Principekwestie....
Een aantal weken geleden heb ik via een webshop een headset besteld, de prijs hiervoor was ¤43,90 (inclusief verzendkosten en ¤1 transactie kosten van Ideal).
Doordat de headset niet op voorraad was was er een levertijd van 3 tot 7 werkdagen. Als de levertijd langer zou zijn zou er contact met mij worden opgenomen.
Na de 7 werkdagen had ik nog niks gehoord en heb ik een mail gestuurd met daarin de vraag hoe het ervoor stond met de bestelling.
Er werd gemeld dat er nog steeds gewacht werd op de levering van de leverancier waarin gemeld werd dat dit misschien de week erop was, maar dit was niet zeker. Er werd gevraagd of ik misschien een andere headset wou bestellen, maar ik zei dat ik wel zou wachten.
2,5 week later heb ik wederom gemaild. Blijkbaar was de headset nu niet meer leverbaar. Ik kon wel kijken naar een andere headset, maar deze was niet diegene die ik wou hebben en bovendien was deze ook nog eens duurder dan in andere webshops. Uiteindelijk heb ik de bestelling geannuleerd en zou het geld worden teruggestort.
Echter kreeg ik ¤42,90 i.p.v. de ¤43,90 die ik het mij gekost heeft. Ik heb gemaild dat ik ook graag de laatste euro wou terughebben, want als zij niet kunnen leveren moet ik niet voor de transactiekosten opdraaien natuurlijk.
Heb ik recht op deze euro?
En zo ja, wat kan ik doen om deze terug te krijgen?