Maar gelukkig het jij het overleeft, hebben de 1ste jaars het ook overleeft
Veel lush gebruiken, dan voel je je zo weer een stuk beter (hoop ik voor je)
Ik vind Karma zelf ook érg lekkerquote:Skin Drink is een rijke, voedende crème die ruikt naar Halva en Tahini omdat het gemaakt is van sesamolie. Deze olie verzacht de droge huid en wordt goed door de huid geabsorbeerd. In feite is deze crème helemaal gemaakt voor de droge huid; we gebruiken cacaoboter en amandelolie, verzachtende aloë vera, rozenblaadjes extracten, hydraterende verse avocado's en voedende primrose olie. We noemen het Skin Drink omdat het de droge huid hydrateert net zoals je een koel verfrissend drankje drinkt op een hete zomerdag om niet uit te drogen.
Ik wil hem wel overnemen! Wat vraag je ervoorquote:Op donderdag 8 september 2005 14:09 schreef Lotjeb het volgende:
Ok, ik heb in de aanbieding: 100 gram Fuel!
Ik heb de hoop opgegeven dat ik nog aan de geur ga wennen.... bah bah bah
Het eerste lushproduct waar ik echt niks mee kan.
Als ik hier iemand een plezier mee kan doen mail me dan ( lotjebb@yahoo.co.uk) want ik ga het niet meer gebruiken! Die geur....![]()
Ja.... ik wel in elk geval. In de winkel vond ik hem wel lekker maar hoe langer in 'm ruik hoe vervelender ik de geur ga vindenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef Aventura het volgende:
Vinden jullie die zo vies dan ??
slapen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag lekker naar londen voor een paar daagjes! 3x raden wat ik daar natuurlijk ga doen.....:P
Je mag de mijne ook nog steeds hebben. Vind hem echt erg vies.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef Aventura het volgende:
Ow jammer..Dan wil ik 'm wel van jou overnemen, Anitra
Oeh! Ga je ook naar de Bnever shop?quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef morgaine21 het volgende:
Ik ga volgende week vrijdag lekker naar londen voor een paar daagjes! 3x raden wat ik daar natuurlijk ga doen.....:P
Ik had hem toen mijn haar nog langer was voor de puntjes die gingen pluizen en toen vond ik hem perfect. Maar mijn haar is voor de vakantie gemilimeterd en probeer het dan maar eens in de puntjes te smerenquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:47 schreef Aventura het volgende:
Ow jammer..Dan wil ik 'm wel van jou overnemen, Anitra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |