quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:10 schreef BVO het volgende:
Ben je alweer weg bij BBCC?.
En hoe ist met die vriendin?.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Keuzes maken..
Gelukkig dat het nu weer bevalt bij de Harense Smid
Ik heb het echt totaal niet naar min zin gehad bij de BCC. Heb daar twee dagen gewerkt en de eerste dag was wel leuk, maar de tweede dag was een ramp en ik wou daar niet meer werken. Toen besloot mijn baas ook nog eens op die dag te vertellen dat ie weg ging, dus ook nog eens dubbelop want ikw as met hem meegegaan naar dat stomme bedrijf. Dus heb ik besloten om ook weg te gaan en we waren allebij weer van harte welkom bij de dHSquote:
Duiveltja of Tom_Tom-.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
Tegen wie moet ik straks?
Wat liefquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
En met de liefde.. Ik ben verliefden we gaan binnenkort wat afspreken.. dus wie weet wordt het wat weer...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
Weer?? Heb je al wat met d'r gehad dan??
Christine is onze huisnymfomane.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vrouwen.. denken ook alleen maar aan 1 ding...![]()
Die wordt ongetwijfeld geregeld onder handen genomen in die gay sauna.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand of er nog iets gaat gebeuren met Ron uit Idols 2?
Hij was IMO de beste samen met Irma
Of heeft iemand mp3'tjes van hem?
Daar zit ik wel vaker hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Christine en BVO zitten in General Slowchat
Ik mis Idols ook.. maar dan dus niet in de trant van Popstars te Rivals of Be A Movieshit..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Die wordt ongetwijfeld geregeld onder handen genomen in die gay sauna.
Irmawas cool ja. Idols moet terug!
! Leuke zaterdagavonden + leuke topics op FOK!, net voor het uitgaan. Die goede oude tijd.
.
Op het nieuwe forum moet je opnieuw aanmelden.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
Uuhm.. waarom ben ik geen lid meer van Shok!?????
Ik kan niet meer inloggen
We zitten op een nieuw forum, zie sig.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
Uuhm.. waarom ben ik geen lid meer van Shok!?????
Ik kan niet meer inloggen
Ronquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
Weet iemand of er nog iets gaat gebeuren met Ron uit Idols 2?
Hij was IMO de beste samen met Irma
Of heeft iemand mp3'tjes van hem?
Ooh en ik mis het posten in Idols fora.. heerlijke post opkikkers was dat op zaterdag avondquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mis Idols ook.. maar dan dus niet in de trant van Popstars te Rivals of Be A Movieshit..
Hoe gay Ron ook was, hij was wel supergoed!!!
Hij is erg mooi, ik pink elke keer nog een traantje wegquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]Die heb ik ook gisteren gekocht
Ik ken die film niet maar werd gek van iedereen die maar zat te zeiken dat ik gek ben dat ik hem nog nie heb gezien![]()
![]()
Wat zij op een gemiddelde zaterdagavond wel niet naar haar hoofd geslingerd kreeg.quote:
Dankje schatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
Tadaa... klaar!
[afbeelding]
Als je niet mooi vind... zeg het dan!
Ik kan ook andere 'effect' ipv dit vervagen.
Ikkequote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
Kijken jullie ook naar Lost? Geweldige serie is dat
Ja, en dat hebben we gemerkt ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:34 schreef Tania18 het volgende:
Alice
Op het moment dat Ron eruit moest, nog voor Alice, was ik echt kwaad
Een aantal jaar geleden chatte ik ook zo met een stuk of 5 mensen tegelijk (toen nog op Ilse chat), nu kan ik dat echt niet meer, ik raak helemaal in de warquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |