quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
oei dat heb ik laatst ook gedaan, klote is dat he. Ik moest hem ook nog ontdooien, dat was helemaal rukquote:Op zondag 4 september 2005 12:27 schreef Grumpey het volgende:
omg, had ik vanochtend even een confronterend moment als student zijnde, ik heb serieus voor het eerst in mijn leven de glasplaten in mijn koelkast grondig gereinigd....
ik wordt oud
dat ontdooien ging vanzelf, de stroom was uitgevallen gisternacht, en ik werd wakker met plas in mijn koelkast. Zodoende ben ik begonnen met het voorval dus heb gelukkig een excuusquote:Op zondag 4 september 2005 12:30 schreef komrad het volgende:
[..]
oei dat heb ik laatst ook gedaan, klote is dat he. Ik moest hem ook nog ontdooien, dat was helemaal ruk
dan is het goed. Grumps check mijn pull:quote:Op zondag 4 september 2005 12:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dat ontdooien ging vanzelf, de stroom was uitgevallen gisternacht, en ik werd wakker met plas in mijn koelkast. Zodoende ben ik begonnen met het voorval dus heb gelukkig een excuus![]()
04-09-2005 Je hebt 1.483.000 uitgegeven, hiermee loopt u 3230 rente mis de komende week.quote:Op zondag 4 september 2005 12:29 schreef avw1982 het volgende:
Ik ben klaar voor het volgend seizoen.
04-09-2005 Je hebt je stadion uitgebreid en de aannemer 911 000 ¤ betaald.
04-09-2005 Je hebt je trainer vervangen. Dat heeft je 572 000 ¤ gekost.
ik gok een mooie 2 ton.quote:Op zondag 4 september 2005 12:33 schreef komrad het volgende:
[..]
dan is het goed. Grumps check mijn pull:
Harmen van Woerkom
TSI = 2 660 , 19 years, passable form
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities [Head]
Stamina: wretched Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: solid
Winger: poor Defending: solid
Scoring: passable Set pieces: wretched
graag een taxatie
Dat boeit niet. Liever een groot stadion dan die 3k rente.quote:Op zondag 4 september 2005 12:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
04-09-2005 Je hebt 1.483.000 uitgegeven, hiermee loopt u 3230 rente mis de komende week.
ik bedoelde: de supportermood wordt gereset, daarnaast is er komende week toch geen wedstrijd. Waarom heb je niet even gewacht enzo?quote:Op zondag 4 september 2005 12:36 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat boeit niet. Liever een groot stadion dan die 3k rente.![]()
Hiervoor.quote:Op zondag 4 september 2005 12:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik bedoelde: de supportermood wordt gereset, daarnaast is er komende week toch geen wedstrijd. Waarom heb je niet even gewacht enzo?
Ik had daar wel beter een weekje mee kunnen wachten maar dit was iets wat ik moest doen. Als ik het had uitgesteld had ik van dat geld een speler gekocht als ik een leuke zag op de TL. Dit is meer uit bescherming tegen mezelf.quote:Op zondag 4 september 2005 12:49 schreef REFUSED het volgende:
04-09-2005 Je hebt je trainer vervangen. Dat heeft je 572 000 ¤ gekost.
daar had je mee moeten wachten. hij zal dus ook een week sneller in leadership dalen nu terwijl het geen enkel nut heeft om hem nu al te hebben. of je moest natuurlijk nog geen goed coach hebben...
Wat is zijn maximale prijs? Ik wil natuurlijk niet teveel bieden maar ik wil mijn prijzengeld wel lekker uitgevenquote:Bojan Kro¨njar (68897419) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 1 480
Loon: 727 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: animal crackers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
leeft die nogquote:Op zondag 4 september 2005 12:18 schreef REFUSED het volgende:
sirdalord: die spatie moet weg achter [img] in die doc-file.
zeg het maar op het forum tegen die tijd, dan kan ik er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:05 schreef foetre het volgende:
[..]
ik wil wel een keer eindelijk is een keer wat tegenstand hoop ik.
zit deze 1e 2 woensdagen al vol die week erna?
daag me dan uit bitchquote:Op zondag 4 september 2005 10:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Owja, ik zoek ook nog een friendly
dat heeft bijna niemand meer, maar ik heb eigenlijk geen zin om het aan te passenquote:Op zondag 4 september 2005 14:06 schreef Lortnoc het volgende:
Nu we toch over de OP bezig zijn, ik heb al een tijdje geen HT arena site meer dus ik mag weer tussen de gewone stervelingen staan
quote:Boudewijn Kogel (75651626) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
daarom verkoop ik m ookquote:
http://nl.alltidhattrick.org/quote:Op zondag 4 september 2005 15:06 schreef jorryt het volgende:
heeft iemand zon site waar je kan zien bij wie je volgend seizoen in de competitie komt?
welke stats had die speler van 2 miljoen??? lekker bedragje welquote:Op zondag 4 september 2005 16:04 schreef ASSpirine het volgende:
04-09-2005 Je hebt een speler verkocht en 2 052 050 ¤ ontvangen.
04-09-2005 Je hebt een speler verkocht en 9 100 ¤ ontvangen.
04-09-2005 Je ontvangt voor deze speler: 220 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
04-09-2005 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 34 770 ¤.
04-09-2005 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
04-09-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
als jij met een gast uit china wil lullen over de stats van een speler gaat dat wat makkelijkerquote:Op zondag 4 september 2005 16:10 schreef Oldbie het volgende:
Wat is dat toch om alles in het engels te posten? We leven toch in nederland of is mijn topografie niet wat het geweest is?
Dat geloof ik graag, maar ik verwacht die gasten uit China niet op FOKquote:Op zondag 4 september 2005 16:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als jij met een gast uit china wil lullen over de stats van een speler gaat dat wat makkelijker
Als je transfervergelijking bekijkt zou je op 100k kunnen komen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:12 schreef Oldbie het volgende:
Ohja, heeft iemand mijn verschrikkelijk newbie vraag gelezen?
Ik begrijp dat mijn vraag in iedere Newbie FAQ en in de handleiding letterlijk wordt beantwoord maar toch stel ik hem even
Als je geen haast hebt met aankopen zijn er ook in het begin van het seizoen koopjes te krijgen mbt 17 jarigen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:35 schreef Yankee_One het volgende:
Omdat 17 jarigen dan niet te betalen zijn.
Als ik transfervergelijking bekijk komt hij tot 153k (gemiddeld 85 550). Ik heb zelf een maximale bedrag van 70k in mijn hoofd.quote:Op zondag 4 september 2005 16:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je transfervergelijking bekijkt zou je op 100k kunnen komen.
en dan zie je ook dat je voor 40k al een goed pos. van 17jr kan hebben (zonder het nutteloze redelijk scoren voor een mid). Koop liever voor 100k een goed pos. van 17 jr met daarnaast passen of verdedigen redelijk.
Waarom zou je überhaupt nu een 17jr speler voor veel geld willen kopen als ie volgende week 18 wordt?
Hou die 70k lekker in je zak en koop er begin volgend seizoen een goed pos. 17jr van. Scheelt je een week training en het levert je procentueel meer op bij doorverkoop dan een 18jr uitstekend pos.quote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als ik transfervergelijking bekijk komt hij tot 153k (gemiddeld 85 550). Ik heb zelf een maximale bedrag van 70k in mijn hoofd.
Het nutteloze redelijk scoren zullen andere managers ook in hun hoofd houden. Bieden zij meer dan dan 70k bied ik gewoon niet meer en zoek ik lekker verder. Ik heb rekening gehouden met het jarig zijn van deze speler. Vandaar mijn nogal lage bedrag.....ook vanwege het uitblijven van een antwoord hier.
Trouwens, je hebt mijn vraag niet beantwoord...je stelt een tegenvraag.
Op de basisschool wordt je geleerd vragen te lezen en dan pas antwoord te geven.
nofi natuurlijk
Daar zal het wel op neerkomen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hou die 70k lekker in je zak en koop er begin volgend seizoen een goed pos. 17jr van. Scheelt je een week training en het levert je procentueel meer op bij doorverkoop dan een 18jr uitstekend pos.
Je zou ook 2 redelijke 17jr. pos spelers kunnen kopen met een leuke bijstat (moet met 100k wel lukken) en die zsm optrainen en weer verkopen.
Nu 17jr trainees kopen is echt geld weggooien in mijn ogen, maar ieder zijn eigen mening.
in de volgende OP staat hij wel weer goedquote:
Nog geen tijd voor gehad om te tellen, ben nu Chen aan het helpen, dat heb ik aan hem beloofdquote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef komrad het volgende:
je kan natuurlijk al alvast alle genomimeerden erbij zetten
@qyn, je mag idd wel wat vaker komen hehe
in het land der blinden is eenoog koningquote:Op zondag 4 september 2005 18:55 schreef maniack28 het volgende:
Chen traint ook scoren en ik ben zo'n beetje zn personal assistant aan het worden geloof ikMoet nog een hoop gebeuren, ben nu zijn spelers aan het analyseren, daarna hoort hij wie er sowiezo uitmoeten en wat hij moet aankopen
het leek me toch erg duidelijkquote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef maniack28 het volgende:
huh, wat?waar? Lortnoc, coach? Land der blinden? Spreek niet van die wartaal man!!!
Lezen is moeilijk hequote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef komrad het volgende:
dat zeg ik niet, maar ik zie je niet als coach, meer als assisent
quote:Chen traint ook scoren en ik ben zo'n beetje zn personal assistant aan het worden geloof ik
dat wil je toch echt niet, personal assistent wordenquote:
zeikerdquote:Op zondag 4 september 2005 19:07 schreef komrad het volgende:
[..]
dat wil je toch echt niet, personal assistent worden
ik ben begonnen met ned. stats en dan is het erg moeilijk switchen naar engelsquote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
gezellig joralf en komrad, zo op t forumhopelijk mag ik r ff tussen komen
anyway, oldbie, problemen met engels? ht op engels instellen, tis toch een internationaal spelletjeen nee die gast uit china komt niet op FOK! maar wel op mn htmail en dan is t wat lastig nederlandse stats door te mailen
jij mag er altijd tussen komen VK, koop je ook nog een spelertje van me voor 2.5Mquote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
gezellig joralf en komrad, zo op t forumhopelijk mag ik r ff tussen komen
anyway, oldbie, problemen met engels? ht op engels instellen, tis toch een internationaal spelletjeen nee die gast uit china komt niet op FOK! maar wel op mn htmail en dan is t wat lastig nederlandse stats door te mailen
doenquote:Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef maniack28 het volgende:
Maar we hebben genoeg geslowchat, wat is de beste tijd om mijn spelers te listen? 2 mids + trainee. Lopen dan woensdag af, 20.00 uur doen?
quote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef komrad het volgende:
[..]
jij mag er altijd tussen komen VK, koop je ook nog een spelertje van me voor 2.5M
quote:uit OP
Probeer daarnaast de slowchat te beperken. Voor sommigen is dit erg gezellig, maar voor mensen die alleen met de topics meelezen kan dit erg irritant zijn.
ja hoor, ik denk alleen niet dat ie 2.5mlj doet, misschien in t begin van volgend seizoen als een hoop mensen op zoek zijn.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 19:32 schreef komrad het volgende:
die vlaggetjes komen er sneller bij dan dat ik ze verzamel dus dat schiet lekker op
ik heb er na deze week 19, dus dat duurt nog 20 seizoenen of zo in dit tempoquote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
volgend seizoen maar niet Fok!cup spelen, zat ik al aan te denken
200kquote:Ivan Dumont (17666209)
TSI = 3 110, 27 jaar, matig in vorm
Heeft zwak ervaring en is een slecht leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: matig
700k:quote:Bright Branquil (20184920)
TSI = 1 270, 27 jaar, redelijk in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Als je er eentje koopt werk je mee aan het versterken van mijn middenveldquote:Frits de Nies (66577858)
TSI = 1 730, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
1328 membersquote:Op zondag 4 september 2005 20:40 schreef maniack28 het volgende:
Leden 1305
en jij? Je bent wel eerder begonnen he
quote:1. mengvoeders uni-ted 0 0 - 0 0
2. citrus 0 0 - 0 0
3. Team NAC 0 0 - 0 0
4. FC Uddel 0 0 - 0 0
5. Gessel 0 0 - 0 0
6. Allstars Swiftboys 0 0 - 0 0
7. Kristiansund 0 0 - 0 0
8. Groningen United 0 0 - 0 0
Allez, als zelfs halve finalisten af gaan hakenquote:Op zondag 4 september 2005 20:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
![]()
volgend seizoen maar niet Fok!cup spelen, zat ik al aan te denken
Gaaf! Nog meer fokkers bij elkaar gekomen?quote:
zeker wetenquote:Op zondag 4 september 2005 21:04 schreef DeHovenier het volgende:
Hoofdpijn, koop je mn uitmuntend keep nog
quote:Op zondag 4 september 2005 16:16 schreef JJHelder het volgende:
[..]
welke stats had die speler van 2 miljoen??? lekker bedragje wel
Goede speler, jammer genoeg is die wegquote:Cristian Meli (50923105)
20 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Italia
Total Skill Index (TSI): 6 620
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: goed
Nope, ik zit wel bij een stadsgenoot die ik ook wel ken. Maar verder nietquote:Op zondag 4 september 2005 21:55 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Gaaf! Nog meer fokkers bij elkaar gekomen?
haha inderdaad en het is altijd welkomquote:Op zondag 4 september 2005 23:08 schreef MyImmortal het volgende:
yay promotiegeld is binnen, alle beetjes helpen
quote:Emanuel Halbertsma [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 310, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Memorabele fout weet je nog?quote:Op maandag 5 september 2005 10:10 schreef maniack28 het volgende:
Wat heeft de koei-award daar nou mee te maken?
Kan je em vrijdag rond een uur of 19 erop zetten? (zodat die maandag afloopt)quote:Op maandag 5 september 2005 07:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ik snap je niet helemaal Hoofdpijn....leg het nog eens een keer uit?
Joralf die bij Uddel in de competitie zit, meesterlijk
Mn YP:
[..]
Ja vertel, ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef ASSpirine het volgende:
Grumpey, voor 4 milj, hoeveel economen heb ik dan nodig om het rendabel te maken
met 1 econoom vang ik dan 12 k - 1,5 k : 10,5 k winst
ik weet niet hoeveel rente er is met meerdere economen
dit dusquote:Op maandag 5 september 2005 10:10 schreef maniack28 het volgende:
Wat heeft de koei-award daar nou mee te maken?
anyway, wel zonde hoor, allemaal dat geld op de bank laten staan. geld moet rollenquote:Mokkaboon schreef het volgende:
oh en een andere award ging over memorabele fout ofzo? weer een nominatie naar mezelf... de allerlaatste wedstrijd van het seizoen (voor P/D duel dus) 532 spelen met counter tactiek en dan in plaats van PIC te kiezen MOTS selecteren.... waardoor je teamgeest van tevreden naar geiriteerd zakt... terwijl het dus paradijs op aarde had kunnen worden (kheb goed leiderschap coach)
Normaal gesproken geef ik het zo snel mogelijk weer uit, omdat je met trainees ook veel (meer) kunt verdienen. Maar ik wil wachten tot begin volgend seizoen, zodat ik een leuke 17 jarige uitstekend kan kopen . . . In de tussentijd kun je makkelijk geld verdienen door economen aan te nemen. Dat levert je enkele tientallen K's opquote:Op maandag 5 september 2005 14:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dit dus
[..]
anyway, wel zonde hoor, allemaal dat geld op de bank laten staan. geld moet rollen![]()
![]()
Dit met het idee komend seizoen wat minder doelpunten tegen te krijgen... 32 is toch echt te veelquote:Eduardo Abrunhosa (27237452)
24 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 14 420
Loon: 2 832 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: redelijk Spelhervatting: uitstekend
Doelpunten in carrière: 8
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Sssst, je verklapt het geheim achter mijn succesquote:Op maandag 5 september 2005 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
tegendoelpunten zijn niet belangrijk, de verlosser JC (Cruyff) verwoordde het ooit zo mooi: "zolang je er één meer in schiet dan je tegenstander, dan win je de wedstrijd".
samen met deze:quote:Nik Alblas (69753461)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 807 ¤/week
Eigenaar: Vliegende Harries
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Leuk Duo denk ik zoquote:Doeke Steenbergen (67814143)
24 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Vliegende Harries
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Hehequote:Op maandag 5 september 2005 07:58 schreef Robar het volgende:
Nieuwe in onze divisie . .
**FEYENOORD**
Iemand met zo een naam zal wel weer erg snel degraderen
Aanvallers hebben niks aan positiespel.quote:Op maandag 5 september 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
ik train op positiespel, en daar moet hij juist nog in groeien, ik zie het probleem niet. Daarnaast heeft hij de beste score voor scoren van mijn team.
Bovendien worden ze er niet beter in als ze niet op het middenveld staanquote:Op maandag 5 september 2005 16:55 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Aanvallers hebben niks aan positiespel.
passenquote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
waar hebben aanvallers wat aan dan, behalve scoren?
Kijk even rond op http://www.databased.at/hattrick/x-files/index.asp Dit is een hele goede site voor beginnende managers. Al moet ik er zelf ook nog af en toe even op kijken.quote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
wat misschien wel een hanidg programmatje is om je team doorheen te halen is HTratingquote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Sodemieter op.... Hij is the greatest, net als ik...quote:Op maandag 5 september 2005 07:58 schreef Robar het volgende:
**FEYENOORD**
Het enige hattrick team waarbij spelers wegwillen naar de concurentiequote:Op maandag 5 september 2005 07:58 schreef Robar het volgende:
**FEYENOORD**
de huidige foutjes zijn eruit gehaald. Net als dat de topics weer up-to-date zijn. Ik ben nu vaker in de buurt om het bij te houdenquote:Op zondag 4 september 2005 21:00 schreef maniack28 het volgende:
Nog even een mededeling:
Het niet kunnen bewerken van de OP is naar alle waarschijnlijkheid een grootte probleem. Lijkt me dus verstandig als Hives evt. met een nieuw persoon (want sirdalord is toch dooddaar even naar kijkt! Zodat we voortaan gewoon de oude topics er nog tussen kunnen zetten enzo!
die heb ik vorige week al verzameldquote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
De geschiedenis van onze Hattrick-topics
#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006
#007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012
#013 | #014 | #015 | #016 | #017 | #018
#019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024
#025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
#031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036
#037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042
#043 | #044 | #045 | #046 | #047 | #048
#049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054
#055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
#061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066
#067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072
#073 | #074 | #075 | #076 | #077 | #078
#079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084
#085 | #086 | #087 |
dat wat ik heb gefabriceerd is inderdaad niet het meest overzichtelijkequote:Op maandag 5 september 2005 20:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Weet ik, maar ik verveelde me... vond dit wel mooi staan, dus ik ging er iets mee doen
Je moet wat
Je mag het, zelfs zonder bronvermelding, jatten.quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat wat ik heb gefabriceerd is inderdaad niet het meest overzichtelijke
Zelfs zonder bron vermelding?quote:Op maandag 5 september 2005 20:46 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je mag het, zelfs zonder bronvermelding, jatten.
Je loopt maar tot deel 84quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
die heb ik vorige week al verzameld. Zie link OP http://www.xs4all.nl/~dalord/hattricktopics.htm
Zeer netjesquote:Op maandag 5 september 2005 20:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
De geschiedenis van onze Hattrick-topics
#001 | #002 | #003 | #004 | #005 | #006
#007 | #008 | #009 | #010 | #011 | #012
#013 | #014 | #015 | #016 | #017 | #018
#019 | #020 | #021 | #022 | #023 | #024
#025 | #026 | #027 | #028 | #029 | #030
#031 | #032 | #033 | #034 | #035 | #036
#037 | #038 | #039 | #040 | #041 | #042
#043 | #044 | #045 | #046 | #047 | #048
#049 | #050 | #051 | #052 | #053 | #054
#055 | #056 | #057 | #058 | #059 | #060
#061 | #062 | #063 | #064 | #065 | #066
#067 | #068 | #069 | #070 | #071 | #072
#073 | #074 | #075 | #076 | #077 | #078
#079 | #080 | #081 | #082 | #083 | #084
#085 | #086 | #087 |
was vergeten nieuwe OP en overzicht te uploadenquote:
Speelschema is al bekend:quote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef foetre het volgende:
wanneer worden eigenlijk de speelschema's bekend?Ik zit al in een leuke poule
Ik weet het sterren zeggen niks maar ik heb er meestal 28 .De andere deelnemers hebben er tussen de 16 en 23 dus er zijn kansen voor mij.
Als ik thuiskom na een avondje weg heb ik wel eens de neiging om koopjes te zoeken op de TLquote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Oldbie het volgende:
Zou het lonen om midden in de nacht op de transfermarkt te neuzen? Zijn er dan betere koopjes te vinden (van de amerikaanse continenten?) Heel Europa (dus het gros van HT) ligt dan te maffen.
Gewoon iets wat ik me net zat te verzinnen. Het lijkt me dan minder druk dan tijdens GMT avonden
Kortom, het is de moeite waard.quote:Op maandag 5 september 2005 22:21 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Als ik thuiskom na een avondje weg heb ik wel eens de neiging om koopjes te zoeken op de TL
want dan heb je minder last van andere bieders
Hier is niets te koop.quote:Op maandag 5 september 2005 22:22 schreef komrad het volgende:
JD mag ik hier nog wel kopen ??
please please
komen dusquote:
Over een kleine twee weken kan je een heel klein beetje geld verwachten.quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef komrad het volgende:
[..]
komen dus
maar is het antwoord? ik neem aan ja
haha veel plezier vannacht en good luck. Als ik jou was zou ik wel eerst ff neuzen of er überhaupt wel iets interessants op de TL staat voor vannacht. Anders heb je die wekker voor niks gezet, das ook weer zo lulligquote:Op maandag 5 september 2005 22:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Kortom, het is de moeite waard.
* Oldbie zet zijn wekker op 04:30![]()
oh dank u groot opperhoofd der fok hattrick familiequote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]Hier heb je wel iets te zoeken want hier ben je positief
Voorlopig lig ik om 04:30 echt wel in mijn warme nestjequote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha veel plezier vannacht en good luck. Als ik jou was zou ik wel eerst ff neuzen of er überhaupt wel iets interessants op de TL staat voor vannacht. Anders heb je die wekker voor niks gezet, das ook weer zo lullig
Kijk maar naar supporter statistics - transfers. Daar kun je iets uithalen al zijn die cijfers erg vertekend, kleine landen hebben een belachelijk hoge gem. transfer waarde omdat praktisch alle spelers international of u20 kandidaat zijn daar.quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Oldbie het volgende:
Zou het lonen om midden in de nacht op de transfermarkt te neuzen? Zijn er dan betere koopjes te vinden (van de amerikaanse continenten?) Heel Europa (dus het gros van HT) ligt dan te maffen.
Gewoon iets wat ik me net zat te verzinnen. Het lijkt me dan minder druk dan tijdens GMT avonden
quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Oldbie het volgende:
groot gelijkquote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Voorlopig lig ik om 04:30 echt wel in mijn warme nestje
Ik zou dat team toch echt eerst even bekijken voor je weer zo een uitspraak doetquote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Sodemieter op.... Hij is the greatest, net als ik...
maakt niet zoveel uit, het tijdstip waarop iets in de verkoop staat wordt teveel waarde aan gehecht. Want snachts zijn er wel minder users online, maar ook met minder spelers in de aanbieding. De prijzen komen daardoor vaak rond hetzelfde niveau uit. Daarnaast is Argentinie een van de grootste HT-landen, en kan je dus ook gewoon je eigen spelers om 2 uur snachts op de TL gooien, ik krijg altijd normale prijs ervoor.quote:Op maandag 5 september 2005 22:16 schreef Oldbie het volgende:
onzin. er zijn ook minder spelers in de aanbiedingquote:Op maandag 5 september 2005 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Op ongewone europese HT tijden is het vaak goed zakendoen, minder concurentie online en dus minder kans op tegenbieders. Rond een uur of 10 's ochtends werkt ook altijd goed (gewoon vanaf je werk ofzo).
quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb geen tijd voor weekendmeeting,
5-5-0, 5-3-2, 5-4-1, 5-2-3 zijn je opties met maximale training.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:21 schreef foetre het volgende:
ik moet morgen weer tegen een VII klasser is het verstandig om6-2-2 te voetballen voor al mijn verdedigende trainies en dan vol op de counter te spelen. hij speelt meestal een aanvallende 4-4-2
Nooit 6-2-2 spelen want zo verlies je training. Gewoon je trainees opstellen en schijt hebben aan de uitslag.quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:21 schreef foetre het volgende:
ik moet morgen weer tegen een VII klasser is het verstandig om6-2-2 te voetballen voor al mijn verdedigende trainies en dan vol op de counter te spelen. hij speelt meestal een aanvallende 4-4-2
Ohkee thnx.dan maar 5-4-1 en gokken op een snelle counterquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:02 schreef Grumpey het volgende:
[..]
5-5-0, 5-3-2, 5-4-1, 5-2-3 zijn je opties met maximale training.
Ik moet dus twee weken achter elkaar tegen Joralf, eerst thuis en dan uit..quote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Speelschema is al bekend:
Game 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Game 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Game 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Game 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Game 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Game 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Game 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
After this the games reverse the fixtures, where week no.8 is reverse of week no.7, week 9 is the reverse of week 6 etc.
Net verhaalquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:28 schreef Jonks het volgende:
maakt niet zoveel uit, het tijdstip waarop iets in de verkoop staat wordt teveel waarde aan gehecht. Want snachts zijn er wel minder users online, maar ook met minder spelers in de aanbieding. De prijzen komen daardoor vaak rond hetzelfde niveau uit. Daarnaast is Argentinie een van de grootste HT-landen, en kan je dus ook gewoon je eigen spelers om 2 uur snachts op de TL gooien, ik krijg altijd normale prijs ervoor.
Eensch
Maaar.. wat ik heb gemerkt:
Verkopen 's nachts rond 2-3 uur is een grotere kans op bids vooral als je start bod lekker hoog is.
Verkopen 's nachts moet je niet doen als je een laag openingsbod hebt en hoopt dat er veel op geboden wordt.
Aankopen.. 's nachts kan handig zijn maar als de speler heel erg gewild is dan hoef je het niet te proberen er zijn dan namelijk gekken die er speciaal voor wakker worden en dan zoiets hebben van "nu ben ik wakker en zal ik hem hebben ook"
Mijn strategie voor 's nachts kopen is om voor het slapen gaan rond uur of 0:30-1:00 een bod te plaatsen wat ongeveer 10-15% is onder wat je maximaal normaal zou willen bieden.
Soms heb je hem soms heb je hem niet.
Als het een hele goeie is.. gewoon maxbod bieden.
Verkopen: Als ik keertje thuis kom na uitgaan (yeah! donderdagavond rox hard zeker nu de training al om 2:00 is) zet ik een paar spelers erop voor een hoge vraagprijs; verkopen ze niet probeer ik het maandag ochtend opnieuw verkopen ze wel (tot nu toe hele leuke resultaten) dan ben ik happy
Geen onzin maar mijn ervaringquote:Op dinsdag 6 september 2005 09:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
onzin. er zijn ook minder spelers in de aanbieding
Dat is het mooistequote:Op dinsdag 6 september 2005 18:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dan hebben we geen gedeelde ervaring![]()
Idd..quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef Grumpey het volgende:
2 keer pic, zit je beide met een top-TS te winnen van respectievelijk de nummer 6 en de nummer 2.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:51 schreef Grumpey het volgende:
2 keer pic, zit je beide met een top-TS te winnen van respectievelijk de nummer 6 en de nummer 2.
nou een goede PIC/MOTS tactiek kan je plaatsen op de ranglijst en dus geld schelen, maar idd het grote geld zit op lange termijn met name in trainenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:15 schreef Grumpey het volgende:
geld verdienen doe je anders niet door te piccen hoor
bijdehandjequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:16 schreef komrad het volgende:
[..]
nou een goede PIC/MOTS tactiek kan je plaatsen op de ranglijst en dus geld schelen, maar idd het grote geld zit op lange termijn met name in trainen
volgens mij ben jij normaal het bijdehandje dus ik dacht laat ik eens proberen slim over te komen, niet dat echt lukt met deze opmerking maar okequote:
goed slijmen, daar wordt je pas rijk van in het echte levenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:24 schreef ASSpirine het volgende:
daar doelde ik niet op
maar op je HT kennisslijm slijm
Tja, WO's....daar krijg ik nu ook mee te maken. Ik kan al niet degraderen. Maargoed, dat heeft iedereen in mijn divisie. Ik moet nog wel boven de andere 5 (oke, boven 4) eindigen om te promoveren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef ArTiC het volgende:
verschil tussen XI, X, IX en VIII is niet schrikbarend groot naar mijn mening
Ik promoveerde 2 seizoenen geleden van IX naar VIII en meteen vorig seizoen weer kampioen in VIII (durf zelfs te stellen dat VIII makkelijker is ivm WO's).
Hoop wel dat VII lastiger gaat worden, wil best ff een seizoen blijven hangen om te cashen qua trainees en een VI waardig team te vormen.
Een beetje inzicht kan geen kwaad hoor..quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
That is why you're so rich and good
Had ik niet kunnen bedenken eiglijk (denk ik)
Dat het verschil erg klein is heb je helemaal gelijk in, aangezien die competities heel snel achter elkaar gekomen zijn, één seizoen tussen de competities, met veel noobs en WO's, sinds de VIII erbij gekomen is zjin de verschillen daar erg klein, al begint de VIII naar verloop van tijd ook wel op een hoger niveau te komen..quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef ArTiC het volgende:
Ik promoveerde 2 seizoenen geleden van IX naar VIII en meteen vorig seizoen weer kampioen in VIII (durf zelfs te stellen dat VIII makkelijker is ivm WO's).
Hoop wel dat VII lastiger gaat worden, wil best ff een seizoen blijven hangen om te cashen qua trainees en een VI waardig team te vormen.
zo'n klassement heb ik in de jongere jaren van de federatie wel eens gehad, de belangrijkste vinding is dat het erg veel tijd kost om alles bij te houden. En ik verzeker je dat het na 15 weken toch wel gaat vervelen die handeling, maar als je dar geen last van hebt, be my guest. Het blijft altijd wel een leuk ideequote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
idtje van VK:
een fairplayklassement waarbij je punten aftrek krijgt voor rode en gele kaarten, blessures van de tegenstander en bonuspunten voor een 'cleane' wedstrijd.
of misschien veel leuker, een 'inverse-fairplayklassement' waarbij je bonuspunten krijgt door kaarten en blessures bij de tegenstander te schoppen, resulterende in de "Rachid Bouaouzan"-award aan t eind vh seizoen![]()
![]()
ik wil één en ander wel bijhouden als er interesse is
VII vind ik ook minder leuk vanwege de vele WO's Ik zat in een competitie met aan het eind 5 WO's en vanaf het begin al 4, dat was echt wekenlang achter elkaar een WO.. erg saai dus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef ArTiC het volgende:
Walk-Oversquote:Op woensdag 7 september 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
WO's?
Woeiquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik moet dus twee weken achter elkaar tegen Joralf, eerst thuis en dan uit..(4-7 en 7-4)
Whehehee, eerste wedstrijd 5-0 gewonnen dus!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:18 schreef Uddel het volgende:
Joralf en ik hebben trouwens al een WO in de competitie.. die gozer is gepromoveerd naar de VI en is gelijk een WO..
Erg goed ideequote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
idtje van VK:
een fairplayklassement waarbij je punten aftrek krijgt voor rode en gele kaarten, blessures van de tegenstander en bonuspunten voor een 'cleane' wedstrijd.
of misschien veel leuker, een 'inverse-fairplayklassement' waarbij je bonuspunten krijgt door kaarten en blessures bij de tegenstander te schoppen, resulterende in de "Rachid Bouaouzan"-award aan t eind vh seizoen![]()
![]()
quote:Emanuel Halbertsma [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 310, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Dat kun je bij Altiid HT ook zien enzo..quote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
idtje van VK:
![]()
ach ja, eigenlijk sinds ik begonnen ben playmaking getraind, maar was wel hard toe aan iets nieuws.. verdedigers is wel lucratief, maar dan moet je gewoon een uberaanval hebben, gekozen voor wingers, traint snel en met een beetje bijstats kun je er dik aan verdienenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef Lortnoc het volgende:
Kijk eens aan, een echte oudgediende. Leuk dat er nog een wingertrainer op dat niveau actief is, je ziet ze sowieso weinig en al helemaal bovenin.
Fijn... Ik begin met een lastige pot in de comp, en dan een WO in de beker en dan een WO in de competitie omdat de kampioen gestopt isquote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef komrad het volgende:
de nieuwe cupmatches staan er op
De bekerwedstrijd is eerst hequote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Fijn... Ik begin met een lastige pot in de comp, en dan een WO in de beker en dan een WO in de competitie omdat de kampioen gestopt is![]()
En ik maar twijfelen of ik later moet overstappen naar een andere training omdat wing mss niet goed genoeg was voor de topquote:Op woensdag 7 september 2005 13:48 schreef Prosac het volgende:
mijn doelstelling voor seizoen 15 was niet degraderen na een P/D te hebben gehaald, nu heb ik die P/D keurig gehaald, maar wel voor het kampioenschap. Na 3 seizoenen al kampioen in IV.3 en dat met sterkere tegenstanders.
De doelstelling voor komend seizoen is gewoon weer dezelfde: Niet degraderen. liefst een p/d voor de inkomsten. Extra versterking voor het middenveld, want Titanic, Supernatural en Worldclass kan iets beter. Tevens wil ik mijn keeper verbeteren.
De wing training zet ik gewoon lekker door en uiteindelijk wil ik het skilltraden weer op gaan pakken. Maar niet de eerste weken van het seizoen, want dan betaal je je scheel aan spelers.
quote:ames Aalbers (74483209) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 4 150
Loon: 2 539 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
LOL.. in feite maakt het weinig uit.. Met verdedigers is het moeilijk om hogerop te komen, met middenvelders heb ik altijd gezeik, aankoop is duur, verkoop levert marginaal op.. Aanvallers is altijd leuk overigens.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En ik maar twijfelen of ik later moet overstappen naar een andere training omdat wing mss niet goed genoeg was voor de top
wingbacks zijn zo'n groot probleem bij mijquote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
LOL.. in feite maakt het weinig uit.. Met verdedigers is het moeilijk om hogerop te komen, met middenvelders heb ik altijd gezeik, aankoop is duur, verkoop levert marginaal op.. Aanvallers is altijd leuk overigens.
Set Pieces schijnt bij spelers met wat leuke bijstats helemaal lucratief te zijn, zeker vanaf een stat met minimaal Briljant kun je zo al 750k bij een normale prijs opdrukken. Laatst achter een Supernatural mid aangezeten met Magisch spelhervatten, kostte eventjes 5 miljoen, terwijl je normaal gesproken rond de 4 miljoen moet betalen. TonyTravel uit II.3 haalt daar leuke winsten op.
overigens is mijn verdiende geld weer op, na aankoop van een wingback trainee (brilliant def) heb ik vandaag mijn laatste centen uitgegeven aan een supernatural mid, daardoor is de verdeling op het middenveld iets beter en heb ik nog een worldclass als reserve
snel haalt niet veel uit, tis nog altijd lang...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEH, niet mn trainee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freerk van de Garde (47895602)
19 jaar, goed in vorm, geblesseerd (7 weken)
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 10 730
Loon: 1 660 ¤/week
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: (geschorst)
Fysiek: 7 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Snel 10 doktoren.
Dat is.. heel zuur....quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-afgeschopte trainee-
Snel 10 doktoren.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snel 10 doktoren.
like me zeg maar, 2 briljante met 1 goed vleugelspel (als redelijk gekocht, steeg na 1 training en is daardoor direct 5 ton meer waard) en 1 met redelijk net aangekocht. Maar echt jong haal ik ze niet, max 21, liefst 20.. maar alles daaronder is vanwege de def trainers onbetaalbaar als 50% traineequote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wingbacks zijn zo'n groot probleem bij mij
Heb je eiglijk niks aan, die halen nooit meer dan 3 sterren bij mij
vaak maar 2,5
of een dure halen met veel def, en nog jong ook nog
woensdagbacks ook zelfde manierquote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
like me zeg maar, 2 briljante met 1 goed vleugelspel (als redelijk gekocht, steeg na 1 training en is daardoor direct 5 ton meer waard) en 1 met redelijk net aangekocht. Maar echt jong haal ik ze niet, max 21, liefst 20.. maar alles daaronder is vanwege de def trainers onbetaalbaar als 50% trainee
de woensdagbacks gebruik ik voor skilltrades
skilltraden met reeds gespeelde spelers levert nog maar weinig op. daarom is het nu nog ietsje meer giswerk, maar gaat me redelijk af.. meestal poppen ze toch wel binnen 2 trainingen. vanwege de comp speel ik met een 100% wing TM, maar daar heb ik tevens een speciale speler voor gekocht die inmiddels uitmuntend PM en formidabel wing heeft.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
woensdagbacks ook zelfde manier
zo zijn er wel wat gepopt bij mij
En voor de competitie denk ik om wat oudjes erin te zetten, kwestie van een sterkere team te hebben
Dan verlies ik wel 1 hele trainingsplaats in principe...
dit liever dan degraderen
hoe goedkoop is dat dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
skilltraden met reeds gespeelde spelers levert nog maar weinig op. daarom is het nu nog ietsje meer giswerk, maar gaat me redelijk af.. meestal poppen ze toch wel binnen 2 trainingen. vanwege de comp speel ik met een 100% wing TM, maar daar heb ik tevens een speciale speler voor gekocht die inmiddels uitmuntend PM en formidabel wing heeft.
Ik heb mijn oudjes eruit gegooid en heb op de zondag 50% nu 2 briljante staan, beide gelukkig 20 en redelijk goedkoop aan kunnen kopen
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Hoogste bod:
918 000 ¤ door de Klowis
Het bieden is geëindigd!
Netto: 829 229 ¤
Gekocht 8 weken terug voor: 230k
600k winst in 8 weken
1,8 en 1,75 miljoen, hetgeen voor een speler met passable wing toch best goedkoop is, aangezien degene van 1,75 met solid wing nu minimaal 2,4 waard is en dat na 1 trainingquote:
Dat doe ik nog net niet. Hij was wel mn grootste talentje maar nu moet hij het maar even rustig aan doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
als ik dat had, zou ik accuut stoppen
pm dacht ik ookquote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef maniack28 het volgende:
trouwens.... wat heeft een winger to the middle nodig? Ook passen of alleen wing?
Omg.. das kut..quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snel 10 doktoren.
Ik hoop het. Een beetje geblesseerd ok, maar dit is toch wel te hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef Uddel het volgende:
[..]
Omg.. das kut..
Mja.. 10 doktoren.. is hij begin van het seizoen wel weer bijna terug denk ik..
kan nooit tegen begin seizoen in orde zijn, ik gok op een week of 4quote:Op woensdag 7 september 2005 21:42 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Een beetje geblesseerd ok, maar dit is toch wel te hoor.
Volgens de tool van HattrickFiles:quote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kan nooit tegen begin seizoen in orde zijn, ik gok op een week of 4
volgens mij alleen wing en playmaking (dit is belangrijker dan wing), maar helemaal zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef maniack28 het volgende:
trouwens.... wat heeft een winger to the middle nodig? Ook passen of alleen wing?
32 schoten, waarvan 10 op doel. Behoorlijk wedstrijdverslag lijkt mequote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef komrad het volgende:
possession, 82%
OMFG!!!!quote:Ik ben hopeloos verloren.
Hovenier, serieus, zou je niet eens wat anders gaan trainen want zeg nou zelf goede keepers trainen is echt een kansloze zaak. Nofi, maar ik denk dat er heel wat meer uit je training te slepen valt dan dit.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ik moet tegen Mafia's (364710)
BTW komrad...keepertje kopen?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |