quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Er is hooguit wat offtopic geneuzel weggehaald, ook omdat die opmerkingen het topic niet bevorderen, persoonlijk zijn en hooguit frustratie opwekken. Onnodig dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus als de post overloopt van de stank der propaganda is het"overbodig" uit te vissen of iemand nationalistisch bezig is?
Dat is nieuw. Als iemand een ander aanspreekt op zijn/haar Duitse nationaliteit o.i.d. is er niets aan de hand. Wat is hier werkelijk aan de hand Fruts?
Zitten we hier met een soort van links vs. rechts gezeik aangezien een turk als snel in de islam hoek getrokken wordt en jij daarvan gaat steigeren in de trant van overmatig en onevenredig in bescherming nemen?
Je weet het mooi te brengen. Mijn posts waren juist erg netjes omdat ik al eerder ondervonden heb hoe stressvol men uit de naad schiet. Als je dan toch wat aan "opmerkingen" had willen doen, was zowat elke post/reactie van Nuance juist een pareltje. Feit dat je dat negeerde en hier ook weer net doet alsof je neus bloed, verteld me dat die stress-naad nog even groot is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er is hooguit wat offtopic geneuzel weggehaald, ook omdat die opmerkingen het topic niet bevorderen, persoonlijk zijn en hooguit frustratie opwekken. Onnodig dus.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:22 schreef astro-gurbuz het volgende:
Krijg van een vriend op pukkelpop te horen dat de slachtoffers mogelijk buitelanders zijn,laten we hopen dat dit klopt en dat het geen westerse mensen betreft
Is al gedaan blijkbaar. Bedankt voor het meldenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:22 schreef Tchock het volgende:
Ik heb hier de TT verneukt. Kan iemand er #4 van maken?
Dankje
Die 2e gesloten, zal die andere even in een reeks zettenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:39 schreef Chooselife het volgende:
Noord-Korea nieuwstopic #3 Deze topicreeks was eerder en lijkt me bovendien gepaster dan deze: Ook onrust in Noord-Korea, nu met Amerikaanse hulpo #3
Toegevoegd en de OP ook weer geopend voor de TS Zodat die er zelf info aan kan toevoegen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef roos85 het volgende:
[Breaking] 5 doden en vele gewonden op Pukkelpop door noodweer #5
Wil iemand deze link in de OP van dit topic zetten?
http://vtm.be/nieuws/binnenland/71925-persconferentie-pukkelpop
Je bent gewoon gewoon een fuckmod. Altijd al geweest ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Zo verschrikkelijk is het nou toch ook weer niet, die TT? wmb hoeft de TT niet noodzakelijkerwijs neutraal te zijn, maar ik weet niet hoe mijn collegamods daarover denken?
Volgens een hoop NWS-posters gaat de sharia ingevoerd worden, dus die vinden zo'n titel wel lekker pakkend.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:42 schreef timmmmm het volgende:
Zo verschrikkelijk is het nou toch ook weer niet, die TT? wmb hoeft de TT niet noodzakelijkerwijs neutraal te zijn, maar ik weet niet hoe mijn collegamods daarover denken?
Ik ben hier mod, en ik weet ook niet wat de policy hierover isquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:08 schreef svann het volgende:
[..]
Volgens een hoop NWS-posters gaat de sharia ingevoerd worden, dus die vinden zo'n titel wel lekker pakkend.
Maar dat is niet bepaald wat de rebellen zeggen te willen.
Ik post niet veel in NWS, dus ik weet niet wat de policy hierover is.
Gezellig hier trouwens.
Is opgelostquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:13 schreef svann het volgende:
Ja, okay.
Maar dan moet je niet zeggen dat zij dat willen, dan geef je er een andere draai aan.
Je moet er niet te emotioneel mee omgaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef Frutsel het volgende:
Ouwe?![]()
Kutkleuters ook altijd, geen respect meer voor ouderen
Wat voor foto's? En wie is talitha?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:30 schreef Plus_Ultra het volgende:
foto's van talitha mogen dus niet? waar dan wel?
Da's die Nederlandse hoer van de Ghadaffi's.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat voor foto's? En wie is talitha?
In de pmbox van een willekeurige mod. Schijnt dat Frutsel er wel op zit te wachten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:30 schreef Plus_Ultra het volgende:
foto's van talitha mogen dus niet? waar dan wel?
Thx, heb er nog eentje aan toegevoegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Arcee het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1703379
http://forum.fok.nl/topic/1703933
Centraal snelwegschutter-topic een ideetje?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Plus_Ultra het volgende:
Blonde hollandse bimbo gokt op verkeerde rijke Libische stinkerd.
Hollandse bimbo #2 Blowing Jobs and Snorting Coka Coka
Kan een mod van die laatste een deel 2 maken
Mijn schuld, ik werd irl weggeroepenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Frutsel het volgende:
Wikileaks documenten #19: Langzaam het nieuwe jaar in
Plaats het daar maar in.
Dacht dat het al opgepikt was door iemand sorry
Ja inderdaad, wat eigenlijk... my mistakequote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef Black_Rainbow het volgende:
Wikileaks Cables gelekt
Wat is hier niet toegestaan?
Kan dit ad-hominem-gejank verwijderd worden? Ik weet ook niet wat jullie doen als het structureel is.quote:Op zondag 4 september 2011 15:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De meest idiote Foktroll is weer bezig. Moet je niet in FB gaan janken over racisme?
Je bent zelf ook lekker bezig andersquote:Op zondag 4 september 2011 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kan dit ad-hominem-gejank verwijderd worden? Ik weet ook niet wat jullie doen als het structureel is.
Of moet ik zo'n TR indienen?
Moet dat gerapporteerd worden of is dat niet erg?quote:-
niet in NWS FB posten iigquote:Op zondag 4 september 2011 17:44 schreef Monidique het volgende:
Wat moet ik trouwens met DM's als:
[..]
Moet dat gerapporteerd worden of is dat niet erg?
O, ok. Ik wist niet dat het anoniem plaatsen (zonder naam dus, bedoel ik) van beledigende DM's, ter informatie banwaardig was, trouwens. Is dat zo? In dat geval kan-ie natuurlijk wel weg.quote:Op zondag 4 september 2011 18:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet in NWS FB posten iig
PM een FA/A erover oid
Ik zal het nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:04 schreef sp3c het volgende:
geen idee meer wat er stond
ik kan het iig niet meer terughalen ... my bad
Prutquote:Op zaterdag 10 september 2011 15:42 schreef Frutsel het volgende:
je kan wel brallen als bruggeman maar we gaan echt niet zoeken naar iets waarbij niemand weet waar je het over hebt.
En verwijderde plaatjes kan ik niet zien... dus.. zo komen we geen zak verder.
Zo.... dat zijn uitsprakenquote:Op zondag 11 september 2011 12:29 schreef Weltschmerz het volgende:
"De zionistische lobby is het er niet mee eens, dus hup weg ermee"? Is er een pretentie van de discussie in goede banen leiden, of geeft het een lekker gevoel van macht om je moderatorsbevoegdheden aan te wenden om mensen met wie je het niet eens bent de mond te snoeren?
Nou, ik ondersteun je vragen wel.quote:
Als dat zo zou zijn dan had jij toch al enige tijd geleden een permanente ban gehad?quote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou, ik ondersteun je vragen wel.
Het lijkt erop dat antisemitisme, echt of vermeend, dat maakt niet uit, tot een verbanning leidt.
wat een onzin zeg...maar goed, niet verrassend...quote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat antisemitisme, echt of vermeend, dat maakt niet uit, tot een verbanning leidt.
Maar dat schaamteloos semitisme, zelfs in de racistische of genocidische vorm, ruim baan krijgt.
Ik vind het wel uitmaken. Ik ben zelf geen banaanvrager omdat voor mij niemand de mond gesnoerd hoeft te worden ongeacht wat diens mening is. Maar iemand die zich antisemitisch uitlaat mag van mij best geband worden. Maar dat zou dan ook moeten gelden voor racistische uitingen die geen Joden betreffen.quote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar dat schaamteloos semitisme, zelfs in de racistische of genocidische vorm, ruim baan krijgt.
Zonde. Het is nu juist een mooie uitlaatklep. In andere topics gaat de discussie anders gewoon voort.quote:Op maandag 12 september 2011 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat een onzin zeg...maar goed, niet verrassend...
Die reeks is niet meer te redden, dus we stoppen er binnenkort maar mee. Genoeg waarschuwingen gehad, genoeg pogingen gedaan, het heeft geen zin. En jullie geven elkaar daar de schuld, net als het conflict zelf. Dan maar niet. Het lijkt wel een kleuterklas, maar ga vooral door met het vingertje wijzen.
Het heeft gewoon geen zin.
Heel erg noodzakelijk vind ik het persoonlijk niet, maar hey, wat jij wil joh. Wat het nu precies is, is over een halve dag weer anders. Verandert altijd snel met dit soort nieuwsquote:Op maandag 12 september 2011 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Explosie in Franse kerncentrale
Kan de titel worden veranderd van Kerncentrale in Nucleaire Fabriek?
Donequote:Op maandag 12 september 2011 14:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Explosie in nucleaire fabriek Frankrijk
mag dicht ivm dubbel
Het is nu al een draak van een topic, en niet meer in te tomen. En als je het probeert wordt je meteen voor zionist of antisemiet uitgemaakt. Waarom zouden we er dan nog energie in steken als moderators zijnde?quote:Op maandag 12 september 2011 13:05 schreef waht het volgende:
[..]
Zonde. Het is nu juist een mooie uitlaatklep. In andere topics gaat de discussie anders gewoon voort.
Dus creëer je monster als je wilt maar ik zou de reeks houden.
Verhuis het naar MO waar het hoort.quote:Op maandag 12 september 2011 13:05 schreef waht het volgende:
[..]
Zonde. Het is nu juist een mooie uitlaatklep. In andere topics gaat de discussie anders gewoon voort.
Dus creëer je monster als je wilt maar ik zou de reeks houden.
Dan sluit ik me aan bij timmmm. Weg ermee.quote:
Alleen is men vergeten Rakotto weer op zwart te zetten.quote:
Ik weet niet wat je bedoelt met "niet verrassend". Want mijn standpunt ten opzichte van de staat Israel is duidelijk, maar het mag toch ook wel duidelijk zijn dat ik hecht aan de vrijheid van meningsuiting. En anti-semitisch ben ik aantoonbaar niet.quote:Op maandag 12 september 2011 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat een onzin zeg...maar goed, niet verrassend...
Die reeks is niet meer te redden, dus we stoppen er binnenkort maar mee. Genoeg waarschuwingen gehad, genoeg pogingen gedaan, het heeft geen zin. En jullie geven elkaar daar de schuld, net als het conflict zelf. Dan maar niet. Het lijkt wel een kleuterklas, maar ga vooral door met het vingertje wijzen.
Het heeft gewoon geen zin.
Ja, dat is waar.quote:
Want? Let jij er op hoeveel notes iedereen krijgt? Let jij op alle posts van elke rechtse user die verdwijnt? Of als mods iemand aanspreken via DM of PM? Het stomme is dat de andere groep juist het tegenover gesteld beweert, over het denigrerende gezuig etc etc.quote:Op dinsdag 13 september 2011 01:32 schreef Kees22 het volgende:
Ik constateer dat van verdedigers van Israel aanzienlijk agressievere taal getoleerd wordt dan van critici van Israel.
Ik mag herinneren aan de discussie over het gebruik van de denigrerende woorden pallies en schmouzen.
Och dat wil ik niet zeggen, ik denk dat door het vele lezen en (her)overwegen op Fok ik op enkele punten mijn standpunten deels heb herzien. Wie weet geldt dat voor anderen ook.quote:Deze discussie heeft grosso modo inderdaad weinig zin. Dat wil zeggen: het echte probleem wordt natuurlijk niet opgelost en bijna geen enkele spreker zal van mening veranderen. Maar ja, dat geldt voor alle discussies over heel FOK!
Nee, ik discussieer(de) gewoon mee, Kees heeft gelijk. Paddy geeft iedereen die niet onverdeeld pro-Israel is, meteen aan voor een ban, als ze je niet eerst terroriseert met DM-s om je te bewegen je post te veranderen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Want? Let jij er op hoeveel notes iedereen krijgt?
Neem je shotje nou eens nadat je wat post PVquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik discussieer(de) gewoon mee, Kees heeft gelijk. Paddy geeft iedereen die niet onverdeeld pro-Israel is, meteen aan voor een ban, als ze je niet eerst terroriseert met DM-s om je te bewegen je post te veranderen.
Discussies met jou waren altijd erg vermakelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik discussieer(de) gewoon mee, Kees heeft gelijk. Paddy geeft iedereen die niet onverdeeld pro-Israel is, meteen aan voor een ban, als ze je niet eerst terroriseert met DM-s om je te bewegen je post te veranderen.
Dat links en rechts heeft er natuurlijk geen reet mee te maken, het zou moeten gaan om wat iemand schrijft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Want? Let jij er op hoeveel notes iedereen krijgt? Let jij op alle posts van elke rechtse user die verdwijnt? Of als mods iemand aanspreken via DM of PM? Het stomme is dat de andere groep juist het tegenover gesteld beweert, over het denigrerende gezuig etc etc.
Denk dat er meer rechtse users gebanned worden dan linksen. Feit is: Mods kunnen niet bannen.En als ik zie waar users soms niet gebanned voor worden of juist wel.. tja..smaken verschillen. Net als meningen.
Jodenhater? Ik zie hier op heel Fok zelden iemand die zich negatief uitlaat over Joden omdat het Joden zijn. Het komt wel voor hoor, en er wordt ook wel eens gegeneraliseerd, maar hiermee geeft je duidelijk blijk van je eigen bevooroordeeldheid. De zionistisch lobby hier gebruikt een belegen zionistisch tactiek die eruit bestaat iedereen die kritiek heeft op Israel van Jodenhaat te beschuldigen, alsof je geen andere reden zou kunnen hebben om kritiek op Israel te hebben. Ik vind dat een nogal laffe achterbakse poging om mensen de mond te snoeren. Maar jij gaat daar kennelijk in mee, en je kunt natuurlijk geen discussie leiden wanneer je één kant de mond snoert op basis van een valse beschuldiging. Je moet wel enig begrip van de discussie en de achterbakse tactieken hebben natuurlijk.quote:Maar hey, het is nooit goed genoeg. Of je krijgt van een jodenhater te horen dat je deel uitmaakt van het zionistische bewind van Fok, of je krijgt een DM/PM dat het goed met je is en je een smerige linkse NSB mod bent.
Pallies vind ik niet denigrerend of zo, net zoiets als Fransoos ipv Fransman. Maar onderscheid maken tussen Joden en Israeliers is natuurlijk wel relevant en dat mag je daarom ook best verwachten. Je moet immers niet op basis van hun geboorte mensen iets aanrekenen waar ze niks aan kunnen doen.quote:De een heeft ook een dikkere huid dan een ander. Het wordt Pallies had ik zelf kunnen bedenken, zonder dat ik ook maar een moment gedacht had dat het ook een betekenis had. Het kort lekker af, het bekt lekker, net als "de joden " ipv... de Israeliers... Als je er op googled zie je niet eens zo snel dat het een negatieve betekenis heeft. Maar goed, ik kan me voorstellen dat mensen die het wel weten er aanstoot aannemen als je weet dat de spreker het zo bedoeld.
Dit bedoel ik. Nibb-It is gewoon een pro-Israel Troll en hij heeft de MOD's/Admins in zijn zak.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Discussies met jou waren altijd erg vermakelijk
Als dat zo was zou jij hier niet meer kunnen posten hè, papiertje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Nibb-It is gewoon een pro-Israel Troll en hij heeft de MOD's/Admins in zijn zak.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Neem je shotje nou eens nadat je wat post PV
Ik heb nog steeds geen verklaring voor mijn ban van een tijd geleden. Ik kan niet anders dan denken dat Israël en Paddy daar iets mee te maken hebben, maar officieel weet ik niets.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef waht het volgende:
[..]
Als dat zo was zou jij hier niet meer kunnen posten hè, papiertje.
Alleen de admins kunnen bannen toch? Wel, dan weet je wie het antwoord heeft.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog steeds geen verklaring voor mijn ban van een tijd geleden. Ik kan niet anders dan denken dat Israël en Paddy daar iets mee te maken hebben, maar officieel weet ik niets.
Had vast niet te maken met je oorlogsmisdadigers-geroeptoeter tegen o.a. C_Nquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog steeds geen verklaring voor mijn ban van een tijd geleden. Ik kan niet anders dan denken dat Israël en Paddy daar iets mee te maken hebben, maar officieel weet ik niets.
Ik mag natuurlijk je notes niet openbaar maken, maar ik kan je wel vertellen dat die ban om een post buiten NWS ging. Verder moet je daarvoor maar mailen naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
1. Dat weet niemand.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Had vast niet te maken met je oorlogsmisdadigers-geroeptoeter tegen o.a. C_N
Bans mogen helaas niet besproken worden, maar ik zou toch aannemen dat dat gebeurd is tijdens je ban/unban aanvraag? Dat lijkt me de periode om het uit te zoeken? Geen idee hoe dat werktquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat ik genoeg waarschuwing krijg , en soms ook terecht ..quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
1. Dat weet niemand.
2. If it walks like a duck ....
Och och, het hoeft toch niet allemaal serieus te zijn in NWS? wmb mag een grappen en grollen topic eigenlijk welquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Italiaanse studente sterft bij SM-spel
Topic is voorbij het einde van een Nieuwstopic. Slotje of schopje ONZ svp.
ok tofquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och och, het hoeft toch niet allemaal serieus te zijn in NWS? wmb mag een grappen en grollen topic eigenlijk wel
Lijkt mij ook, tenzij de copyright degene is die het verlengen doet, ipv het lijdend voorwerp isquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Eu is weer goed bezig, copyright verlengt (verlengt moet volgens mij verlengd zijn)
edit: Eu is weer goed bezig, copyright verlengd
Lees het stuk nog eens. Het was gesproken in enkelvoud, een eigen mening, gebaseerd op posthistorie en inzicht. Misschien moest ik er nog kernwoord voorzetten trouwens om op dat niveau te blijven. Gesproken nadat diegene ons beticht van weet ik wat. (waarom hoor ik jou daar niet over, moeten we dus maar aannemen dat je die mening deelt?) Kom op zeg...quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef Disana het volgende:
Ik schrik ervan dat een mod zegt dat er hier jodenhaters zitten. Want die heb ik nooit waargenomen, dus moet ik aannemen dat hij de criticasters van Israël als zodanig ziet?
Beetje jammer dat je dit nu zo brengt, je doet net of we nooit iets behandelen. Jij was degene die persoonlijk zei dat je mijn/onze inzet waardeerde voor dat topic. En nu dit? En nee, we zijn er niet elke dag of niet in dat topic, nee we zien niet alles, we doen dit op vrijwillige basis en met jullie hulp. Als je me nu gaat vertellen dat we nooit met jullie klachten wat doen dan is het wel best. Dat het jou en anderen misschien niet ver genoeg gaat is een ander verhaal. Dit valt me dan wel vies tegen.quote:Verder vind ik niet dat het om links of rechts gaat. Het gaat om de toon en de tolerantie jegens elkaar ongeacht welke insteek iemand heeft. Dat schort er bij voortduring aan in het topic, maar lang niet bij iedereen.
Het is vrijwel onmogelijk kritisch te zijn zonder sneren en scheldwoorden naar je hoofd te krijgen. Dat zou dan 'opgelost' worden met notes en waarschuwingen, maar na zoveel tijd moet toch wel duidelijk zijn dat sommige mensen onverbeterlijk zijn.
Je kan wel overkomen dat je het nu allemaal prachtig vind, maar je weet donders goed dat je op de grens balanceert en je van mij al een paar keer onderuit de zak hebt gehad. De klachten gaan grotendeels over jou dus begin ook eens bij jezelf en zoals vaker gezegd, stop met dat gezuig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:27 schreef C_N het volgende:
er zit een verschil tussen kritiek en haat, Disane,
en de pot verwijd de ketel zie ik wel weer .
weet je ,neem de goede raad aan van Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
verander de wereld begin bij je zelf .dit kan een mooi voorbeeld zijn voor velen criticasters.
want daar lig het probleem ,,het totaal niet willen zien .van eigen tekortkomingen .
Jodenhaters heb ik hier al wel waargenomen. Maar dat jij ze niet gezien hebt, vat ik op als compliment, dan zijn we snel genoeg met de antisemitische posts weghalenquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef Disana het volgende:
Ik schrik ervan dat een mod zegt dat er hier jodenhaters zitten. Want die heb ik nooit waargenomen, dus moet ik aannemen dat hij de criticasters van Israël als zodanig ziet?
Verder vind ik niet dat het om links of rechts gaat. Het gaat om de toon en de tolerantie jegens elkaar ongeacht welke insteek iemand heeft. Dat schort er bij voortduring aan in het topic, maar lang niet bij iedereen.
Het is vrijwel onmogelijk kritisch te zijn zonder sneren en scheldwoorden naar je hoofd te krijgen. Dat zou dan 'opgelost' worden met notes en waarschuwingen, maar na zoveel tijd moet toch wel duidelijk zijn dat sommige mensen onverbeterlijk zijn. Jammer dat men liever kiest voor beëindiging van het topic dan het werkelijk effectief aanpakken van degenen die het topic gegijzeld houden.
Ik waag me al tijden niet meer in dat soort topics vanwege de vervelende users die je daar tegenkomt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Misschien kunnen de PRO-israel gangers ook even hun gal spuwen over de in hun ogen zwaar benadeelde rechtse moderatie van dat topic. Als we toch bezig zijn.
+1quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jodenhaters heb ik hier al wel waargenomen. Maar dat jij ze niet gezien hebt, vat ik op als compliment, dan zijn we snel genoeg met de antisemitische posts weghalen
verkeerd gezien ik vind het zieligquote:Op dinsdag 13 september 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan wel overkomen dat je het nu allemaal prachtig vind,
daar heb ik geen klacht over . ik stuur namelijk ookm geen klachten van anderen naar jou buiten , dat er iemand was die zij dat ik een massamoordernaar was .waar of niet .quote:maar je weet donders goed dat je op de grens balanceert en je van mij al een paar keer onderuit de zak hebt gehad.
weet ik daar is links bekent om in politiek ,, kunnen ze niet winnen gaan ze n]met vuil gooien . een bekent verschijnsel .quote:De klachten gaan grotendeels over jou
ik hoop de anderen houden zich er zo aan als ik doe . ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nee wish full thinking, ben ik bang voor ,quote:dus begin ook eens bij jezelf en zoals vaker gezegd, stop met dat gezuig.
maar hier sta ik nog steeds achter ,quote:
Dat maakt dan ook weer duidelijk hoe traag je bent met het weghalen van anderzins racistische posts en valse beschuldigingen van antisemitisme.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jodenhaters heb ik hier al wel waargenomen. Maar dat jij ze niet gezien hebt, vat ik op als compliment, dan zijn we snel genoeg met de antisemitische posts weghalen
Common sense will prevailquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
Frutsel, nee, ik weet dat jullie veel wissen en waarschijnlijk ook noten in het topic. Ik bedoel dat het dweilen met de kraan open is omdat er geen consequenties volgen; en dat ligt bij mijn weten niet primair bij de moderatie.
En of iemand een jodenhater is. Mijn mening is oprecht dat ik zulke mensen daar niet zie. Ik zie provocatie tegenover propaganda, maar dat zegt mij niet dat de soep zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend.
Zoals ook bij antijoden posts, als het ook maar even een beetje door de beugel kan, laat ik het staan. Zowel over joden als over moslims als over indianen. En als het over de schreef gaat, haal ik het weg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat maakt dan ook weer duidelijk hoe traag je bent met het weghalen van anderzins racistische posts en valse beschuldigingen van antisemitisme.
maar het is soms hard om lief te zijn met mensen die indireckt terreur supporten louter om dat ze denken israel heb geen recht om daar / hier te zijn . maar ok ik zal eens lief wezen .quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat fruts probeert te zeggen, C_N, is dat de goede raad van ondergetekende ook voor jou geldt. Jij kan af en toe ook flink tekeer gaan en schelden. Daar reageren anderen weer op, en niet alleen in dat topic, maar nog een week later in elk topic waar ze je tegenkomen.
Dus, voor alle partijen: Wees eens lief!
quote:[..]
Zoals ook bij antijoden posts, als het ook maar even een beetje door de beugel kan, laat ik het staan. Zowel over joden als over moslims als over indianen. En als het over de schreef gaat, haal ik het weg.
Ik kan je verzekeren dat ik vaker posts als kankerturk, kankeraap, of zoiets dergelijks heb weggehaald als kankerjood. Niet dat ik kankerjood wel eens laat staan, het komt gewoon veel minder voor.
Als een post van je weggehaald wordt, denk dan eerst eens bij jezelf na of het wel echt door de beugel kon, ipv meteen de zionistische/nsb mod de schuld te geven.
Toegegeven, soms gaat er wel eens een post teveel weg bij het ruimen, maar er wordt nooit een post verwijderd zonder aanleiding.
Moraal van het verhaal: Wees eens lief, en wij doen ook alleen maar ons best. Kritiek vind ik best, meteen over zionist beginnen niet.
En nu vind ik het wel weer genoeg geweest met deze discussie.
Antijodenposts, waar heb je het over zeg? Waarom zou je die laten staan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Zoals ook bij antijoden posts, als het ook maar even een beetje door de beugel kan, laat ik het staan. Zowel over joden als over moslims als over indianen. En als het over de schreef gaat, haal ik het weg.
Dat doe ik al als ik hem schrijf. Als die dan toch wordt weggehaald dan moet ik concluderen dat de beugel niet deugt. En niet op een manier dat er niks doorheen kan, want ik zie ook wat er allemaal kennelijk wel doorheen kan. Dan is het mij duidelijk dat er twee verschillende beugels zijn voor de beide kanten van de discussie.quote:Als een post van je weggehaald wordt, denk dan eerst eens bij jezelf na of het wel echt door de beugel kon, ipv meteen de zionistische/nsb mod de schuld te geven.
Ik kan niet over elke individuele mod oordelen, maar dat jullie je best doen is gewoon niet waar. Als jullie allemaal je best doet om eerlijk te modereren dan leidt dat tot andere uikomsten en zijn overwegingen als die van Frutsel al niet denkbaar. Als jij het zionistische trucje van iemand die kritiek op Israel heeft beschuldigen van jodenhaat toelaat en je collega's er zelfs in meegaan dan is dat een keuze om je modbevoegdheden daarvan in dienst te stellen, en is van eerlijke modereren geen enkele sprake.quote:Toegegeven, soms gaat er wel eens een post teveel weg bij het ruimen, maar er wordt nooit een post verwijderd zonder aanleiding.
Moraal van het verhaal: Wees eens lief, en wij doen ook alleen maar ons best. Kritiek vind ik best, meteen over zionist beginnen niet.
Dan heb je pech, want als jullie zo doorgaan omdat je het zo goed vindt gaan dan blijft die terugkomen.quote:En nu vind ik het wel weer genoeg geweest met deze discussie.
Je zou je bijvoorbeeld eens kunnen afvragen of ik een punt heb, je af kunnen vragen wat eerlijk modereren is in deze, wat racisme is en wat dat niet is, en hoe die beschuldiging als tactiek wordt ingezet, wie er nog meer scheldt en wie niet, wie er waarom zeurt om bans en verwijdering van posts en hoe dat uitpakt in de discussie. Kortom, je best doen eerlijk te modereren, en dan niet alleen jij persoonlijk, maar het hele gezelschap.quote:Op dinsdag 13 september 2011 14:41 schreef timmmmm het volgende:
Als je er werkelijk zo over denkt, vind ik dat heel jammer. Ik kan dan ook niets meer voor je doen,
Yvonne ken ik nog wel van een absurde ban met een absurde motivering en een absurde reactie. Dus ik denk ten eerste niet dat het veel zin heet, en ten tweede lijkt het erop dat het juist beleid is het zionisme hier een steuntje in de rug te geven. Alleen lijkt het me sterk dat wanneer je als mod daadwerkelijk je best doet jullie niet veel eerlijker zouden kunnen, zelfs binnen dat kennelijke beleid.quote:Wij maken het beleid in NWS niet, wij voeren het door. Als je werkelijk vindt dat we hier slechte mods zijn, moet je je punt naar forum@fok.nl, waar Snakey, netsplitter of yvonne het afhandelt.
Yvonne ontvangt geld van de Mossadquote:Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:
en ten tweede lijkt het erop dat het juist beleid is het zionisme hier een steuntje in de rug te geven.
Wij allemaal. PR-stage bij de mossad schuift best goed.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Yvonne ontvangt geld van de Mossad
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Yvonne ontvangt geld van de Mossad
Doe d'r maar lollig over, maar de maat is vol.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:16 schreef waht het volgende:
[..]
Wij allemaal. PR-stage bij de mossad schuift best goed.
Ik wil best wat zeggen maar ik blijf daar bewust weg omdat ik van posters als papierversnipperaar (altijd trollen) en Disana (altijd draaien en verontwaardigd doen) een lekkende pen krijg. Flikker het topic maar dicht zodat het trieste postgedrag en provocerende gedrag niet meer in dat topic kan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Misschien kunnen de PRO-israel gangers ook even hun gal spuwen over de in hun ogen zwaar benadeelde rechtse moderatie van dat topic. Als we toch bezig zijn.
Als jij wil dat het in jouw ogen provocerende postgedrag stopt moet je TR's zetten. Of je daar nu te flink voor bent of niet, je kan het anoniem doen. Je kan je verschuilen achter :"Ik ben geen NSB'er dus ik doe dat niet"... maar verlaag jezelf dan niet tot dezelfde methodes die je verwerpelijk vind in het topic en negeer het.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik wil best wat zeggen maar ik blijf daar bewust weg omdat ik van posters als papierversnipperaar (altijd trollen) en Disana (altijd draaien en verontwaardigd doen) een lekkende pen krijg. Flikker het topic maar dicht zodat het trieste postgedrag en provocerende gedrag niet meer in dat topic kan.
ja maar jou geduld is oneindigquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:24 schreef waht het volgende:
Van mij heb je niks te vrezen hoor. Zie mijn inhoudelijke discussies met Kees22 in het betreffende topic.
ik frustreer mij aan de frustraties van een ander .quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als jij wil dat het in jouw ogen provocerende postgedrag stopt moet je TR's zetten. Of je daar nu te flink voor bent of niet, je kan het anoniem doen. Je kan je verschuilen achter :"Ik ben geen NSB'er dus ik doe dat niet"... maar verlaag jezelf dan niet tot dezelfde methodes die je verwerpelijk vind in het topic en negeer het.
Let wel: ik zeg niet dat jij dat doet, maar dat het gewoon niet moet en daarbij is en blijft Fok een discussieforum, waarbij meningen recht tegen over elkaar kunnen staan en waarbij de één meer aanstoot neemt aan datgene wat gezegd wordt dan een ander. De verstandhouding tussen bepaalde users onderling legt veelal de basis voor de frustratie van welk topic dan ook.
Die zich weer aan jou ergeren, waar jij je weer aan ergert.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef C_N het volgende:
[..]
ik frustreer mij aan de frustraties van een ander .
iddquote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zich weer aan jou ergeren, waar jij je weer aan ergert.
Ik ben daar zelf te flink voor, maar wordt die anonimiteit door alle mods en admins gerespecteerd? Mij bereikten namelijk wat andere signalen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als jij wil dat het in jouw ogen provocerende postgedrag stopt moet je TR's zetten. Of je daar nu te flink voor bent of niet, je kan het anoniem doen.
Je kan onder je usernaam een TR maken, dan is het voor elke forumcrew zichtbaar, of anoniem. Als je anoniem een TR plaatst, kunnen alleen de admins (dus niet de FA's of moderators) achter je identiteit komen. En die zullen dat zelden tot nooit doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf te flink voor, maar wordt die anonimiteit door alle mods en admins gerespecteerd? Mij bereikten namelijk wat andere signalen.
Mij van de week ook. Een FOK!ster had in een NWStopic een TR geplaatst en een rommelige mod die in haar TR's niets te zoeken had ging dat als argumentatie (quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf te flink voor, maar wordt die anonimiteit door alle mods en admins gerespecteerd? Mij bereikten namelijk wat andere signalen.
Ik heb daar gewoon objectieve argumenten voor gegeven. Maar daar ging je niet op in.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:31 schreef C_N het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat ik genoeg waarschuwing krijg , en soms ook terecht ..
maar gelukkig nooit voor het uitmaken van een poster als oorlogsmisdadiger of massamoordenaar .
en daar mee door gaan .
maak mij niet uit, ik sta daar boven ,het zeg alleen wat over het persoon zelf .die zit daar meer mee dan ik ..
Nee. Er is niets besproken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bans mogen helaas niet besproken worden, maar ik zou toch aannemen dat dat gebeurd is tijdens je ban/unban aanvraag?
Leugenaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik wil best wat zeggen maar ik blijf daar bewust weg omdat ik van posters als papierversnipperaar (altijd trollen)
Dat kan alleen maar betekenen dat wij objectief zijn.quote:En dat van mensen (wederom papierversnipperaar en Disana) die niet eens rechtstreeks met Gaza te maken hebben.
Kunnen die mensen niet in R&P blijven?quote:Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zich weer aan jou ergeren, waar jij je weer aan ergert.
De desbetreffende mod heeft dat maar 1 keer gedaan. Daarnaast was die mod op dat moment pas sinds een paar dagen mod, dus wellicht dat de regels voor hem nog niet zo duidelijk waren op dat moment. En naar ik begreep is hij daar ook op aangesproken door mede-crewleden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Staal het volgende:
[..]
Mij van de week ook. Een FOK!ster had in een NWStopic een TR geplaatst en een rommelige mod die in haar TR's niets te zoeken had ging dat als argumentatie () gebruiken in een discussie. Blijkbaar wordt het metTR's niet zo nauw genomen en indien niet anoniem voor alle mods te gebruiken en dus ook te misbruiken.
Dat kan ik helemaal niet zien, notes en dergelijke maatregelen. Zelfs verbanningen worden tegenwoordig niet meer gemeld. Dus dat kun je mij niet verwijten.quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Want? Let jij er op hoeveel notes iedereen krijgt? Let jij op alle posts van elke rechtse user die verdwijnt? Of als mods iemand aanspreken via DM of PM? Het stomme is dat de andere groep juist het tegenover gesteld beweert, over het denigrerende gezuig etc etc.
Denk dat er meer rechtse users gebanned worden dan linksen. Feit is: Mods kunnen niet bannen.En als ik zie waar users soms niet gebanned voor worden of juist wel.. tja..smaken verschillen. Net als meningen.
Maar hey, het is nooit goed genoeg. Of je krijgt van een jodenhater te horen dat je deel uitmaakt van het zionistische bewind van Fok, of je krijgt een DM/PM dat het goed met je is en je een smerige linkse NSB mod bent.
De een heeft ook een dikkere huid dan een ander. Het wordt Pallies had ik zelf kunnen bedenken, zonder dat ik ook maar een moment gedacht had dat het ook een betekenis had. Het kort lekker af, het bekt lekker, net als "de joden " ipv... de Israeliers... Als je er op googled zie je niet eens zo snel dat het een negatieve betekenis heeft. Maar goed, ik kan me voorstellen dat mensen die het wel weten er aanstoot aannemen als je weet dat de spreker het zo bedoeld.
Juist ja. En dat is dus een reden, een uitermate belangrijke reden, om het topic open te laten.quote:[..]
Och dat wil ik niet zeggen, ik denk dat door het vele lezen en (her)overwegen op Fok ik op enkele punten mijn standpunten deels heb herzien. Wie weet geldt dat voor anderen ook.
Mwa, ik heb heel geen slechte ervaringen met Paddy.quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geheel mee eens. Op een uitzondering na druken de critici van de joodse staat Israel zich een stuk zorgvuldiger uit dan de aanhangers.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat links en rechts heeft er natuurlijk geen reet mee te maken, het zou moeten gaan om wat iemand schrijft.
[..]
Jodenhater? Ik zie hier op heel Fok zelden iemand die zich negatief uitlaat over Joden omdat het Joden zijn. Het komt wel voor hoor, en er wordt ook wel eens gegeneraliseerd, maar hiermee geeft je duidelijk blijk van je eigen bevooroordeeldheid. De zionistisch lobby hier gebruikt een belegen zionistisch tactiek die eruit bestaat iedereen die kritiek heeft op Israel van Jodenhaat te beschuldigen, alsof je geen andere reden zou kunnen hebben om kritiek op Israel te hebben. Ik vind dat een nogal laffe achterbakse poging om mensen de mond te snoeren. Maar jij gaat daar kennelijk in mee, en je kunt natuurlijk geen discussie leiden wanneer je één kant de mond snoert op basis van een valse beschuldiging. Je moet wel enig begrip van de discussie en de achterbakse tactieken hebben natuurlijk.
Ik was degene die viel over het gebruik van het woord pallies en wel omdat het wel degelijk denigrerend gebruikt werd. Als tegenstanders van het gedrag van de joodse staat Israel achteloos als antisemieten weggezet kunnen worden, dan kunnen mensen die te beroerd zijn om het woord Palestijnen in zijn geheel te typen, toch ook wel als racisten aangewezen worden.quote:[..]
Pallies vind ik niet denigrerend of zo, net zoiets als Fransoos ipv Fransman. Maar onderscheid maken tussen Joden en Israeliers is natuurlijk wel relevant en dat mag je daarom ook best verwachten. Je moet immers niet op basis van hun geboorte mensen iets aanrekenen waar ze niks aan kunnen doen.
Dit bespaart me een reactie. Dank!quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je kan wel overkomen dat je het nu allemaal prachtig vind, maar je weet donders goed dat je op de grens balanceert en je van mij al een paar keer onderuit de zak hebt gehad. De klachten gaan grotendeels over jou dus begin ook eens bij jezelf en zoals vaker gezegd, stop met dat gezuig.
Bedankt voor de waardering. Is wederzijds.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:24 schreef waht het volgende:
Van mij heb je niks te vrezen hoor. Zie mijn inhoudelijke discussies met Kees22 in het betreffende topic.
Wat is een TR? Niet dat ik die een wil maken, als ik de implicaties goed begrijp.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan onder je usernaam een TR maken, dan is het voor elke forumcrew zichtbaar, of anoniem. Als je anoniem een TR plaatst, kunnen alleen de admins (dus niet de FA's of moderators) achter je identiteit komen. En die zullen dat zelden tot nooit doen.
Schiet toch op. Je weet waar het over gaat maar dan ineens niet dat de desbetreffende overemotionele mod al eerder mod is geweest en daar ook al flink buiten zijn boekje is gegaan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De desbetreffende mod heeft dat maar 1 keer gedaan. Daarnaast was die mod op dat moment pas sinds een paar dagen mod, dus wellicht dat de regels voor hem nog niet zo duidelijk waren op dat moment. En naar ik begreep is hij daar ook op aangesproken door mede-crewleden.
Dus doe nou niet alsof dat schering en inslag is.
Behalve dat wij ons wel aanpassen aan de normen en waarden, op sociaal cultureel vlak, de taal altijd prima beheersen, wortels in Nederland hebben en synagoges die al eeuwen oud zijn en nooit zodanig met de politie in aanraking komen.quote:Op woensdag 14 september 2011 02:17 schreef NorthernStar het volgende:
Het is heel eenvoudig waar alle gezeur over racisme in de discussie over Israel en Palestina vandaan komt.
Kritiek op Israel? Beschuldig de ander van anti-Semitisme.
"It's a trick. We always use it"
De andere partij kan zich niet verdedigen want dat staat gelijk aan zichzelf verdacht maken.
Vergelijkbaar met iemand vragen: Have you stopped beating your wife?
Het werkt dus erg goed om de discussie af te leiden van het onderwerp zelf. Als je niet kunt winnen op argumenten roep je gewoon 'anti-semitisme!'
Het probleem begint als mods, die objectieve discussie leiders horen te zijn, zich erdoor laten beïnvloeden en meningen die absoluut niks met anti-semitisme te maken hebben als zodanig te gaan beschouwen. En omdat mods ook maar mensen zijn worden ze net als iedereen beinvloed. Krijg je dingen dat posts worden weggehaald omdat ze racistisch zouden zijn terwijl er niks verkeerds in staat ed. Protesten hiertegen vallen meestal op dovemansoren. Iemand die protesteert maakt zichzelf immers verdacht. Het protest zelf wordt een bevestiging dat de beschuldiging terecht was (!). Bovendien zal een mod gevoelsmatig eerder meegaan met de beschuldiging dan er tegen ingaan, dat is veiliger.
De discussie is dus al bijvoorbaat heel eenzijdig. Alle tegengeluiden worden constant doodgemaakt met beschuldigingen en verdachtmakingen.
Ten laatste leste begint de andere partij te vragen om gelijke monniken, gelijke kappen. Maar racisme de andere kant op mist alle beladenheid van anti-semitisme. Hoe kun je gelijke kappen verwachten als het ene volledig op emotie berust en het andere geen enkele emotionele lading heeft?
Dit mechanisme is imo goed aangetoond door dat stuk van Wilders waar alle woorden als moslim, moskee en islam waren vervangen door jood, synagoge en jodendom.
Er valt niet zoveel tegen te doen helaas. Het moet zijn koers lopen. Vergeleken met een tien jaar is het gevreesde "A-woord" al behoorlijk gedevalueerd. Het is net als met geld, hoe meer je in roulatie brengt hoe minder het waard wordt.*
*deze vergelijking in termen van geld is speciaal voor joden zodat zij het ook snappen. (kom maar, kom maar...)
nou! ik kan zo al 4 sneeren zien in drie posten ,maar ik zoals ik al zij I rest my case .quote:Op woensdag 14 september 2011 11:58 schreef timmmmm het volgende:
Het komt dichter bij de waarheid dat jij nog even wat steken onderwater wil geven. Precies wat we niet meer willen hebben. Er zijn al wat reacties van je weggehaald, het is klaarnu.
Weet je wat dit is?quote:Op woensdag 14 september 2011 11:58 schreef timmmmm het volgende:
Het komt dichter bij de waarheid dat jij nog even wat steken onderwater wil geven. Precies wat we niet meer willen hebben. Er zijn al wat reacties van je weggehaald, het is klaarnu.
En wat irriteert je eraan dat je dit moet melden?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
OP van Radicale moslims verbranden vlag tijdens herdenking #3 heeft geen reet met het onderwerp te maken.
Dat het niet conform de richtlijnen is.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:00 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En wat irriteert je eraan dat je dit moet melden?
Met vervolgdelen komt dat wel vaker voor. Is je ook wel bekend lijkt me.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat het niet conform de richtlijnen is.
Dat het welk vaker voorkomt maakt het nog niet conform de richtlijnen. Hard rijden komt ook vaker voor, niet beboeten? Je argumentatie is weer zo krom als een banaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met vervolgdelen komt dat wel vaker voor. Is je ook wel bekend lijkt me.
Dus, vanwaar die irritatie? Waar zit het werkelijke probleem?
Het is dan ook een vervolg op het originele topic, waarvan een link gegeven is.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
OP van Radicale moslims verbranden vlag tijdens herdenking #3 heeft geen reet met het onderwerp te maken.
Vervolgdiscussies houden ook gewoon de originele op - daarna kan je gewoon weer verder gaan waar je gebleven bent, daar is ook niets mis mee. Wel is het zo dat niet iedereen al vanaf het begin betrokken is geweest bij de discussie, dus is het fijn om uberhaupt te weten waar het origineel over ging.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is dan ook een vervolg op het originele topic, waarvan een link gegeven is.
De discussie hoeft toch niet opnieuw! Gewoon verder gaan waar je gebleven bent. Niks mis mee.
Je hebt mijn vermoedens bevestigd: tis gewoon janken.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat het welk vaker voorkomt maakt het nog niet conform de richtlijnen. Hard rijden komt ook vaker voor, niet beboeten? Je argumentatie is weer zo krom als een banaan.
Je vermoedens zullen mij werkelijk aan mijn reet roesten buddy.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt mijn vermoedens bevestigd: tis gewoon janken.
Het kan zijn dat die pagina niet meer bestaat op marokko.nl. Dat komt wel vaker voor op internet. Niks nieuws.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:08 schreef isogram het volgende:
Mutant01 heeft gelijk. Eén van de berichten is ook nog eens gemanipuleerd. De oorsprong daarvan ligt trouwens hier, denk ik: Radicale moslims verbranden vlag tijdens herdenking 2
Er wordt verwezen naar Marokko.nl maar daar bestaat die pagina niet. Ik vond wél een artikel uit de Volkskrant in 2003, met precies dezelfde tekst, maar een ander aantal doden: http://www.volkskrant.nl/(...)slagen-Marokko.dhtml
Het zou geen verkeerde zaak zijn om binnen NWS harder op te treden tegen mensen die willens en wetens nieuwsberichten manipuleren of er op een andere manier mee knoeien.
Niet "zou kunnen", gewoon niet wijzen en beschuldigen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:19 schreef isogram het volgende:
Zou kunnen, maar dan is het nog altijd raadzaam om je links te checken voordat je ernaar verwijst.
Niet wijzen, niet beschuldigen, maar wel gewoon doenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet "zou kunnen", gewoon niet wijzen en beschuldigen.
Omdat men weer eens gaat zaniken over een spelfout. Had het ff gecorrigeerd.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Frustel, waarom wijzig je mijn post?
Moppersmurf.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Frutsel is weer eens overijverig aan het prutsen.
Het was geen spelfoutquote:Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat men weer eens gaat zaniken over een spelfout. Had het ff gecorrigeerd.
Als mijn werknemers slecht presteren krijgen ze de wind van voren.quote:
Als je het zo eens bent met Frutsel kan ik jullie dan na iedere post die ik neerzet even de spelling en grammaticale fouten laten controleren en corrigeren?quote:
ok, volgende keer zal ik je dan noten voor opzettelijk trollenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was geen spelfout
Blijf met je poten van mijn posts af
Tyf eens op met je gedram... als jij opzettelijk dingen gaat verdraaien en users gaan daar dan offtopic op doorzaniken halen we het gewoon wegquote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het zo eens bent met Frutsel kan ik jullie dan na iedere post die ik neerzet even de spelling en grammaticale fouten laten controleren en corrigeren?
Ach gus, gaan we dreigen?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok, volgende keer zal ik je dan noten voor opzettelijk trollen
Ik dram niet, jij begint er over dat je spelfouten corrigeren wilquote:Op woensdag 14 september 2011 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tyf eens op met je gedram... als jij opzettelijk dingen gaat verdraaien en users gaan daar dan offtopic op doorzaniken halen we het gewoon weg
Je hebt vast de quotes die daarna waren geplaatst niet gezien
Als mensen jou gaan bashen omdat je een spelfout maak haal ik dat weg en corrigeerde ik ff je spelfout om te voorkomen dat het daarna weer zou gebeuren. Of je die bashes nu wel of niet gezien hebt. Ik deed het notabene voor jou, maar hey, zoek het uitquote:Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik dram niet, jij begint er over dat je spelfouten corrigeren wil
Ik pas me gewoon aan het algemene nivo, anders komt het niet over.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wat een taalgebruik van Frutsel. Als users dat doen weet hij niet hoe snel hij dat moet verwijderen.
Waarom ben je moderator, geil je op macht of wat anders die je thuis niet hebt. Echt, je bent imo nu wel erg kinderachtig aan het doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan het algemene nivo, anders komt het niet over.
Maar goed, ik weet dat ik voor jou nog wat stapjes lager moet.
Loop niet zo hypocriet te jammeren, ik schreef de naam Dibi Tofik als Bibi Tofu, dat wijzigde jij. Dat heeft niets met spelfout correctie te maken maar is pure censuur.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als mensen jou gaan bashen omdat je een spelfout maak haal ik dat weg en corrigeerde ik ff je spelfout om te voorkomen dat het daarna weer zou gebeuren. Of je die bashes nu wel of niet gezien hebt. Ik deed het notabene voor jou, maar hey, zoek het uit![]()
Als je dat niet snapt prima... maar goed, als je het opzettelijk deed is het ook best, weet ik dat voor de volgende keer.
okidokiquote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Athlon64x het volgende:
mag me topic open ik heb de bron gevonden (was hem kwijt
http://www.blikopnieuws.n(...)giftige_stoffen.html
Alweer? Damn!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En note jezelf eens voor je getroll.
Prima! jij je zin!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Loop niet zo hypocriet te jammeren, ik schreef de naam Dibi Tofik als Bibi Tofu, dat wijzigde jij. Dat heeft niets met spelfout correctie te maken maar is pure censuur.
En ik noemde Tofik Dibi Toffeefee, Ook weggehaald.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Loop niet zo hypocriet te jammeren, ik schreef de naam Dibi Tofik als Bibi Tofu, dat wijzigde jij. Dat heeft niets met spelfout correctie te maken maar is pure censuur.
Bemoei je er niet mee. Pietverdriet vraagt iets aan Frutsel, Frutsel antwoordt, heb jij niets mee te maken. Ik acht pietverdriet competent genoeg om zijn eigen zaak te voeren.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarom ben je moderator, geil je op macht of wat anders die je thuis niet hebt. Echt, je bent imo nu wel erg kinderachtig aan het doen.
En note jezelf eens voor je getroll.
Frutsel antwoord niet, frutsel doet nananana sliep uit, als je het niet bevalt note ik je voortaan, ik ben een mod lekker puhquote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Pietverdriet vraagt iets aan Frutsel, Frutsel antwoordt, heb jij niets mee te maken. Ik acht pietverdriet competent genoeg om zijn eigen zaak te voeren.
Lees je eens in waarop ik reageerde voordat je je puberale scheur opentrekt,quote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Pietverdriet vraagt iets aan Frutsel, Frutsel antwoordt, heb jij niets mee te maken. Ik acht pietverdriet competent genoeg om zijn eigen zaak te voeren.
Tis maar hoe je het ziet, ik was me van geen kwaad bewust en dacht je een dienst te bewijzen en het topic ook, vanwege de reacties die daarna kwamen en het offtopic gehalte. Maar goed, my mistake, zal het niet meer doen Pietquote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Frutsel antwoord niet, frutsel doet nananana sliep uit, als je het niet bevalt note ik je voortaan, ik ben een mod lekker puh
Volgens mij had hij het verkeerd begrepen, en snapt hij nu wel wat je bedoelt. In dat licht had hij het denk ik niet verwijderd.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Frutsel antwoord niet, frutsel doet nananana sliep uit, als je het niet bevalt note ik je voortaan, ik ben een mod lekker puh
Daarom zei je natuurlijk ook dat je me voortaan voor trollen een note zou geven..quote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het ziet, ik was me van geen kwaad bewust en dacht je een dienst te bewijzen en het topic ook, vanwege de reacties die daarna kwamen en het offtopic gehalte. Maar goed, my mistake, zal het niet meer doen Piet
En wederom lul je uit je nek.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het verkeerd begrepen, en snapt hij nu wel wat je bedoelt. In dat licht had hij het denk ik niet verwijderd.
Maar dat weet ik niet, dat weet alleen Frutsel. Daarom is het tussen jou en Fruts. Niet tussen jou, Fruts, en wie er ook is die nog lekker even wil schoppen.
En dan kom jij weer met je grote waffel vals beschuldigen,quote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Frutsel is weer eens overijverig aan het prutsen.
Klopt, als je dus opzettelijk offtopic gaat kloten, halen we dat weg!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom zei je natuurlijk ook dat je me voortaan voor trollen een note zou geven..
Sure
Is dit normaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk niet dan de gemiddelde scooterrijdende kut-Marokkaan een tyfushond puur en alleen vanwege de islam. Ik denk wel dat zijn islamitische achtergrond het makkelijk maakt schijt te hebben aan die ongelovige slappe infedel.
En die NLe wout met zijn (en ik citeer) lachwekkende korte mouwen en broek faciliteert dat dan.
Die gasten begrijpen maar 1 taal en dat is geweld en dat weet ik al heel, heel lang. Stomp de Marokkaan met de grootste smoel op z'n bek, gelijk, en een week later doet hij alsof hij je beste vriend is. Net een hond.
We hebben 24 volksvertegenwoordigers in de Kamer zitten, die dit heel normaal vinden, ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is dit normaal tegenwoordig?
Jepquote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is dit normaal tegenwoordig?
En die van de PVVquote:Op vrijdag 16 september 2011 07:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We hebben 24 volksvertegenwoordigers in de Kamer zitten, die dit heel normaal vinden, ja.
Anders moet je je gewoon gedragen, en niet zeggen dat je hoopt dat iemand de MP even opzoekt. En ontopic blijven, daar word ik ook blij van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:25 schreef Athlon64x het volgende:
Huursubsidie op de schop
nog niet weg?
ho ho hoquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders moet je je gewoon gedragen, en niet zeggen dat je hoopt dat iemand de MP even opzoekt. En ontopic blijven, daar word ik ook blij van.
Met andere woorden, ga niet klagen dat iemand iets tegen je zegt als je je zelf niet fatsoenlijk gedraagd
Als je over iemand zegt dat je hoopt dat iemand helemaal doordraaitt en hem -rutte- wat manieren leert, vind ik dat bedreigen. Als jij dat niet vindt, is dat jammer voor je, maar dat leg ik naast me neer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ho ho ho
ik bedreig niemand hij zit te liegen over mij
ja je zegt het zelf al manieren leertquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je over iemand zegt dat je hoopt dat iemand helemaal doordraaitt en hem -rutte- wat manieren leert, vind ik dat bedreigen. Als jij dat niet vindt, is dat jammer voor je, maar dat leg ik naast me neer.
Doe zelf normaal, voor je over iemand komt klagen.
Het is een post die ik liever niet heb (gewoon omdat het moreel verachtelijk is) maar dat wil niet zeggen dat ik hem MOET verwijderen. In dit geval vind ik het belangrijker je ervan te doordringen dat je dat echt niet meer moet doen, niet alleen omdat je eigen postrechten in gevaar kunnen komen, dat maakt me niet uit, maar straks doe je het weer, en dan moet ik weer een boel reacties gaan verwijderen of mensen streng toespreken en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef Athlon64x het volgende:
dan moet je hem verwijderen toch ?
Ik snap niet hoe dat werkt hoor, dat koppelen, dat mag een collega doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Zou deze gekoppeld mogen worden?
PVV wil referendum over minarettenverbod (deel 2)
Bedankt alvast
Zelfs nog niet ONZ-waardigquote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef kLowJow het volgende:
Schopje ONZ? Is daar misschien wel grappig: Eric Gerets bekeerd zich tot Islam...
TT hoeft niet eens te worden verbeterd.
Klopt en dat laatste topic wordt bijzonder rustig binnenkort.quote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Netanyahu wil geen vrede!
Hoort hier: Palestina & Israël #87
Vertel.quote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfs nog niet ONZ-waardig
Thx!
[..]
Klopt en dat laatste topic wordt bijzonder rustig binnenkort.
Mijn Mossad helikopter remember?quote:
Hadden we geen afspraak over denigrerende aanduidingen in dit topic?quote:Op zondag 25 september 2011 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik lees:
Rellen tussen pallies en joden (burgers vs burgers). Het leger komt in actie. Men gooit stenen naar het leger. Dan wordt er geschoten.
Goede zaak. En ik hoop van harte dat ze dat hier als de politie of zelfs het leger ingezet moet worden bij rellen waarbij burgers elkaar afmaken, ook gericht geschoten gaat worden.
Korte metten maken met het recht in eigen handen nemen, terwijl ze eindelijk bezig zijn via een andere weg dan geweld hun doel te bereiken.
Of Joodse bewoners en pallie bewoners danwel bezetters.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Kees22 het volgende:
In dit geval gaat het bovendien over Palestijnse bewoners en zionistische bezetters.
pallies is voor mij hetzelfde als een fransman een fransoos noemen. Maar als het je zo verschrikkelijk dwars zit, wil ik het wel laten hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hadden we geen afspraak over denigrerende aanduidingen in dit topic?
Dus: pallies en schmouzen
of: palestijnen en joden.
In dit geval gaat het bovendien over Palestijnse bewoners en zionistische bezetters.
Je moet gewoon een bronvermelding plaatsen. Het zal me stiekem aan mijn anus oxideren of je dit verzonnen of gehoaxed hebt, niet daarom wil ik hem, hoewel mensen met bron je berichten wel serieuzer nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kunnen de berichten van user ''Enneacanthus_Obesus'' uit dit topic: Duits gezin woont in Twentse bossen. verwijderd worden?
Gaat helemaal nergens meer over.
Ik heb op "pallies" gegoogled en gekeken naar de teksten waarin met dat woord Palestijnen worden aangeduid. Zonder uitzondering is het gebruik steeds negatief, varierend van spottend tot ronduit denigrerend. Ik heb geen enkele tekst kunnen vinden waarin het woord "pallies" op een sympathieke manier wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:58 schreef Morendo het volgende:
Wat een lichtgeraaktheid. 'Pal' heeft juist een zeer sympathieke bijklank. En Pallie niet minder. Dat laat onverlet dat het grotendeels tokkie's zijn natuurlijk.
Morendo komt hier dan ook enkel om te trollenquote:Op woensdag 28 september 2011 05:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb op "pallies" gegoogled en gekeken naar de teksten waarin met dat woord Palestijnen worden aangeduid. Zonder uitzondering is het gebruik steeds negatief, varierend van spottend tot ronduit denigrerend. Ik heb geen enkele tekst kunnen vinden waarin het woord "pallies" op een sympathieke manier wordt gebruikt.
Dan is hij niet de enige:quote:Op woensdag 28 september 2011 07:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Morendo komt hier dan ook enkel om te trollen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
pallies is voor mij hetzelfde als een fransman een fransoos noemen. Maar als het je zo verschrikkelijk dwars zit, wil ik het wel laten hoor.
Waarom is een afkorting voor palestijnen (pallies) eigenlijk zo verschrikkelijk in jouw ogen?
Geef eens een voorbeeld (met link).quote:Op woensdag 28 september 2011 05:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb op "pallies" gegoogled en gekeken naar de teksten waarin met dat woord Palestijnen worden aangeduid. Zonder uitzondering is het gebruik steeds negatief, varierend van spottend tot ronduit denigrerend. Ik heb geen enkele tekst kunnen vinden waarin het woord "pallies" op een sympathieke manier wordt gebruikt.
Duidelijk, nou wil ik best een linkje plaatsen. Maar het is blijkbaar niet meer mogelijk om de OP aan te passen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moet gewoon een bronvermelding plaatsen. Het zal me stiekem aan mijn anus oxideren of je dit verzonnen of gehoaxed hebt, niet daarom wil ik hem, hoewel mensen met bron je berichten wel serieuzer nemen.
In NWS posten we dagelijks tientallen nieuwsberichten, 99 van de 100 keer rechtstreeks gekopieerd van andere sites, die al dan niet (veel) moeite voor gedaan hebben, voor die nieuwsberichten. Als je die dan 1 op 1 kopieert is het niet alleen niet meer dan fatsoenlijk er even een linkje bij te zetten, daar komt nog bij dat die nieuwssites niet zo blij zijn met schaamteloos jatten, dus een linkje wel het minste is wat we als FOK! kunnen doen.
Dat gezegd hebbende, er hoeft niet een heel topic om verziekt te worden, dus ik zal morgen (als ik niet mobiel ben) eens voor je kijken.
http://www.noordland-forum.net/viewtopic.php?f=13&t=120quote:Op woensdag 28 september 2011 08:54 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld (met link).
Het zou moeten kunnen zo te zien, maar goed, ik heb het linkje erbij gezet.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Duidelijk, nou wil ik best een linkje plaatsen. Maar het is blijkbaar niet meer mogelijk om de OP aan te passen?
quote:En natuurlijk zijn gemeente en politie er als de kippen bij om te vertellen hoe goed en accuraat ze hebben gehandeld. Hilarisch. Jeugdbendes nemen de macht op staat over, pesten mensen weg en de gemeente en politie kunnen niet instaan voor de veiligheid van burgers.
Men faalt op alle fronten, maar met meest schrijnende is nog wel dat men dat niet eens onderkent. Problemen oplossen met met het (h)erkennen ervan. Zelfs dat stadium is nog niet eens aangebroken. En zolang dat nog het geval is, kun je als gedupeerde maar beter je biezen pakken. Van de overheid heb je niets te verwachten.
Neem aan dat dit echt niet kan. Vooral van deze user die al een behoorlijk strafblad heeft met opruiende berichten aan het adres van Marokkanen en immigranten maar ook bijvoorbeeld aan het adres van homo's.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:14 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee, dat zou je in een vrij Westers land niet moeten kunnen verwachten!
Tijd dat we onze welvaart, ons welzijn, onze vrijheid en onze cultuur eens gaan beschermen door dit soort aapmensen spoorloos te laten verdwijnen. Nederland heeft zuiveringen nodig. Heel dringend!
Weet ik niet, maar goed mods hebben editrechten dus mocht het niet handig zijn halen ze het weg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:23 schreef Ferdo het volgende:
Is het overigens handig dat soort reacties hier nog even te quoten?
Kunnen alle onderstaande topics gekoppeld worden, gezien de discussie hetzelfde is?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
Kan deze gekoppeld worden?
Boerka verbod Nederland #2
Bedankt alvast
Ik zie de reden nog steeds niet? Omdat de OP geen quote heeft? En dat een user geband is is toch geen reden om een topic te sluiten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:59 schreef Frutsel het volgende:
Reden 1: Kut OP, gebande user
Reden 2: Omdat: Yvonne!
Voortaan svp die bagger uit de topics zelf laten.
Het enige grote kind hier ben jij. ik heb je gewoon fatsoenlijk gevraagd of je de foto's kleiner kunt zetten. En dit niet eens nav een klacht of een opmerking, maar gewoon omdat ik zelf het topic nauwelijks kon openen. Dat jij weer eens een link legt naar "klachten ".... die er buiten dat topic om (zo lees ik NU) niet waren is jouw probleem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:54 schreef C_N het volgende:
Een kinderachtige zet om bij Israël/palesijnen foto's te verwijderen met het moto te groot en .
omdat er een moe word van scrollen![]()
dit is het enigste wat ze doen scrollen ,,
zo had het laten staan dan beweeg het tenminste nog eens , en werk je zo mee aan de gezondheid zo dat ze niet dicht slippen ,
en buiten dit het was het einde van de een na laatste page .zo er viel niet veel te scrollen .
Gewoon dichthouden die ver-van-mijn-bed propaganda.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:05 schreef waht het volgende:
Doe Israëltopic maar weer open, anders start en binnenkort toch weer een nieuwe reeks. Kwestie van tijd.
Ja maar dat doen we niet, Afrika kan me niets schelen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gewoon dichthouden die ver-van-mijn-bed propaganda.
Anders kunnen we wel over elk conflictje een reeks beginnen.
Gedaan, en verkloot valt toch ook wel mee? Is gewoon niet gelukt te koppelen, en dat is niet echt verkloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 04:55 schreef kree het volgende:
Kan een mod de volgende topics koppelen ik heb het weer eens verklooit "_
Steve Jobs overleden
Steve Jobs overleden #2
thx
Dat lukt mij ook nooit, die gekke nieuwerwetse dingenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Gedaan, en verkloot valt toch ook wel mee? Is gewoon niet gelukt te koppelen, en dat is niet echt verkloten.
Bedankt voor het melden.
Check ff regeltjestopic, voorwaarden voor deze handeling oaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook nooit, die gekke nieuwerwetse dingen
huuuuuuuuhhhhhhhh??? >? wa betekenda?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Check ff regeltjestopic, voorwaarden voor deze handeling oa
leeftijd > 18
IQ > 100
http://forum.fok.nl/topic/1640719quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
huuuuuuuuhhhhhhhh??? >? wa betekenda?
Ik heb je wel afdoende van repliek gediend, heb je dat liever?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Palestina & Israël #87
weer eens ongelofelijk selectieve moderering..
Als je zijn mening verkeerd vindt, dan zeg je dat. Het is een discussieforum. Hij heeft zijn mening, jij de jouwe, en daar discussieren jullie over. Over meningen en standpunten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Nee, Kees22 is degene die niet normaal doet hier. Kromme vergelijkingen, antisemitische uitspraken en scheldwoorden naar het hoofd van een bepaalde bevolkingsgroep slingeren mag wel zeker?
Ik beledig hier geen etnische groeperingen en mijn post wordt wel weggehaald?
Wat een selectieve prutmoderering ook weer..
Waarom? Het gaat hier om een groep mensen die onschuldige derden terroriseert omdat hun eigen regering wat bouwwerkjes neerhaalde. Daar mag je best hard over oordelen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:34 schreef timmmmm het volgende:
Maar ik ben het wel met je eens dat kees zijn mening wel wat vriendelijker kan brengen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom? Het gaat hier om een groep mensen die onschuldige derden terroriseert omdat hun eigen regering wat bouwwerkjes neerhaalde. Daar mag je best hard over oordelen.
Zo'n post is wel erg grof. En niet echt veel nuance. Zoals ik al zei, op het randje, en dan kan je er donder op zeggen dat je anderen tegen je in het harnas jaagt. Dan moet je je afvragen of je post wel zin heeft op een discussieforum, als je iedereen met een andere mening door je bewoordingen alleen maar opfokt. Mijn advies is dan, wat minder is een beter idee, want zonder dat je groepen als laffe honden wegzet, zet je de zaak minder op scherp. Dat maakt het voor iedereen een fijne discussie.quote:Wat een lafbekken en kromdenkers: voor iets wat hun eigen regering doet, laten ze de rechtmatige bewoners boeten.
Het zijn ook net laffe honden: als een hond op zijn flikker krijgt van een hogere in rang, gaat hij afreageren op een lagere. En de allerlaagste gaat met een graspol vechten.
Frontlinie van de westerse beschaving tegen de islamitische barbaarse horden?
Als mensen zich hierdoor aangesproken voelen keuren ze kennelijk terreur op onschuldigen goed. Dan moeten ze ook zelf tegen een stootje kunnen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Zo'n post is wel erg grof. En niet echt veel nuance. Zoals ik al zei, op het randje, en dan kan je er donder op zeggen dat je anderen tegen je in het harnas jaagt. Dan moet je je afvragen of je post wel zin heeft op een discussieforum, als je iedereen met een andere mening door je bewoordingen alleen maar opfokt. Mijn advies is dan, wat minder is een beter idee, want zonder dat je groepen als laffe honden wegzet, zet je de zaak minder op scherp. Dat maakt het voor iedereen een fijne discussie.
Waarom toch zo zwart wit, Disana?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als mensen zich hierdoor aangesproken voelen keuren ze kennelijk terreur op onschuldigen goed. Dan moeten ze ook zelf tegen een stootje kunnen.
Maar mogelijk wel grijs.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die mensen begaan misdaden, daar is toch niets wits aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |