Hoezo lelijk.quote:Op zondag 13 maart 2005 10:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Om maar even op Alice terug te komen.

Vrijdagavond Nederland 3 films.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er nou zo super is aan Trainspotting?
Ik ben opgebleven voor die 13-in-een-dozijn-film!!!!!
Zulk soort films zie je elke vrijdag langskomen op Ned. 3

Goed geacteerdquote:Op zondag 13 maart 2005 11:14 schreef Airelle het volgende:
Ik heb niet gekeken...
Misschien was het goed geacteerd?

quote:Op zondag 13 maart 2005 11:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed geacteerd
Sesamstraat is ook goed geacteerd, maar daar hoor je niks over.

Vrijdagavond Nederland 3 filmsquote:Op zondag 13 maart 2005 11:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vrijdagavond Nederland 3 films..
Maar Trainspotting is echt niet 13-in-een-dozijn hoor.
Bij de baby-scene brak m'n hart weer..
.

Nee... Leg mij eens uit wat het verschil is tussen Trainspotting en al die andere ned3-films en waarom die niet zo gewaardeerd worden?quote:Op zondag 13 maart 2005 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je bent gewoon een filmbarbaar, Bupa. En ondanks je tieten stem ik nu toch lekker niet op je. Puh.
quote:Ik hoop dat je een keer de dekens volschijt bij een vriendinnetje van je..

Zo zijn ze niet allemaal.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vrijdagavond Nederland 3 films
Van die seksueel gefrusteerde Poolse/Joegoslavische regisseurs die hun gebrek aan seks willen compenseren door al hun hoofdspelers met iedereen naar bed te laten gaan, terwijl het inhoudelijk sterke verhaal ontbreekt.

Trainspotting is een cultfilm. Het is de doorbraak van Ewan McGregor. Het is een reden om nooit aan de drugs te gaan. Het verhaal is origineel (maar daar moet je de schrijver van het boek voor bedanken). Het is grappig en dramatisch tegelijkertijd. Het is erg goed geacteerd. Het is gewoon top.quote:Op zondag 13 maart 2005 11:22 schreef Bupatih het volgende:
Nee... Leg mij eens uit wat het verschil is tussen Trainspotting en al die andere ned3-films en waarom die niet zo gewaardeerd worden?
Ja, je hebt de film toch gezien, dan weet je waar het over gaat.quote:![]()
???

quote:

Nog geen reden om er zo lyrisch over te doen. Er zijn namelijk tig cultfilmsquote:
So?quote:Het is de doorbraak van Ewan McGregor
quote:Het is een reden om nooit aan de drugs te gaan.
Daar heb je wel een beetje gelijk in. Het was soms wel grappig.quote:Het verhaal is origineel (maar daar moet je de schrijver van het boek voor bedanken). Het is grappig en dramatisch tegelijkertijd. Het is erg goed geacteerd. Het is gewoon top.
Wat jij zegt. Ik zou het waarschijnlijk niet leuk vindenquote:De enige drugsfilm die beter is, is Requiem for a Dream. Maar ik vrees dat je die dan ook niks vindt, wegens hoog Nederland 3 vrijdagavondgehalte.
Oh ja..dátquote:Ja, je hebt de film toch gezien, dan weet je waar het over gaat..
Maar inderdaad, je moet er van houden.

Jij gaat, meisje!quote:Op zondag 13 maart 2005 12:00 schreef Christine het volgende:
De dagcijfers van gisteren:
6. Christine 156

Misschien onder de bank gevallen...?quote:

Wat ga ik?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:05 schreef Zhenar het volgende:
Jij gaat, meisje!

You go, girl.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat ga ik?
Gokje: mijn afstudeerproject verkloten omdat ik te veel fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |