De bekerwedstrijd is eerst hequote:Op woensdag 7 september 2005 17:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Fijn... Ik begin met een lastige pot in de comp, en dan een WO in de beker en dan een WO in de competitie omdat de kampioen gestopt is![]()
En ik maar twijfelen of ik later moet overstappen naar een andere training omdat wing mss niet goed genoeg was voor de topquote:Op woensdag 7 september 2005 13:48 schreef Prosac het volgende:
mijn doelstelling voor seizoen 15 was niet degraderen na een P/D te hebben gehaald, nu heb ik die P/D keurig gehaald, maar wel voor het kampioenschap. Na 3 seizoenen al kampioen in IV.3 en dat met sterkere tegenstanders.
De doelstelling voor komend seizoen is gewoon weer dezelfde: Niet degraderen. liefst een p/d voor de inkomsten. Extra versterking voor het middenveld, want Titanic, Supernatural en Worldclass kan iets beter. Tevens wil ik mijn keeper verbeteren.
De wing training zet ik gewoon lekker door en uiteindelijk wil ik het skilltraden weer op gaan pakken. Maar niet de eerste weken van het seizoen, want dan betaal je je scheel aan spelers.
quote:ames Aalbers (74483209) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
19 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 150
Loon: 2 539 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
LOL.. in feite maakt het weinig uit.. Met verdedigers is het moeilijk om hogerop te komen, met middenvelders heb ik altijd gezeik, aankoop is duur, verkoop levert marginaal op.. Aanvallers is altijd leuk overigens.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
En ik maar twijfelen of ik later moet overstappen naar een andere training omdat wing mss niet goed genoeg was voor de top
wingbacks zijn zo'n groot probleem bij mijquote:Op woensdag 7 september 2005 19:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
LOL.. in feite maakt het weinig uit.. Met verdedigers is het moeilijk om hogerop te komen, met middenvelders heb ik altijd gezeik, aankoop is duur, verkoop levert marginaal op.. Aanvallers is altijd leuk overigens.
Set Pieces schijnt bij spelers met wat leuke bijstats helemaal lucratief te zijn, zeker vanaf een stat met minimaal Briljant kun je zo al 750k bij een normale prijs opdrukken. Laatst achter een Supernatural mid aangezeten met Magisch spelhervatten, kostte eventjes 5 miljoen, terwijl je normaal gesproken rond de 4 miljoen moet betalen. TonyTravel uit II.3 haalt daar leuke winsten op.
overigens is mijn verdiende geld weer op, na aankoop van een wingback trainee (brilliant def) heb ik vandaag mijn laatste centen uitgegeven aan een supernatural mid, daardoor is de verdeling op het middenveld iets beter en heb ik nog een worldclass als reserve
snel haalt niet veel uit, tis nog altijd lang...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEH, niet mn trainee.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freerk van de Garde (47895602)
19 jaar, goed in vorm, geblesseerd (7 weken)
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 10 730
Loon: 1 660 ¤/week
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: (geschorst)
Fysiek: 7 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Snel 10 doktoren.
Dat is.. heel zuur....quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-afgeschopte trainee-
Snel 10 doktoren.
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:24 schreef avw1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freerk van de Garde (47895602)
19 jaar, goed in vorm, geblesseerd (7 weken)
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 10 730
Loon: 1 660 ¤/week
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: (geschorst)
Fysiek: 7 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Snel 10 doktoren.
like me zeg maar, 2 briljante met 1 goed vleugelspel (als redelijk gekocht, steeg na 1 training en is daardoor direct 5 ton meer waard) en 1 met redelijk net aangekocht. Maar echt jong haal ik ze niet, max 21, liefst 20.. maar alles daaronder is vanwege de def trainers onbetaalbaar als 50% traineequote:Op woensdag 7 september 2005 19:23 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wingbacks zijn zo'n groot probleem bij mij
Heb je eiglijk niks aan, die halen nooit meer dan 3 sterren bij mij
vaak maar 2,5
of een dure halen met veel def, en nog jong ook nog
woensdagbacks ook zelfde manierquote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
like me zeg maar, 2 briljante met 1 goed vleugelspel (als redelijk gekocht, steeg na 1 training en is daardoor direct 5 ton meer waard) en 1 met redelijk net aangekocht. Maar echt jong haal ik ze niet, max 21, liefst 20.. maar alles daaronder is vanwege de def trainers onbetaalbaar als 50% trainee
de woensdagbacks gebruik ik voor skilltrades
skilltraden met reeds gespeelde spelers levert nog maar weinig op. daarom is het nu nog ietsje meer giswerk, maar gaat me redelijk af.. meestal poppen ze toch wel binnen 2 trainingen. vanwege de comp speel ik met een 100% wing TM, maar daar heb ik tevens een speciale speler voor gekocht die inmiddels uitmuntend PM en formidabel wing heeft.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
woensdagbacks ook zelfde manier
zo zijn er wel wat gepopt bij mij
En voor de competitie denk ik om wat oudjes erin te zetten, kwestie van een sterkere team te hebben
Dan verlies ik wel 1 hele trainingsplaats in principe...
dit liever dan degraderen
hoe goedkoop is dat dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 19:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
skilltraden met reeds gespeelde spelers levert nog maar weinig op. daarom is het nu nog ietsje meer giswerk, maar gaat me redelijk af.. meestal poppen ze toch wel binnen 2 trainingen. vanwege de comp speel ik met een 100% wing TM, maar daar heb ik tevens een speciale speler voor gekocht die inmiddels uitmuntend PM en formidabel wing heeft.
Ik heb mijn oudjes eruit gegooid en heb op de zondag 50% nu 2 briljante staan, beide gelukkig 20 en redelijk goedkoop aan kunnen kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |