leeft die nogquote:Op zondag 4 september 2005 12:18 schreef REFUSED het volgende:
sirdalord: die spatie moet weg achter [img] in die doc-file.
zeg het maar op het forum tegen die tijd, dan kan ik er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:05 schreef foetre het volgende:
[..]
ik wil wel een keer eindelijk is een keer wat tegenstand hoop ik.
zit deze 1e 2 woensdagen al vol die week erna?
daag me dan uit bitchquote:Op zondag 4 september 2005 10:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Owja, ik zoek ook nog een friendly
dat heeft bijna niemand meer, maar ik heb eigenlijk geen zin om het aan te passenquote:Op zondag 4 september 2005 14:06 schreef Lortnoc het volgende:
Nu we toch over de OP bezig zijn, ik heb al een tijdje geen HT arena site meer dus ik mag weer tussen de gewone stervelingen staan
quote:Boudewijn Kogel (75651626) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
daarom verkoop ik m ookquote:
http://nl.alltidhattrick.org/quote:Op zondag 4 september 2005 15:06 schreef jorryt het volgende:
heeft iemand zon site waar je kan zien bij wie je volgend seizoen in de competitie komt?
welke stats had die speler van 2 miljoen??? lekker bedragje welquote:Op zondag 4 september 2005 16:04 schreef ASSpirine het volgende:
04-09-2005 Je hebt een speler verkocht en 2 052 050 ¤ ontvangen.
04-09-2005 Je hebt een speler verkocht en 9 100 ¤ ontvangen.
04-09-2005 Je ontvangt voor deze speler: 220 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
04-09-2005 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 34 770 ¤.
04-09-2005 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
04-09-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
als jij met een gast uit china wil lullen over de stats van een speler gaat dat wat makkelijkerquote:Op zondag 4 september 2005 16:10 schreef Oldbie het volgende:
Wat is dat toch om alles in het engels te posten? We leven toch in nederland of is mijn topografie niet wat het geweest is?
Dat geloof ik graag, maar ik verwacht die gasten uit China niet op FOKquote:Op zondag 4 september 2005 16:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
als jij met een gast uit china wil lullen over de stats van een speler gaat dat wat makkelijker
Als je transfervergelijking bekijkt zou je op 100k kunnen komen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:12 schreef Oldbie het volgende:
Ohja, heeft iemand mijn verschrikkelijk newbie vraag gelezen?
Ik begrijp dat mijn vraag in iedere Newbie FAQ en in de handleiding letterlijk wordt beantwoord maar toch stel ik hem even
Als je geen haast hebt met aankopen zijn er ook in het begin van het seizoen koopjes te krijgen mbt 17 jarigen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:35 schreef Yankee_One het volgende:
Omdat 17 jarigen dan niet te betalen zijn.
Als ik transfervergelijking bekijk komt hij tot 153k (gemiddeld 85 550). Ik heb zelf een maximale bedrag van 70k in mijn hoofd.quote:Op zondag 4 september 2005 16:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je transfervergelijking bekijkt zou je op 100k kunnen komen.
en dan zie je ook dat je voor 40k al een goed pos. van 17jr kan hebben (zonder het nutteloze redelijk scoren voor een mid). Koop liever voor 100k een goed pos. van 17 jr met daarnaast passen of verdedigen redelijk.
Waarom zou je überhaupt nu een 17jr speler voor veel geld willen kopen als ie volgende week 18 wordt?
Hou die 70k lekker in je zak en koop er begin volgend seizoen een goed pos. 17jr van. Scheelt je een week training en het levert je procentueel meer op bij doorverkoop dan een 18jr uitstekend pos.quote:Op zondag 4 september 2005 16:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als ik transfervergelijking bekijk komt hij tot 153k (gemiddeld 85 550). Ik heb zelf een maximale bedrag van 70k in mijn hoofd.
Het nutteloze redelijk scoren zullen andere managers ook in hun hoofd houden. Bieden zij meer dan dan 70k bied ik gewoon niet meer en zoek ik lekker verder. Ik heb rekening gehouden met het jarig zijn van deze speler. Vandaar mijn nogal lage bedrag.....ook vanwege het uitblijven van een antwoord hier.
Trouwens, je hebt mijn vraag niet beantwoord...je stelt een tegenvraag.
Op de basisschool wordt je geleerd vragen te lezen en dan pas antwoord te geven.
nofi natuurlijk
Daar zal het wel op neerkomen.quote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hou die 70k lekker in je zak en koop er begin volgend seizoen een goed pos. 17jr van. Scheelt je een week training en het levert je procentueel meer op bij doorverkoop dan een 18jr uitstekend pos.
Je zou ook 2 redelijke 17jr. pos spelers kunnen kopen met een leuke bijstat (moet met 100k wel lukken) en die zsm optrainen en weer verkopen.
Nu 17jr trainees kopen is echt geld weggooien in mijn ogen, maar ieder zijn eigen mening.
in de volgende OP staat hij wel weer goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |