quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
Waar blijven al mijn fans?
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
Ik denk dat je die promotie-dingetjes beter ietsje later in kunt zetten.
Dit is alvast voor de volgende ronde.quote:
waar bol.com?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:02 schreef bar_rel het volgende:
Fuck ik heb net ¤ 56 aan dvds besteldterwijl ik helemaal niet zo rijk ben...
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:11 schreef Airelle het volgende:
Mental theo.
Op jonge breezah-meisjes geilende loser.
Mét een kale kop.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
MT is een infantiel, dom, aandachtstekort en eng ventje.
Nog al ja en als hij op feesten komt zet hij altijd de grootste debiel voor de camera om zelf niet debiel over te komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:13 schreef BVO het volgende:
MT is een infantiel, dom, aandachtstekort en eng ventje.
Ja, maar daar kan die arme jongen ook niks aan doen.quote:
Moet ie maar niet zoveel headbangenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan die arme jongen ook niks aan doen.
Laat mij het dan doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Icons klaar terwijl u wacht '' My ass! heb het gister al aangevraagt nu nog steeds niks.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:10 schreef bar_rel het volgende:
-Requiem for a Dream ( al 5 x gezien maar ik moet hem op dvd hebben)
Die is al een tijdje dood toch?!quote:
een bewegende avatar met verschillende Vivienne plaatjes uit verschillende periodes van haar loopbaanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Laat mij het dan doen.
Wat wil je hebben?
kan ik voor je regelenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
een bewegende avatar met verschillende Vivienne plaatjes uit verschillende periodes van haar loopbaan![]()
Oke. Dankje trouwensquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
kan ik voor je regelen
maar dan moet je zelf even die foto's naar me sturen
Ze had ookal eens een avatar voor mij gemaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:49 schreef Christine het volgende:
Airelle
Ik wist niet dat jij zo'n computernerd was
Jeeee... hebben jullie niks beters te doen dan bewegende plaatjes maken?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze had ookal eens een avatar voor mij gemaakt.![]()
Beeeeeevquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
Dizerrrrrr!
Kijk eens naar de OP van #157!.
Sinds wanneer heet ik Leonie?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beeeeeev [afbeelding]
Groep 2
Airelle
haagse_elfje
Nano
Tania18 Sorry Leonie, ik moest tussen jou en ZOWIEE kiezen, maar deed de beruchte iene miene mutte
Zhenar
ZOWIEE
Groep 3
babette21
Christine
niksan ( Iene miene mutte verhaal)
Svensational
Timmai
Groep 4
_ElMaikel_
bar_rel
Bupatih
BVO
Dada
Die van mij bewoog niet eens hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Jeeee... hebben jullie niks beters te doen dan bewegende plaatjes maken?
Dat blijkt wel jaquote:
How.. wacht nou.. heb jullie door elkaar gehaaldquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Mag ik mijn stem op Dizer nog veranderen?
Dat klinkt al beterquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
How.. wacht nou.. heb jullie door elkaar gehaald.. (sorry.. ben vlink aangeschoten
)
Ik moet me ook niet meer bemoeien in dat Leonie en Anita gebeuren... helemaal als ik aangeschoten ben.. *burp* ...quote:
Mag ik een bevestiging dat jij mijn verandering hebt gezien dat ik het veranderd heb van de verandering?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Anita!
In de volgende ronde sta jij tegen mij of Bupatih..
Airelle, Tania, Zhenarquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik een bevestiging dat jij mijn verandering hebt gezien dat ik het veranderd heb van de verandering?
Ja, dan moet je maar geen derde in je groep gaan worden he.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
Ik wil niet tegenover Bupa of Beev staan
Het is niet eerlijk![]()
Zelfs als ik zelf moest stemmen zou ik eerder op jullie stemmen dan op mezelf
En hoe zit het met de liefde??quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
Het was vandaag leuk op mijn werk
Ik ben trouwens weer terug bij de Harense Smid... daarom was ik er de hele week niet...had het even moeilijk met keuzes maken en zo... geen leuke twee weken gehad
Maar het gaan nu veel beter en wil echt NOOOOIT meer iets met de BCC te maken hebben![]()
Superdaluxequote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle, Tania, Zhenar
Sven, Chritsine, babette
ik, Bupa en Dada
Dat is wat ik heb..
Keuzes maken..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
Het was vandaag leuk op mijn werk
Ik ben trouwens weer terug bij de Harense Smid... daarom was ik er de hele week niet...had het even moeilijk met keuzes maken en zo... geen leuke twee weken gehad
Maar het gaan nu veel beter en wil echt NOOOOIT meer iets met de BCC te maken hebben![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
Oh, en Dizer moet tegen babette of niksan..
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]. Heb nooit gezegd dat ik voorstander ben.
Zei dat ik het gezeur vond..
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:10 schreef BVO het volgende:
Ben je alweer weg bij BBCC?.
En hoe ist met die vriendin?.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Keuzes maken..
Gelukkig dat het nu weer bevalt bij de Harense Smid
Ik heb het echt totaal niet naar min zin gehad bij de BCC. Heb daar twee dagen gewerkt en de eerste dag was wel leuk, maar de tweede dag was een ramp en ik wou daar niet meer werken. Toen besloot mijn baas ook nog eens op die dag te vertellen dat ie weg ging, dus ook nog eens dubbelop want ikw as met hem meegegaan naar dat stomme bedrijf. Dus heb ik besloten om ook weg te gaan en we waren allebij weer van harte welkom bij de dHSquote:
Duiveltja of Tom_Tom-.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
Tegen wie moet ik straks?
Wat liefquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
En met de liefde.. Ik ben verliefden we gaan binnenkort wat afspreken.. dus wie weet wordt het wat weer...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
Weer?? Heb je al wat met d'r gehad dan??
Christine is onze huisnymfomane.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrouwen.. denken ook alleen maar aan 1 ding...![]()
Die wordt ongetwijfeld geregeld onder handen genomen in die gay sauna.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand of er nog iets gaat gebeuren met Ron uit Idols 2?
Hij was IMO de beste samen met Irma
Of heeft iemand mp3'tjes van hem?
Daar zit ik wel vaker hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Christine en BVO zitten in General Slowchat
Ik mis Idols ook.. maar dan dus niet in de trant van Popstars te Rivals of Be A Movieshit..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Die wordt ongetwijfeld geregeld onder handen genomen in die gay sauna.
Irmawas cool ja. Idols moet terug!
! Leuke zaterdagavonden + leuke topics op FOK!, net voor het uitgaan. Die goede oude tijd.
.
Op het nieuwe forum moet je opnieuw aanmelden.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
Uuhm.. waarom ben ik geen lid meer van Shok!?????
Ik kan niet meer inloggen
We zitten op een nieuw forum, zie sig.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
Uuhm.. waarom ben ik geen lid meer van Shok!?????
Ik kan niet meer inloggen
Ronquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand of er nog iets gaat gebeuren met Ron uit Idols 2?
Hij was IMO de beste samen met Irma
Of heeft iemand mp3'tjes van hem?
Ooh en ik mis het posten in Idols fora.. heerlijke post opkikkers was dat op zaterdag avondquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mis Idols ook.. maar dan dus niet in de trant van Popstars te Rivals of Be A Movieshit..
Hoe gay Ron ook was, hij was wel supergoed!!!
Hij is erg mooi, ik pink elke keer nog een traantje wegquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]Die heb ik ook gisteren gekocht
Ik ken die film niet maar werd gek van iedereen die maar zat te zeiken dat ik gek ben dat ik hem nog nie heb gezien![]()
![]()
Wat zij op een gemiddelde zaterdagavond wel niet naar haar hoofd geslingerd kreeg.quote:
Dankje schatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
Tadaa... klaar!
[afbeelding]
Als je niet mooi vind... zeg het dan!
Ik kan ook andere 'effect' ipv dit vervagen.
Ikkequote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Kijken jullie ook naar Lost? Geweldige serie is dat
Ja, en dat hebben we gemerkt ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
Alice
Op het moment dat Ron eruit moest, nog voor Alice, was ik echt kwaad
Een aantal jaar geleden chatte ik ook zo met een stuk of 5 mensen tegelijk (toen nog op Ilse chat), nu kan ik dat echt niet meer, ik raak helemaal in de warquote:
Kan iemand die topic nog vinden.. volgens mij was ik ook zwaaaaar uitgevallen op Alice.. Ik was daar zooooo pissed over.. Dar Ron's beste performance gewoon niet van Alice wonquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
Alice
Op het moment dat Ron eruit moest, nog voor Alice, was ik echt kwaad
Gewoon ff wennenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden chatte ik ook zo met een stuk of 5 mensen tegelijk (toen nog op Ilse chat), nu kan ik dat echt niet meer, ik raak helemaal in de war![]()
Ik moet het weer eens wat vaker gaan doen jaquote:
Post es in het datingblundertopic in R&P?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik moet het weer eens wat vaker gaan doen ja
Maar ik ga nooit meer afspreken met iemand van internet![]()
Zo'n domper heb ik nog nooit meegemaakt
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:KUTZOOI!!
Ron die dat ene nummer zong van die gozer met 1 hand. Hoe heet dat lied ook alweer?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan iemand die topic nog vinden.. volgens mij was ik ook zwaaaaar uitgevallen op Alice.. Ik was daar zooooo pissed over.. Dar Ron's beste performance gewoon niet van Alice won![]()
Damn.. ben alweer boos!!
En dat is haar echt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mooi meisje is het.
Die foto met die zonnebril is het leukst!
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Post es in het datingblundertopic in R&P?
Ik heb trouwens zoooooveel mensen van internet ontmoet inmiddels... soms viel het tegen, soms viel het mee. En ik heb mijn vriend via internet ontmoet.
Die beerquote:
Die zat ik net te lezenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Oh Dizer, jouw diepzinnige reactie was als volgt:
[..]
[..]
Zo was mijn reactie ookquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Oh Dizer, jouw diepzinnige reactie was als volgt:
[..]
[..]
Als ik foto's heb gezien, vind ik het meestal IRL niet zo tegenvallen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was niet echt een blunder. Het was een jongen waar ik al maanden lang (soms zelfs dag en nacht) mee chatte. We hadden elkaar zelfs foto's gestuurd e.d. maar toen ik hem zag viel hij toch wel tegen
Edgar Wurfbain boft maar... trouwens hem zag ik laatst in een of ander dance-videoclipje voorbij komen... echt heel fout.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dat is haar echt.
Dus niet eens in een rol ofzo maar tijdens een gala of iets.
Ja maar die foto was best wel vaag. En toen dacht ik van zo dat is een lekker ding. Bleek dat even tegen te vallenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik foto's heb gezien, vind ik het meestal IRL niet zo tegenvallen.
Maar er zitten ook klojo's tussen zeg
Het is uit toch ? dat hoorde ik laast bij boulevard omdat vivienne met een zoop opname leider iets gedaan zou hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Edgar Wurfbain boft maar... trouwens hem zag ik laatst in een of ander dance-videoclipje voorbij komen... echt heel fout.
Voor mij ook niet. Maar ik was toen pas 15 ofzo en we hadden net pas internet. Ach het was weer eens een nieuwe ervaringquote:
De vuile slet!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is uit toch ? dat hoorde ik laast bij boulevard omdat vivienne met een zoop opname leider iets gedaan zou hebben.
Die kerel van haar ging anders in die dance clip hoorquote:
Als het innerlijk niet klikt, kun je toch ook niet urenlang chatten?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar die foto was best wel vaag. En toen dacht ik van zo dat is een lekker ding. Bleek dat even tegen te vallen
Niet dat het alleen om het uiterlijk gaat, maar het innerlijk was ook niet veel soeps hoor![]()
Boeiend... das 'acteren'.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die kerel van haar ging anders in die dance clip hoor
Ron zong: My Friendquote:KUT MONGOLEN![]()
![]()
![]()
Ik snap het ook niet. We hebben echt uuuuuuuurenlang gechat, maar toen we elkaar ontmoetten was het toch anders. De tweede keer dat we elkaar zagen was al iets beter (quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het innerlijk niet klikt, kun je toch ook niet urenlang chatten?
Ik meet tegenwoordig alleen nog maar als ik seks wil urenlang met iemand kan chatten.
Dat is waar.quote:
Jawel, hij heeft maar 1 handquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:50 schreef Dizer het volgende:
Oooh.. mijn reactie:
[..]
Ron zong: My Friendvan Julian Thomas.. toch? Maar das toch geen gozer met maar 1 hand?
Schijt hij werkt nietquote:
Oke.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dat het uit ging weet ik trouwens van Boulevard dat ze met die opname leider was vreemd gegaan hoorde ik maar van NANO dus of het waar is.
Wat kom ik een hoop ergerniswekkende reactie van mezelf tegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
Beev: Idols #57: 8 kleine idooltjes zitten op een bank......
Jij was voor JK... was al een grote ergenis opzichquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat kom ik een hoop ergerniswekkende reactie van mezelf tegen..
Is dit alles, oehoehoehoequote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij was voor JK... was al een grote ergenis opzich
Oh, en ik ga ook zo.quote:Okay mensen, en nu gaan we weer lief tegen elkaar reageren.
Happy happy. Joy joy.
Volgende week begint het ZOMER-seizoen weer!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Ik ga nu ook... slaap lekker mensen.. ik moet vroeg gaan tenissen
http://www.wepsite.net/vivienne/quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dat het uit ging weet ik trouwens van Boulevard dat ze met die opname leider was vreemd gegaan hoorde ik maar van NANO dus of het waar is.
Wauw! Een wakker persoon!quote:
Nog meerquote:Op zondag 13 maart 2005 03:12 schreef Nano het volgende:
Ik ben ook nog wakker!
Niet lang meer. Ik ga slapenquote:Op zondag 13 maart 2005 03:14 schreef Nano het volgende:
Jaha,het is nog druk!
Nu al?quote:
YES! ZOWIEE in tha house!!!quote:
Dat kan je instellen bij opties, onlinestatus openbaar maken ja of neequote:Op zondag 13 maart 2005 03:30 schreef Nano het volgende:
Zowiee jij staat bij mij op off,hoe kan dat?
Heb jij Nano op MSN en mij niet?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat kan je instellen bij opties, onlinestatus openbaar maken ja of nee
Jij stelt jezelf targets?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh, ik was er al
5400 (gemiddeld 15 per dag)
Ah.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, ik dacht: hey ik ben al zo dichtbij, laat ik nog even 10 posts maken
Zeker als je bedenkt dat ik eigenlijk al wou gaan slapenquote:Op zondag 13 maart 2005 03:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah.Een onmiskenbaar teken van een ambitieuze vrouw!
Het is tenslotte ook alweer half vier.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat ik eigenlijk al wou gaan slapen
Tja, ik ben ook niet meer zo moequote:Op zondag 13 maart 2005 03:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is tenslotte ook alweer half vier.
Ik ben alweer voorbij mijn slaapgrens. Heel irritant.
ja ik ben nog wakker.. net aanquote:Op zondag 13 maart 2005 03:32 schreef Nano het volgende:
Hey Timmai,ook nog zo laat op!
Zo irritant is dat! Nu denk ik: "Ik kan nog wel een tijdje door!", maar morgen heb ik daar dan zo'n spijt van. Ik haat het om laat op te staan. Zo zonde van de dag (cliché alarm!).quote:Op zondag 13 maart 2005 03:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet meer zo moe
Dat komt pas morgen als de wekker gaat weer
Doei Orginial!quote:
Ja, dat heb ik ook vaakquote:Op zondag 13 maart 2005 03:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo irritant is dat! Nu denk ik: "Ik kan nog wel een tijdje door!", maar morgen heb ik daar dan zo'n spijt van. Ik haat het om laat op te staan. Zo zonde van de dag (cliché alarm!).
Nee, dat lukt toch niet.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook vaak
Als ik er dan vroeg uitmoet denk ik ook altijd: 'als ik vanmiddag thuis ben ga ik gelijk slapen'maar dat doe ik nooit natuurlijk
quote:Op zondag 13 maart 2005 03:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dat lukt toch niet.
Wat een zwaar leven hebben wij toch.
Hee, die evil Dada was 6 uur geleden op Fok! En niet eens even langsgekomen...!
Euhhh... Die zwaai smiley?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:53 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is... geel!
Goed!!!quote:
Dank je, jij mag er ook wezen!quote:Op zondag 13 maart 2005 03:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Goed!!!
Wauw, jij bent echt geweldig, Zhenar!![]()
![]()
![]()
Blijkbaar.quote:
Plaats een foto van je tieten en ik stem op je.quote:Op zondag 13 maart 2005 10:47 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil niet tegen Tania ofzo
Want die BVOïaanse types stemmen op alles wat vrouw is
quote:Op zondag 13 maart 2005 10:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Plaats een foto van je tieten en ik stem op je.
Hoezo lelijk.quote:Op zondag 13 maart 2005 10:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Om maar even op Alice terug te komen.
Vrijdagavond Nederland 3 films.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou zo super is aan Trainspotting?
Ik ben opgebleven voor die 13-in-een-dozijn-film!!!!!
Zulk soort films zie je elke vrijdag langskomen op Ned. 3
Goed geacteerdquote:Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef Airelle het volgende:
Ik heb niet gekeken...
Misschien was het goed geacteerd?
quote:Op zondag 13 maart 2005 11:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed geacteerd
Sesamstraat is ook goed geacteerd, maar daar hoor je niks over.
Vrijdagavond Nederland 3 filmsquote:Op zondag 13 maart 2005 11:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vrijdagavond Nederland 3 films..
Maar Trainspotting is echt niet 13-in-een-dozijn hoor.
Bij de baby-scene brak m'n hart weer..
.
Nee... Leg mij eens uit wat het verschil is tussen Trainspotting en al die andere ned3-films en waarom die niet zo gewaardeerd worden?quote:Op zondag 13 maart 2005 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je bent gewoon een filmbarbaar, Bupa. En ondanks je tieten stem ik nu toch lekker niet op je. Puh.
quote:Ik hoop dat je een keer de dekens volschijt bij een vriendinnetje van je..
Zo zijn ze niet allemaal.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vrijdagavond Nederland 3 films
Van die seksueel gefrusteerde Poolse/Joegoslavische regisseurs die hun gebrek aan seks willen compenseren door al hun hoofdspelers met iedereen naar bed te laten gaan, terwijl het inhoudelijk sterke verhaal ontbreekt.
Trainspotting is een cultfilm. Het is de doorbraak van Ewan McGregor. Het is een reden om nooit aan de drugs te gaan. Het verhaal is origineel (maar daar moet je de schrijver van het boek voor bedanken). Het is grappig en dramatisch tegelijkertijd. Het is erg goed geacteerd. Het is gewoon top.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:22 schreef Bupatih het volgende:
Nee... Leg mij eens uit wat het verschil is tussen Trainspotting en al die andere ned3-films en waarom die niet zo gewaardeerd worden?
Ja, je hebt de film toch gezien, dan weet je waar het over gaat.quote:![]()
???
quote:
Nog geen reden om er zo lyrisch over te doen. Er zijn namelijk tig cultfilmsquote:
So?quote:Het is de doorbraak van Ewan McGregor
quote:Het is een reden om nooit aan de drugs te gaan.
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Het was soms wel grappig.quote:Het verhaal is origineel (maar daar moet je de schrijver van het boek voor bedanken). Het is grappig en dramatisch tegelijkertijd. Het is erg goed geacteerd. Het is gewoon top.
Wat jij zegt. Ik zou het waarschijnlijk niet leuk vindenquote:De enige drugsfilm die beter is, is Requiem for a Dream. Maar ik vrees dat je die dan ook niks vindt, wegens hoog Nederland 3 vrijdagavondgehalte.
Oh ja..dátquote:Ja, je hebt de film toch gezien, dan weet je waar het over gaat..
Maar inderdaad, je moet er van houden.
Jij gaat, meisje!quote:Op zondag 13 maart 2005 12:00 schreef Christine het volgende:
De dagcijfers van gisteren:
6. Christine 156
Misschien onder de bank gevallen...?quote:
Wat ga ik?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:05 schreef Zhenar het volgende:
Jij gaat, meisje!
You go, girl.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat ga ik?
Gokje: mijn afstudeerproject verkloten omdat ik te veel fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |