Ze had ookal eens een avatar voor mij gemaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:49 schreef Christine het volgende:
Airelle
Ik wist niet dat jij zo'n computernerd was
Jeeee... hebben jullie niks beters te doen dan bewegende plaatjes maken?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze had ookal eens een avatar voor mij gemaakt.![]()
Beeeeeevquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:43 schreef BVO het volgende:
Dizerrrrrr!
Kijk eens naar de OP van #157!.

Sinds wanneer heet ik Leonie?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beeeeeev [afbeelding]
Groep 2
Airelle
haagse_elfje
Nano
Tania18 Sorry Leonie, ik moest tussen jou en ZOWIEE kiezen, maar deed de beruchte iene miene mutte
Zhenar
ZOWIEE
Groep 3
babette21
Christine
niksan ( Iene miene mutte verhaal)
Svensational
Timmai
Groep 4
_ElMaikel_
bar_rel
Bupatih
BVO
Dada
Die van mij bewoog niet eens hoor.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Jeeee... hebben jullie niks beters te doen dan bewegende plaatjes maken?
Dat blijkt wel jaquote:
How.. wacht nou.. heb jullie door elkaar gehaaldquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Mag ik mijn stem op Dizer nog veranderen?
Dat klinkt al beterquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
How.. wacht nou.. heb jullie door elkaar gehaald.. (sorry.. ben vlink aangeschoten
)
Ik moet me ook niet meer bemoeien in dat Leonie en Anita gebeuren... helemaal als ik aangeschoten ben.. *burp* ...quote:
Mag ik een bevestiging dat jij mijn verandering hebt gezien dat ik het veranderd heb van de verandering?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:04 schreef BVO het volgende:
Anita!
In de volgende ronde sta jij tegen mij of Bupatih..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |