abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30347719
idtje van VK:
een fairplayklassement waarbij je punten aftrek krijgt voor rode en gele kaarten, blessures van de tegenstander en bonuspunten voor een 'cleane' wedstrijd.
of misschien veel leuker, een 'inverse-fairplayklassement' waarbij je bonuspunten krijgt door kaarten en blessures bij de tegenstander te schoppen, resulterende in de "Rachid Bouaouzan"-award aan t eind vh seizoen
ik wil één en ander wel bijhouden als er interesse is
  woensdag 7 september 2005 @ 11:33:35 #227
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_30348451
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
idtje van VK:
een fairplayklassement waarbij je punten aftrek krijgt voor rode en gele kaarten, blessures van de tegenstander en bonuspunten voor een 'cleane' wedstrijd.
of misschien veel leuker, een 'inverse-fairplayklassement' waarbij je bonuspunten krijgt door kaarten en blessures bij de tegenstander te schoppen, resulterende in de "Rachid Bouaouzan"-award aan t eind vh seizoen
zo'n klassement heb ik in de jongere jaren van de federatie wel eens gehad, de belangrijkste vinding is dat het erg veel tijd kost om alles bij te houden. En ik verzeker je dat het na 15 weken toch wel gaat vervelen die handeling, maar als je dar geen last van hebt, be my guest. Het blijft altijd wel een leuk idee
pi_30348810
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef ArTiC het volgende:
verschil tussen XI, X, IX en VIII is niet schrikbarend groot naar mijn mening
Ik promoveerde 2 seizoenen geleden van IX naar VIII en meteen vorig seizoen weer kampioen in VIII (durf zelfs te stellen dat VIII makkelijker is ivm WO's).

Hoop wel dat VII lastiger gaat worden, wil best ff een seizoen blijven hangen om te cashen qua trainees en een VI waardig team te vormen.
VII vind ik ook minder leuk vanwege de vele WO's Ik zat in een competitie met aan het eind 5 WO's en vanaf het begin al 4, dat was echt wekenlang achter elkaar een WO.. erg saai dus.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_30348954
WO's?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30349208
in navolging van oldbie en Yankee_one even mijn doelstellingen voor komend seizoen in de IXde divisie.

Even vooraf, ik ben in mijn eerste seizoen gepromoveerd van de Xde naar de Ixde, mijn eerste en uiterst belangrijke doelstelling voor dit seizoen is: promotie.
Ik heb de teams waarbij ik zit geannalyseerd en het moet zeker mogelijk zijn. Ik heb mijn selectie voor komend jaar al rond, ik speel 5-3-2 en heb nu in mijn selectie:

2 keepers
10 jonge trainees achterin
5 centrale middenvelders
4 spitsen

In principe is mijn selectie nu rond, achterin jonkies, middenveld en voorin ervaring, ik zit er enkel over na te denken om in het nieuwe seizoen nog een goedkope redelijke trainee te halen in verband met mogelijke blessures, zodat ook bij blessures toch iedere week 10 trainees kunnen spelen.

Mijn selectie haalt bij een redelijke vorm minimaal 30 sterren, ik verwacht dat dit voldoende is om te promoveren. Daarnaast wil ik mijn trainees behouden tot ze naar formidabel verdedigen poppen, dit zal waarschijnlijk voor mijn beste trainees gebeuren op het einde van komend seizoen en voor de andere speler op het begin van het seizoen erna. Deze spelers zullen dan allemaal 18 of 19 zijn wanneer ze op dit niveau zitten.

Ik zit nu op een fanclub van 356 leden, deze zou ik graag zien groeien naar 450-500 aan het einde van het komende seizoen. Verder sta ik nu 60k negatief, deze hoop ik door stadioninkomsten weg te werken in de loop van het seizoen.
hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
  woensdag 7 september 2005 @ 12:02:22 #231
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_30349411
mijn doelstelling dit jaar:

Proberen 10 miljoen spaargeld te krijgen (ben er bijna) en vooral te houden het hele seizoen lang. Hopen dat ik ronde verder kom in beker dan vorig jaar (al denk ik dat ik vorig jaar sterker was) en vooral afstappen van de korte termijn training naar een langere termijn training (minder tijdsintensief) en een mooie 5e plek proberen veilig te stellen (ipv 4e dit seizoen ). Salarissen niet boven de 125k per week laten stijgen, en een mooie nederlandse middenvelder zoeken.
pi_30350828
quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
WO's?
Walk-Overs

over de Rachid Bouazouan Award, ik open wel een topic bij voldoende belangstelling, ik wil daar best de tijd in steken.

doelstellingen:

-een potentiele u20 speler binnenhalen
-een trainee met fatsoenlijke set pieces binnenhalen
-trainingsprogramma weer een beetje op peil krijgen, 5 long term, 5 short term, + dripplers
-mn hatstats (of AH punten op alltidhattrick.org) naar de 200 stuwen, of iig in de richting
-50+ sterrenrecord vestigen
-niet degraderen
-minstens net zover in beker komen als vorig jaar (4e ronde)
edit, ik vergeet:
-offlag captor (25) binnen de flag chaser community worden (dat is dan geen fok!cup) of fok!cup finale halen

[ Bericht 10% gewijzigd door Verbal_Kint op 07-09-2005 12:55:17 ]
pi_30351370
Big spending deze dagen, 2 spelers eruit voor in totaal 2.5 miljoen en voor 2.6 miljoen spelers teruggekocht:

21 jarige middenvelder met formidabel postitiepsel, redelijk passen, slecht ervaring
17 jarige vleugelspeler, goed vleugelspel, uitstekend passen, lange termijn trainee
23 jarige verdediger, Formidabel verdedigen, zwak en slecht bijstats, matig ervaring (!!)

doelstellingen:
- Top 3 in de competitie
- 40+ sterren halen
- 4e ronde van de beker
Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
pi_30351874
Mijn doelstellingen dit seizoen: promoveren en supporter worden
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 7 september 2005 @ 13:48:41 #235
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_30352685
mijn doelstelling voor seizoen 15 was niet degraderen na een P/D te hebben gehaald, nu heb ik die P/D keurig gehaald, maar wel voor het kampioenschap. Na 3 seizoenen al kampioen in IV.3 en dat met sterkere tegenstanders.

De doelstelling voor komend seizoen is gewoon weer dezelfde: Niet degraderen. liefst een p/d voor de inkomsten. Extra versterking voor het middenveld, want Titanic, Supernatural en Worldclass kan iets beter. Tevens wil ik mijn keeper verbeteren.
De wing training zet ik gewoon lekker door en uiteindelijk wil ik het skilltraden weer op gaan pakken. Maar niet de eerste weken van het seizoen, want dan betaal je je scheel aan spelers.
pi_30353328
Eindelijk gepromoveerd
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 7 september 2005 @ 14:19:23 #237
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30353398
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef Uddel het volgende:

[..]

Ik moet dus twee weken achter elkaar tegen Joralf, eerst thuis en dan uit.. (4-7 en 7-4)
Woei Dat worden de krakers En idd piccen!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_30353433
Kijk eens aan, een echte oudgediende. Leuk dat er nog een wingertrainer op dat niveau actief is, je ziet ze sowieso weinig en al helemaal bovenin.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  woensdag 7 september 2005 @ 14:21:34 #239
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30353459
quote:
Op woensdag 7 september 2005 10:18 schreef Uddel het volgende:
Joralf en ik hebben trouwens al een WO in de competitie.. die gozer is gepromoveerd naar de VI en is gelijk een WO..
Whehehee, eerste wedstrijd 5-0 gewonnen dus!!!! Wie is de beste? Ik ben de beste!!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 7 september 2005 @ 14:24:46 #240
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30353564
quote:
idtje van VK:
Erg goed idee Als jij dat zou willen bijhouden, dan hebben we al 2 leuke awards voor volgend seizoen!!!
pi_30354283
hier een wingertrainer (wel in VI )
Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
  woensdag 7 september 2005 @ 14:53:35 #242
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_30354424
Nogmaals voor de liefhebbers:

goed positiespel/goed passen, zwak ervaring, 300k: Ivan Dumont (17666209)
uitstekend positiespel/zwak passen, matig ervaring, 200k: Bright Branquil (20184920)
uitstekend scoren/matig passen, onvoorspelbaar, 17 jaar, 700k: Frits de Nies (66577858)

Allemaal nog onder de transfer compare, lopen om 20.00 uur vanavond af!!!
pi_30356415
Heb nu nog een friendly weten te regelen

Beetje laat, maar met een ad was het zo gepiept

EDIT
Wil iemand mn pull nog hebben?
quote:
Emanuel Halbertsma [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 310, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Children of the night. What music they make.
pi_30358385
in mijn friendly vanmiddag is mijn keeper eraf geschopt en daarna mijn reservekeeper ook

ik vrees dat de laatste het niet ga trekken voor komende woensdag, dus dat wordt zonder reservekeeper spelen in de eerste bekerronde
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_30358429
quote:
idtje van VK:
Dat kun je bij Altiid HT ook zien enzo..

Was vorig jaar degene met de meeste kaarten volgens mij.. Mijn spelers hebben altijd kaarten..

Maar dan win ik weleens een award.. de Bouaouzan-award

Goed idee dus

pi_30358492
Alleen worden onze kleine vrienden die net zijn begonnen nog steeds gediscrimineerd bij AH. Maargoed, scheelt al een hele hoop tellen dus.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_30359199
de nieuwe cupmatches staan er op
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  woensdag 7 september 2005 @ 17:35:50 #248
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_30359367
quote:
Op woensdag 7 september 2005 14:20 schreef Lortnoc het volgende:
Kijk eens aan, een echte oudgediende. Leuk dat er nog een wingertrainer op dat niveau actief is, je ziet ze sowieso weinig en al helemaal bovenin.
ach ja, eigenlijk sinds ik begonnen ben playmaking getraind, maar was wel hard toe aan iets nieuws.. verdedigers is wel lucratief, maar dan moet je gewoon een uberaanval hebben, gekozen voor wingers, traint snel en met een beetje bijstats kun je er dik aan verdienen
  woensdag 7 september 2005 @ 17:36:58 #249
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_30359400
quote:
Op woensdag 7 september 2005 17:31 schreef komrad het volgende:
de nieuwe cupmatches staan er op
Fijn... Ik begin met een lastige pot in de comp, en dan een WO in de beker en dan een WO in de competitie omdat de kampioen gestopt is
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_30359874
WO in de beker.. altijd fijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')