Zo was mijn reactie ookquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Oh Dizer, jouw diepzinnige reactie was als volgt:
[..]
[..]
Als ik foto's heb gezien, vind ik het meestal IRL niet zo tegenvallen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het was niet echt een blunder. Het was een jongen waar ik al maanden lang (soms zelfs dag en nacht) mee chatte. We hadden elkaar zelfs foto's gestuurd e.d. maar toen ik hem zag viel hij toch wel tegen
Edgar Wurfbain boft maar... trouwens hem zag ik laatst in een of ander dance-videoclipje voorbij komen... echt heel fout.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dat is haar echt.
Dus niet eens in een rol ofzo maar tijdens een gala of iets.
Ja maar die foto was best wel vaag. En toen dacht ik van zo dat is een lekker ding. Bleek dat even tegen te vallenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik foto's heb gezien, vind ik het meestal IRL niet zo tegenvallen.
Maar er zitten ook klojo's tussen zeg
Het is uit toch ? dat hoorde ik laast bij boulevard omdat vivienne met een zoop opname leider iets gedaan zou hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Edgar Wurfbain boft maar... trouwens hem zag ik laatst in een of ander dance-videoclipje voorbij komen... echt heel fout.
Voor mij ook niet. Maar ik was toen pas 15 ofzo en we hadden net pas internet. Ach het was weer eens een nieuwe ervaringquote:
De vuile slet!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is uit toch ? dat hoorde ik laast bij boulevard omdat vivienne met een zoop opname leider iets gedaan zou hebben.
Die kerel van haar ging anders in die dance clip hoorquote:
Als het innerlijk niet klikt, kun je toch ook niet urenlang chatten?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:46 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar die foto was best wel vaag. En toen dacht ik van zo dat is een lekker ding. Bleek dat even tegen te vallen
Niet dat het alleen om het uiterlijk gaat, maar het innerlijk was ook niet veel soeps hoor![]()
Boeiend... das 'acteren'.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die kerel van haar ging anders in die dance clip hoor
Ron zong: My Friendquote:KUT MONGOLEN![]()
![]()
![]()
Ik snap het ook niet. We hebben echt uuuuuuuurenlang gechat, maar toen we elkaar ontmoetten was het toch anders. De tweede keer dat we elkaar zagen was al iets beter (quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Als het innerlijk niet klikt, kun je toch ook niet urenlang chatten?
Ik meet tegenwoordig alleen nog maar als ik seks wil urenlang met iemand kan chatten.
Dat is waar.quote:
Jawel, hij heeft maar 1 handquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:50 schreef Dizer het volgende:
Oooh.. mijn reactie:
[..]
Ron zong: My Friendvan Julian Thomas.. toch? Maar das toch geen gozer met maar 1 hand?
Schijt hij werkt nietquote:
Oke.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dat het uit ging weet ik trouwens van Boulevard dat ze met die opname leider was vreemd gegaan hoorde ik maar van NANO dus of het waar is.
Wat kom ik een hoop ergerniswekkende reactie van mezelf tegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
Beev: Idols #57: 8 kleine idooltjes zitten op een bank......
Jij was voor JK... was al een grote ergenis opzichquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat kom ik een hoop ergerniswekkende reactie van mezelf tegen..
Is dit alles, oehoehoehoequote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij was voor JK... was al een grote ergenis opzich
Oh, en ik ga ook zo.quote:Okay mensen, en nu gaan we weer lief tegen elkaar reageren.
Happy happy. Joy joy.
Volgende week begint het ZOMER-seizoen weer!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Ik ga nu ook... slaap lekker mensen.. ik moet vroeg gaan tenissen
http://www.wepsite.net/vivienne/quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is waar.
Dat het uit ging weet ik trouwens van Boulevard dat ze met die opname leider was vreemd gegaan hoorde ik maar van NANO dus of het waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |