Nopequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
Niet dus?
quote:gekke aandringerige stalkende anale-termometermisbruiker.
Jawelquote:
ik scheld niemand uit, maargoed bij deze dan : Achterlijke kutmongool kap is met het topic verkloten omdat JIJ geen xbox 360 wilt betekent het niet dat niemand em wilt, klote nintendofanboyquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef BMH het volgende:
Kunnen jullie Gamedemon ff een corrigerende tik geven. Hij blijft maar doorgaan met het aanvallen van personen als mensen anders denken als hem. Ik vind het belachelijk dat jullie je druk maken om hoe iemand denkt over geld, terwijl anderen constant uitgescholden worden door Gamedemon.
Ik heb me voor de 2e keer in 3 jaar zo enorm geergerd aan gamedemon dat ik een scheldende post schreef.
Ik noemde hem een
[..]
![]()
Linksdraaiende melkzuur bacterie.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik scheld niemand uit, maargoed bij deze dan : Achterlijke kutmongool kap is met het topic verkloten omdat JIJ geen xbox 360 wilt betekent het niet dat niemand em wilt, klote nintendofanboy![]()
mischien zou je de mod rechten die je hebt is moeten gebruiken waar ze voor zijn behalve voor Rockstahs anti jou posts en SC titels veranderenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Gdemon en BMH anders best gemist het afgelopen jaar
post dan gelijk een link eikelsquote:
Misschien als jij je mening ook normaal zou posten dan zou GD niet zo op jou reageren verder moet je de post van Dino goed doorlezen want dat is eigenlijk ook mijn mening over dit gevalquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef BMH het volgende:
Kunnen jullie Gamedemon ff een corrigerende tik geven. Hij blijft maar doorgaan met het aanvallen van personen als mensen anders denken als hem. Ik vind het belachelijk dat jullie je druk maken om hoe iemand denkt over geld, terwijl anderen constant uitgescholden worden door Gamedemon.
Ik heb me voor de 2e keer in 3 jaar zo enorm geergerd aan gamedemon dat ik een scheldende post schreef.
Ik noemde hem een
[..]
![]()
dat soort dingen zit niemand op te wachtenquote:Nu krijg je de Xbox 360 core edition... "everything you loved about the xbox... cant be done on Xbox 360's core edition!". But you can upgrade the Xbox 360 with faceplates, a Wifi adapter, a Hard drive, wirreless controllers, and even a camera, a headset, a xbox live Gold subscription, HD cables, a remote control to view movies, a memery card to exchange information and a big filled wallet to steal the money from!
dat is in mijn ogen aleen maar flamenquote:Peter Moore, Peter pan! 1 miljard consoles! Als ze de Xbox 360 onder de productieprijskosten verkopen gaat Microsoft nog een keer failliet met 1 miljaard consoles.
ja.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mischien zou je de mod rechten die je hebt is moeten gebruiken waar ze voor zijn behalve voor Rockstahs anti jou posts en SC titels veranderen
Nou! dat kan toch echt niet! Mijn posts worden hier behandeld alsof het een communistisch boek is in the oval room.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:07 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind het niet erg als iemand kritiek op de xbox 360 heeft maar mensen praten alsof ze het ding al een jaar thuis hebben staan of praten op een zeer kinderachtige manier, bovendien staan die mensen niet open voor de goede dingen van de xbox 360 en zijn ze aleen maar aan het zeiken, als ze niks anders kunnen doen rotten ze maar op naar het topic waar ze wel normaal kunnen doen.
[..]
dat soort dingen zit niemand op te wachten
of
[..]
dat is in mijn ogen aleen maar flamen
word is volwassen enzoquote:Op maandag 22 augustus 2005 12:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Nou! dat kan toch echt niet! Mijn posts worden hier behandeld alsof het een communistisch boek is in the oval room.
Branden! branden! Censuur censuur! Eerwraak! Eerwraak!
Hilarische kerel![]()
Als je dat in het Revolution topic poste zat je offtopic.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
word is volwassen enzo![]()
als ik hetzelfde had gepost in het revolution topic had ik al 3 bans gehad![]()
Waarom? Hij zuigt en irriteert blijkbaar velen, geef hem eens de kans om repliek te geven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:52 schreef Tain het volgende:
Slotje maar
Daar wordt het dan eens tijd voor.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
dat doen ze niet zoveel hier static
Bull. Er is irritatie, bijzonder zwak om dat dicht te gooien.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:34 schreef speknek het volgende:
Die velen waren dat topic aan het volzuigen. Zuigtopics gaan dicht.
Als er irritatie is moet men dat melden in het FB topic. Niet via een kuttopic.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:45 schreef static het volgende:
[..]
Bull. Er is irritatie, bijzonder zwak om dat dicht te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |