eigenlijk zitten we al op nummer 67quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:25 schreef PatrickM het volgende:
Ik voel een jubilieum topic aankomen
hoiquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:24 schreef Patrick281 het volgende:veel plezier verder, mijn vriendje hoeft niet eens te werken maar wil toch naar bed .. dus ik duik er ook maar in.
Dat is waarquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eigenlijk zitten we al op nummer 67
Straks moeten we nog per post betalen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:35 schreef ZX9R het volgende:
poehee. Da's veel!
Zag het net ook op het nieuws en tijdens de wedstrijd zeiden ze het ook al, hebben ze per ongeluk naar een lijnrechter gekeken?quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen praat hier over een partijdige scheidsrechter..
Wel lief van ze, nu konden ze volledig misplaatst met opgeheven hoofd het veld aflopen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:13 schreef ZX9R het volgende:
Nederland heeft niet eens kunnen scoren gisteren. Zelfs dat hebben de Portugezen voor NL moeten doen.
K'heb hier een leuk filmpje kan jij die hosten nu ik op mijn werk zit?quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel lief van ze, nu konden ze volledig misplaatst met opgeheven hoofd het veld aflopen.
Ja hoor, geen probleem. Schiet 'm maar hier naar toe.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
K'heb hier een leuk filmpje kan jij die hosten nu ik op mijn werk zit?
Schieten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ja hoor, geen probleem. Schiet 'm maar hier naar toe.
Je kan zo vaag doen als je wil maar ik ben helderziend he?quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schieten.Wist je al wat voor filmpje het was...
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan zo vaag doen als je wil maar ik ben helderziend he?![]()
uitdragen he...quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
Maanden terug had jij het een keer over een bepaalde boodschap.
quote:3 weken geleden ging Mercy_Symbol mee met een meet ..
.. post'ie ook al dat ik wat vaag ben n.a.v. een post van mij.
Ik wist altijd al dat de hele wereld fout zit.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:vaag he, dat iedereen dat zegt
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
halloscheids floot tegen Nederland hoor
elke twijfelachtige beslissing was tegen Oranje...
Je bent wel erg vaag nu hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
3 weken geleden ging Mercy_Symbol mee met een meet ..
.. post'ie ook al dat ik wat vaag ben n.a.v. een post van mij.
Ti's besmettelijk..
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Je bent wel erg vaag nu hoor![]()
![]()
![]()
yeah rightquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb (bijna) niets gezien hoor .. Robben was terecht geel, Overmars ook -had niet de kracht ..
Hij liet best aardig doorspelen de hele tijd. Alleen die ene buitenspel voor Nederland was tegen gefloten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |