Dank u !quote:Op zondag 14 maart 2004 01:22 schreef BVO het volgende:
Goede titel iig
Jup, hier kan ik mij wel in vinden.quote:Het was inderdaad niet snugger van haar om het te melden, maar ook wel erg makkelijk scoren van moraalridder Smits. Iedereen weet dat de muziekindustrie bestaat bij de gratie van jatwerk, en HJ en consorten werken daar ook gewoon aan mee. Illegaal downloaden van copyrighted muziek is fout, maar ik weet zeker dat de andere finalisten het ook regelmatig doen.
Thanxquote:Op zondag 14 maart 2004 01:23 schreef schatje het volgende:
Mooie topictitel.
Haar reactie tegenover Robin? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:00 schreef Martijn16 het volgende:
Alice mag er wel uit. Haar reactie tegenover Robin is de druppel..
Moet hij nodig zeggen. Rotkonijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik vond Edwin Jansen toch wel de hardste opmerking maken; "je bent nep"
Ze werd tot haar sokken toe afgebrandquote:Op zondag 14 maart 2004 01:25 schreef schatje het volgende:
Ik stond wel ff te kijken toen Henk-Jan die karaoke opmerking maakte. Wat hard dacht ik. Maar ik kan het wel waarderen natuurlijk.
Ach, die Alice heeft zo'n plaat voor haar kop, die neemt die kritiek toch niet serieus.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:25 schreef schatje het volgende:
Ik stond wel ff te kijken toen Henk-Jan die karaoke opmerking maakte. Wat hard dacht ik. Maar ik kan het wel waarderen natuurlijk.
Eerlijk is eerlijk, zoals ze er vanavond uit zag had ze best een hoge neukbaarheidsfactor.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:28 schreef SpleeffY het volgende:
Vandaag zag ze er trouwens wel erg goed uit!
En toch is ze het lekkerst op de foto in de OP. Met haar "ik kom net uit de Biologie-les"-lookquote:Op zondag 14 maart 2004 01:31 schreef Sphere het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, zoals ze er vanavond uit zag had ze best een hoge neukbaarheidsfactor.
Ga dat eens in het Erik topic verkondigen?quote:Op zondag 14 maart 2004 01:28 schreef Kartoffel het volgende:
Alice vond ik deze keer nog wel meevallen. Die jumpende Erik zong zo vals als een kraai, onbegrijpelijk dat die gosert door is.
De OP?quote:Op zondag 14 maart 2004 01:33 schreef d10n het volgende:
[..]
En toch is ze het lekkerst op de foto in de OP. Met haar "ik kom net uit de Biologie-les"-look![]()
Ze is iig bij de laatste 10 gekomen, dat kunnen er meer dan 1500 niet zeggen, dus kennelijk kan ze toch een beetje zingenquote:Op zondag 14 maart 2004 01:29 schreef -Wepeel2- het volgende:
[..]
Ach, die Alice heeft zo'n plaat voor haar kop, die neemt die kritiek toch niet serieus.
En nu ze er weer niet uit is gestemd gaat ze nog geloven dat ze kan zingen ook.
Ik vind het echt een heel vervelend, klein, verwend pubermeisje dat perse haar zin wil hebben.
OpeningsPostquote:Op zondag 14 maart 2004 01:35 schreef Sphere het volgende:
[..]
De OP?
Waar staat die foto ergens on-line?
Laatste 10????quote:Op zondag 14 maart 2004 01:35 schreef kooba het volgende:
[..]
Ze is iig bij de laatste 10 gekomen, dat kunnen er meer dan 1500 niet zeggen, dus kennelijk kan ze toch een beetje zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |