Je moet er niet te emotioneel mee omgaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef Frutsel het volgende:
Ouwe?![]()
Kutkleuters ook altijd, geen respect meer voor ouderen
Wat voor foto's? En wie is talitha?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:30 schreef Plus_Ultra het volgende:
foto's van talitha mogen dus niet? waar dan wel?
Da's die Nederlandse hoer van de Ghadaffi's.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat voor foto's? En wie is talitha?
In de pmbox van een willekeurige mod. Schijnt dat Frutsel er wel op zit te wachten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:30 schreef Plus_Ultra het volgende:
foto's van talitha mogen dus niet? waar dan wel?
Thx, heb er nog eentje aan toegevoegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Arcee het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1703379
http://forum.fok.nl/topic/1703933
Centraal snelwegschutter-topic een ideetje?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Plus_Ultra het volgende:
Blonde hollandse bimbo gokt op verkeerde rijke Libische stinkerd.
Hollandse bimbo #2 Blowing Jobs and Snorting Coka Coka
Kan een mod van die laatste een deel 2 maken
Mijn schuld, ik werd irl weggeroepenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Frutsel het volgende:
Wikileaks documenten #19: Langzaam het nieuwe jaar in
Plaats het daar maar in.
Dacht dat het al opgepikt was door iemand sorry
Ja inderdaad, wat eigenlijk... my mistakequote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef Black_Rainbow het volgende:
Wikileaks Cables gelekt
Wat is hier niet toegestaan?
Kan dit ad-hominem-gejank verwijderd worden? Ik weet ook niet wat jullie doen als het structureel is.quote:Op zondag 4 september 2011 15:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De meest idiote Foktroll is weer bezig. Moet je niet in FB gaan janken over racisme?
Je bent zelf ook lekker bezig andersquote:Op zondag 4 september 2011 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kan dit ad-hominem-gejank verwijderd worden? Ik weet ook niet wat jullie doen als het structureel is.
Of moet ik zo'n TR indienen?
Moet dat gerapporteerd worden of is dat niet erg?quote:-
niet in NWS FB posten iigquote:Op zondag 4 september 2011 17:44 schreef Monidique het volgende:
Wat moet ik trouwens met DM's als:
[..]
Moet dat gerapporteerd worden of is dat niet erg?
O, ok. Ik wist niet dat het anoniem plaatsen (zonder naam dus, bedoel ik) van beledigende DM's, ter informatie banwaardig was, trouwens. Is dat zo? In dat geval kan-ie natuurlijk wel weg.quote:Op zondag 4 september 2011 18:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet in NWS FB posten iig
PM een FA/A erover oid
Ik zal het nog een keer proberen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:04 schreef sp3c het volgende:
geen idee meer wat er stond
ik kan het iig niet meer terughalen ... my bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |