abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101896040
Vervolg op 'Radicale moslims verbranden vlag VS tijdens 9/11 herdenking'

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
Wel frappant dat dergelijke aanvallen niet in de landen van deze moslim-migranten zelf voorkomen.
Turkisch synagoges bombed
http://english.aljazeera.(...)194-0BC4AA5A832B.htm

CASABLANCA/RABAT - Door vijf zelfmoordaanslagen vrijdagavond op onder meer een Spaans cultureel centrum en enkele joodse doelen in de Marokkaanse stad Casablanca zijn zeker 41 mensen omgekomen, onder wie ongeveer tien daders. Door de explosies raakten ongeveer honderd mensen gewond.
http://nieuws.marokko.nl/(...)nslagen.marokko.html

quote:
Ook frappant dat de moslims maar te accepteren hebben gehad dat Europese kolonisten gigantische religieuze bouwwerken neer hebben gezet in hun land.

De hypocrisie, de eenzijdigheid, ongelofelijk!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:09:16 #2
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101896089
Beter een vlaggetje in de fik steken dan een nieuwe aanslag.
'T is maar een slap symbool. Net zoals de Deense cartoonist een spotprent maakte van Mohammed met een bom in z'n tulband, ook een symbolisch gebaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ikbenserieus op 13-09-2011 13:15:33 ]
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_101896152
Anjem Choudary is 44 jaar oud en in Groot-Brittannië geboren. Mensen die niet willen dat hij demonstreert, kunnen beter naar Noord-Korea emigreren, Anjem Choudary heeft het zo te zien wel naar zijn zin in Groot-Brittannië.
pi_101896158
Voor alle duidelijk: dat domme gebral in de OP is niet afkomstig van mij.
pi_101896262
Het is wel walgelijk dat het gebeurt.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_101896395
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:09 schreef Ikbenserieus het volgende:
Beter een vlaggetje in de fik steken dan een nieuwe aanslag.
'T is maar een slap symbool. Net zoals de Deense cartoonist een spotprent maakte van Mohammed met een bom in z'n tulband, ook een symbolisch gebaar.
Nou, dat laatste voorbeeld is eigenlijk niet zo best gekozen, je herinnert je wat dat symbolische gebaar voor gevolgen heeft gehad?
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:22:13 #7
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101896577
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, dat laatste voorbeeld is eigenlijk niet zo best gekozen, je herinnert je wat dat symbolische gebaar voor gevolgen heeft gehad?
Ja, veel heisa en verbrande Westerse vlaggen in het midden-oosten.
Maar het lijkt me sterk dat westerlingen massaal de straat op gaan en vlaggen verbranden van Afghanistan gaan verbranden etc.
Dat is het verschil.
De ene verbrandt vlaggen de ander zegt dat het niet door de beugel kan en er worden nog meer vlaggen verbrandt.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_101896594
Radicale idioten.
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:28:43 #9
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_101896834
Nog even Pownews vanmorgen zitten kijken, met verborgen camera bij Sharia4Belgium. Precies hetzelfde volk, het grappige wat er wordt gezegd (bijna letterlijk).

"En voor de ongelovigen! Aanpassen of opkrassen!"

Wat een omgekeerde wereld :').
To doom or not to doom
pi_101896955
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:28 schreef A-mineur het volgende:
Nog even Pownews vanmorgen zitten kijken, met verborgen camera bij Sharia4Belgium. Precies hetzelfde volk, het grappige wat er wordt gezegd (bijna letterlijk).

"En voor de ongelovigen! Aanpassen of opkrassen!"

Wat een omgekeerde wereld :').
De ironie.
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:30:45 #11
3542 Gia
User under construction
pi_101898829
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:22 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ja, veel heisa en verbrande Westerse vlaggen in het midden-oosten.
Maar het lijkt me sterk dat westerlingen massaal de straat op gaan en vlaggen verbranden van Afghanistan gaan verbranden etc.
Dat is het verschil.
Dat is het verschil? Dat toont aan dat het westen wél beschaving heeft.

Maar stel dat het westen ook zo zou reageren als die landen op die cartoon? Wat als we hier massaal vlaggen van Afghanistan, Irak, Marokko enz..... zouden gaan verbranden? Wat denk je dat daar het antwoord op zal zijn?
pi_101898971
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat is het verschil? Dat toont aan dat het westen wél beschaving heeft.

Maar stel dat het westen ook zo zou reageren als die landen op die cartoon? Wat als we hier massaal vlaggen van Afghanistan, Irak, Marokko enz..... zouden gaan verbranden? Wat denk je dat daar het antwoord op zal zijn?
Wij vallen Afghanistan en Irak gewoon binnen, wat nou vlaggetjes verbranden.
pi_101899045
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:30 schreef Gia het volgende:

[..]
Poep zal de ventilator raken.
  dinsdag 13 september 2011 @ 15:23:47 #14
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_101900343
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

Poep zal de ventilator raken.
Absoluut. Toch weet merendeel hier dat dat soort acties en provocaties helemaal geen zin hebben. Het is alleen maar onnodig opfokken. Het ergste is nog die militairen die daadwerkelijk daar heen gaan, en vrijwillig dus meewerken aan de ellende in de wereld. Ze zitten daar echt niet voor de veiligheid of de democratie, ookal verkondigen ze dat zelf wel. Ik zou never nooit voor Nederland vechten, ook niet als er weer een "dienstplicht" komt.

Willen we als mens vooruit, dan moeten we de gehele maatschappij achterlaten en een nieuw stelsel ontwikkelen wat niet gebaseerd is op macht, geld en/of materialisme.

Van de grond af zijn alle systemen hetzelfde; religie, communisme, kaptialisme, etc.. er is altijd een kleine groep die de touwtjes in handen heeft. We moeten terug naar onze basisbehoeften, dingen die we echt nodig hebben, als al die dingen vervult zijn is de rest alleen maar luxe.
To doom or not to doom
pi_101900535
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:23 schreef A-mineur het volgende:

[..]

Absoluut. Toch weet merendeel hier dat dat soort acties en provocaties helemaal geen zin hebben. Het is alleen maar onnodig opfokken. Het ergste is nog die militairen die daadwerkelijk daar heen gaan, en vrijwillig dus meewerken aan de ellende in de wereld. Ze zitten daar echt niet voor de veiligheid of de democratie, ookal verkondigen ze dat zelf wel. Ik zou never nooit voor Nederland vechten, ook niet als er weer een "dienstplicht" komt.

Willen we als mens vooruit, dan moeten we de gehele maatschappij achterlaten en een nieuw stelsel ontwikkelen wat niet gebaseerd is op macht, geld en/of materialisme.

Van de grond af zijn alle systemen hetzelfde; religie, communisme, kaptialisme, etc.. er is altijd een kleine groep die de touwtjes in handen heeft. We moeten terug naar onze basisbehoeften, dingen die we echt nodig hebben, als al die dingen vervult zijn is de rest alleen maar luxe.
Ah, je bedoelt terug naar 1000 BC. Heb je wel slavernij nodig om 7 miljard mensen te voeden.
  dinsdag 13 september 2011 @ 15:34:04 #16
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_101900654
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:29 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ah, je bedoelt terug naar 1000 BC. Heb je wel slavernij nodig om 7 miljard mensen te voeden.
Nee, niet terug, vooruit. We moeten in feite als een mierenkolonie gaan werken, één gedachtegoed (het overleven). Macht en hebzucht is de ziekte van de mens. Als mensen beseffen dat dat niet de oplossing is dan zal de wereld beteren, eerder niet, want dan hou je altijd groep A tegen groep B ondanks we allemaal mens zijn.
To doom or not to doom
pi_101927241
Vlagverbranders in Londen zijn een normaal fenomeen. :)
  woensdag 14 september 2011 @ 07:54:19 #18
354038 Zemelknoper
Purisme-gotta love it?
pi_101928100
Ik snap de heisa niet echt. Een vlag betekent niets voor mij. Ik hoef geen examen te doen en het Koningshuis interesseert me niet. Als "wij" moeten spelen kijk ik gewoon zonder Oranje shirt of geschminkte kop. Er is bar weinig om trots op te zijn. Dus als mensen zich willen warmen aan vlaggen, wees mijn gast.
Beter juist gezeken, dan mis gepist.
Ik pleit in volle overtuiging voor het volgende: alle eendjes het land uit.
pi_101928170
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De ironie.
Nee want Europa is van ons, niet van hun. Hoe zeer jullie ook blijven zeggen dat 'zij ook Europeanen zijn hoor' :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101928834
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 07:54 schreef Zemelknoper het volgende:
Ik snap de heisa niet echt. Een vlag betekent niets voor mij. Ik hoef geen examen te doen en het Koningshuis interesseert me niet. Als "wij" moeten spelen kijk ik gewoon zonder Oranje shirt of geschminkte kop. Er is bar weinig om trots op te zijn. Dus als mensen zich willen warmen aan vlaggen, wees mijn gast.
Precies! Bah, wat vervelend om Nederlander te zijn! Die welvaart, die prima infrastructuur, die orde en netheid en dan vooral dat walgelijke saamhoorigheidsgevoel tijdens een internationaal voetbaltoernooi, om te kotsen! Haat jij jezelf, als Nederlander, ook zo? :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 14 september 2011 @ 08:59:03 #21
354038 Zemelknoper
Purisme-gotta love it?
pi_101928864
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:56 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Precies! Bah, wat vervelend om Nederlander te zijn! Die welvaart, die prima infrastructuur, die orde en netheid en dan vooral dat walgelijke saamhoorigheidsgevoel tijdens een internationaal voetbaltoernooi, om te kotsen! Haat jij jezelf, als Nederlander, ook zo? :')
Welvaart, niet hier. Orde en netheid? Saamhoorigheid is dat, wat mij het meest angst inboezemt.
pi_101929774
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:59 schreef Zemelknoper het volgende:

[..]

Welvaart, niet hier. Orde en netheid? Saamhoorigheid is dat, wat mij het meest angst inboezemt.
Er is hier geen welvaart?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 14 september 2011 @ 09:50:26 #23
354038 Zemelknoper
Purisme-gotta love it?
pi_101929864
Nee.
  woensdag 14 september 2011 @ 09:51:17 #24
354038 Zemelknoper
Purisme-gotta love it?
pi_101929882
Komend jaar gaat, net als de afgelopen tig jaar, de koopkracht achteruit. Etc. Verzekeringspremie? Abnormaal.
pi_101929894
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 09:50 schreef Zemelknoper het volgende:
Nee.
Oh. Waar op aarde is er wel welvaart?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')