Nou, ik herinner me anders nog goed dat ook zij regelmatig vals zongen. De enige persoon die echt slecht zingt is eric. Alice kan wel zingen, maar ik vind het nergens naar klinken.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:54 schreef Vamos het volgende:
Als we het vergelijken met de vorige idols. Bas, Dewi, Hind, Yuli, David, Jamai, Zosja konden allemaal een zuivere uithaal doen in een nummer. Zelfs Jim lukte het nog, al was het 5 octaven lager
Ze had de airco doorgeslikt of zo. (zo klonk het in ieder geval)quote:Op zondag 21 maart 2004 16:24 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kijk tegenwoordig helemaal niet meer, ik vind dat gedoe er om heen echt vreselijk irritant.
Ik heb net de filmpjes op internet bekeken, wat was er in godsnaam aan de hand met Marlies?
Ziek ofzo?
quote:Op zondag 21 maart 2004 16:24 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kijk tegenwoordig helemaal niet meer, ik vind dat gedoe er om heen echt vreselijk irritant.
Ik heb net de filmpjes op internet bekeken, wat was er in godsnaam aan de hand met Marlies?
Ziek ofzo?
engquote:Op woensdag 25 februari 2004 08:24 schreef Luchtbel het volgende:
1. Irma
2. Boris
3. Marlies
4. Eric
5. Alice
6. Maud
7.JK
8. Ron
9.Robin
10. Meike
Ik was dat al vergeten, schrik er nu ook vanquote:Op zondag 21 maart 2004 16:28 schreef ranja het volgende:
[..]
[..]
eng
hmmja, vals zongen ze allemaal wel eens. Maar dat doet Elton John ook wel eens. Verschil is dat ze ook wel eens een hun keel openzetten en uithaalden. En dat zie heb ik deze finalisten in alle 3 de live shows amper zien doen, terwijl het juist DE manier is om stemmen te trekken. Als je een enorme uithaal doet aan het einde en hij gaat goed...nou dan zit je echt niet op de bank.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:00 schreef Mango-a-gogo het volgende:
Nou, ik herinner me anders nog goed dat ook zij regelmatig vals zongen. De enige persoon die echt slecht zingt is eric. Alice kan wel zingen, maar ik vind het nergens naar klinken.
quote:Op zondag 21 maart 2004 16:33 schreef Vamos het volgende:
Ok, toegeven, Eric klinkt ook vrij uniek. Maar ja, da's omdat ie niet kan zingen.
ik hoop dat je de komende 2 afleveringen ook gelijk krijgtquote:Op zondag 21 maart 2004 16:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik was dat al vergeten, schrik er nu ook van![]()
Nostalgist!!quote:Op zondag 21 maart 2004 16:33 schreef Vamos het volgende:
[..]
Bij de vorige idols hadden Dewi, Hind, Jim en Jamai een uniek stemgeluid. Je herkende ze meteen.
Ja al moet ik zeggen dat Alice er gewoon uit had gemoeten voor ze erin kwamquote:Op zondag 21 maart 2004 16:37 schreef ranja het volgende:
[..]
ik hoop dat je de komende 2 afleveringen ook gelijk krijgt
Ja, ik had het ook al gezien... Van iedereen die gegokt heeft was je de enige die de eerste 2 goed gegokt had, en nu ook al Ron goeg gegokt...quote:Op zondag 21 maart 2004 16:31 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik was dat al vergeten, schrik er nu ook van![]()
Zoow, kan je niet kiezen waarom niet Ron 1X Maud 2x Alice 3x Eric 4X Marlies 5X Boris 6X en Irma 7X, dat scheelt je een hoop geld, of was het je om de scooter te doen?quote:Op zondag 21 maart 2004 16:46 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ben de enige die nog stemt in Nederland
10 keer voor Irma, 9 keer Boris, 8 keer voor Marlies, 7 keer voor Eric, 6 keer voor Alice5 keer voor Maud en 4 keer voor Ron was m'n lijstje gisteren
Trek het je niet persoonlijk aan, uiteindelijk hebben we toch een terechte winnaar (Boris)quote:Op zondag 21 maart 2004 16:53 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb besloten dat ik niet meer ga kijken
Als het al zover komt dat degene die OVERDUIDELIJK het beste van de avond was eruit vliegt alleen omdat Nederland weer eens medelijden met het zielige meisje heeft en dat jongetje wat zo grappig kan dansen zo leuk vindt![]()
Wat een ongelooflijk k*tprogramma zeg!
Denk je dat?!? Volgens mij komen Eric en Alice samen in de finale hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Trek het je niet persoonlijk aan, uiteindelijk hebben we toch een terechte winnaar (Boris)
Instelling?quote:Op zondag 21 maart 2004 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
Alice heeft de mensen in de instelling die voor haar bellen..
Je bent volgens mij flink in de war. Alice en Eric halen de laatste drie heus niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Denk je dat?!? Volgens mij komen Eric en Alice samen in de finale hoor![]()
Ja ze mogen op zaterdagavond even uit hun dwangbuizen om op Alice te kunnen stemmenquote:Op zondag 21 maart 2004 16:57 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Instelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |