mja da's natuurlijk niet aan je afstuderen werken.... maar ja óók niet fok!ken haha!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:20 schreef Christine het volgende:
Was gezellig he?
Ik ben daarna nog ff gaan shoppen
Heb nieuwe kleren gekocht, en een afspraak gemaakt voor morgen om nieuwe contactlenzen te halen
Ja, maar Tania neem je dus ook al.quote:
Nee manquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
wat heb je gekocht!? nog iets bij de Zeeman.....??![]()
Kei niet waarquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar Tania neem je dus ook al. [afbeelding].
oh zo...... ja wat je zegt, ik lach me rotquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:26 schreef bar_rel het volgende:
bar_rel= Jordy= achternaam=vis=leuke grapha ha ha
![]()
Wanneer gaan we neuken?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee man
Twee topjes, en ze waren veel te duur
Foto's staan op shok
Oh babettequote:Op woensdag 23 maart 2005 21:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh zo...... ja wat je zegt, ik lach me rot
leuk!! vooral die groene!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
Nee man
Twee topjes, en ze waren veel te duur
Foto's staan op shok
Ik ben aangenomen en moet morgen beginnequote:Op woensdag 23 maart 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Gaan er nog meer mensen mee naar paradiso, morgen?
Wat is daar morgen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Nee, ik wil van m'n bril af, maar kan niet zo goed tegen zachte lenzen. En dit is weer wat nieuwsquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ga je definitief van je bril af? Of gewoon nieuwen
Maar je bent dus aangenomen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:32 schreef bar_rel het volgende:
I believe in a wonderI believe there's new life to gain, like a god that i am under like a truck running trough my vains
leuk leven eh?quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:36 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb volgens mij al weer 200 berichten geplaats vandaag
Nee, ik heb -6,50quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
ga je aan de nachtlenzen?! dat heeft m'n zus: moet ze 's nachts d'r lenzen in doen en als ze ze dan 's ochtends uitdoet kan ze de hele dag scherp zien!!! echt te stoer gewoon.... maar ik heb -5 dus dat wonder is niet aan mij besteed....
waar?!?!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:30 schreef bar_rel het volgende:
ik ben aangenomen en moet morgen beginne
tussendoor niet?!??!?!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:36 schreef Christine het volgende:
Nee, ik heb -6,50
Dit zijn dag-en-nacht lenzen. Die doe je in, en een maand later doe je ze uit
Nee, ze laten zoveel zuurstof door dat je ermee kunt slapen enzoquote:
echt?!??!??!? wow............. daar heb ik dus ook áltijd al willen werken he!!!!!!!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt?!??!??!? wow............. daar heb ik dus ook áltijd al willen werken he!!!!!!!
* waanzinnig jaloers is
he wat stoer! dat wil ik ook!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:39 schreef Christine het volgende:
Nee, ze laten zoveel zuurstof door dat je ermee kunt slapen enzo
Scheelt een hoop gedoe met bakjes en vloeistof enzo.
Ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 23 maart 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
he wat stoer! dat wil ik ook!!
maar ik laat 't jou eerst wel ff uittesten, als 't echt wat is kan ik er altijd nog aan
Ik wil oookquote:Op woensdag 23 maart 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
he wat stoer! dat wil ik ook!!
maar ik laat 't jou eerst wel ff uittesten, als 't echt wat is kan ik er altijd nog aan
quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |