Hij is erg mooi, ik pink elke keer nog een traantje wegquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]Die heb ik ook gisteren gekocht
Ik ken die film niet maar werd gek van iedereen die maar zat te zeiken dat ik gek ben dat ik hem nog nie heb gezien![]()
![]()
Wat zij op een gemiddelde zaterdagavond wel niet naar haar hoofd geslingerd kreeg.quote:
Dankje schatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
Tadaa... klaar!
[afbeelding]
Als je niet mooi vind... zeg het dan!
Ik kan ook andere 'effect' ipv dit vervagen.
Ikkequote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Kijken jullie ook naar Lost? Geweldige serie is dat
Ja, en dat hebben we gemerkt ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
Alice
Op het moment dat Ron eruit moest, nog voor Alice, was ik echt kwaad
Een aantal jaar geleden chatte ik ook zo met een stuk of 5 mensen tegelijk (toen nog op Ilse chat), nu kan ik dat echt niet meer, ik raak helemaal in de warquote:
Kan iemand die topic nog vinden.. volgens mij was ik ook zwaaaaar uitgevallen op Alice.. Ik was daar zooooo pissed over.. Dar Ron's beste performance gewoon niet van Alice wonquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
Alice
Op het moment dat Ron eruit moest, nog voor Alice, was ik echt kwaad
Gewoon ff wennenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden chatte ik ook zo met een stuk of 5 mensen tegelijk (toen nog op Ilse chat), nu kan ik dat echt niet meer, ik raak helemaal in de war![]()
Ik moet het weer eens wat vaker gaan doen jaquote:
Post es in het datingblundertopic in R&P?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik moet het weer eens wat vaker gaan doen ja
Maar ik ga nooit meer afspreken met iemand van internet![]()
Zo'n domper heb ik nog nooit meegemaakt
quote:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:KUTZOOI!!
Ron die dat ene nummer zong van die gozer met 1 hand. Hoe heet dat lied ook alweer?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan iemand die topic nog vinden.. volgens mij was ik ook zwaaaaar uitgevallen op Alice.. Ik was daar zooooo pissed over.. Dar Ron's beste performance gewoon niet van Alice won![]()
Damn.. ben alweer boos!!
En dat is haar echt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mooi meisje is het.
Die foto met die zonnebril is het leukst!
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Post es in het datingblundertopic in R&P?
Ik heb trouwens zoooooveel mensen van internet ontmoet inmiddels... soms viel het tegen, soms viel het mee. En ik heb mijn vriend via internet ontmoet.
Die beerquote:
Die zat ik net te lezenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Oh Dizer, jouw diepzinnige reactie was als volgt:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |