zo'n klassement heb ik in de jongere jaren van de federatie wel eens gehad, de belangrijkste vinding is dat het erg veel tijd kost om alles bij te houden. En ik verzeker je dat het na 15 weken toch wel gaat vervelen die handeling, maar als je dar geen last van hebt, be my guest. Het blijft altijd wel een leuk ideequote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
idtje van VK:
een fairplayklassement waarbij je punten aftrek krijgt voor rode en gele kaarten, blessures van de tegenstander en bonuspunten voor een 'cleane' wedstrijd.
of misschien veel leuker, een 'inverse-fairplayklassement' waarbij je bonuspunten krijgt door kaarten en blessures bij de tegenstander te schoppen, resulterende in de "Rachid Bouaouzan"-award aan t eind vh seizoen![]()
![]()
ik wil één en ander wel bijhouden als er interesse is
VII vind ik ook minder leuk vanwege de vele WO's Ik zat in een competitie met aan het eind 5 WO's en vanaf het begin al 4, dat was echt wekenlang achter elkaar een WO.. erg saai dus.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef ArTiC het volgende:
verschil tussen XI, X, IX en VIII is niet schrikbarend groot naar mijn mening
Ik promoveerde 2 seizoenen geleden van IX naar VIII en meteen vorig seizoen weer kampioen in VIII (durf zelfs te stellen dat VIII makkelijker is ivm WO's).
Hoop wel dat VII lastiger gaat worden, wil best ff een seizoen blijven hangen om te cashen qua trainees en een VI waardig team te vormen.
Walk-Oversquote:Op woensdag 7 september 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
WO's?
Woeiquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik moet dus twee weken achter elkaar tegen Joralf, eerst thuis en dan uit..(4-7 en 7-4)
Whehehee, eerste wedstrijd 5-0 gewonnen dus!!!!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:18 schreef Uddel het volgende:
Joralf en ik hebben trouwens al een WO in de competitie.. die gozer is gepromoveerd naar de VI en is gelijk een WO..
Erg goed ideequote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
idtje van VK:
een fairplayklassement waarbij je punten aftrek krijgt voor rode en gele kaarten, blessures van de tegenstander en bonuspunten voor een 'cleane' wedstrijd.
of misschien veel leuker, een 'inverse-fairplayklassement' waarbij je bonuspunten krijgt door kaarten en blessures bij de tegenstander te schoppen, resulterende in de "Rachid Bouaouzan"-award aan t eind vh seizoen![]()
![]()
quote:Emanuel Halbertsma [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 310, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Dat kun je bij Altiid HT ook zien enzo..quote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
idtje van VK:
![]()
ach ja, eigenlijk sinds ik begonnen ben playmaking getraind, maar was wel hard toe aan iets nieuws.. verdedigers is wel lucratief, maar dan moet je gewoon een uberaanval hebben, gekozen voor wingers, traint snel en met een beetje bijstats kun je er dik aan verdienenquote:Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef Lortnoc het volgende:
Kijk eens aan, een echte oudgediende. Leuk dat er nog een wingertrainer op dat niveau actief is, je ziet ze sowieso weinig en al helemaal bovenin.
Fijn... Ik begin met een lastige pot in de comp, en dan een WO in de beker en dan een WO in de competitie omdat de kampioen gestopt isquote:Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef komrad het volgende:
de nieuwe cupmatches staan er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |