Daar ga ik zeker een kijkje nemen!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:43 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Oeh! Ga je ook naar de Bnever shop?
Heej wijfie!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:54 schreef juss het volgende:
Ik ben vandaag voor de 1e keer een lushwinkel binnengelopen (kalverstraat). Werd meteen overweldigend door al die geuren.
Was een beetje onder de indruk van alles wat er lag en wilde alles eigenlijk wel proberen!
Ben naar huis gegaan met de sandstone, vond de geur lekker fris en een het lijkt me super voor de huid.
Ook heb ik de new shampoo gekocht, dit is met kruidnagel, wel een beetje vreemde geur, maar niet vies. Het helpt tegen de moeie, droge hoofdhuid.
Ik vind het personeel erg aardig, ze leggen alles met geduld uit en lieten zien hoe ik het product moest gebruiken.
Ik kreeg ook een folder mee, waar alle producten in staan, ik heb nu alweer wat dingetjes die me wel lekker lijken. Deze dingen heb ik gewoon niet in de winkel zien staan, gewoon omdat er zoveel was!
Ik ga straks de producten voor het eerst gebruiken, ben benieuwd!
Allereerst veel plezier! En mag ik je vragen de Dirt face protector voor me mee te nemen als ze die nog hebben? (Dat is een gezichtscreme)quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Daar ga ik zeker een kijkje nemen!
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:57 schreef Vava het volgende:
Sweet je krijgt van dat honingpoeder van mehad ik al op gerekend
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
je zeker dat er mee onder de douche durft te spingen Juss? Bedoel je weet er aan beginnen is niet meer op houden en 2e keer winkelen betekend de rest van het krantje ook willen proberen
Hee san!quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Heej wijfie!
Juss is ook gelushed.
Na de plezierwensen van de anderen (waarvoor tnxquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:14 schreef Anitra het volgende:
je zeker dat er mee onder de douche durft te spingen Juss? Bedoel je weet er aan beginnen is niet meer op houden en 2e keer winkelen betekend de rest van het krantje ook willen proberen
Kun je me zeggen hoeveel hij kost? (Dan weet ik of ik het voor kan schieten of dat je me beter vooruit kunt betalen, heb niet zo gek veel geld om daar uit te geven helaasquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:59 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Allereerst veel plezier! En mag ik je vragen de Dirt face protector voor me mee te nemen als ze die nog hebben? (Dat is een gezichtscreme)
Alsjullieblieft hoorquote:
Hij kost rond de ¤12,- volgens de Bnever catalogus, alleen is even de vraag of ze em überhaupt wel hebben, via de mailorder iig niet meer tijdelijk, hij ondergaat een metamorfose geloof ik. Maar ik had gehoopt dat er misschien nog wat van een oude lading te vinden isquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:51 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Kun je me zeggen hoeveel hij kost? (Dan weet ik of ik het voor kan schieten of dat je me beter vooruit kunt betalen, heb niet zo gek veel geld om daar uit te geven helaas)
Ik wil hem iig best voor je meenemen.
Ik vind hem niet stinken, ik vind hem juist lekker ruikenquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:50 schreef Maeghan het volgende:
Zeg even over Fuel, ik vind 'm dus heel erg neutraal en zacht ruiken, ik snap absoluut niet hoe iemand 'm kan vinden stinken. Verder vind ik 'm echt perfect voor mijn haar, het maakt het zacht en doorkambaar maar toch stevig op de een of andere manier. Echt, Fuel mag blijven. Dus dames, dat u het even weet, ik ben de afvalbak voor Fuel. =P
quote:Op zondag 11 september 2005 00:13 schreef Anitra het volgende:
Reincarnate schuimt bij mij als een gek
Gefeliciteerd!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |