abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30472917
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:17 schreef Vava het volgende:

[..]

Maar jouw haar is heel kort mijn haar is inmiddels een eindje over mijn schouders misschien moet ik er meer van gebruiken dan

nee ook toen het nog langer was
pi_30473155
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef Anitra het volgende:

[..]

nee ook toen het nog langer was
heb ik wel de goede shampoo gekregen dan hahaha
nouja, ik zal wel iets verkeerd doen dan! Morgen ga ik extra veel gebruiken, kan ik ook snel weer een nieuwe shampoo gaan proberen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  zondag 11 september 2005 @ 04:11:07 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_30475794
Ik ga volgende week zaterdag toch maar eens goed snuffelen aan The Olive Branch, ben wel erg nieuwsgierig nu .

Schoonzusje heeft een verlanglijstje doorgegeven:

• Anything van de Karma Lijn
  • Breath of Fresh Air
  • Lemony Flutter
  • Lip Lime

Moet lukken .

Ga zelf in ieder geval een nieuwe Ultimate Shine halen, die is bijna op. Verder even kijken naar Retread en The Strokes, Fuwari, Hybrid en Godiva en natuurlijk uitgebreid snuffelen aan de Imperialis aldaar.
  • [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_30476542
    Fuel ken ik niet. Daar heb ik dus ook geen mening over. Daarin tegen, is Jungle echt helemaal geweldig Nou heb ik ook niet zulk lang haar, dan werkt dit denk ik makkelijker dan bij lang haar Maar evengoed, blijft het een lekker goedje
    Ik ga de 27ste voor het eerst naar een Lush winkel Ik ga dan met het OV. heb d'r zin in!
    pi_30486023
    @Anitra
    Ik voel me een beetje bewitched door je

Ik had een oogje op Michael Bolton, maar jij hebt hem weg gekaapt...
    pi_30488440
    Oeps
    Ik wist niet dat jij het was.
    Maar het zijn er twee dus er is een deal te sluiten
    pi_30488730
    quote:
    Op zondag 11 september 2005 17:05 schreef Anitra het volgende:
    Oeps
    Ik wist niet dat jij het was.
    Maar het zijn er twee dus er is een deal te sluiten
    Geeft niet Kon je ook niet weten.

Als je ze wint en de prijs is niet veel hoger dan nu, dan wil ik best de kosten met je delen. Want ik wil er wel 1
    pi_30490577
    Weet iemand hier toevallig hoe het met de Engeland Bestelling staat?
    Falling feels like flying
    Until you hit the ground...
    Last.fm Twitter
    pi_30491501
    Maerycke heeft op 5 september besteld.
    pi_30491987
    quote:
    Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef Skaai het volgende:
    SweetSixteen! Ik heb het pakketje toch ontvangen vandaag!
    Heel erg bedankt! Ik rook al aan het zakje Olive Branch en hij rook zo lekker Ik denk dat ik daar binnenkort nog even een flesje van ga halen
    Morgen ochtend ga ik het uitproberen!
    Wow wat enorm goed!
    Maar wat duurde dat lang zeg
    Ik hoop dat You Snap The Whip niet gesmolten is ondertussen?

Veel plezier met je spulletjes
    Billie Holiday is Lady Day!
    pi_30492050
    Vava, ik heb een proefje Hybrid gekregen in de winkel, in principe mag je die wel hebben omdat ik er toch niks mee doe, en em alleen maar lekker vind ruiken, het kleine stukje schuimt bij mij echt niet.
    Ik doe hem morgen in de proefjes tas.

* Ja ja, Vava en ik gaan morgen serieus lunchen en proefjes uitwisselen *
    pi_30492427
    Smitten vond ik heerlijk ruiken. Maar nu ik op de helft van de pot ben gaat ie me toch stinken. Echt ineens een hele andere lucht. Hebben meer mensen daar last van?

Babyface vind ik echt wel t lekkerste produkt tot nu toe. Bij echt de meeste reinigers gaan toch mijn ogen wel tranen, en hier helemaal niet bij. En die lippenbalsems vind ik jammie.

Die potjes celestial heb ik niet meer teruggestuurt. Ik vond het een te gedoe en had geen zin in getouwtrek. Nu heb ik er (naar aanleiding van wat ik van Sanne las) lekker mijn candyfluff doorheen gegooid en gebruik ik ze als bodycreme. De glittertjes blijven dan echt veel langer zitten dan alleen met de poeder. Echt savonds zie je ze nog volop. En die geur is jammie. Voor gebruik moet ik het dan wel ff een beetje doorroeren om t vocht weg te krijgen, maar verder geweldig
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_30492545
    Oh, dat is vervelend nieuws over de Smitten.
    Ik heb em nu denk ik net een maandje, en jij, Jesse?

Babyface is zeker heerlijk, zeker een product die ik weer ga bestellen, ik werk nu echt met de brokkeltjes die over zijn. Heb je Sweet Japanese Girl al geprobeerd?

Is de bacon lucht eruit na de Candy Fluff?
    pi_30493034
    Ik heb hem 1 aug gekocht.
    Nee sweet japanese girl heb ik niet. Maar een echte scrub voor mijn gezicht is toch niet zo goed. Ik heb wel aquamarina en die vind ik heerlijk.
    De bacon lucht is er op deze manier helemaal uit
    De jan lul van het geheel.
    Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
    Kutsch; tussen kut en kitsch
    Het voelt heerlijk!!!!
    pi_30493989
    Haha, mail het naar Lush, dat ze alle klachten moeten behelpen met een doosje candy fluff
    pi_30495897
    Heb beide producten uitgeprobeerd, de sandstone gister al, rook heerlijk zomers! New Shampoo heb ik net uitgeprobeerd, m'n hoofdhuid voelt al wel rustig aan, ik hoop echt dat het helpt!
    pi_30496175
    Oh de Lush Feeling is soooo good
      zondag 11 september 2005 @ 21:34:24 #293
    57434 Marloes
    Digital Love
    pi_30496739
    Cosmetic lad is echt een heerlijke creme, smeert goed uit, trekt snel in, en hij ruikt ook geweldig
    The more you try to erase me,
    The more that I appear.
    pi_30499411
    Wanneer komen overigens die vestigingen in Utrecht en Arnhem (zie OP)?
    pi_30499524
    Jussop het moment dat ik met Lush shampoo begon had ik hele grote plekken op mijn hoofd en die zijn nu allemaal weg!! Ik gebruik ook het meeste de New shampoo!
    pi_30499936
    quote:
    Op zondag 11 september 2005 22:48 schreef Anitra het volgende:
    Jussop het moment dat ik met Lush shampoo begon had ik hele grote plekken op mijn hoofd en die zijn nu allemaal weg!! Ik gebruik ook het meeste de New shampoo!
    Dat klinkt goed! Ik heb vooral last van schilfertjes als ik veel stylingsproducten gebruik (ik weet 't dat is niet goed, maar mn haar is anders niet te handelen), ik hoop dat dit echt helpt, m'n hoofdhuid voelt al lekker rustig en ik heb al geen neiging om te krabben, dus dat is al positief!
    pi_30505689
    New ruikt zo lekker
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      maandag 12 september 2005 @ 07:19:36 #298
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_30505798
    quote:
    Op maandag 12 september 2005 06:38 schreef imago het volgende:
    New ruikt zo lekker
    Ik vind de kruidnagel-lucht zelf erg overheersend... Gebruik de Ultimate Shine vaker .

Ben érg benieuwd naar the Olive Branch, ga zeker weten snuffelen!!
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_30506049
    The Olive Branch is mega

Gisteravond lekker gelusht, maar mijn vriendje kwam wat eerder langs, dus hij mee de douche in.
    Hij was helemaal weg van You Snap The Whip, zo lekker en het rook naar bubblegum en snoepjes en alles wat zoet was.
    Verder vond ie het feit dat je de shampoobar maar 2 keer hoefde rond te draaien echt magic!
    HIWTK is zijn favoriet.

Ik begin toch langzaam te twijfelen aan zijn geaardheid.

Oh ja, ik heb em zelfs zo ver gekregen dat ie ook AOBS scrub gebruikte en Babyface (hij wilde het ook best wel zelf, hoor, hij was zo nieuwsgierig.)

En hij voelde zich zo lekker hihi...

Zo schattig

Zo dat moest ik even kwijt Uiteraard vond ik het zelf ook echt heerlijk!
    pi_30506386
    Leuk joh, ss16
    Mijn vriend wil er nog steeds niets van weten Haha, dan heb ik tenminsten wel alles voor mij alleen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')