eigenlijk zitten we al op nummer 67quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:25 schreef PatrickM het volgende:
Ik voel een jubilieum topic aankomen
hoiquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:24 schreef Patrick281 het volgende:veel plezier verder, mijn vriendje hoeft niet eens te werken maar wil toch naar bed .. dus ik duik er ook maar in.
Dat is waarquote:Op woensdag 30 juni 2004 23:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eigenlijk zitten we al op nummer 67
Straks moeten we nog per post betalen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 23:35 schreef ZX9R het volgende:
poehee. Da's veel!
Zag het net ook op het nieuws en tijdens de wedstrijd zeiden ze het ook al, hebben ze per ongeluk naar een lijnrechter gekeken?quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:05 schreef Patrick281 het volgende:
Iedereen praat hier over een partijdige scheidsrechter..
Wel lief van ze, nu konden ze volledig misplaatst met opgeheven hoofd het veld aflopen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:13 schreef ZX9R het volgende:
Nederland heeft niet eens kunnen scoren gisteren. Zelfs dat hebben de Portugezen voor NL moeten doen.
K'heb hier een leuk filmpje kan jij die hosten nu ik op mijn werk zit?quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:16 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel lief van ze, nu konden ze volledig misplaatst met opgeheven hoofd het veld aflopen.
Ja hoor, geen probleem. Schiet 'm maar hier naar toe.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
K'heb hier een leuk filmpje kan jij die hosten nu ik op mijn werk zit?
Schieten.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]Ja hoor, geen probleem. Schiet 'm maar hier naar toe.
Je kan zo vaag doen als je wil maar ik ben helderziend he?quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schieten.Wist je al wat voor filmpje het was...
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan zo vaag doen als je wil maar ik ben helderziend he?![]()
uitdragen he...quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
Maanden terug had jij het een keer over een bepaalde boodschap.
quote:3 weken geleden ging Mercy_Symbol mee met een meet ..
.. post'ie ook al dat ik wat vaag ben n.a.v. een post van mij.
Ik wist altijd al dat de hele wereld fout zit.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:vaag he, dat iedereen dat zegt
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
halloscheids floot tegen Nederland hoor
elke twijfelachtige beslissing was tegen Oranje...
Je bent wel erg vaag nu hoorquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
3 weken geleden ging Mercy_Symbol mee met een meet ..
.. post'ie ook al dat ik wat vaag ben n.a.v. een post van mij.
Ti's besmettelijk..
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Je bent wel erg vaag nu hoor![]()
![]()
![]()
yeah rightquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb (bijna) niets gezien hoor .. Robben was terecht geel, Overmars ook -had niet de kracht ..
Hij liet best aardig doorspelen de hele tijd. Alleen die ene buitenspel voor Nederland was tegen gefloten..
volgens mij wordt het weer klotequote:Op donderdag 1 juli 2004 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En al zin zondag of niet? Om te rijden.![]()
Echt wel, ik heb gisteravond tijdens het voebelen ook lekker getoerd was heerlijk rustig op de weg,quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En al zin zondag of niet? Om te rijden.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en dat terwijl hij in de 1e helft wel goed floot, aan beide zijden liet ie veel toe wat ten goede komt aan het tempo.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kee, ik heb ook bijna niets van de 2'de helft gezien.. hield het wel in de gaten maar niet heel goed meer.
![]()
Ik vaag?quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:46 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maanden terug had jij het een keer over een bepaalde boodschap.
Dus jij kan ook aardig vaag uit de hoek komen..![]()
quote:Maar waar is nu de link????
{url= } Gerako's Mille promotie{/url}of zoiets..
![]()
zeg dat......eh......wel jahquote:Op donderdag 1 juli 2004 09:23 schreef hollander172 het volgende:
Hier is ie: Klik!
Hij is..... Tsja........ Een beetje apart.![]()
Je moet wel een beetje gek zijn om zoiets te verzinnen ..quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]zeg dat......eh......wel jah
ik dacht dat het een voetbalfilmpje zou zijn...quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schieten.Wist je al wat voor filmpje het was...
Per heden doen we niet meer aan voetbal.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik dacht dat het een voetbalfilmpje zou zijn...
Als ik het zo bekijkt lijken ze wel met een boch aan elkaar gemaakt te zijn,quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, tijd voor een motorfilmpje dan
vet zoals ze ze volgen in het 2e deelen hoe de neuk lopen die dempers van die groene kawa in het begin? wel apart
Komt door al die burn-outs .. en zeg niet dat je het niet vaak doet .. ik heb er minimaal 3 gezien.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb nu op het midden van de band gewoon GEEN profiel meer
quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb nu op het midden van de band gewoon GEEN profiel meer
En ergens zit een hobbel waardoor je helemaal los komt met de motor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:33 schreef ploderus het volgende:
[..]Ik heb achter in het midden geen profiel meer en voor alleen nog maar in het midden
![]()
O ja, net op Eurosport werd een stuk van Isle Of Man uitgezonden![]()
![]()
![]()
Wat is dat gaaf!!
Voor diegenen die niet weten wat dat is, het is een jaarlijks terugkerende straatrace ergens in Grear Britain. Er wordt een stuk weg afgezet en daar racen motoren zoals ze ook in de Superbike rondracen. 1000cc Gixxers, R1's, Ninja's etc. En het parcours is lekker wisselend. Met 240 door een dorpje, daarna rag je ineens door een bos etc.. En van die mooie hoogteverschillen. (en niet te vergeten, veel stoepranden..)
Echt gaaf om dat te zien![]()
idd is het minder als je onderuit gaat.. Maar als je die onboard beelden ziet..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ergens zit een hobbel waardoor je helemaal los komt met de motor.
Minder gaaf als je door de indeling van het circuit dorp soms een overmijdelijke boom tegenkomt of lantaarnpaal.
Joey Dunlop heeft hadhem 20 keer gewonnen??
Dat zeker jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:50 schreef ondeugend het volgende:
Op dat eiland hebben heel wat coureurs het leven gelaten.
Er wordt zover ik weet nog steeds ieder jaar gereden. Gelukkig maar, want dit blijven de mooiste motorbeelden die ik kenquote:Op donderdag 1 juli 2004 12:56 schreef ondeugend het volgende:
Vroeger heb ik die races wel op tv gezien...inclusief de bijbehorende ellende van een straatcircuit.
Wordt het nog steeds elk jaar gereden ?
Ik kwam me er even mee bemoeien maar ik moet al weer weg ....
Ik moet zeggen, die reactie na die wheelie is ook wel heel cool! ff dat handje van het stuur met ongeveer zo'n 'YES!!!' gebaarquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:kan ik echt om lachen, zo'n actie
Lijkt mij meer een (afreageer)reactie op een ongecontroleerde actie.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:37 schreef ploderus het volgende:
[..]Ik moet zeggen, die reactie na die wheelie is ook wel heel cool! ff dat handje van het stuur met ongeveer zo'n 'YES!!!' gebaarEn dat terwijl hij waarschijnlijk al weer ver over de 200km/u gaat.
Respect!!![]()
Ik vond het lijken op zo'n 'YESS!' reactie, maar dat is misschien wel omdat ik dat wel een coole reacite vind na zo'n actiequote:Op donderdag 1 juli 2004 13:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lijkt mij meer een (afreageer)reactie op een ongecontroleerde actie.![]()
![]()
Zeker wel een momentje.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik vond het lijken op zo'n 'YESS!' reactie, maar dat is misschien wel omdat ik dat wel een coole reacite vind na zo'n actie
Maar hoe dat ook, het blijft een mooi filmpje
Hehehe hij was gewoon blij dat ie nog op de motor zat,quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:57 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik vond het lijken op zo'n 'YESS!' reactie, maar dat is misschien wel omdat ik dat wel een coole reacite vind na zo'n actie
Maar hoe dat ook, het blijft een mooi filmpje
quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hehehe hij was gewoon blij dat ie nog op de motor zat,
zou ik ook zo'n reactie geven,
Meer een hitte afladende reactie dus.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:57 schreef ploderus het volgende:
omdat ik dat wel een coole reacite vind na zo'n actie
En dan vinden wij het vreemd dat motorijders een slecht imago krijgen,quote:
idd.. domme joopies imoquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En dan vinden wij het vreemd dat motorijders een slecht imago krijgen,![]()
heel leuk dat ie dat kan, en ziet er stoer uit maar naar mijn mening doe je zoiets niet op een weg waar ook andere weggebruikers zijn, is gewoon onverantwoord,
Als ik zijn DIR zo bekijk is het ergens in Coevorden, of iig in die buurt,quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd.. domme joopies imo
iemand enig id wat voor motoren en waar dit in NL is trouwens?
die kawa had ik idd ook gezien ja..quote:Op donderdag 1 juli 2004 15:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als ik zijn DIR zo bekijk is het ergens in Coevorden, of iig in die buurt,
motor die wheelys doet is een kawa kom ook gewone foto's tegen en kontjes matchen met elkaar,
Aan de uitgang van de eerste demper komt een pijp achterom weer naar voren, hier komt een tweede demper aanvast met de uitgang naar voren dus. Dit om aan de geluidseisen te kunnen voldoen met zo`n type uitlaat. Merk is een Laser volgens mij.quote:Op donderdag 1 juli 2004 09:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, tijd voor een motorfilmpje dan
vet zoals ze ze volgen in het 2e deelen hoe de neuk lopen die dempers van die groene kawa in het begin? wel apart
Ikke zaterdag Pilot Roads voor en achterquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:13 schreef ploderus het volgende:
Zo.. Net ff nieuwe bandjes laten monteren.. Blijft een duur grappie![]()
Maar ja, het was wel nodig
Zit nu BT014 V&A onder. Eens kijken wat bridgestone ervan heeft gebakken
(zijn de opvolger van BT010 en BT012 toch?)
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]Heb je dat kinderstoeltje aan de zijkant ook gezien?Nee geintje is wel een leuk ding maar dat blok........
Ik dacht vroeger altijd dat BMW met die Boxers eigenlijk geen bestaansrecht meer had.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]Is wel een mooi ding maar op die linkse foto heb je echt zoiets van "er moet nog even de zaag in".![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..] is gewoon een brute motor
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je erachter rijdt zie je die dingen niet eens zitten
Dan verkoop ik de motor meestal net op tijd.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:13 schreef ploderus het volgende:
Zo.. Net ff nieuwe bandjes laten monteren.. Blijft een duur grappie
Dan moe jum plakkenquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ikke zaterdag Pilot Roads voor en achter
Zit trouwens gaatje in mn achterband, vorige week wassie nog 2,9 bar en vanochtend 80km met 1 bar rond geredenDacht al, wat zwabbert ie toch
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan verkoop ik de motor meestal net op tijd.![]()
![]()
Ik ga morgen toch niet meer rijdenquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:09 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dan moe jum plakken
(dit is serieus)
Een Sweex?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:07 schreef PatrickM het volgende:
Zo... ik ben weer full-time op internetnieuwe router gekocht, oude router was gaar
Ik ben meteen onder een koele douche gaan staan.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Niet gelijk je buik gekoeld Luc?
Met die toerrit net na koningendag reed ook een moto guzzi mee (geloof iets van een Daytona?), is echt een mooi ding.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat BMW met die Boxers eigenlijk geen bestaansrecht meer had.
Maar misschien is het iets waar je aan moet wennen .. ik zie het niet meer als nadeel nu.
Wel met afstappen 2 keer flink mijn scheenbeen zeer gedaan.![]()
![]()
Moto Guzzi vond ik trouwens ook wel altijd al aparte dingen..
Jesse is ook wel heel veranderlijk, daar kan zelfs het nederlandse weer niet tegenop.quote:OPM was in het begin ook heel erg tegen dat blok .. moet je nu lezen:
Wat niet wil zeggen dat hij het nu mooi vind, maar wel minder bezwaarlijk als een maand geleden voor de meet.
Jij hebt hem nog niet live gezien.![]()
En gehoord .. door haar praten vergaat ook menige mening..
![]()
oja?quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:03 schreef hollander172 het volgende:
Jesse is ook wel heel veranderlijk, daar kan zelfs het nederlandse weer niet tegenop.
ik vond dat blok er in het begin raar uit zien, stak veel te ver uit en eigenlijk zag het er niet uit, zo ver. tot ik hem in het echt zag en hoordequote:Ik weet wel hoe ze eruit zien, hier rijden er ook een paar rond. Ik blijf alleen dat boxerblok zo raar vinden. Het steekt best wel een eind uit. Mooi voor de koeling maar estetisch gezien.Ach, misschien als ik de 30 ben gepasseerd vind ik het ook wel heel mooi.
Als je schuin recht voor de motor staat is het zelfs een mooi gezicht.quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:03 schreef hollander172 het volgende:
Ik blijf alleen dat boxerblok zo raar vinden. Het steekt best wel een eind uit. Mooi voor de koeling maar estetisch gezien.Ach, misschien als ik de 30 ben gepasseerd vind ik het ook wel heel mooi.
Ik maak geen vrienden met dit soort opmerkingen denk ik maar censuur doen we niet aan.
Maar zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik vond dat blok er in het begin raar uit zien, stak veel te ver uit en eigenlijk zag het er niet uit, zo ver. tot ik hem in het echt zag en hoordemijn oordeel in het begin was natuurlijk alleen op basis van plaatjes, in het echt is elke motor anders
IIk ben benieuwd ..quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:32 schreef ploderus het volgende:
Voor de liefhebbers:
Rondje Isle of Man Onboard bij Steve Hislop 1994 (98mb)
Kwaliteit is niet super, maar het geeft toch wel een aardige indruk van de snelheid op de baan. Die is best aardig
Normaal moet je er ook een hele dikke lap op leggen metopendraaien als'tie eenmaal warm is i.v.m. stoom die er altijd uitkomt.. en 5 minuten is inderdaad beetje kort ..quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:51 schreef ZX9R het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:14 schreef Patrick281 het volgende:
Maar zo denk ik er ook over.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi.... ff branden dusquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:31 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb vandaag maar eens Paint Shop PRO 8 aangeschaft... echt een puike fotobewerkingsprog![]()
wel weer gelijk flink armer geworden+ dat ik morgen ook weer flink arm word als ik m'n motor op ga halen
Ennuh... voor animated gif noobs is het ook een hele goeie prog
Voorbeeld:
[afbeelding]
* meldt *quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mooi.... ff branden dus
Tja heeft niets met wiskunde op HBO niveau te maken he.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]waarom deze
ertussen
?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja heeft niets met wiskunde op HBO niveau te maken he.![]()
Wie is er door .. de Grieken?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
voor diegenen die het interesseert: Portugal zal als 1e gastland kampioen worden...
Die van Tinus ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:26 schreef Patrick281 het volgende:
*BSA belt*
Ghe ghe zie ander topic waarin iemand logisch nadenken tot in het extreme doortrekt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat de neuk
?
i knowquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:30 schreef Patrick281 het volgende:
Ghe ghe zie ander topic waarin iemand logisch nadenken tot in het extreme doortrekt.
ah zo, je hebt het over onderbuik en rationeel denkenquote:Wiskunde is geen emotie ..
In dit geval heeft het dus niet met zakelijke redenatie te maken, maar met een gevoel ..
Vandaar jij wel vast wel weet wat het betekende.![]()
![]()
Dat gaat dus niet he !quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ah zo, onderbuik en rationeel denken![]()
Beugelslijterquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef PatrickM het volgende:
Heeft iemand een leuke nick voor mij die ik hier op het wereldwijde I-net kan gaan gebruiken?
Ik vind PatrickM en BMW K1100LT helemaal niks als nick
Dacht eerst dat je een typfoutje had gemaakt .. Nedved ziet er beetje vreemd uit als je een Nederlands woord verwacht.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yep! nedved geblesserd, de motor van tjsechie...
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die van Tinus ?
neuhquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
Die andere is een motorcoureur .. ken je die Jes?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dacht eerst dat je een typfoutje had gemaakt .. Nedved ziet er beetje vreemd uit als je een Nederlands woord verwacht.
zie edit voor de duidelijkheid, trouwens waarom kan dat niet? je moet gewoon een goede balans hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet he !![]()
Schot voor open doel .. maar zal hem niet inkoppen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef PatrickM het volgende:
Heeft iemand een leuke nick voor mij die ik hier op het wereldwijde I-net kan gaan gebruiken?
Wou je zeggen dat jij daar controle over hebt dan ?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zie edit voor de duidelijkheid, trouwens waarom kan dat niet? je moet gewoon een goede balans hebben
Ik kon je post over de live ontmoeting wel waarderen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ah zo, je hebt het over onderbuik en rationeel denken![]()
tis de waarheidquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kon je post over de live ontmoeting wel waarderen.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:20 schreef Patrick281 het volgende:
Normaal moet je er ook een hele dikke lap op leggen metopendraaien als'tie eenmaal warm is i.v.m. stoom die er altijd uitkomt.. en 5 minuten is inderdaad beetje kort ..
Maar ja daar heb je nu niets meer aan.Je zal wel goede verzorging krijgen.
Uierzalf helpt.
En hoefde je niets voor de sensor te betalen Luc .. of kon je de thermostaat teruggeven?!
controle? is niet iedereen daar dagelijks mee bezig?quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat jij daar controle over hebt dan ?
Je moet een bijzondere man zijn .....
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schot voor open doel .. maar zal hem niet inkoppen.
Ehm .. zoeits als WORLDBEATERDREAMRIDER
![]()
Als je er even over nadenkt dan schiet er vast wel iets in je koppie.
Of slaap'r een nachtje over .. onbewust komt er dan vast iets naar boven.![]()
hey, een bekende naamquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schot voor open doel .. maar zal hem niet inkoppen.
Ehm .. zoeits als WORLDBEATER![]()
Ondeugend..quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zeg niets
Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wtf... heb je daar voor betaald?quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:31 schreef PatrickM het volgende:
Ik heb vandaag maar eens Paint Shop PRO 8 aangeschaft... echt een puike fotobewerkingsprog![]()
wel weer gelijk flink armer geworden+ dat ik morgen ook weer flink arm word als ik m'n motor op ga halen
Ennuh... voor animated gif noobs is het ook een hele goeie prog
Voorbeeld:
[afbeelding]
Ohhh dat zegt net zoveel over jou als over mij !!!quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ondeugend..![]()
PatM mag hem hebben als'tie wil.. enne net had je alle topics van de user ..quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hey, bekende naam
(wat had ik dan voor link net?)
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]Ohhh dat zegt net zoveel over jou als over mij !!!
Boef !
ja, leg es uitquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Wat bedoel je .. je bent een beetje vaag.
![]()
Nee hoor Pat, geen verkeerd woord over jouw LTquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:59 schreef PatrickM het volgende:
We gaan toch niet mijn LT afkraken he![]()
of mis ik weer eens iets
Maareh... ik kan niets orgineels verzinnen voor mezelf [afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:59 schreef PatrickM het volgende:
of mis ik weer eens iets
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:40 schreef Patrick281 het volgende:
Of slaap'r een nachtje over .. onbewust komt er dan vast iets naar boven.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:59 schreef PatrickM het volgende:
of mis ik weer eens iets
Het dirty deel dus !quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:06 schreef PatrickM het volgende:
't begint al laat te worden he... dus tja... en aangezien me hersenen maar voor de helft functioneren, doens ze het nu dus nog maar voor een kwart
Maarre is die username zo belangrijk dan .. gaat meer om wat je te melden hebt.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:59 schreef PatrickM het volgende:
Maareh... ik kan niets orgineels verzinnen voor mezelf
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]Het dirty deel dus !
was deze niks, PatMquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Beugelslijter![]()
Owwww dat was'em.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was deze niks, PatM?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Owwww dat was'em.
[sub[Wordt'ie strax ingerekend voor het lastig vallen van 12-13 jarige meiskes..[/sub]![]()
Beugelslijter ..
Je sub faalde hevigquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Owwww dat was'em.
Wordt'ie strax ingerekend voor het lastig vallen van 12-13 jarige meiskes..![]()
Beugelslijter ..
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je sub faalt hevig
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wtf... heb je daar voor betaald?
Geld teveel ofzo![]()
MSN ging echt zomaar uit..... eerlijk waarquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:10 schreef ondeugend het volgende:
En tegen Rietje ........
Laat me tenminste weltrusten zeggen !
gek is dat he als je op dat kruisje kliktquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
MSN ging echt zomaar uit..... eerlijk waar
Story of my life.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]Je sub faalde hevig
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Story of my life.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
MSN ging echt zomaar uit..... eerlijk waar
Faalde .. last van je 1/3 hersenhelft Jesssss.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]niet toen jij em quotte
ik kan je weer niet volgenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Faalde .. last van je 1/3 hersenhelft Jesssss.![]()
Maar geen hoofdpijn......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:15 schreef ondeugend het volgende:
en je hebt een dikke kont !
Het ligt echt niet aan jou Jessequote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik kan je weer niet volgen
Ik nu ook niet ..... Nuecken ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar geen hoofdpijn......
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het ligt echt niet aan jou Jesse
Volgens mij droom je al want het laatste 1/3 deel functioneerd ook al niet meer.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik nu ook niet ..... Nuecken ?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik kan je weer niet volgen
toevallig is dat de remedie tegen hoofdpijnquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik nu ook niet ..... Nuecken ?
het duurt altijd lang om uit de kast te komen, maar je bent een stapje verder nuquote:
Dat had ik gezien .. vandaar ik zo op Jess reageerde.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:17 schreef ondeugend het volgende:
Ik had nog wat toegevoegd
Wat heb Jesse nou weer met een dikke kont te makenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat had ik gezien .. vandaar ik zo op Jess reageerde.![]()
Ja hij had geen zin om 120 te rijden waar je 100 magquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Faalde .. last van je 1/3 hersenhelft Jesssss.![]()
Riet nog iets van Arthur gehoord?
Ik ga ook maffen zo ..![]()
![]()
Blondddddddquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat heb Jesse nou weer met een dikke kont te maken
Die past wel 2 keer in die van jou !!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blonddddddd
Ik ga nu mzzl
Damn! Zo moeilijk is het toch niet..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat heb Jesse nou weer met een dikke kont te maken
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:31 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Damn! Zo moeilijk is het toch niet..
Jij quote mij over die sub .. je editte het snel in faalde toen ik al g'edit had bij het quoten .. en Jesse reageerde ondertussen ook alweer op jou .. waarna ik weer op hem.![]()
Toch aan de drugs.![]()
Ik was nog even iets checken .. ben nu echt weg.![]()
De toevoeging van mij was in de post van mij naar Rietje toe.....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wil iemand deze nog downloaden? Anders haal ik hem weer weg. Schooltje zal niet zo blij zijn met zulk soort bestandenquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:32 schreef ploderus het volgende:
Voor de liefhebbers:
Rondje Isle of Man Onboard bij Steve Hislop 1994 (98mb)
Kwaliteit is niet super, maar het geeft toch wel een aardige indruk van de snelheid op de baan. Die is best aardig
Moggûh! Lekkur geslapen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
voor mij nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wil iemand deze nog downloaden? Anders haal ik hem weer weg. Schooltje zal niet zo blij zijn met zulk soort bestanden
Zonnetje op je smoeltje zo vroeg op de ochtend is zeker aangenaam, maar hier zijn al drie buien overheen gekomen sinds ik wakker ben en dat is nog niet eens 45 minutenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zekeren wakker worden met de zon in je gezicht heeft heerlijke vooruitzichten voor vandaag
Zeker vet filmpiequote:Op vrijdag 2 juli 2004 07:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
voor mij nietvet filmpje trouwens
klopt, dat hadden ze wel voorspeld voor vandaag. maar als ik uit het zolderraam kijk:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 08:01 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zonnetje op je smoeltje zo vroeg op de ochtend is zeker aangenaam, maar hier zijn al drie buien overheen gekomen sinds ik wakker ben en dat is nog niet eens 45 minuten :'(
Maar ja, ze hadden het toch ook wel voorspeld![]()
Wat een verschil! Hier is het één en al grijze lucht met veel van die nare vallende druppelsquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klopt, dat hadden ze wel voorspeld voor vandaag. maar als ik uit het zolderraam kijk:
[afbeelding]
...hoop ik toch maar weer dat ze er vreselijk naast zittenen dat het zo blijft.
Beemerquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef PatrickM het volgende:
tja, gisteren regende het hier overdag en af en toe kwam het met bakken naar beneden zetten. 's avonds was de lucht geklaard en begon de zon weer te schijnen, geen regen meer gezien gisteravondquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:28 schreef ploderus het volgende:
[..]
Wat een verschil! Hier is het één en al grijze lucht met veel van die nare vallende druppelsMaar ja, gister was wel goed weer, dus dat was weer een meevaller..
Hmm, dan is zijn de situaties ongeveer omgedraaidquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, gisteren regende het hier overdag en af en toe kwam het met bakken naar beneden zetten. 's avonds was de lucht geklaard en begon de zon weer te schijnen, geen regen meer gezien gisteravond
Skinheads_Unitequote:Op donderdag 1 juli 2004 23:34 schreef PatrickM het volgende:
Toch wel ..beetje onder onvloed / last van sex, drugs en rock'n roll Ondeugend.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]De toevoeging van mij was in de post van mij naar Rietje toe.....
Daar heeft Jesse helemaal niets mee te maken !
whehehe
mmm... is een beetje 18+ nickquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Beaver
Beaverrider
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:53 schreef PatrickM het volgende:
[..]
mmm... is een beetje 18+ nick![]()
Zo heet onze hondquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:56 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is Patty niet wat?![]()
ik blijf bij Beugelslijterquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:56 schreef ploderus het volgende:
[..]idd!
Dan kun je er beter Beamerrider van makenMaar ja stel dat je ooit nog van merk verandert, dan moet je weer een andere nick verzinnen..
Is Patty niet wat?![]()
klassequote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:42 schreef hollander172 het volgende:
Hmmm, mijn eigen scriptjes werken niet goed dus heb ik maar een bestaand script gepakt om tijdelijk opslagcapaciteit te bieden aan jullie.
Er wordt nog aan gewerkt en de vertaling is er ook nog niet helemaal maar ik denk dat ik mijn script naar deze toe gaan ombouwen. Of deze zo ombouwen zoals ik mijn eigen script had bedacht.
donequote:Je kunt registreren en inloggen op www.motor-meet.nl/file
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:dat filmpje is echt
hoe SNEL die gaat, niet normaal.. ook wel droog om te zien hoe hij andere inhaald alsof ze stil staan..
op Isle of man, zjin geen snelheidslimiten, vandaar dat Nigel Mansell(koekblikcoureur) er ook woonde denk ik
Ja ik zag het.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klasse
[..]
done
Cool! Geluk dat jij vlakbij Schiphol woont hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:11 schreef ploderus het volgende:
Nou nu ga ik echt spotten![]()
![]()
Laters!
Proest! Jij leest ook alleen wat je wil lezen hè?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Cool! Geluk dat jij vlakbij Schiphol woont he
dat is em jah, nadat ze er wat stickers op hadden gedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:17 schreef PatrickM het volgende:
Riet... was dit niet de jouwe?
[afbeelding]
* One_Punch_Mickey is bestanden aan het organiseren/opruimen en kwam deze toevallig tegen
Prijskaartje? Zeg maar gerust prijskaart met al die nullen.quote:[b]De MV is leverbaar vanaf ¤ 24000,-, de duurste uitvoering, de naar de ontwerper Massimo Tamburini genoemde MT, heeft een prijskaartje van ¤ 49000,-
Wow ziet er vet cole uit zeg......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef Gerako het volgende:
[afbeelding]
Dit is niet die duurste versie, maar een "normale" F4.
kan je jezelf er ook niet aan branden,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Die zijn heel klein en zitten onder het zadel.. 4 stuks
Maar je kan wel met een duo rijder rijden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is sowieso lastig... zonder duo rijder
He jouw afdekkapjes is anders...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zo, ff dat lelijke 'kussentje' weggehaald:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooit wel eens een duo gezien op een Honda VTR SP-1/SP-2?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Als het echt moet...
Is sowiezo vaag dat ze de mogelijkheid hebben gemaakt om er een duo op mee te vervoeren...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Daar hoort ook geen duo op....
ik zie het, dat hebben de meestequote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:48 schreef hollander172 het volgende:
[..]
He jouw afdekkapjes is anders...
Die van mij loopt niet helemaal zodat het deel van het duozadel als "kussentje" uitsteekt, handig als je lekker achter het ruitje wil gaan liggen.
Honda VFR valt daar wat mij betreft ook onderquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:51 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ooit wel eens een duo gezien op een Honda VTR SP-1/SP-2?
Dat alleen bestemd voor liefhebbers van SM
Stepjes voor de duo zitten ongeveer op dezelfde hoogte als de zadel van de bestuurder...
Ja idd, was in mijn ogen ook geen lijm...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lijkt wel of er overheen hebben gespoten en dat nu de randjes aan het breken zijn, lijm is het sowieso niet
hihi mijn idee,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nog altijd beter dan thuis blijven [afbeelding]
Interval van mijn avatar is 200 msquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Rauwdouwer, je moet de interval iets hoger zetten van je avatar
180 miliseconden ofzo, net als ik heb..
Het geld in principe voor de meeste sport motoren. Alleen is van de VTR SP-1/SP-2 de zit voor de duo heel erg extreem. Je zal het nog wel eens zien onderweg. Is ook totaal geen gezicht een duo op een VTR SP-1/SP-2quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Honda VFR valt daar wat mij betreft ook onder![]()
blij als ik zelf kan rijden, dat is altijd veel leuker
Voor jou is Sabra in de buurt mazzelpik... voor mij maakt het prijsverschil tussen Sabra en SR-Service niets uit als ik benzine kosten erbij gaat berekenen. Overigens is SR-Service dan nog steeds best goed geprijst als je de adviesprijzen ziet en de prijzen die andere toko's er voor vragenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga trouwens denk ik vandaag nog naar Sabra voor bandjes.. morgen schijnt het slecht weer te zijn
wordt je duizelig?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Rauwdouwer, je moet de interval iets hoger zetten van je avatar
180 miliseconden ofzo, net als ik heb..
Bij mij kostte alleen m'n achterband al ¤ 191,50 incl. montage bij SR-Service. Bij Sabra kostte de band overigens iets van ¤ 175,- excl. montagequote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Michelin Pilot road (110/70-17)
Michelin Pilot road (150/70-17)
240 euro incl monteren:
Geldermalsenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
Waar zit Sabra ???
Cool dan ken ik ze .... is heel dicht bij mij,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:56 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Geldermalsen
ik kan er nog steeds niet bij dat je niet voor die hebt gekozenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:37 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens nog een piccie van mijn zwager z'n Yamaha YZF750R... jammer dat ie 'm niet meer heeft... was echt een supermooie motor
En rete snel
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:56 schreef PatrickM het volgende:
Geldermalsen
Goed dat ik het weetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:04 schreef PatrickM het volgende:
Is overigens de goedkoopste bandenleverancier van Nederland wat motoren betreft
Is dat zo ?? voor mij 15 km of zo,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
Goed dat ik het weetGeldermalsen is voor mij 45 km
Ik kan er nog steeds niet bij dat JIJ niet voor die hebt gekozen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik kan er nog steeds niet bij dat je niet voor die hebt gekozenmaarja, ieder zijn ding
ja dat heb ik meer gehoord, fijn voor in de stadquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:09 schreef PatrickM het volgende:
Doe mij dalijk maar een GS500 voor erbij... lekker een beetje vegen door de bochten
YZF750R is overigens niet echt de ideale fiets voor dagelijks gebruik, maar wel ideaal voor een portie adrenaline en acceleratie kick. Ding hield een R1-2003 bij
man, dat je niet gek wordt sorryquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:14 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ja dat heb ik meer gehoord, fijn voor in de stad
ik moet zeggen dat ik nu al redelijk plat de bochten door en rotondes over kan. Ik moet zeggen dat die van mij heel lekker rijdt
been there, done thatquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:22 schreef Rausdouwer het volgende:
vooral als ik jullie allemaal afspraken zie maken voor motormeets, dan wil ik heel graag meerijden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:08 schreef ondeugend het volgende:
PatM, even op je mailtje .....
Doe maar
Hoe bedoel je dat eigenlijk ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
man, dat je niet gek wordt sorry
heb je de rest wel gelezen wat erop volgde?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat eigenlijk ?![]()
Die heb ik een paar keer geprobeerd te downloaden. Telkens een gare download. Dus een tijdje geleden al besloten om 'm gewoon te gaan kopenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Maaruh PatM..... waarom heb je voor PS8 betaaldDie is toch overal te downloaden....
Of je moet een dief van je eigen portmonnee willen zijn......
Vreemd zeg ?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:06 schreef PatrickM het volgende:
Metale ring vertoonde blauwe vlekken (is dus heel heet geworden af en toe).
beterquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:06 schreef PatrickM het volgende:
Ben net ff bij m'n motor wezen kijken... was helaas nog niet helemaal klaar (hij moest het laatste gedeelte er nog opzetten, en dan nog even testen) maar morgen kan ik 'm ophalen.
Neu... niet echtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vreemd zeg ?
jah, als je zo weinig trekkracht hebt moet je wel met slippende koppeling optrekken wil je een beetje wegkomen bij het stoplichtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vreemd zeg ?
Count me inquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beterzondag mee dus
?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jah, als je zo weinig trekkracht hebt moet je wel met slippende koppeling optrekken wil je een beetje wegkomen bij het stoplicht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |