abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30464332
Ik ben vandaag voor de 1e keer een lushwinkel binnengelopen (kalverstraat). Werd meteen overweldigend door al die geuren .
Was een beetje onder de indruk van alles wat er lag en wilde alles eigenlijk wel proberen!
Ben naar huis gegaan met de sandstone, vond de geur lekker fris en een het lijkt me super voor de huid.
Ook heb ik de new shampoo gekocht, dit is met kruidnagel, wel een beetje vreemde geur, maar niet vies. Het helpt tegen de moeie, droge hoofdhuid.
Ik vind het personeel erg aardig, ze leggen alles met geduld uit en lieten zien hoe ik het product moest gebruiken.
Ik kreeg ook een folder mee, waar alle producten in staan, ik heb nu alweer wat dingetjes die me wel lekker lijken. Deze dingen heb ik gewoon niet in de winkel zien staan, gewoon omdat er zoveel was!
Ik ga straks de producten voor het eerst gebruiken, ben benieuwd !
pi_30464417
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Oeh! Ga je ook naar de Bnever shop?
Daar ga ik zeker een kijkje nemen!
pi_30464449
Sweet je krijgt van dat honingpoeder van me had ik al op gerekend
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_30464485
Veel plezier ermee juss!
  zaterdag 10 september 2005 @ 20:59:26 #255
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30464502
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef juss het volgende:
Ik ben vandaag voor de 1e keer een lushwinkel binnengelopen (kalverstraat). Werd meteen overweldigend door al die geuren .
Was een beetje onder de indruk van alles wat er lag en wilde alles eigenlijk wel proberen!
Ben naar huis gegaan met de sandstone, vond de geur lekker fris en een het lijkt me super voor de huid.
Ook heb ik de new shampoo gekocht, dit is met kruidnagel, wel een beetje vreemde geur, maar niet vies. Het helpt tegen de moeie, droge hoofdhuid.
Ik vind het personeel erg aardig, ze leggen alles met geduld uit en lieten zien hoe ik het product moest gebruiken.
Ik kreeg ook een folder mee, waar alle producten in staan, ik heb nu alweer wat dingetjes die me wel lekker lijken. Deze dingen heb ik gewoon niet in de winkel zien staan, gewoon omdat er zoveel was!
Ik ga straks de producten voor het eerst gebruiken, ben benieuwd !
Heej wijfie!

Juss is ook gelushed.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30464517
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Daar ga ik zeker een kijkje nemen!
Allereerst veel plezier! En mag ik je vragen de Dirt face protector voor me mee te nemen als ze die nog hebben? (Dat is een gezichtscreme)
pi_30464818
Leuk, Juss!
Geniet lekker van je spulletjes
Billie Holiday is Lady Day!
pi_30464850
Waar krijg je meestal proefjes
pi_30464953
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:57 schreef Vava het volgende:
Sweet je krijgt van dat honingpoeder van me had ik al op gerekend
pi_30465029
je zeker dat er mee onder de douche durft te spingen Juss? Bedoel je weet er aan beginnen is niet meer op houden en 2e keer winkelen betekend de rest van het krantje ook willen proberen
pi_30465087
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
je zeker dat er mee onder de douche durft te spingen Juss? Bedoel je weet er aan beginnen is niet meer op houden en 2e keer winkelen betekend de rest van het krantje ook willen proberen
meeknikt
pi_30465688
ik ga mezefl binnenkort maar weer eens verwennen met een nieuw lush dingetje.. heb ik wel zin in..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_30466186
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef Sanne het volgende:

[..]

Heej wijfie!

Juss is ook gelushed.
Hee san!

Ja, ik had over lush gelezen en ik dacht ik ga het ook eens proberen, de geuren in de winkel hebben me zowiezo direct overgehaald!
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
Na de plezierwensen van de anderen (waarvoor tnx ) en dit berichtje ga ik me afvragen of ik het wel echt moet gaat gebruiken, m'n vriendje wordt nu namelijk al gek van het krantje waar ik een uur geleden een hele poos met m'n neus inzat (en door niks gestoord kon worden).

Hij was trouwens wel onder de indruk van de winkel, allereerst door de geuren; aan de verkoopster de vraag hoe ze het 8 uur tussen al deze geuren kon uithouden ! en de opmerking dat het toch net een groentewinkel was met al de kleuren en de stukken die afgesneden werden . Hij vond de winkel wel mooi en als ik het lekker vindt wil ie misschien wel zo'n pakketje geven .

De geur stijgt trouwens uit het zakje hier! Volgens mij lig ik straks lekker rozig in bed!
pi_30466649
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Allereerst veel plezier! En mag ik je vragen de Dirt face protector voor me mee te nemen als ze die nog hebben? (Dat is een gezichtscreme)
Kun je me zeggen hoeveel hij kost? (Dan weet ik of ik het voor kan schieten of dat je me beter vooruit kunt betalen, heb niet zo gek veel geld om daar uit te geven helaas )
Ik wil hem iig best voor je meenemen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 22:24:17 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30467975
dankjulliewel
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30468989
Zeg even over Fuel, ik vind 'm dus heel erg neutraal en zacht ruiken, ik snap absoluut niet hoe iemand 'm kan vinden stinken. Verder vind ik 'm echt perfect voor mijn haar, het maakt het zacht en doorkambaar maar toch stevig op de een of andere manier. Echt, Fuel mag blijven. Dus dames, dat u het even weet, ik ben de afvalbak voor Fuel. =P
Sanity is (not) statistical
pi_30469831
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
dankjulliewel
Alsjullieblieft hoor

Ik hoop dat het een erg geslaagde dag is geweest!
Let's plant a tree
pi_30470701
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef morgaine21 het volgende:

[..]

Kun je me zeggen hoeveel hij kost? (Dan weet ik of ik het voor kan schieten of dat je me beter vooruit kunt betalen, heb niet zo gek veel geld om daar uit te geven helaas )
Ik wil hem iig best voor je meenemen.
Hij kost rond de ¤12,- volgens de Bnever catalogus, alleen is even de vraag of ze em überhaupt wel hebben, via de mailorder iig niet meer tijdelijk, hij ondergaat een metamorfose geloof ik. Maar ik had gehoopt dat er misschien nog wat van een oude lading te vinden is Te gek dat je dat wil doen trouwens!
pi_30470911
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:50 schreef Maeghan het volgende:
Zeg even over Fuel, ik vind 'm dus heel erg neutraal en zacht ruiken, ik snap absoluut niet hoe iemand 'm kan vinden stinken. Verder vind ik 'm echt perfect voor mijn haar, het maakt het zacht en doorkambaar maar toch stevig op de een of andere manier. Echt, Fuel mag blijven. Dus dames, dat u het even weet, ik ben de afvalbak voor Fuel. =P
Ik vind hem niet stinken, ik vind hem juist lekker ruiken Maar ik gebruik het niet meer omdat ik nu korte haartjes heb En The Strokes 1x in de week doet wonderen En de rest van de week Hybrid new, dus hij ligt hier echt zielig te wezen.

@Avontura ik heb je gemaildals het goed is
pi_30471269
Ik ken die Fuel shampoo niet, althans wel uit de winkel maar nooit geprobeerd. Ik gebruik de Reincarnate en dat vind ik best fijne shampoo, was wel ff wennen omdat het haast niet schuimt maar mijn donkere haar wordt er wel mooi van
Volgende keer ga ik in elk geval The Strokes kopen (goeie verhalen over gelezen ) en hybrid
Let's plant a tree
pi_30471670
Reincarnate schuimt bij mij als een gek
pi_30471806
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef Anitra het volgende:
Reincarnate schuimt bij mij als een gek

Maar jouw haar is heel kort mijn haar is inmiddels een eindje over mijn schouders misschien moet ik er meer van gebruiken dan
Let's plant a tree
  zondag 11 september 2005 @ 00:19:58 #273
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30471884
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef _evenstar_ het volgende:
dankjulliewel
Gefeliciteerd!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zondag 11 september 2005 @ 00:34:10 #274
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30472310
SweetSixteen! Ik heb het pakketje toch ontvangen vandaag!
Heel erg bedankt! Ik rook al aan het zakje Olive Branch en hij rook zo lekker Ik denk dat ik daar binnenkort nog even een flesje van ga halen
Morgen ochtend ga ik het uitproberen!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30472668
Olive Branch is zo ontzettend lekker! Vooral in de douche
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')