Turkisch synagoges bombedquote:Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
Wel frappant dat dergelijke aanvallen niet in de landen van deze moslim-migranten zelf voorkomen.
quote:Ook frappant dat de moslims maar te accepteren hebben gehad dat Europese kolonisten gigantische religieuze bouwwerken neer hebben gezet in hun land.
Engelandquote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef MrJones het volgende:
Ondertussen in Londen:En dit zijn ze, de Westboro onder de moslims:twitter:BBCNews twitterde op zondag 11-09-2011 om 15:02:48Protesters outside US embassy in London set fire to a US flag during minute's silence on 10th anniversary of 9/11 http://t.co/QsEz9QT reageer retweet
[ afbeelding ]
PR-technisch toch weer sterk.
Die extremisten beschouwen hun slachtoffers dan ook niet als 'hun eigen volk'. Een moslim die hun extreme opvattingen niet deelt is in hun ogen namelijk geen echte moslim. Althans, zo zien de extremisten het.quote:Op zondag 11 september 2011 20:07 schreef Gia het volgende:
Och, in Afghanistan was het toch ook weer raak. Doden en veel gewonden door zelfmoordacties.
De gekken. Ze maken hun eigen volk af.
Eigenlijk zou het westen wijs moeten zijn en zich terugtrekken uit die achterlijke landen. Laat het ze maar uitzoeken. Laat ze mekaar maar afmaken.
En die olie? Och, we hebben tegenwoordig andere mogelijkheden. Dus, die mogen ze dan ook houden.
Inderdaad, de extremisten tegen derest.quote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die extremisten beschouwen hun slachtoffers dan ook niet als 'hun eigen volk'. Een moslim die hun extreme opvattingen niet deelt is in hun ogen namelijk geen echte moslim. Althans, zo zien de extremisten het.
Ah de aanslagen door gekken jaren terug, ja die was ik inderdaad vergeten. Daar heb je een punt.quote:Op zondag 11 september 2011 20:02 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vervolg op 'Radicale moslims verbranden vlag VS tijdens 9/11 herdenking'
Turkisch synagoges bombed
http://english.aljazeera.(...)194-0BC4AA5A832B.htm
CASABLANCA/RABAT - Door vijf zelfmoordaanslagen vrijdagavond op onder meer een Spaans cultureel centrum en enkele joodse doelen in de Marokkaanse stad Casablanca zijn zeker 41 mensen omgekomen, onder wie ongeveer tien daders. Door de explosies raakten ongeveer honderd mensen gewond.
http://nieuws.marokko.nl/(...)nslagen.marokko.html
Lekker vergelijkbaar, immigranten die genoeg geld bij elkaar rapen om grond te kopen of kolonisten die grond jatten om er een eigen bouwwerk neer te zetten..quote:
Oh tientallen doden was je even 'vergeten'? En dan wel NL beschuldigen van allerlei aanslagen. Hoeveel doden zijn daarbij gevallen eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah de aanslagen door gekken jaren terug, ja die was ik inderdaad vergeten. Daar heb je een punt.
Je bedoelt door extremistische Wahabieten betaalde trofee-gebouwen? Die gewoon ook als koloniale voorposten bedoelt zijn?quote:Lekker vergelijkbaar, immigranten die genoeg geld bij elkaar rapen om grond te kopen of kolonisten die grond jatten om er een eigen bouwwerk neer te zetten..
Dood aan het westen duidt wel op radicalisme en extremisme, maar een vlag verbranden?quote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef havanagila het volgende:
Jij steekt elke middag een willekeurige vlag in de brand terwijl je alluah ahkbar en dood aan het westen roept?
Ach ja, het heeft alleen maar effect omdat we het in het nieuws brengen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef havanagila het volgende:
Jij steekt elke middag een willekeurige vlag in de brand terwijl je alluah ahkbar en dood aan het westen roept?
Ik heb NL helemaal niet beschuldigd van "allerlei aanslagen". Misschien moet je eens beter kijken op wie je reageert alvorens je reageert. En inderdaad, tientallen doden was ik vergeten, zeker omdat er geen religieus gebouw als doelwit centraal stond (en in die zin dus irrelevant was voor de discussie) en het bovendien nogal wat jaren terug heeft plaatsgevonden.quote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh tientallen doden was je even 'vergeten'? En dan wel NL beschuldigen van allerlei aanslagen. Hoeveel doden zijn daarbij gevallen eigenlijk?
Een Sjeik uit de VAE die zelf geen bestuurlijke inspraak heeft. Erg koloniaal ook, zeer vergelijkbaar met de situatie waarin de kerken in islamitische landen werden gebouwd toch....right.....een financiale geldschieter of een militaire overheerser....hmmmmmquote:Je bedoelt door extremistische Wahabieten betaalde trofee-gebouwen? Die gewoon ook als koloniale voorposten bedoelt zijn?
Wat is de gedachte achter een vlag verbranden volgens jou?quote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dood aan het westen duidt wel op radicalisme en extremisme, maar een vlag verbranden?
Het geeft wel een extreme afkeer tegen een land. Maargoed. De vlaggenhandel floreert in die landen, dus dat is wel goedquote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dood aan het westen duidt wel op radicalisme en extremisme, maar een vlag verbranden?
Geen reele opties om bitumen en plastic, benzine, etc. te vervangen, helaas.quote:Op zondag 11 september 2011 20:07 schreef Gia het volgende:
En die olie? Och, we hebben tegenwoordig andere mogelijkheden. Dus, die mogen ze dan ook houden.
Het verbranden van een vlag is natuurlijk ook symbolisch bedoeld he. Het idee erachter is wel degelijk extremistisch/radicaal.quote:Op zondag 11 september 2011 21:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat is er eigenlijk extremistisch/radicaal aan het verbranden van zo'n vlag?
Nee maar je reageerde wel lekker instemmend met 'in de landen waar ze vandaan komen gebeurt dat tenminste niet' wat gewoon keihard gelogen is. Deze 2 voorbeelden in Turkije en Marokko kenden al tientallen doden. NL geen 1.quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb NL helemaal niet beschuldigd van "allerlei aanslagen". Misschien moet je eens beter kijken op wie je reageert alvorens je reageert. En inderdaad, tientallen doden was ik vergeten, zeker omdat er geen religieus gebouw als doelwit centraal stond (en in die zin dus irrelevant was voor de discussie) en het bovendien nogal wat jaren terug heeft plaatsgevonden.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2004/02/03/R093.htmquote:Een Sjeik uit de VAE die zelf geen bestuurlijke inspraak heeft. Erg koloniaal ook, zeer vergelijkbaar met de situatie waarin de kerken in islamitische landen werden gebouwd toch....right.....een financiale geldschieter of een militaire overheerser....hmmmmm
Ook Amerikaanse immigranten in het Midden-Oosten?quote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Boeiend, in Amerika gingen ze toch ook juichen toen Osama Bin Laden dood was?
Nee, ik gaf aan dat er geen sprake was van bijv bekladding of verbranding van religieuze bouwwerken (als een kerk, moskee of synagoge). In het geval van Marokko is dat ook niet het geval geweest. In het geval van Turkije klopt het dus niet en dat geef ik toe. De aanslag in Marokko was gericht op een Joods cultureel centrum, een Spaans restauran en nogwat, geen religieus bouwwerk (waar wij het toch echt over hadden).quote:Op zondag 11 september 2011 21:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee maar je reageerde wel lekker instemmend met 'in de landen waar ze vandaan komen gebeurt dat tenminste niet' wat gewoon keihard gelogen is. Deze 2 voorbeelden in Turkije en Marokko kenden al tientallen doden. NL geen 1.
Doet er niet toe. Je vergelijkt de situatie waarin de Islamitische landen kerken opgedrongen kregen (op hun territoir) met de huidige situatie waarin middels geldschieters door immigranten Moskeeen in Nederland worden gebouwd. Het zou je sieren ook toe te geven dat dit niet te vergelijken is. Als jij islamitische pantservoertuigen door de straten ziet rijden en er allerlei wetgeving door je neus geboord wordt (van islamitische aard) dan praten we wel verder.quote:http://www.nieuwsbank.nl/inp/2004/02/03/R093.htm
Het is een extremistische mongool. Zoals zoveel van die financieerders die Europa vol gooien met die ellende.
Ik vind het ook weer niet heel raar om een flinke afkeer te hebben van het buitenlands beleid van de VS, met een beetje inlevingsvermogen kom ik een heel eind. En dan vind ik het ook niet raar om die te uiten door middel van zo'n gebaar wanneer het moment er geschikt voor is.quote:Op zondag 11 september 2011 21:20 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Het geeft wel een extreme afkeer tegen een land. Maargoed. De vlaggenhandel floreert in die landen, dus dat is wel goed
Geen idee, en dat maakt ook geen kenser uit.quote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook Amerikaanse immigranten in het Midden-Oosten?
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat is de gedachte achter een vlag verbranden volgens jou?
Dat kan, ik vind dat wel raar.quote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het ook weer niet heel raar om een flinke afkeer te hebben van het buitenlands beleid van de VS, met een beetje inlevingsvermogen kom ik een heel eind. En dan vind ik het ook niet raar om die te uiten door middel van zo'n gebaar wanneer het moment er geschikt voor is.
Of de koran verbrandingquote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Boeiend, in Amerika gingen ze toch ook juichen toen Osama Bin Laden dood was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |