haha inderdaad en het is altijd welkomquote:Op zondag 4 september 2005 23:08 schreef MyImmortal het volgende:
yay promotiegeld is binnen, alle beetjes helpen
quote:Emanuel Halbertsma [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 310, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Memorabele fout weet je nog?quote:Op maandag 5 september 2005 10:10 schreef maniack28 het volgende:
Wat heeft de koei-award daar nou mee te maken?
Kan je em vrijdag rond een uur of 19 erop zetten? (zodat die maandag afloopt)quote:Op maandag 5 september 2005 07:03 schreef DeHovenier het volgende:
Ik snap je niet helemaal Hoofdpijn....leg het nog eens een keer uit?
Joralf die bij Uddel in de competitie zit, meesterlijk
Mn YP:
[..]
Ja vertel, ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef ASSpirine het volgende:
Grumpey, voor 4 milj, hoeveel economen heb ik dan nodig om het rendabel te maken
met 1 econoom vang ik dan 12 k - 1,5 k : 10,5 k winst
ik weet niet hoeveel rente er is met meerdere economen
dit dusquote:Op maandag 5 september 2005 10:10 schreef maniack28 het volgende:
Wat heeft de koei-award daar nou mee te maken?
anyway, wel zonde hoor, allemaal dat geld op de bank laten staan. geld moet rollenquote:Mokkaboon schreef het volgende:
oh en een andere award ging over memorabele fout ofzo? weer een nominatie naar mezelf... de allerlaatste wedstrijd van het seizoen (voor P/D duel dus) 532 spelen met counter tactiek en dan in plaats van PIC te kiezen MOTS selecteren.... waardoor je teamgeest van tevreden naar geiriteerd zakt... terwijl het dus paradijs op aarde had kunnen worden (kheb goed leiderschap coach)
Normaal gesproken geef ik het zo snel mogelijk weer uit, omdat je met trainees ook veel (meer) kunt verdienen. Maar ik wil wachten tot begin volgend seizoen, zodat ik een leuke 17 jarige uitstekend kan kopen . . . In de tussentijd kun je makkelijk geld verdienen door economen aan te nemen. Dat levert je enkele tientallen K's opquote:Op maandag 5 september 2005 14:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dit dus
[..]
anyway, wel zonde hoor, allemaal dat geld op de bank laten staan. geld moet rollen![]()
![]()
Dit met het idee komend seizoen wat minder doelpunten tegen te krijgen... 32 is toch echt te veelquote:Eduardo Abrunhosa (27237452)
24 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 14 420
Loon: 2 832 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: briljant
Scoren: redelijk Spelhervatting: uitstekend
Doelpunten in carrière: 8
Hattricks in carrière: 1
Competitiedoelpunten dit seizoen: 1
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Sssst, je verklapt het geheim achter mijn succesquote:Op maandag 5 september 2005 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
tegendoelpunten zijn niet belangrijk, de verlosser JC (Cruyff) verwoordde het ooit zo mooi: "zolang je er één meer in schiet dan je tegenstander, dan win je de wedstrijd".
samen met deze:quote:Nik Alblas (69753461)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 190
Loon: 807 ¤/week
Eigenaar: Vliegende Harries
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Leuk Duo denk ik zoquote:Doeke Steenbergen (67814143)
24 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Vliegende Harries
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
Hehequote:Op maandag 5 september 2005 07:58 schreef Robar het volgende:
Nieuwe in onze divisie . .
**FEYENOORD**
Iemand met zo een naam zal wel weer erg snel degraderen
Aanvallers hebben niks aan positiespel.quote:Op maandag 5 september 2005 16:45 schreef SocialDisorder het volgende:
ik train op positiespel, en daar moet hij juist nog in groeien, ik zie het probleem niet. Daarnaast heeft hij de beste score voor scoren van mijn team.
Bovendien worden ze er niet beter in als ze niet op het middenveld staanquote:Op maandag 5 september 2005 16:55 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Aanvallers hebben niks aan positiespel.
passenquote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
waar hebben aanvallers wat aan dan, behalve scoren?
Kijk even rond op http://www.databased.at/hattrick/x-files/index.asp Dit is een hele goede site voor beginnende managers. Al moet ik er zelf ook nog af en toe even op kijken.quote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
wat misschien wel een hanidg programmatje is om je team doorheen te halen is HTratingquote:Op maandag 5 september 2005 17:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |