Heeeey niet Reinout afzeikenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
die gespeelde emotie van reinout en tooske ook![]()
![]()
hier nog 1quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben boos. En teleurgesteld in mijn landgenoten..
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:53 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Niet erg, dit jaar mogen de jongens iets hebben om naar te kijken
Kansloosquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
ALICE is gewoon GOED
Joehoee!! Ze is weer dooorr
Great Job Alice Gogogogogogogo
Ga jij eens even snel Alice afbranden in een column! Dat zal dr leren!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Wahahahahahahaha geweldig
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
ALICE is gewoon GOED
Dat is een geintje hoop ikquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Met het verschil dat Jim wel kan zingen
FOK! toch op man!! We hebben Irma en Maud om naar te kijken....gat toch weg met Alice...!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:53 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Niet erg, dit jaar mogen de jongens iets hebben om naar te kijken
Pot zijn is tegenwoordig INquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
waarom stemmen die breezerhoeren trouwens zo weinig op mannen? of zijn ze allemaal pot geworden?
Duh. Tieten equals kijkcijfers.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:54 schreef DABAMaster het volgende:
Alice wordt er kunstmatig ingehouden denk ik, wat denken jullie?
Ja, eigen schuld dikke bultquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef CJ het volgende:
Nou ja, dit was dus echt de laatste keer dat ik naar Idols heb gekeken.Het kan me nu echt niet meer boeien.
Dat mensen als Erik en Alice, die vocaal veel zwakker zijn als iemand als Ron, Irma of Boris, zegt genoeg over het Nederlandse stempubliek. Ze verdienen het gewoon om elk uur liedjes van Alice en Erik op de radio te horen.![]()
Alice kan gewoon niet zingen...net als Eric, maar die bakt er nog wat leuks van tenminste..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
ALICE is gewoon GOED
En jij staat niet onder toezicht?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
Wat een heerlijke uitslag![]()
.
Ik denk dat ze familie heeft die z'n beltegoed er massaal doorheen jaagt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:54 schreef DABAMaster het volgende:
Alice wordt er kunstmatig ingehouden denk ik, wat denken jullie?
omgquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
ALICE is gewoon GOED
Keiharde waarhied. Diep in je hart weet jij dat ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is een geintje hoop ik
ja, maar daar heb ik niets aanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Pot zijn is tegenwoordig IN
Volgende week gaat ze eruit (beltegoed opquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze familie heeft die z'n beltegoed er massaal doorheen jaagt.
Heb al vanaf het begin een hekel aanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:56 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
En jij staat niet onder toezicht?
BVO wat doe je...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
Wat een heerlijke uitslag![]()
.
En voor het promoten van de breezergeneratiequote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:56 schreef Stefkuh het volgende:
Alice is maar voor 1 ding goed.. een hele slechte prono film... ALive in Wonderland dan maar ofzo
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:55 schreef BB-King het volgende:
Hehe, hup Alice.
Dat wordt weer een zuigbeurt.
Trusten meneertjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:56 schreef Scope het volgende:
Pleur allemaal maar op met die klote Idols... ik ga naar bed.
maar volgendew week kijk ik toch weer![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
BVO wat doe je...
It may be your lucky day, want BI zijn is ook INquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik niets aan
Wat is er beter aan Erik dan aan Alice?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:56 schreef marz01 het volgende:
niet te geloven dit programma![]()
wat is er beter aan elles dan aan ron![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |