Je moet er niet te emotioneel mee omgaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:52 schreef Frutsel het volgende:
Ouwe?![]()
Kutkleuters ook altijd, geen respect meer voor ouderen
Wat voor foto's? En wie is talitha?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:30 schreef Plus_Ultra het volgende:
foto's van talitha mogen dus niet? waar dan wel?
Da's die Nederlandse hoer van de Ghadaffi's.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat voor foto's? En wie is talitha?
In de pmbox van een willekeurige mod. Schijnt dat Frutsel er wel op zit te wachten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:30 schreef Plus_Ultra het volgende:
foto's van talitha mogen dus niet? waar dan wel?
Thx, heb er nog eentje aan toegevoegd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:07 schreef Arcee het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1703379
http://forum.fok.nl/topic/1703933
Centraal snelwegschutter-topic een ideetje?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:47 schreef Plus_Ultra het volgende:
Blonde hollandse bimbo gokt op verkeerde rijke Libische stinkerd.
Hollandse bimbo #2 Blowing Jobs and Snorting Coka Coka
Kan een mod van die laatste een deel 2 maken
Mijn schuld, ik werd irl weggeroepenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:58 schreef Frutsel het volgende:
Wikileaks documenten #19: Langzaam het nieuwe jaar in
Plaats het daar maar in.
Dacht dat het al opgepikt was door iemand sorry
Ja inderdaad, wat eigenlijk... my mistakequote:Op donderdag 1 september 2011 15:22 schreef Black_Rainbow het volgende:
Wikileaks Cables gelekt
Wat is hier niet toegestaan?
Kan dit ad-hominem-gejank verwijderd worden? Ik weet ook niet wat jullie doen als het structureel is.quote:Op zondag 4 september 2011 15:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
De meest idiote Foktroll is weer bezig. Moet je niet in FB gaan janken over racisme?
Je bent zelf ook lekker bezig andersquote:Op zondag 4 september 2011 15:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kan dit ad-hominem-gejank verwijderd worden? Ik weet ook niet wat jullie doen als het structureel is.
Of moet ik zo'n TR indienen?
Moet dat gerapporteerd worden of is dat niet erg?quote:-
niet in NWS FB posten iigquote:Op zondag 4 september 2011 17:44 schreef Monidique het volgende:
Wat moet ik trouwens met DM's als:
[..]
Moet dat gerapporteerd worden of is dat niet erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |