Dat had ik ook al gezegd,maar niemand reageert erquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:00 schreef BVO het volgende:
Hoi!
Hoi Nano!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:02 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gezegd,maar niemand reageert er![]()
Zie je het,helemaal niemandquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:02 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat had ik ook al gezegd,maar niemand reageert er![]()
Dat was niet mijn vriend hoor, trouwensquote:Op woensdag 23 maart 2005 20:55 schreef Duiveltja het volgende:
Er werkt trouwens een gozert die net als een wijf praat
Wat deed je net dan?quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:59 schreef timbob het volgende:
[..]
ik ben te lui om zelf PI's te posten
sexy,maak eens zo'n coole foto!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:11 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb me toch een vet setje voor me stagewoooo ik ben blij
Oh dat dacht ik meteen namelijkquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vriend hoor, trouwens
Ja me cam is brak, me digitale camera de batterijen zijn opquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:12 schreef Nano het volgende:
[..]
sexy,maak eens zo'n coole foto!
Die van Spanje is leuk!![]()
Ik val in herhaling![]()
Hoe was de minimeet??quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:54 schreef babette21 het volgende:
De Connaisseur zit ook in Den Haag!!! Prima eten daar!!
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Even tussendoor,
jouw avatar is trouwens wel een kenmerk.
De jouwe werd met de dag mooierquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Even tussendoor,
jouw avatar is trouwens wel een kenmerk.
Okquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
Anders kom je morgen even langs zaandam?
zaandam?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:14 schreef bar_rel het volgende:
Anders kom je morgen even langs zaandam?
Volgens Christine leuk, maar of dat wederzijds is moeten we natuurlijk nog afwachten.quote:
Wanneer is onze minimeet?quote:
ooooehh..wacht..ik open even een topicquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wanneer is onze minimeet?
Eventueel met die andere toffe, Tania.
mini haha!!!! nee was gezellie....quote:
Neem 'ns niet alles voor jezelf.quote:
Dat klinkt als een vis in het waterquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mini haha!!!! nee was gezellie....
lekker in de zon gezeten, eigenlijk zoveel relaxter dan achter je beeldscherm
en natuurlijk over iedereen hier geroddeld en geniale plannen voor de maximeet bedacht
Jij hebt Christine tochquote:
Was gezellig he?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
mini haha!!!! nee was gezellie....
lekker in de zon gezeten, eigenlijk zoveel relaxter dan achter je beeldscherm
en natuurlijk over iedereen hier geroddeld en geniale plannen voor de maximeet bedacht
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:18 schreef niksan het volgende:
[..]
ooooehh..wacht..ik open even een topic![]()
quote:Wie komen er?Bupatih niksan Tania18
Wie komen er misschien
...
Wie komen er niet?
...
langedijk mênquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:18 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja je woont toch in Alkmaar?dat is 15 minuten van mijn Uitgeest
![]()
Ga je definitief van je bril af? Of gewoon nieuwenquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Was gezellig he?
Ik ben daarna nog ff gaan shoppen
Heb nieuwe kleren gekocht, en een afspraak gemaakt voor morgen om nieuwe contactlenzen te halen
mja da's natuurlijk niet aan je afstuderen werken.... maar ja óók niet fok!ken haha!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:20 schreef Christine het volgende:
Was gezellig he?
Ik ben daarna nog ff gaan shoppen
Heb nieuwe kleren gekocht, en een afspraak gemaakt voor morgen om nieuwe contactlenzen te halen
Ja, maar Tania neem je dus ook al.quote:
Nee manquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
wat heb je gekocht!? nog iets bij de Zeeman.....??![]()
Kei niet waarquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar Tania neem je dus ook al. [afbeelding].
oh zo...... ja wat je zegt, ik lach me rotquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:26 schreef bar_rel het volgende:
bar_rel= Jordy= achternaam=vis=leuke grapha ha ha
![]()
Wanneer gaan we neuken?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee man
Twee topjes, en ze waren veel te duur
Foto's staan op shok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |