Men moet niets. Een topic of twee zegt al genoeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als er irritatie is moet men dat melden in het FB topic. Niet via een kuttopic.
Gaat ie weer lekker Static?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:49 schreef static het volgende:
En vertoef jij eens gewoon op je onderdeel. Welke geen forum is.
Prima hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat ie weer lekker Static?
Nee, je doet belerend en badinerend.quote:Ik mag als gebruiker van het forum ook gewoon zeggen wat ik vind.
Zodat het hem eens duidelijk wordt gemaakt; hij manifesteert zich zo ongeveer op die manier op het hele forum maar aangezien hij veel in GAM komt stond dat topic hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:48 schreef Tain het volgende:
Waarom zou een topic wat in GAM staat wat gaat over de irritatie naar een user toe open moeten blijven?
Ik heb het eergisteren ook bij Dagonet gemeld en vandaag weer, dus misschien dat hij er wat aan kan doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:50 schreef static het volgende:
[..]
Zodat het hem eens duidelijk wordt gemaakt; hij manifesteert zich zo ongeveer op die manier op het hele forum maar aangezien hij veel in GAM komt stond dat topic hier.
Dus we mogen hem niet affikken?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 19:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb het eergisteren ook bij Dagonet gemeld en vandaag weer, dus misschien dat hij er wat aan kan doen
In de basis heb je absoluut gelijk. Houd er echter wel rekening mee dat we in een vakantieperiode zitten en dat er dus minder mensen beschikbaar zijn. Tnx voor je opmerking ieg. We gaan er extra op letten, want submits zijn het ultieme teken van respect van de users.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:18 schreef Xrenity het volgende:
Hier dan maar: Ik vind het echt slecht dat het nieuws dat Metroid Hunters online gaat NIET gepost is... Heb het zelfs nog gesubmit, maar nee. Zie ik hem nu echt over het hoofd of is het echt niet geplaatst?
Maakt niet uit toch, aangezien er ook een 360 versie komtquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:53 schreef appelsientje het volgende:
Call of duty 2
Ik ben [PC] vergeten ervoor te zetten..
| 1 | [img] http://ourworld.cs.com/Royhooning/fokheader.jpg[/img] |
Ja dat ligt beslist aan de OP-grootte. Toen ik een aantal jaren geleden wel vaker de OP van het gamecubetopic verzorgde was dat ook altijd een probleem. (probleem treedt bv. ook op als ik in html een uitgebreide tabel post op het forum)quote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef maniack28 het volgende:
Dit probleem is trouwens al langer. Ik heb zelf een aantal keren de OP van het hattrick-topic verknoeid, maar je kan hem dus nooit editten. Nu dacht ik zelf dat het aan de grootte van de OP lag, zou dat kunnen?
Mjah... als de OP gewoon netjes wordt bijgehouden, hoeft er ook nooit ge-edit te worden
Gewoon de OP jatten , aanpassen, op je eigen server zeggen en dan duidelijk melden in het topic dat het nieuwe topic die OP moet hebben.quote:Op zondag 4 september 2005 20:59 schreef maniack28 het volgende:
geen slecht idee.... maar degene die over de OP gaan..die ... tsja... sirdalord is zo'n beetje van de wereld verdwenen sinds ie World of Warcraft is gaan spelen. En Hives zien we ook niet heel vaak... maar ik zal het doorgeven
* peristilius eens is.quote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
overgens wou ik ff kwijt dat ik het zwaar irritant vind dat het games.fok commentaar topic verhuist is.
in mijn ogen hoort het gewoon hier thuis, ik ben niet zo'n myat usertje
Ja klopt. We zijn aan het kijken wat er aan de hand is. Tnx.quote:Op maandag 5 september 2005 23:31 schreef nlboy het volgende:
De theme "Burnout Revenge v1 (WIP)" doet het niet. Klopt dat?
Hey waar is die theme gebleven?quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:50 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ja klopt. We zijn aan het kijken wat er aan de hand is. Tnx.![]()
Goede reclame. Als ze zien waar die l33t icoontjes vandaan komen dan gaan ze nooit meer weg.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:00 schreef mordradead het volgende:
zat ik laatst zo'n beetje op segaforum te rondneuzen (eigenlijk zonet) kwam ik dit topic tegen: http://www.segaforum.nl/viewtopic.php?t=17213 zoals je ziet is hier gebruikt van een icoontje vanaf de fok! server (die met de psp)wat een schande
Begint ie weer met zeiken?...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
ik , en andere storen ons gigantisch aan i-spy24 in het battlefield topic, hij loopt echt constant iedereen af te zeike met zen stoere praatjes en loopt constant flames te veroorzaken
[PC] Battlefield 2 - Deel 31
ik word er een beetje moe van
Check dat topic maar, tis echt absurd hoe irritant een 30 jarige zich kan gedragen.quote:
Ik wist niet dat jij al 30 was.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Check dat topic maar, tis echt absurd hoe irritant een 30 jarige zich kan gedragen.
ga wat nuttigs doen ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 19:04 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij al 30 was.![]()
Moehahahha
Nuttigs... Mmmhh even denken..quote:
Nee dan zou ik een ban krijgen als ik je daarbij hielp...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Nuttigs... Mmmhh even denken..
Nee, ik kan niets vezinnen. Kun jij me helpen gamedemon?
Heb je geen leuke spellen meer op de cube die je kan spelen ipv demon pesten?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Nuttigs... Mmmhh even denken..
Nee, ik kan niets vezinnen. Kun jij me helpen gamedemon?
Wat is er nu leuker dan demon plagen? Super Smash Bros.. Maar die heb ik uitgeleendquote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je geen leuke spellen meer op de cube die je kan spelen ipv demon pesten?
idd, door overal Spam te postenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef Tomasso het volgende:
Mister_T zit een beetje de PSP fanboy uit te hangen in alle DS games topics...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |