abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:12:22 #102
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_101894361
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nog steeds geen verklaring voor mijn ban van een tijd geleden. Ik kan niet anders dan denken dat Israël en Paddy daar iets mee te maken hebben, maar officieel weet ik niets.
Had vast niet te maken met je oorlogsmisdadigers-geroeptoeter tegen o.a. C_N
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:13:34 #103
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101894395
Oke, dit zijn gewoon zulke complottheorieën dat ik er niet eens een fatsoenlijk weerwoord tegen heb.

Nogmaals, het zal me een zorg zijn wie ergens in het midden oosten wie opblaast, dat hoort niets te maken te hebben met hoe wij op FOK! met elkaar omgaan. Voor beide partijen geldt, doe normaal, dan heb je van mij geen last.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nog steeds geen verklaring voor mijn ban van een tijd geleden. Ik kan niet anders dan denken dat Israël en Paddy daar iets mee te maken hebben, maar officieel weet ik niets.
Ik mag natuurlijk je notes niet openbaar maken, maar ik kan je wel vertellen dat die ban om een post buiten NWS ging. Verder moet je daarvoor maar mailen naar forum@fok.nl

Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik er nu wel weer klaar mee ben. Dat ik liever niet heb dat je in het israeltopic vals doet tegen elkaar, wil niet zeggen dat je FB moet gebruiken om persoonlijk te worden.
Dat laatste tegen iedereen, niet (alleen) tegen PV
Laffe huichelaar
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:13:41 #104
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_101894399
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Had vast niet te maken met je oorlogsmisdadigers-geroeptoeter tegen o.a. C_N
1. Dat weet niemand.
2. If it walks like a duck ....
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_101894440
Mooi, case closed.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 12:29:27 #106
8781 crew  Frutsel
pi_101894851
quote:

[..]
Bans mogen helaas niet besproken worden, maar ik zou toch aannemen dat dat gebeurd is tijdens je ban/unban aanvraag? Dat lijkt me de periode om het uit te zoeken? Geen idee hoe dat werkt :@
pi_101894910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

1. Dat weet niemand.
2. If it walks like a duck ....
Ik kan je zeggen dat ik genoeg waarschuwing krijg , en soms ook terecht ..
maar gelukkig nooit voor het uitmaken van een poster als oorlogsmisdadiger of massamoordenaar .
en daar mee door gaan .
maak mij niet uit, ik sta daar boven ,het zeg alleen wat over het persoon zelf .die zit daar meer mee dan ik ..
pi_101895565
Italiaanse studente sterft bij SM-spel

Topic is voorbij het einde van een Nieuwstopic. Slotje of schopje ONZ svp.
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:59:50 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101895808
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Italiaanse studente sterft bij SM-spel

Topic is voorbij het einde van een Nieuwstopic. Slotje of schopje ONZ svp.
Och och, het hoeft toch niet allemaal serieus te zijn in NWS? wmb mag een grappen en grollen topic eigenlijk wel
Laffe huichelaar
pi_101895816
Eu is weer goed bezig, copyright verlengt (verlengt moet volgens mij verlengd zijn :7)
edit: Eu is weer goed bezig, copyright verlengt
pi_101895822
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Och och, het hoeft toch niet allemaal serieus te zijn in NWS? wmb mag een grappen en grollen topic eigenlijk wel
ok tof ^O^ qft
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:02:11 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101895867
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Eu is weer goed bezig, copyright verlengt (verlengt moet volgens mij verlengd zijn :7)
edit: Eu is weer goed bezig, copyright verlengd
Lijkt mij ook, tenzij de copyright degene is die het verlengen doet, ipv het lijdend voorwerp is
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 13:19:26 #113
137949 Disana
pi_101896467
Ik schrik ervan dat een mod zegt dat er hier jodenhaters zitten. Want die heb ik nooit waargenomen, dus moet ik aannemen dat hij de criticasters van Israël als zodanig ziet?

Verder vind ik niet dat het om links of rechts gaat. Het gaat om de toon en de tolerantie jegens elkaar ongeacht welke insteek iemand heeft. Dat schort er bij voortduring aan in het topic, maar lang niet bij iedereen.

Het is vrijwel onmogelijk kritisch te zijn zonder sneren en scheldwoorden naar je hoofd te krijgen. Dat zou dan 'opgelost' worden met notes en waarschuwingen, maar na zoveel tijd moet toch wel duidelijk zijn dat sommige mensen onverbeterlijk zijn. Jammer dat men liever kiest voor beëindiging van het topic dan het werkelijk effectief aanpakken van degenen die het topic gegijzeld houden.
pi_101896788
er zit een verschil tussen kritiek en haat, Disane,

en de pot verwijd de ketel zie ik wel weer .

weet je ,neem de goede raad aan van Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
verander de wereld begin bij je zelf .dit kan een mooi voorbeeld zijn voor velen criticasters.
want daar lig het probleem ,,het totaal niet willen zien .van eigen tekortkomingen .

[ Bericht 2% gewijzigd door C_N op 13-09-2011 13:38:17 ]
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 13:48:23 #115
8781 crew  Frutsel
pi_101897574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef Disana het volgende:
Ik schrik ervan dat een mod zegt dat er hier jodenhaters zitten. Want die heb ik nooit waargenomen, dus moet ik aannemen dat hij de criticasters van Israël als zodanig ziet?
Lees het stuk nog eens. Het was gesproken in enkelvoud, een eigen mening, gebaseerd op posthistorie en inzicht. Misschien moest ik er nog kernwoord voorzetten trouwens om op dat niveau te blijven. Gesproken nadat diegene ons beticht van weet ik wat. (waarom hoor ik jou daar niet over, moeten we dus maar aannemen dat je die mening deelt?) Kom op zeg...

quote:
Verder vind ik niet dat het om links of rechts gaat. Het gaat om de toon en de tolerantie jegens elkaar ongeacht welke insteek iemand heeft. Dat schort er bij voortduring aan in het topic, maar lang niet bij iedereen.

Het is vrijwel onmogelijk kritisch te zijn zonder sneren en scheldwoorden naar je hoofd te krijgen. Dat zou dan 'opgelost' worden met notes en waarschuwingen, maar na zoveel tijd moet toch wel duidelijk zijn dat sommige mensen onverbeterlijk zijn.
Beetje jammer dat je dit nu zo brengt, je doet net of we nooit iets behandelen. Jij was degene die persoonlijk zei dat je mijn/onze inzet waardeerde voor dat topic. En nu dit? En nee, we zijn er niet elke dag of niet in dat topic, nee we zien niet alles, we doen dit op vrijwillige basis en met jullie hulp. Als je me nu gaat vertellen dat we nooit met jullie klachten wat doen dan is het wel best. Dat het jou en anderen misschien niet ver genoeg gaat is een ander verhaal. Dit valt me dan wel vies tegen.

Misschien kunnen de PRO-israel gangers ook even hun gal spuwen over de in hun ogen zwaar benadeelde rechtse moderatie van dat topic. Als we toch bezig zijn.
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 13:49:54 #116
8781 crew  Frutsel
pi_101897635
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:27 schreef C_N het volgende:
er zit een verschil tussen kritiek en haat, Disane,

verander de wereld begin bij je zelf .dit kan een mooi voorbeeld zijn voor velen criticasters.
want daar lig het probleem ,,het totaal niet willen zien .van eigen tekortkomingen .

Je kan wel overkomen dat je het nu allemaal prachtig vind, maar je weet donders goed dat je op de grens balanceert en je van mij al een paar keer onderuit de zak hebt gehad. De klachten gaan grotendeels over jou dus begin ook eens bij jezelf en zoals vaker gezegd, stop met dat gezuig.
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:52:26 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101897713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef Disana het volgende:

Het is vrijwel onmogelijk kritisch te zijn zonder sneren en scheldwoorden naar je hoofd te krijgen. Dat zou dan 'opgelost' worden met notes en waarschuwingen, maar na zoveel tijd moet toch wel duidelijk zijn dat sommige mensen onverbeterlijk zijn. Jammer dat men liever kiest voor beëindiging van het topic dan het werkelijk effectief aanpakken van degenen die het topic gegijzeld houden.
Jodenhaters heb ik hier al wel waargenomen. Maar dat jij ze niet gezien hebt, vat ik op als compliment, dan zijn we snel genoeg met de antisemitische posts weghalen :)
Laffe huichelaar
pi_101897741
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Misschien kunnen de PRO-israel gangers ook even hun gal spuwen over de in hun ogen zwaar benadeelde rechtse moderatie van dat topic. Als we toch bezig zijn.
Ik waag me al tijden niet meer in dat soort topics vanwege de vervelende users die je daar tegenkomt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 13:54:20 #119
8781 crew  Frutsel
pi_101897775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jodenhaters heb ik hier al wel waargenomen. Maar dat jij ze niet gezien hebt, vat ik op als compliment, dan zijn we snel genoeg met de antisemitische posts weghalen :)
+1
pi_101898006
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Je kan wel overkomen dat je het nu allemaal prachtig vind,
verkeerd gezien ik vind het zielig
quote:
maar je weet donders goed dat je op de grens balanceert en je van mij al een paar keer onderuit de zak hebt gehad.
daar heb ik geen klacht over . ik stuur namelijk ookm geen klachten van anderen naar jou buiten , dat er iemand was die zij dat ik een massamoordernaar was .waar of niet .
quote:
De klachten gaan grotendeels over jou
weet ik daar is links bekent om in politiek ,, kunnen ze niet winnen gaan ze n]met vuil gooien . een bekent verschijnsel .
quote:
dus begin ook eens bij jezelf en zoals vaker gezegd, stop met dat gezuig.
ik hoop de anderen houden zich er zo aan als ik doe . ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nee wish full thinking, ben ik bang voor ,

quote:
maar hier sta ik nog steeds achter ,
er zit een verschil tussen kritiek en haat,

[ Bericht 0% gewijzigd door C_N op 13-09-2011 14:09:16 ]
pi_101898068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat maakt dan ook weer duidelijk hoe traag je bent met het weghalen van anderzins racistische posts en valse beschuldigingen van antisemitisme.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 14:08:47 #122
137949 Disana
pi_101898254
Frutsel, nee, ik weet dat jullie veel wissen en waarschijnlijk ook noten in het topic. Ik bedoel dat het dweilen met de kraan open is omdat er geen consequenties volgen; en dat ligt bij mijn weten niet primair bij de moderatie.

En of iemand een jodenhater is. Mijn mening is oprecht dat ik zulke mensen daar niet zie. Ik zie provocatie tegenover propaganda, maar dat zegt mij niet dat de soep zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend.
pi_101898307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
Frutsel, nee, ik weet dat jullie veel wissen en waarschijnlijk ook noten in het topic. Ik bedoel dat het dweilen met de kraan open is omdat er geen consequenties volgen; en dat ligt bij mijn weten niet primair bij de moderatie.

En of iemand een jodenhater is. Mijn mening is oprecht dat ik zulke mensen daar niet zie. Ik zie provocatie tegenover propaganda, maar dat zegt mij niet dat de soep zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend.
Common sense will prevail
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:11:03 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101898318
Wat fruts probeert te zeggen, C_N, is dat de goede raad van ondergetekende ook voor jou geldt. Jij kan af en toe ook flink tekeer gaan en schelden. Daar reageren anderen weer op, en niet alleen in dat topic, maar nog een week later in elk topic waar ze je tegenkomen.

Dus, voor alle partijen: Wees eens lief!

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat maakt dan ook weer duidelijk hoe traag je bent met het weghalen van anderzins racistische posts en valse beschuldigingen van antisemitisme.
Zoals ook bij antijoden posts, als het ook maar even een beetje door de beugel kan, laat ik het staan. Zowel over joden als over moslims als over indianen. En als het over de schreef gaat, haal ik het weg.

Ik kan je verzekeren dat ik vaker posts als kankerturk, kankeraap, of zoiets dergelijks heb weggehaald als kankerjood. Niet dat ik kankerjood wel eens laat staan, het komt gewoon veel minder voor.

Als een post van je weggehaald wordt, denk dan eerst eens bij jezelf na of het wel echt door de beugel kon, ipv meteen de zionistische/nsb mod de schuld te geven.
Toegegeven, soms gaat er wel eens een post teveel weg bij het ruimen, maar er wordt nooit een post verwijderd zonder aanleiding.

Moraal van het verhaal: Wees eens lief, en wij doen ook alleen maar ons best. Kritiek vind ik best, meteen over zionist beginnen niet.

En nu vind ik het wel weer genoeg geweest met deze discussie.
Laffe huichelaar
pi_101898431
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat fruts probeert te zeggen, C_N, is dat de goede raad van ondergetekende ook voor jou geldt. Jij kan af en toe ook flink tekeer gaan en schelden. Daar reageren anderen weer op, en niet alleen in dat topic, maar nog een week later in elk topic waar ze je tegenkomen.

Dus, voor alle partijen: Wees eens lief!
maar het is soms hard om lief te zijn met mensen die indireckt terreur supporten louter om dat ze denken israel heb geen recht om daar / hier te zijn . maar ok ik zal eens lief wezen .
criticaster is een lief word .ik kom het regelmatig tegen deze dagen en is erg mooi . nou is dit niet lief . nu ga ik even werken doei
quote:
[..]

Zoals ook bij antijoden posts, als het ook maar even een beetje door de beugel kan, laat ik het staan. Zowel over joden als over moslims als over indianen. En als het over de schreef gaat, haal ik het weg.

Ik kan je verzekeren dat ik vaker posts als kankerturk, kankeraap, of zoiets dergelijks heb weggehaald als kankerjood. Niet dat ik kankerjood wel eens laat staan, het komt gewoon veel minder voor.

Als een post van je weggehaald wordt, denk dan eerst eens bij jezelf na of het wel echt door de beugel kon, ipv meteen de zionistische/nsb mod de schuld te geven.
Toegegeven, soms gaat er wel eens een post teveel weg bij het ruimen, maar er wordt nooit een post verwijderd zonder aanleiding.

Moraal van het verhaal: Wees eens lief, en wij doen ook alleen maar ons best. Kritiek vind ik best, meteen over zionist beginnen niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door C_N op 13-09-2011 14:23:44 ]
pi_101898979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:11 schreef timmmmm het volgende:

Antijodenposts, waar heb je het over zeg? Waarom zou je die laten staan?

quote:
Dat doe ik al als ik hem schrijf. Als die dan toch wordt weggehaald dan moet ik concluderen dat de beugel niet deugt. En niet op een manier dat er niks doorheen kan, want ik zie ook wat er allemaal kennelijk wel doorheen kan. Dan is het mij duidelijk dat er twee verschillende beugels zijn voor de beide kanten van de discussie.

quote:

Ik kan niet over elke individuele mod oordelen, maar dat jullie je best doen is gewoon niet waar. Als jullie allemaal je best doet om eerlijk te modereren dan leidt dat tot andere uikomsten en zijn overwegingen als die van Frutsel al niet denkbaar. Als jij het zionistische trucje van iemand die kritiek op Israel heeft beschuldigen van jodenhaat toelaat en je collega's er zelfs in meegaan dan is dat een keuze om je modbevoegdheden daarvan in dienst te stellen, en is van eerlijke modereren geen enkele sprake.

quote:
Dan heb je pech, want als jullie zo doorgaan omdat je het zo goed vindt gaan dan blijft die terugkomen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:41:33 #127
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101899140
Als je er werkelijk zo over denkt, vind ik dat heel jammer. Ik kan dan ook niets meer voor je doen, Wij maken het beleid in NWS niet, wij voeren het door. Als je werkelijk vindt dat we hier slechte mods zijn, moet je je punt naar forum@fok.nl, waar Snakey, netsplitter of yvonne het afhandelt.
Laffe huichelaar
pi_101899556
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:41 schreef timmmmm het volgende:
Als je er werkelijk zo over denkt, vind ik dat heel jammer. Ik kan dan ook niets meer voor je doen,
Je zou je bijvoorbeeld eens kunnen afvragen of ik een punt heb, je af kunnen vragen wat eerlijk modereren is in deze, wat racisme is en wat dat niet is, en hoe die beschuldiging als tactiek wordt ingezet, wie er nog meer scheldt en wie niet, wie er waarom zeurt om bans en verwijdering van posts en hoe dat uitpakt in de discussie. Kortom, je best doen eerlijk te modereren, en dan niet alleen jij persoonlijk, maar het hele gezelschap.

quote:
Wij maken het beleid in NWS niet, wij voeren het door. Als je werkelijk vindt dat we hier slechte mods zijn, moet je je punt naar forum@fok.nl, waar Snakey, netsplitter of yvonne het afhandelt.
Yvonne ken ik nog wel van een absurde ban met een absurde motivering en een absurde reactie. Dus ik denk ten eerste niet dat het veel zin heet, en ten tweede lijkt het erop dat het juist beleid is het zionisme hier een steuntje in de rug te geven. Alleen lijkt het me sterk dat wanneer je als mod daadwerkelijk je best doet jullie niet veel eerlijker zouden kunnen, zelfs binnen dat kennelijke beleid.
  dinsdag 13 september 2011 @ 15:15:29 #129
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_101900069
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:
en ten tweede lijkt het erop dat het juist beleid is het zionisme hier een steuntje in de rug te geven.
Yvonne ontvangt geld van de Mossad ^O^
pi_101900099
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:15 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wij allemaal. PR-stage bij de mossad schuift best goed.
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 15:22:25 #131
8781 crew  Frutsel
pi_101900297
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:15 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:16 schreef waht het volgende:

[..]

Wij allemaal. PR-stage bij de mossad schuift best goed.
Doe d'r maar lollig over, maar de maat is vol.
Laat het aub weer normaal gaan daar.
pi_101900358
Van mij heb je niks te vrezen hoor. Zie mijn inhoudelijke discussies met Kees22 in het betreffende topic.
pi_101900854
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:48 schreef Frutsel het volgende:

Ik wil best wat zeggen maar ik blijf daar bewust weg omdat ik van posters als papierversnipperaar (altijd trollen) en Disana (altijd draaien en verontwaardigd doen) een lekkende pen krijg. Flikker het topic maar dicht zodat het trieste postgedrag en provocerende gedrag niet meer in dat topic kan.

Ik vind het wel mooi aan de andere kant dat in de westerse beschaving niet eens een discussie over het probleem Gaza kan worden gevoerd en dat mensen toch verwachten dat of Israel of de Palestijnen moeten zorgen voor een stop van het geweld. Dat zie ik dus niet gebeuren, met als voorbeeld al de verdeeldheid op dit forum. En dat van mensen (wederom papierversnipperaar en Disana) die niet eens rechtstreeks met Gaza te maken hebben.
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 16:01:39 #134
8781 crew  Frutsel
pi_101901547
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik wil best wat zeggen maar ik blijf daar bewust weg omdat ik van posters als papierversnipperaar (altijd trollen) en Disana (altijd draaien en verontwaardigd doen) een lekkende pen krijg. Flikker het topic maar dicht zodat het trieste postgedrag en provocerende gedrag niet meer in dat topic kan.
Als jij wil dat het in jouw ogen provocerende postgedrag stopt moet je TR's zetten. Of je daar nu te flink voor bent of niet, je kan het anoniem doen. Je kan je verschuilen achter :"Ik ben geen NSB'er dus ik doe dat niet"... maar verlaag jezelf dan niet tot dezelfde methodes die je verwerpelijk vind in het topic en negeer het.

Let wel: ik zeg niet dat jij dat doet, maar dat het gewoon niet moet en daarbij is en blijft Fok een discussieforum, waarbij meningen recht tegen over elkaar kunnen staan en waarbij de één meer aanstoot neemt aan datgene wat gezegd wordt dan een ander. De verstandhouding tussen bepaalde users onderling legt veelal de basis voor de frustratie van welk topic dan ook.
pi_101902255
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:24 schreef waht het volgende:
Van mij heb je niks te vrezen hoor. Zie mijn inhoudelijke discussies met Kees22 in het betreffende topic.
ja maar jou geduld is oneindig ;)
pi_101902460
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Als jij wil dat het in jouw ogen provocerende postgedrag stopt moet je TR's zetten. Of je daar nu te flink voor bent of niet, je kan het anoniem doen. Je kan je verschuilen achter :"Ik ben geen NSB'er dus ik doe dat niet"... maar verlaag jezelf dan niet tot dezelfde methodes die je verwerpelijk vind in het topic en negeer het.

Let wel: ik zeg niet dat jij dat doet, maar dat het gewoon niet moet en daarbij is en blijft Fok een discussieforum, waarbij meningen recht tegen over elkaar kunnen staan en waarbij de één meer aanstoot neemt aan datgene wat gezegd wordt dan een ander. De verstandhouding tussen bepaalde users onderling legt veelal de basis voor de frustratie van welk topic dan ook.
ik frustreer mij aan de frustraties van een ander . :)
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:26:23 #137
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101902543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef C_N het volgende:

[..]

ik frustreer mij aan de frustraties van een ander .
Die zich weer aan jou ergeren, waar jij je weer aan ergert.
Laffe huichelaar
pi_101902564
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

idd *; en dan komen Julie om de hoek kijken . ~O>
waar we ons weer aan frustreren ,

[ Bericht 5% gewijzigd door C_N op 13-09-2011 16:35:30 ]
pi_101905447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Als jij wil dat het in jouw ogen provocerende postgedrag stopt moet je TR's zetten. Of je daar nu te flink voor bent of niet, je kan het anoniem doen.
Ik ben daar zelf te flink voor, maar wordt die anonimiteit door alle mods en admins gerespecteerd? Mij bereikten namelijk wat andere signalen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:45:51 #140
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101905596
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben daar zelf te flink voor, maar wordt die anonimiteit door alle mods en admins gerespecteerd? Mij bereikten namelijk wat andere signalen.
Je kan onder je usernaam een TR maken, dan is het voor elke forumcrew zichtbaar, of anoniem. Als je anoniem een TR plaatst, kunnen alleen de admins (dus niet de FA's of moderators) achter je identiteit komen. En die zullen dat zelden tot nooit doen.
Laffe huichelaar
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:50:28 #141
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_101905746
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Mij van de week ook. Een FOK!ster had in een NWStopic een TR geplaatst en een rommelige mod die in haar TR's niets te zoeken had ging dat als argumentatie ( :') ) gebruiken in een discussie. Blijkbaar wordt het metTR's niet zo nauw genomen en indien niet anoniem voor alle mods te gebruiken en dus ook te misbruiken.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:00:31 #142
pi_101906039
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:31 schreef C_N het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat ik genoeg waarschuwing krijg , en soms ook terecht ..
maar gelukkig nooit voor het uitmaken van een poster als oorlogsmisdadiger of massamoordenaar .
en daar mee door gaan .
maak mij niet uit, ik sta daar boven ,het zeg alleen wat over het persoon zelf .die zit daar meer mee dan ik ..
Ik heb daar gewoon objectieve argumenten voor gegeven. Maar daar ging je niet op in.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:01:14 #143
pi_101906055
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Bans mogen helaas niet besproken worden, maar ik zou toch aannemen dat dat gebeurd is tijdens je ban/unban aanvraag?
Nee. Er is niets besproken.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:06:34 #144
pi_101906200
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik wil best wat zeggen maar ik blijf daar bewust weg omdat ik van posters als papierversnipperaar (altijd trollen)

Leugenaar.

quote:
En dat van mensen (wederom papierversnipperaar en Disana) die niet eens rechtstreeks met Gaza te maken hebben.
Dat kan alleen maar betekenen dat wij objectief zijn.
  dinsdag 13 september 2011 @ 18:08:30 #145
pi_101906260
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kunnen die mensen niet in R&P blijven?
pi_101910985
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:32:11 #147
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_101911953
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Mij van de week ook. Een FOK!ster had in een NWStopic een TR geplaatst en een rommelige mod die in haar TR's niets te zoeken had ging dat als argumentatie ( :') ) gebruiken in een discussie. Blijkbaar wordt het metTR's niet zo nauw genomen en indien niet anoniem voor alle mods te gebruiken en dus ook te misbruiken.
De desbetreffende mod heeft dat maar 1 keer gedaan. Daarnaast was die mod op dat moment pas sinds een paar dagen mod, dus wellicht dat de regels voor hem nog niet zo duidelijk waren op dat moment. En naar ik begreep is hij daar ook op aangesproken door mede-crewleden.

Dus doe nou niet alsof dat schering en inslag is.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_101926017
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 10:07 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Want? Let jij er op hoeveel notes iedereen krijgt? Let jij op alle posts van elke rechtse user die verdwijnt? Of als mods iemand aanspreken via DM of PM? Het stomme is dat de andere groep juist het tegenover gesteld beweert, over het denigrerende gezuig etc etc.
Denk dat er meer rechtse users gebanned worden dan linksen. Feit is: Mods kunnen niet bannen.En als ik zie waar users soms niet gebanned voor worden of juist wel.. tja..smaken verschillen. Net als meningen.

Maar hey, het is nooit goed genoeg. Of je krijgt van een jodenhater te horen dat je deel uitmaakt van het zionistische bewind van Fok, of je krijgt een DM/PM dat het goed met je is en je een smerige linkse NSB mod bent.

De een heeft ook een dikkere huid dan een ander. Het wordt Pallies had ik zelf kunnen bedenken, zonder dat ik ook maar een moment gedacht had dat het ook een betekenis had. Het kort lekker af, het bekt lekker, net als "de joden " ipv... de Israeliers... Als je er op googled zie je niet eens zo snel dat het een negatieve betekenis heeft. Maar goed, ik kan me voorstellen dat mensen die het wel weten er aanstoot aannemen als je weet dat de spreker het zo bedoeld.
Dat kan ik helemaal niet zien, notes en dergelijke maatregelen. Zelfs verbanningen worden tegenwoordig niet meer gemeld. Dus dat kun je mij niet verwijten.

Dat het nooit genoeg is, is wel waar. De Volkskrant hanteert als een soort vuistregel: als we evenveel kritiek krijgen van beide kanten, zullen we het wel ongeveer goed doen. Lijkt me slim.
quote:
[..]

Och dat wil ik niet zeggen, ik denk dat door het vele lezen en (her)overwegen op Fok ik op enkele punten mijn standpunten deels heb herzien. Wie weet geldt dat voor anderen ook.
Juist ja. En dat is dus een reden, een uitermate belangrijke reden, om het topic open te laten.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_101926045
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, ik discussieer(de) gewoon mee, Kees heeft gelijk. Paddy geeft iedereen die niet onverdeeld pro-Israel is, meteen aan voor een ban, als ze je niet eerst terroriseert met DM-s om je te bewegen je post te veranderen.
Mwa, ik heb heel geen slechte ervaringen met Paddy.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_101926260
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat links en rechts heeft er natuurlijk geen reet mee te maken, het zou moeten gaan om wat iemand schrijft.

[..]

Jodenhater? Ik zie hier op heel Fok zelden iemand die zich negatief uitlaat over Joden omdat het Joden zijn. Het komt wel voor hoor, en er wordt ook wel eens gegeneraliseerd, maar hiermee geeft je duidelijk blijk van je eigen bevooroordeeldheid. De zionistisch lobby hier gebruikt een belegen zionistisch tactiek die eruit bestaat iedereen die kritiek heeft op Israel van Jodenhaat te beschuldigen, alsof je geen andere reden zou kunnen hebben om kritiek op Israel te hebben. Ik vind dat een nogal laffe achterbakse poging om mensen de mond te snoeren. Maar jij gaat daar kennelijk in mee, en je kunt natuurlijk geen discussie leiden wanneer je één kant de mond snoert op basis van een valse beschuldiging. Je moet wel enig begrip van de discussie en de achterbakse tactieken hebben natuurlijk.
Geheel mee eens. Op een uitzondering na druken de critici van de joodse staat Israel zich een stuk zorgvuldiger uit dan de aanhangers.
quote:
[..]

Pallies vind ik niet denigrerend of zo, net zoiets als Fransoos ipv Fransman. Maar onderscheid maken tussen Joden en Israeliers is natuurlijk wel relevant en dat mag je daarom ook best verwachten. Je moet immers niet op basis van hun geboorte mensen iets aanrekenen waar ze niks aan kunnen doen.
Ik was degene die viel over het gebruik van het woord pallies en wel omdat het wel degelijk denigrerend gebruikt werd. Als tegenstanders van het gedrag van de joodse staat Israel achteloos als antisemieten weggezet kunnen worden, dan kunnen mensen die te beroerd zijn om het woord Palestijnen in zijn geheel te typen, toch ook wel als racisten aangewezen worden.
Het woord werd alleen denigrerend gebruikt. En dat wordt inmiddels ook als zodanig erkend door de moderators, dat moet ook gezegd worden.
pi_101926400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Je kan wel overkomen dat je het nu allemaal prachtig vind, maar je weet donders goed dat je op de grens balanceert en je van mij al een paar keer onderuit de zak hebt gehad. De klachten gaan grotendeels over jou dus begin ook eens bij jezelf en zoals vaker gezegd, stop met dat gezuig.
Dit bespaart me een reactie. Dank!
pi_101926620
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:24 schreef waht het volgende:
Bedankt voor de waardering. Is wederzijds.

Maar blijft staan: het wordt wel een stuk minder leuk met al dat rappaille dat maar wat roeptoetert.

Tussen al die bagger raken wij elkaar kwijt.
pi_101926708
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je kan onder je usernaam een TR maken, dan is het voor elke forumcrew zichtbaar, of anoniem. Als je anoniem een TR plaatst, kunnen alleen de admins (dus niet de FA's of moderators) achter je identiteit komen. En die zullen dat zelden tot nooit doen.
Wat is een TR? Niet dat ik die een wil maken, als ik de implicaties goed begrijp.
  woensdag 14 september 2011 @ 01:47:34 #154
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_101926876
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

De desbetreffende mod heeft dat maar 1 keer gedaan. Daarnaast was die mod op dat moment pas sinds een paar dagen mod, dus wellicht dat de regels voor hem nog niet zo duidelijk waren op dat moment. En naar ik begreep is hij daar ook op aangesproken door mede-crewleden.

Dus doe nou niet alsof dat schering en inslag is.
Schiet toch op. Je weet waar het over gaat maar dan ineens niet dat de desbetreffende overemotionele mod al eerder mod is geweest en daar ook al flink buiten zijn boekje is gegaan?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 02:17:53 #155
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_101927244
Het is heel eenvoudig waar alle gezeur over racisme in de discussie over Israel en Palestina vandaan komt.

Kritiek op Israel? Beschuldig de ander van anti-Semitisme.

"It's a trick. We always use it"

De andere partij kan zich niet verdedigen want dat staat gelijk aan zichzelf verdacht maken.
Vergelijkbaar met iemand vragen: Have you stopped beating your wife?

Het werkt dus erg goed om de discussie af te leiden van het onderwerp zelf. Als je niet kunt winnen op argumenten roep je gewoon 'anti-semitisme!'

Het probleem begint als mods, die objectieve discussie leiders horen te zijn, zich erdoor laten beïnvloeden en meningen die absoluut niks met anti-semitisme te maken hebben als zodanig te gaan beschouwen. En omdat mods ook maar mensen zijn worden ze net als iedereen beinvloed. Krijg je dingen dat posts worden weggehaald omdat ze racistisch zouden zijn terwijl er niks verkeerds in staat ed. Protesten hiertegen vallen meestal op dovemansoren. Iemand die protesteert maakt zichzelf immers verdacht. Het protest zelf wordt een bevestiging dat de beschuldiging terecht was (!). Bovendien zal een mod gevoelsmatig eerder meegaan met de beschuldiging dan er tegen ingaan, dat is veiliger.

De discussie is dus al bijvoorbaat heel eenzijdig. Alle tegengeluiden worden constant doodgemaakt met beschuldigingen en verdachtmakingen.

Ten laatste leste begint de andere partij te vragen om gelijke monniken, gelijke kappen. Maar racisme de andere kant op mist alle beladenheid van anti-semitisme. Hoe kun je gelijke kappen verwachten als het ene volledig op emotie berust en het andere geen enkele emotionele lading heeft?

Dit mechanisme is imo goed aangetoond door dat stuk van Wilders waar alle woorden als moslim, moskee en islam waren vervangen door jood, synagoge en jodendom.

Er valt niet zoveel tegen te doen helaas. Het moet zijn koers lopen. Vergeleken met een tien jaar is het gevreesde "A-woord" al behoorlijk gedevalueerd. Het is net als met geld, hoe meer je in roulatie brengt hoe minder het waard wordt.*

*deze vergelijking in termen van geld is speciaal voor joden zodat zij het ook snappen. (kom maar, kom maar...) ;)
pi_101929847
quote:
Jij hebt er dan wel weer een neus voor O-)
pi_101930859
-edit-
Stop nou eens - bericht gaat jou immers niets aan.

[ Bericht 46% gewijzigd door Frutsel op 14-09-2011 11:36:08 ]
pi_101932465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 02:17 schreef NorthernStar het volgende:
Het is heel eenvoudig waar alle gezeur over racisme in de discussie over Israel en Palestina vandaan komt.

Kritiek op Israel? Beschuldig de ander van anti-Semitisme.

"It's a trick. We always use it"

De andere partij kan zich niet verdedigen want dat staat gelijk aan zichzelf verdacht maken.
Vergelijkbaar met iemand vragen: Have you stopped beating your wife?

Het werkt dus erg goed om de discussie af te leiden van het onderwerp zelf. Als je niet kunt winnen op argumenten roep je gewoon 'anti-semitisme!'

Het probleem begint als mods, die objectieve discussie leiders horen te zijn, zich erdoor laten beïnvloeden en meningen die absoluut niks met anti-semitisme te maken hebben als zodanig te gaan beschouwen. En omdat mods ook maar mensen zijn worden ze net als iedereen beinvloed. Krijg je dingen dat posts worden weggehaald omdat ze racistisch zouden zijn terwijl er niks verkeerds in staat ed. Protesten hiertegen vallen meestal op dovemansoren. Iemand die protesteert maakt zichzelf immers verdacht. Het protest zelf wordt een bevestiging dat de beschuldiging terecht was (!). Bovendien zal een mod gevoelsmatig eerder meegaan met de beschuldiging dan er tegen ingaan, dat is veiliger.

De discussie is dus al bijvoorbaat heel eenzijdig. Alle tegengeluiden worden constant doodgemaakt met beschuldigingen en verdachtmakingen.

Ten laatste leste begint de andere partij te vragen om gelijke monniken, gelijke kappen. Maar racisme de andere kant op mist alle beladenheid van anti-semitisme. Hoe kun je gelijke kappen verwachten als het ene volledig op emotie berust en het andere geen enkele emotionele lading heeft?

Dit mechanisme is imo goed aangetoond door dat stuk van Wilders waar alle woorden als moslim, moskee en islam waren vervangen door jood, synagoge en jodendom.

Er valt niet zoveel tegen te doen helaas. Het moet zijn koers lopen. Vergeleken met een tien jaar is het gevreesde "A-woord" al behoorlijk gedevalueerd. Het is net als met geld, hoe meer je in roulatie brengt hoe minder het waard wordt.*

*deze vergelijking in termen van geld is speciaal voor joden zodat zij het ook snappen. (kom maar, kom maar...) ;)
Behalve dat wij ons wel aanpassen aan de normen en waarden, op sociaal cultureel vlak, de taal altijd prima beheersen, wortels in Nederland hebben en synagoges die al eeuwen oud zijn en nooit zodanig met de politie in aanraking komen.

Alles in tegenstelling tot de groep die het origineel betrof in Wilders' stuk.

[ Bericht 0% gewijzigd door samthegreat5 op 14-09-2011 11:44:17 ]
pi_101933013
-edit-
Stop nou eens - bericht gaat jou immers niets aan.

oke het kom dichter bij de waarhied dat het bericht hem geen moer aan gaat . maar hij even wil zuigen .
maar oke i rest my case -O-
  woensdag 14 september 2011 @ 11:58:09 #160
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101933169
Het komt dichter bij de waarheid dat jij nog even wat steken onderwater wil geven. Precies wat we niet meer willen hebben. Er zijn al wat reacties van je weggehaald, het is klaarnu.
Laffe huichelaar
pi_101933383
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:58 schreef timmmmm het volgende:
Het komt dichter bij de waarheid dat jij nog even wat steken onderwater wil geven. Precies wat we niet meer willen hebben. Er zijn al wat reacties van je weggehaald, het is klaarnu.
nou! ik kan zo al 4 sneeren zien in drie posten ,maar ik zoals ik al zij I rest my case .
om de dood normalen reden ,,,,,het heeft geen nut namelijk .dat blijk wel uit de topic waar het om gaat 84 en nog steeds bij topic 1 ;)
doe mij aan deze man denken
http://www.telegraaf.nl/b(...)choten__.html?p=23,1
*O*

[ Bericht 15% gewijzigd door C_N op 14-09-2011 12:48:57 ]
pi_101934525
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:58 schreef timmmmm het volgende:
Weet je wat dit is?
Dit is mods die over provocatie van andere bepaalde users jegens C_N heen lezen en dan ook nog is áls C_N al iets terugzegt het als een ''sneer'' of ''steken onderwater'' benoemen.

Dat noem ik, met alle respect: slechte moderatie.
pi_101935235
Fijn, case closed
pi_101935996
Zak geld voor kinderporno-raadslid / wethouder
TS voegt eigenhandig de term 'PvdA' toe aan het geciteerde nieuwsbericht (zie eerste regel).
pi_101936472
OP van Radicale moslims verbranden vlag tijdens herdenking #3 heeft geen reet met het onderwerp te maken.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:00:42 #167
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_101936550
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
OP van Radicale moslims verbranden vlag tijdens herdenking #3 heeft geen reet met het onderwerp te maken.
En wat irriteert je eraan dat je dit moet melden?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_101936597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

En wat irriteert je eraan dat je dit moet melden?
Dat het niet conform de richtlijnen is.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:03:26 #169
341203 3-voud
pi_101936662
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat het niet conform de richtlijnen is.
Met vervolgdelen komt dat wel vaker voor. Is je ook wel bekend lijkt me.
Dus, vanwaar die irritatie? Waar zit het werkelijke probleem?
pi_101936700
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Met vervolgdelen komt dat wel vaker voor. Is je ook wel bekend lijkt me.
Dus, vanwaar die irritatie? Waar zit het werkelijke probleem?
Dat het welk vaker voorkomt maakt het nog niet conform de richtlijnen. Hard rijden komt ook vaker voor, niet beboeten? Je argumentatie is weer zo krom als een banaan.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 14 september 2011 @ 14:04:27 #171
3542 Gia
User under construction
pi_101936701
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:58 schreef Mutant01 het volgende:
Het is dan ook een vervolg op het originele topic, waarvan een link gegeven is.

De discussie hoeft toch niet opnieuw! Gewoon verder gaan waar je gebleven bent. Niks mis mee.
pi_101936745
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Het is dan ook een vervolg op het originele topic, waarvan een link gegeven is.

De discussie hoeft toch niet opnieuw! Gewoon verder gaan waar je gebleven bent. Niks mis mee.
Vervolgdiscussies houden ook gewoon de originele op - daarna kan je gewoon weer verder gaan waar je gebleven bent, daar is ook niets mis mee. Wel is het zo dat niet iedereen al vanaf het begin betrokken is geweest bij de discussie, dus is het fijn om uberhaupt te weten waar het origineel over ging.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:07:34 #173
341203 3-voud
pi_101936805
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat het welk vaker voorkomt maakt het nog niet conform de richtlijnen. Hard rijden komt ook vaker voor, niet beboeten? Je argumentatie is weer zo krom als een banaan.
Je hebt mijn vermoedens bevestigd: tis gewoon janken.
pi_101936817
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je hebt mijn vermoedens bevestigd: tis gewoon janken.
Je vermoedens zullen mij werkelijk aan mijn reet roesten buddy.
Allah Al Watan Al Malik
pi_101936829
Mutant01 heeft gelijk. Eén van de berichten is ook nog eens gemanipuleerd. De oorsprong daarvan ligt trouwens hier, denk ik: Radicale moslims verbranden vlag tijdens herdenking 2

Er wordt verwezen naar Marokko.nl maar daar bestaat die pagina niet. Ik vond wél een artikel uit de Volkskrant in 2003, met precies dezelfde tekst, maar een ander aantal doden: http://www.volkskrant.nl/(...)slagen-Marokko.dhtml

Het zou geen verkeerde zaak zijn om binnen NWS harder op te treden tegen mensen die willens en wetens nieuwsberichten manipuleren of er op een andere manier mee knoeien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2011 14:09:04 ]
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:13:28 #176
341203 3-voud
pi_101936992
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:08 schreef isogram het volgende:
Mutant01 heeft gelijk. Eén van de berichten is ook nog eens gemanipuleerd. De oorsprong daarvan ligt trouwens hier, denk ik: Radicale moslims verbranden vlag tijdens herdenking 2

Er wordt verwezen naar Marokko.nl maar daar bestaat die pagina niet. Ik vond wél een artikel uit de Volkskrant in 2003, met precies dezelfde tekst, maar een ander aantal doden: http://www.volkskrant.nl/(...)slagen-Marokko.dhtml

Het zou geen verkeerde zaak zijn om binnen NWS harder op te treden tegen mensen die willens en wetens nieuwsberichten manipuleren of er op een andere manier mee knoeien.
Het kan zijn dat die pagina niet meer bestaat op marokko.nl. Dat komt wel vaker voor op internet. Niks nieuws.
Zomaar concluderen dat er bewust gemanipuleerd is, gaat wel ver. Dat moet je kunnen bewijzen.
pi_101937176
Zou kunnen, maar dan is het nog altijd raadzaam om je links te checken voordat je ernaar verwijst.
pi_101937224
Topic gaat gewoon op slot
Het ging allang niet meer over vlag verbranden, wel over elkaar.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:32:00 #179
341203 3-voud
pi_101937561
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:19 schreef isogram het volgende:
Zou kunnen, maar dan is het nog altijd raadzaam om je links te checken voordat je ernaar verwijst.
Niet "zou kunnen", gewoon niet wijzen en beschuldigen.
pi_101937625
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Niet "zou kunnen", gewoon niet wijzen en beschuldigen.
Niet wijzen, niet beschuldigen, maar wel gewoon doen
  woensdag 14 september 2011 @ 17:04:47 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101943080
Frustel, waarom wijzig je mijn post?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101945959
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Frustel, waarom wijzig je mijn post?
Omdat men weer eens gaat zaniken over een spelfout. Had het ff gecorrigeerd.
pi_101946231
Frutsel is weer eens overijverig aan het prutsen.
  woensdag 14 september 2011 @ 18:44:12 #184
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101946456
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Frutsel is weer eens overijverig aan het prutsen.
Moppersmurf.
Laffe huichelaar
  woensdag 14 september 2011 @ 18:50:13 #185
45206 Pietverdriet
pi_101946667
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Omdat men weer eens gaat zaniken over een spelfout. Had het ff gecorrigeerd.
Het was geen spelfout
Blijf met je poten van mijn posts af
pi_101946900
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Moppersmurf.
Als mijn werknemers slecht presteren krijgen ze de wind van voren.

Als moderators slecht presteren krijgen ze ook de wind van voren.
  woensdag 14 september 2011 @ 18:58:42 #187
45206 Pietverdriet
pi_101947024
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:44 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Moppersmurf.
Als je het zo eens bent met Frutsel kan ik jullie dan na iedere post die ik neerzet even de spelling en grammaticale fouten laten controleren en corrigeren?
pi_101947033
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het was geen spelfout
Blijf met je poten van mijn posts af
ok, volgende keer zal ik je dan noten voor opzettelijk trollen :)
pi_101947098
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je het zo eens bent met Frutsel kan ik jullie dan na iedere post die ik neerzet even de spelling en grammaticale fouten laten controleren en corrigeren?
Tyf eens op met je gedram... als jij opzettelijk dingen gaat verdraaien en users gaan daar dan offtopic op doorzaniken halen we het gewoon weg :)
Je hebt vast de quotes die daarna waren geplaatst niet gezien
  woensdag 14 september 2011 @ 19:01:00 #190
45206 Pietverdriet
pi_101947126
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Frutsel het volgende:

[..]

ok, volgende keer zal ik je dan noten voor opzettelijk trollen :)
Ach gus, gaan we dreigen?
  woensdag 14 september 2011 @ 19:01:37 #191
45206 Pietverdriet
pi_101947162
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Tyf eens op met je gedram... als jij opzettelijk dingen gaat verdraaien en users gaan daar dan offtopic op doorzaniken halen we het gewoon weg :)
Je hebt vast de quotes die daarna waren geplaatst niet gezien
Ik dram niet, jij begint er over dat je spelfouten corrigeren wil
pi_101947251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik dram niet, jij begint er over dat je spelfouten corrigeren wil
Als mensen jou gaan bashen omdat je een spelfout maak haal ik dat weg en corrigeerde ik ff je spelfout om te voorkomen dat het daarna weer zou gebeuren. Of je die bashes nu wel of niet gezien hebt. Ik deed het notabene voor jou, maar hey, zoek het uit :)

Als je dat niet snapt prima... maar goed, als je het opzettelijk deed is het ook best, weet ik dat voor de volgende keer.
pi_101947315
Wat een taalgebruik van Frutsel. Als users dat doen weet hij niet hoe snel hij dat moet verwijderen.
pi_101947394
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wat een taalgebruik van Frutsel. Als users dat doen weet hij niet hoe snel hij dat moet verwijderen.
Ik pas me gewoon aan het algemene nivo, anders komt het niet over.
Maar goed, ik weet dat ik voor jou nog wat stapjes lager moet.
pi_101947525
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik pas me gewoon aan het algemene nivo, anders komt het niet over.
Maar goed, ik weet dat ik voor jou nog wat stapjes lager moet.
Waarom ben je moderator, geil je op macht of wat anders die je thuis niet hebt. Echt, je bent imo nu wel erg kinderachtig aan het doen.

En note jezelf eens voor je getroll.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:10:16 #196
45206 Pietverdriet
pi_101947555
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Als mensen jou gaan bashen omdat je een spelfout maak haal ik dat weg en corrigeerde ik ff je spelfout om te voorkomen dat het daarna weer zou gebeuren. Of je die bashes nu wel of niet gezien hebt. Ik deed het notabene voor jou, maar hey, zoek het uit :)

Als je dat niet snapt prima... maar goed, als je het opzettelijk deed is het ook best, weet ik dat voor de volgende keer.
Loop niet zo hypocriet te jammeren, ik schreef de naam Dibi Tofik als Bibi Tofu, dat wijzigde jij. Dat heeft niets met spelfout correctie te maken maar is pure censuur.
pi_101947585
mag me topic open ik heb de bron gevonden (was hem kwijt
http://www.blikopnieuws.n(...)giftige_stoffen.html
pi_101947659
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Athlon64x het volgende:
mag me topic open ik heb de bron gevonden (was hem kwijt
http://www.blikopnieuws.n(...)giftige_stoffen.html
okidoki :)
pi_101947717
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]
Alweer? Damn!

quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Loop niet zo hypocriet te jammeren, ik schreef de naam Dibi Tofik als Bibi Tofu, dat wijzigde jij. Dat heeft niets met spelfout correctie te maken maar is pure censuur.
Prima! jij je zin!
pi_101947755
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En ik noemde Tofik Dibi Toffeefee, Ook weggehaald.
  woensdag 14 september 2011 @ 19:17:03 #201
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101947838
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waarom ben je moderator, geil je op macht of wat anders die je thuis niet hebt. Echt, je bent imo nu wel erg kinderachtig aan het doen.

Bemoei je er niet mee. Pietverdriet vraagt iets aan Frutsel, Frutsel antwoordt, heb jij niets mee te maken. Ik acht pietverdriet competent genoeg om zijn eigen zaak te voeren.
Laffe huichelaar
  woensdag 14 september 2011 @ 19:18:13 #202
45206 Pietverdriet
pi_101947890
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee. Pietverdriet vraagt iets aan Frutsel, Frutsel antwoordt, heb jij niets mee te maken. Ik acht pietverdriet competent genoeg om zijn eigen zaak te voeren.
Frutsel antwoord niet, frutsel doet nananana sliep uit, als je het niet bevalt note ik je voortaan, ik ben een mod lekker puh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')