Ja daarom dacht ik ook, waarom maak ik er geen eenquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:39 schreef Skaai het volgende:
Duurde wel even zeg, pfoe!
Ach je bent zelf een openingspostquote:
http://www.alexios.nl/nl/index.aspquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hey.
Waar kan je in Utrecht een beetje leuk eten?
De Burger King op Utrecht Centraal.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hey.
Waar kan je in Utrecht een beetje leuk eten?
Doe moeilijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:47 schreef timbob het volgende:
[..]
wat?
ik heb niet gezegt: Ik geloof je niet?!
ik wilde alleen weten waar je dat vandaan haalde
Je hebt me gewoon in één keer moeten geloven.quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:47 schreef timbob het volgende:
[..]
wat?
ik heb niet gezegd: Ik geloof je niet?!
ik wilde alleen weten waar je dat vandaan haalde
Als je daar gaat eten moet je alleen niet de pech hebben dat Wolter Kroes optreedt ofzo, dat hadden wij wel een keerquote:
Ken je dat restaurantje naast de Rembrandt?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je daar gaat eten moet je alleen niet de pech hebben dat Wolter Kroes optreedt ofzo, dat hadden wij wel een keer
Maar ach, was best gezellig
De Connaisseur??quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ken je dat restaurantje naast de Rembrandt?
Ik vind het wel gezellig. Je kunt er best goed eten voor weinig geldquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja
Is ook wel een klein en lief restaurantje heh
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt me gewoon in één keer moeten geloven.
Je vroeg om een bron of een link
Boehoehoehoe..
Nu ga ik even verder huilen als smurfin...
Boehoehoehoehoe.
Ja, kloptquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig. Je kunt er best goed eten voor weinig geld![]()
I knowquote:De carpaccio is lekker![]()
M'n vriend heeft er nog een tijdje gewerktquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, kloptIk was er 2 weken geleden.
[..]
I know![]()
Dat had ik ook al gezegd,maar niemand reageert erquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:00 schreef BVO het volgende:
Hoi!
Hoi Nano!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:02 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gezegd,maar niemand reageert er![]()
Zie je het,helemaal niemandquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:02 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gezegd,maar niemand reageert er![]()
Dat was niet mijn vriend hoor, trouwensquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:55 schreef Duiveltja het volgende:
Er werkt trouwens een gozert die net als een wijf praat
Wat deed je net dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:59 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben te lui om zelf PI's te posten
sexy,maak eens zo'n coole foto!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:11 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb me toch een vet setje voor me stagewoooo ik ben blij
Oh dat dacht ik meteen namelijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vriend hoor, trouwens
Ja me cam is brak, me digitale camera de batterijen zijn opquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:12 schreef Nano het volgende:
[..]
sexy,maak eens zo'n coole foto!
Die van Spanje is leuk!![]()
Ik val in herhaling![]()
Hoe was de minimeet??quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
De Connaisseur zit ook in Den Haag!!! Prima eten daar!!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Even tussendoor,
jouw avatar is trouwens wel een kenmerk.
De jouwe werd met de dag mooierquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Even tussendoor,
jouw avatar is trouwens wel een kenmerk.
Okquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
Anders kom je morgen even langs zaandam?
zaandam?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
Anders kom je morgen even langs zaandam?
Volgens Christine leuk, maar of dat wederzijds is moeten we natuurlijk nog afwachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |