Dat kan je instellen bij opties, onlinestatus openbaar maken ja of neequote:Op zondag 13 maart 2005 03:30 schreef Nano het volgende:
Zowiee jij staat bij mij op off,hoe kan dat?
Heb jij Nano op MSN en mij niet?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat kan je instellen bij opties, onlinestatus openbaar maken ja of nee
Jij stelt jezelf targets?quote:Op zondag 13 maart 2005 03:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh, ik was er al
5400 (gemiddeld 15 per dag)
Ah.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, ik dacht: hey ik ben al zo dichtbij, laat ik nog even 10 posts maken
Zeker als je bedenkt dat ik eigenlijk al wou gaan slapenquote:Op zondag 13 maart 2005 03:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ah.Een onmiskenbaar teken van een ambitieuze vrouw!
Het is tenslotte ook alweer half vier.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat ik eigenlijk al wou gaan slapen
Tja, ik ben ook niet meer zo moequote:Op zondag 13 maart 2005 03:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is tenslotte ook alweer half vier.
Ik ben alweer voorbij mijn slaapgrens. Heel irritant.
ja ik ben nog wakker.. net aanquote:Op zondag 13 maart 2005 03:32 schreef Nano het volgende:
Hey Timmai,ook nog zo laat op!
Zo irritant is dat! Nu denk ik: "Ik kan nog wel een tijdje door!", maar morgen heb ik daar dan zo'n spijt van. Ik haat het om laat op te staan. Zo zonde van de dag (cliché alarm!).quote:Op zondag 13 maart 2005 03:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook niet meer zo moe
Dat komt pas morgen als de wekker gaat weer
Doei Orginial!quote:
Ja, dat heb ik ook vaakquote:Op zondag 13 maart 2005 03:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo irritant is dat! Nu denk ik: "Ik kan nog wel een tijdje door!", maar morgen heb ik daar dan zo'n spijt van. Ik haat het om laat op te staan. Zo zonde van de dag (cliché alarm!).
Nee, dat lukt toch niet.quote:Op zondag 13 maart 2005 03:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook vaak
Als ik er dan vroeg uitmoet denk ik ook altijd: 'als ik vanmiddag thuis ben ga ik gelijk slapen'maar dat doe ik nooit natuurlijk
quote:Op zondag 13 maart 2005 03:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dat lukt toch niet.
Wat een zwaar leven hebben wij toch.
Hee, die evil Dada was 6 uur geleden op Fok! En niet eens even langsgekomen...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |