die promoveerd dan toch wel ipv jou. Degradeer je ook niet? dan moet je gewoon je 5,5 miljoen vasthouden op je bankrekening en van de extra 7,5 ton rente die je daarmee krijgt per seizoen genieten. En trainen, voor de rest niet blindstaren op je competitie. Kampioen wordt je seizoen erop alleen als je ook daadwerkelijk sneller groeit dan anderen om je heen en hoe hoger je komt hoe lastiger dat is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:14 schreef komrad het volgende:
Maniackje sorry hoor, maar wordt toch niet echt vrolijk van die PM trainer met zijn 6* MF's
Hives, dat is niet zo handig
Mijn stadion:quote:03-09-2005 Arena-viewer
Het uitbreiden en herinrichten van het stadion is altijd een bron van grote trots geweest voor elke Hattricker. Met onze nieuwe Supporter-feature kun je nu je stadion, en de veranderingen daarvan, visualiseren. De Arena-viewer geeft een dynamisch beeld met clubkleuren, toeschouwerscapaciteit en je eigen bouwkundige voorkeuren. Veel plezier ermee!
Klik met je rechtermuisknop op het stadion en kies voor play. Ga dan het plaatje lekker verbouwen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:53 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik heb exact hetzelfde plaatje
Ik heb nog maar 25.000 plaatsen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:26 schreef maniack28 het volgende:
hehe, geluktIk vind dat ronde lelijk en ze zouden wat opties moeten geven qua hoogte van je stadion en overdekt of niet en hoeken enzo. Wel allemaal i.c.m. je stadiongrootte, want nu is het net alsof jij een stadion van 80.000 man hebt
Heb mijne veranderd, zie boven
ik had het net gepost en kreeg meteen mn bevestiging. Alles blijft dus zoals het isquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als je het nu invult dan krijg je het morgen volgens mij en als het dan binnen 2 weken niet betaald is halen ze het er weer af
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:32 schreef Lortnoc het volgende:
Ik heb ff zitten prutsen aan een wat meer interactieve versie van mijn site. Er zijn nog wat kleine dingetjes die toegevoegd en verbeterd moeten worden maar het is nu al bruikbaar.
De site is te vinden op:
http://www.lortnoc.com/htts
Ik zou het iig leuk vinden als jullie ff kijken en evt. toevoegen. Mensen zie zelf wat willen schrijven of maken zijn natuurlijk érg welkom (ik weet dat er hier best wat mensen zitten die iets te melden hebben), hoeft niet per sé met handelen te maken te hebben.
ik wil wel een keer eindelijk is een keer wat tegenstand hoop ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
wie wil een oefenpotje woensdag?
Beetje oud vind ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
hehe geinig dat stadium viewer
iemand nog geinteresseerd in een briljante middenvelder met wat ervaring en specialty head?
staat er op voor 1.666.666, KOOPJE , loopt morgenmiddag af
is ook best dom, als je ze toch hebt kan je ze beter tot zaterdagochtend houden....quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Jonks het volgende:
Nice job Lortnoc, strakke site!
@ komrad.. dat is om te voorkomen dat mensen een 0 teveel intypen.. zo blijven kosten van vergissingen beperkt.
Mijn broertje heeft b.v. ooit eens 21 woordvoerders ingehuurd ipv 2 ontslaan van 19 doktoren na ze net te hebben in gehuurd is best prijzig..
quote:Tommy Jung wurmde zich in de 35e minuut door de verdedigingslinie en maakte de 2 - 0.
quote:De snelle Tommy Jung sprintte in de 63e minuut langs zijn directe tegenstander, waardoor er ruimte ontstond voor Rodger Robles. Hij faalde echter oog in oog met de keeper.
Eindelijk heb ik weer eens een interressant seizoen en het komende beloofd ook weer leuk te worden, ik heb gemerkt dat je heel erg kan inkakken bij ht en je na een paar seizoen steeds minder specifiek bezig bent, want je lange termijn trainees doen het goed en je speelt niet onverdienstelijk (ook al degradeer je 2x achter elkaarquote:Zonder enige twijfel was Craig Grady de beste speler van USA. Daarentegen speelde Tommy Jung enigszins teleurstellend.
quote:Speler met ID 75599052 is voor het laatst gezien met zijn hondje doelloos rondlopend bij de trainingsvelden van zijn vroegere club. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij
Jep, maandagochtend om 9.00 beginnen aan de uni...quote:Op zondag 4 september 2005 10:01 schreef komrad het volgende:
ach joh, jij bent geslaagd
al uitgefeest??
heb je de intro gedaan??quote:Op zondag 4 september 2005 10:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, maandagochtend om 9.00 beginnen aan de uni...
Ben benieuwd
En bij jou, lukt het daar een beetje??
Er was geen intro voor HBO instromers... Ik krijg een of andere tutor die mij wegwijs gaat maken.quote:Op zondag 4 september 2005 10:05 schreef komrad het volgende:
[..]
heb je de intro gedaan??
trouwens onze fed gaat nog niet zo best
de intro gaat meer over of je de bierkraan kan vindenquote:Op zondag 4 september 2005 10:09 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Er was geen intro voor HBO instromers... Ik krijg een of andere tutor die mij wegwijs gaat maken.
Net alsof ik zelf de wc's niet kan vinden
Owja, ik zoek ook nog een friendlyquote:Op zondag 4 september 2005 10:14 schreef komrad het volgende:
[..]
de intro gaat meer over of je de bierkraan kan vinden
geen idee timmy, ik weet ook niet wat mijn eigen pull waard is
ik ben al voorzien sorryquote:Op zondag 4 september 2005 10:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Owja, ik zoek ook nog een friendly
quote:Op zondag 4 september 2005 10:24 schreef komrad het volgende:
[..]
ik ben al voorzien sorry
als je nu nog een trainee zocht kon ik je wel helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |