Ongeveer 15 keer per topic, hoezo?quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:44 schreef schatje het volgende:
Ik vind het maar een stomme geit. Heb ik dat al gezegd??
Er zit wel ff een niveauverschil tussem Hind en Alce zeg.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind haar echt goed eigenlijk. Ze heeft een hele mooie stem. So what?? Dat ze een beetje arrogant is, dat is Hind ook. En die is vorig jaar ook derde geindigd
Motiveerquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:44 schreef schatje het volgende:
Nee, modjes moeten alleen objectief modden.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:06 schreef Martino_JR het volgende:
[..]
Moeten modjes trouwens niet objectief blijven?![]()
Dat kon Jim ook niet.quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:21 schreef Christine het volgende:
Ze kan echt niet zingen hoor
Als ik geen mening zou mogen hebben over de kandidaten zou ik gek worden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:24 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, modjes moeten alleen objectief modden.
Ik heb zelfs een Alice haat topic op slot gedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als ik geen mening zou mogen hebben over de kandidaten zou ik gek worden..
hypertroelische kikker ..quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:28 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Wat een hypertroelische kikker zeg.
niet vaak genoegquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:44 schreef schatje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |