abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101898068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jodenhaters heb ik hier al wel waargenomen. Maar dat jij ze niet gezien hebt, vat ik op als compliment, dan zijn we snel genoeg met de antisemitische posts weghalen :)
Dat maakt dan ook weer duidelijk hoe traag je bent met het weghalen van anderzins racistische posts en valse beschuldigingen van antisemitisme.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 14:08:47 #122
137949 Disana
pi_101898254
Frutsel, nee, ik weet dat jullie veel wissen en waarschijnlijk ook noten in het topic. Ik bedoel dat het dweilen met de kraan open is omdat er geen consequenties volgen; en dat ligt bij mijn weten niet primair bij de moderatie.

En of iemand een jodenhater is. Mijn mening is oprecht dat ik zulke mensen daar niet zie. Ik zie provocatie tegenover propaganda, maar dat zegt mij niet dat de soep zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend.
pi_101898307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
Frutsel, nee, ik weet dat jullie veel wissen en waarschijnlijk ook noten in het topic. Ik bedoel dat het dweilen met de kraan open is omdat er geen consequenties volgen; en dat ligt bij mijn weten niet primair bij de moderatie.

En of iemand een jodenhater is. Mijn mening is oprecht dat ik zulke mensen daar niet zie. Ik zie provocatie tegenover propaganda, maar dat zegt mij niet dat de soep zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend.
Common sense will prevail
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:11:03 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101898318
Wat fruts probeert te zeggen, C_N, is dat de goede raad van ondergetekende ook voor jou geldt. Jij kan af en toe ook flink tekeer gaan en schelden. Daar reageren anderen weer op, en niet alleen in dat topic, maar nog een week later in elk topic waar ze je tegenkomen.

Dus, voor alle partijen: Wees eens lief!

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat maakt dan ook weer duidelijk hoe traag je bent met het weghalen van anderzins racistische posts en valse beschuldigingen van antisemitisme.
Zoals ook bij antijoden posts, als het ook maar even een beetje door de beugel kan, laat ik het staan. Zowel over joden als over moslims als over indianen. En als het over de schreef gaat, haal ik het weg.

Ik kan je verzekeren dat ik vaker posts als kankerturk, kankeraap, of zoiets dergelijks heb weggehaald als kankerjood. Niet dat ik kankerjood wel eens laat staan, het komt gewoon veel minder voor.

Als een post van je weggehaald wordt, denk dan eerst eens bij jezelf na of het wel echt door de beugel kon, ipv meteen de zionistische/nsb mod de schuld te geven.
Toegegeven, soms gaat er wel eens een post teveel weg bij het ruimen, maar er wordt nooit een post verwijderd zonder aanleiding.

Moraal van het verhaal: Wees eens lief, en wij doen ook alleen maar ons best. Kritiek vind ik best, meteen over zionist beginnen niet.

En nu vind ik het wel weer genoeg geweest met deze discussie.
Laffe huichelaar
pi_101898431
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat fruts probeert te zeggen, C_N, is dat de goede raad van ondergetekende ook voor jou geldt. Jij kan af en toe ook flink tekeer gaan en schelden. Daar reageren anderen weer op, en niet alleen in dat topic, maar nog een week later in elk topic waar ze je tegenkomen.

Dus, voor alle partijen: Wees eens lief!
maar het is soms hard om lief te zijn met mensen die indireckt terreur supporten louter om dat ze denken israel heb geen recht om daar / hier te zijn . maar ok ik zal eens lief wezen .
criticaster is een lief word .ik kom het regelmatig tegen deze dagen en is erg mooi . nou is dit niet lief . nu ga ik even werken doei
quote:
[..]

Zoals ook bij antijoden posts, als het ook maar even een beetje door de beugel kan, laat ik het staan. Zowel over joden als over moslims als over indianen. En als het over de schreef gaat, haal ik het weg.

Ik kan je verzekeren dat ik vaker posts als kankerturk, kankeraap, of zoiets dergelijks heb weggehaald als kankerjood. Niet dat ik kankerjood wel eens laat staan, het komt gewoon veel minder voor.

Als een post van je weggehaald wordt, denk dan eerst eens bij jezelf na of het wel echt door de beugel kon, ipv meteen de zionistische/nsb mod de schuld te geven.
Toegegeven, soms gaat er wel eens een post teveel weg bij het ruimen, maar er wordt nooit een post verwijderd zonder aanleiding.

Moraal van het verhaal: Wees eens lief, en wij doen ook alleen maar ons best. Kritiek vind ik best, meteen over zionist beginnen niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door C_N op 13-09-2011 14:23:44 ]
pi_101898979
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:11 schreef timmmmm het volgende:

Antijodenposts, waar heb je het over zeg? Waarom zou je die laten staan?

quote:
Dat doe ik al als ik hem schrijf. Als die dan toch wordt weggehaald dan moet ik concluderen dat de beugel niet deugt. En niet op een manier dat er niks doorheen kan, want ik zie ook wat er allemaal kennelijk wel doorheen kan. Dan is het mij duidelijk dat er twee verschillende beugels zijn voor de beide kanten van de discussie.

quote:

Ik kan niet over elke individuele mod oordelen, maar dat jullie je best doen is gewoon niet waar. Als jullie allemaal je best doet om eerlijk te modereren dan leidt dat tot andere uikomsten en zijn overwegingen als die van Frutsel al niet denkbaar. Als jij het zionistische trucje van iemand die kritiek op Israel heeft beschuldigen van jodenhaat toelaat en je collega's er zelfs in meegaan dan is dat een keuze om je modbevoegdheden daarvan in dienst te stellen, en is van eerlijke modereren geen enkele sprake.

quote:
Dan heb je pech, want als jullie zo doorgaan omdat je het zo goed vindt gaan dan blijft die terugkomen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:41:33 #127
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101899140
Als je er werkelijk zo over denkt, vind ik dat heel jammer. Ik kan dan ook niets meer voor je doen, Wij maken het beleid in NWS niet, wij voeren het door. Als je werkelijk vindt dat we hier slechte mods zijn, moet je je punt naar forum@fok.nl, waar Snakey, netsplitter of yvonne het afhandelt.
Laffe huichelaar
pi_101899556
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:41 schreef timmmmm het volgende:
Als je er werkelijk zo over denkt, vind ik dat heel jammer. Ik kan dan ook niets meer voor je doen,
Je zou je bijvoorbeeld eens kunnen afvragen of ik een punt heb, je af kunnen vragen wat eerlijk modereren is in deze, wat racisme is en wat dat niet is, en hoe die beschuldiging als tactiek wordt ingezet, wie er nog meer scheldt en wie niet, wie er waarom zeurt om bans en verwijdering van posts en hoe dat uitpakt in de discussie. Kortom, je best doen eerlijk te modereren, en dan niet alleen jij persoonlijk, maar het hele gezelschap.

quote:
Wij maken het beleid in NWS niet, wij voeren het door. Als je werkelijk vindt dat we hier slechte mods zijn, moet je je punt naar forum@fok.nl, waar Snakey, netsplitter of yvonne het afhandelt.
Yvonne ken ik nog wel van een absurde ban met een absurde motivering en een absurde reactie. Dus ik denk ten eerste niet dat het veel zin heet, en ten tweede lijkt het erop dat het juist beleid is het zionisme hier een steuntje in de rug te geven. Alleen lijkt het me sterk dat wanneer je als mod daadwerkelijk je best doet jullie niet veel eerlijker zouden kunnen, zelfs binnen dat kennelijke beleid.
  dinsdag 13 september 2011 @ 15:15:29 #129
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_101900069
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:
en ten tweede lijkt het erop dat het juist beleid is het zionisme hier een steuntje in de rug te geven.
Yvonne ontvangt geld van de Mossad ^O^
pi_101900099
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:15 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Wij allemaal. PR-stage bij de mossad schuift best goed.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 15:22:25 #131
8781 crew  Frutsel
pi_101900297
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:15 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:16 schreef waht het volgende:

[..]

Wij allemaal. PR-stage bij de mossad schuift best goed.
Doe d'r maar lollig over, maar de maat is vol.
Laat het aub weer normaal gaan daar.
pi_101900358
Van mij heb je niks te vrezen hoor. Zie mijn inhoudelijke discussies met Kees22 in het betreffende topic.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_101900854
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:48 schreef Frutsel het volgende:

Misschien kunnen de PRO-israel gangers ook even hun gal spuwen over de in hun ogen zwaar benadeelde rechtse moderatie van dat topic. Als we toch bezig zijn.
Ik wil best wat zeggen maar ik blijf daar bewust weg omdat ik van posters als papierversnipperaar (altijd trollen) en Disana (altijd draaien en verontwaardigd doen) een lekkende pen krijg. Flikker het topic maar dicht zodat het trieste postgedrag en provocerende gedrag niet meer in dat topic kan.

Ik vind het wel mooi aan de andere kant dat in de westerse beschaving niet eens een discussie over het probleem Gaza kan worden gevoerd en dat mensen toch verwachten dat of Israel of de Palestijnen moeten zorgen voor een stop van het geweld. Dat zie ik dus niet gebeuren, met als voorbeeld al de verdeeldheid op dit forum. En dat van mensen (wederom papierversnipperaar en Disana) die niet eens rechtstreeks met Gaza te maken hebben.
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 16:01:39 #134
8781 crew  Frutsel
pi_101901547
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik wil best wat zeggen maar ik blijf daar bewust weg omdat ik van posters als papierversnipperaar (altijd trollen) en Disana (altijd draaien en verontwaardigd doen) een lekkende pen krijg. Flikker het topic maar dicht zodat het trieste postgedrag en provocerende gedrag niet meer in dat topic kan.
Als jij wil dat het in jouw ogen provocerende postgedrag stopt moet je TR's zetten. Of je daar nu te flink voor bent of niet, je kan het anoniem doen. Je kan je verschuilen achter :"Ik ben geen NSB'er dus ik doe dat niet"... maar verlaag jezelf dan niet tot dezelfde methodes die je verwerpelijk vind in het topic en negeer het.

Let wel: ik zeg niet dat jij dat doet, maar dat het gewoon niet moet en daarbij is en blijft Fok een discussieforum, waarbij meningen recht tegen over elkaar kunnen staan en waarbij de één meer aanstoot neemt aan datgene wat gezegd wordt dan een ander. De verstandhouding tussen bepaalde users onderling legt veelal de basis voor de frustratie van welk topic dan ook.
pi_101902255
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 15:24 schreef waht het volgende:
Van mij heb je niks te vrezen hoor. Zie mijn inhoudelijke discussies met Kees22 in het betreffende topic.
ja maar jou geduld is oneindig ;)
pi_101902460
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Als jij wil dat het in jouw ogen provocerende postgedrag stopt moet je TR's zetten. Of je daar nu te flink voor bent of niet, je kan het anoniem doen. Je kan je verschuilen achter :"Ik ben geen NSB'er dus ik doe dat niet"... maar verlaag jezelf dan niet tot dezelfde methodes die je verwerpelijk vind in het topic en negeer het.

Let wel: ik zeg niet dat jij dat doet, maar dat het gewoon niet moet en daarbij is en blijft Fok een discussieforum, waarbij meningen recht tegen over elkaar kunnen staan en waarbij de één meer aanstoot neemt aan datgene wat gezegd wordt dan een ander. De verstandhouding tussen bepaalde users onderling legt veelal de basis voor de frustratie van welk topic dan ook.
ik frustreer mij aan de frustraties van een ander . :)
  dinsdag 13 september 2011 @ 16:26:23 #137
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101902543
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:24 schreef C_N het volgende:

[..]

ik frustreer mij aan de frustraties van een ander .
Die zich weer aan jou ergeren, waar jij je weer aan ergert.
Laffe huichelaar
pi_101902564
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:26 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Die zich weer aan jou ergeren, waar jij je weer aan ergert.
idd *; en dan komen Julie om de hoek kijken . ~O>
waar we ons weer aan frustreren ,

[ Bericht 5% gewijzigd door C_N op 13-09-2011 16:35:30 ]
pi_101905447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 16:01 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Als jij wil dat het in jouw ogen provocerende postgedrag stopt moet je TR's zetten. Of je daar nu te flink voor bent of niet, je kan het anoniem doen.
Ik ben daar zelf te flink voor, maar wordt die anonimiteit door alle mods en admins gerespecteerd? Mij bereikten namelijk wat andere signalen.
  dinsdag 13 september 2011 @ 17:45:51 #140
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101905596
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 17:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben daar zelf te flink voor, maar wordt die anonimiteit door alle mods en admins gerespecteerd? Mij bereikten namelijk wat andere signalen.
Je kan onder je usernaam een TR maken, dan is het voor elke forumcrew zichtbaar, of anoniem. Als je anoniem een TR plaatst, kunnen alleen de admins (dus niet de FA's of moderators) achter je identiteit komen. En die zullen dat zelden tot nooit doen.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')