Ze had ookal eens een avatar voor mij gemaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:49 schreef Christine het volgende:
Airelle
Ik wist niet dat jij zo'n computernerd was
Jeeee... hebben jullie niks beters te doen dan bewegende plaatjes maken?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze had ookal eens een avatar voor mij gemaakt.![]()
Beeeeeevquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
Dizerrrrrr!
Kijk eens naar de OP van #157!.

Sinds wanneer heet ik Leonie?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beeeeeev [afbeelding]
Groep 2
Airelle
haagse_elfje
Nano
Tania18 Sorry Leonie, ik moest tussen jou en ZOWIEE kiezen, maar deed de beruchte iene miene mutte
Zhenar
ZOWIEE
Groep 3
babette21
Christine
niksan ( Iene miene mutte verhaal)
Svensational
Timmai
Groep 4
_ElMaikel_
bar_rel
Bupatih
BVO
Dada
Die van mij bewoog niet eens hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Jeeee... hebben jullie niks beters te doen dan bewegende plaatjes maken?
Dat blijkt wel jaquote:
How.. wacht nou.. heb jullie door elkaar gehaaldquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Mag ik mijn stem op Dizer nog veranderen?
Dat klinkt al beterquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
How.. wacht nou.. heb jullie door elkaar gehaald.. (sorry.. ben vlink aangeschoten
)
Ik moet me ook niet meer bemoeien in dat Leonie en Anita gebeuren... helemaal als ik aangeschoten ben.. *burp* ...quote:
Mag ik een bevestiging dat jij mijn verandering hebt gezien dat ik het veranderd heb van de verandering?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Anita!
In de volgende ronde sta jij tegen mij of Bupatih..
Airelle, Tania, Zhenarquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik een bevestiging dat jij mijn verandering hebt gezien dat ik het veranderd heb van de verandering?
Ja, dan moet je maar geen derde in je groep gaan worden he.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:06 schreef Tania18 het volgende:
Ik wil niet tegenover Bupa of Beev staan
Het is niet eerlijk![]()
Zelfs als ik zelf moest stemmen zou ik eerder op jullie stemmen dan op mezelf
En hoe zit het met de liefde??quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
Het was vandaag leuk op mijn werk
Ik ben trouwens weer terug bij de Harense Smid... daarom was ik er de hele week niet...had het even moeilijk met keuzes maken en zo... geen leuke twee weken gehad
Maar het gaan nu veel beter en wil echt NOOOOIT meer iets met de BCC te maken hebben![]()
Superdaluxequote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle, Tania, Zhenar
Sven, Chritsine, babette
ik, Bupa en Dada
Dat is wat ik heb..
Keuzes maken..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
Het was vandaag leuk op mijn werk
Ik ben trouwens weer terug bij de Harense Smid... daarom was ik er de hele week niet...had het even moeilijk met keuzes maken en zo... geen leuke twee weken gehad
Maar het gaan nu veel beter en wil echt NOOOOIT meer iets met de BCC te maken hebben![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:07 schreef BVO het volgende:
Oh, en Dizer moet tegen babette of niksan..
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:11 schreef BVO het volgende:
[..]. Heb nooit gezegd dat ik voorstander ben.
Zei dat ik het gezeur vond..
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:10 schreef BVO het volgende:
Ben je alweer weg bij BBCC?.
En hoe ist met die vriendin?.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Keuzes maken..
Gelukkig dat het nu weer bevalt bij de Harense Smid
Ik heb het echt totaal niet naar min zin gehad bij de BCC. Heb daar twee dagen gewerkt en de eerste dag was wel leuk, maar de tweede dag was een ramp en ik wou daar niet meer werken. Toen besloot mijn baas ook nog eens op die dag te vertellen dat ie weg ging, dus ook nog eens dubbelop want ikw as met hem meegegaan naar dat stomme bedrijf. Dus heb ik besloten om ook weg te gaan en we waren allebij weer van harte welkom bij de dHSquote:
Duiveltja of Tom_Tom-.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
Tegen wie moet ik straks?
Wat liefquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:14 schreef Dizer het volgende:
En met de liefde.. Ik ben verliefden we gaan binnenkort wat afspreken.. dus wie weet wordt het wat weer...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
Weer?? Heb je al wat met d'r gehad dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |