abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101894301
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nog steeds geen verklaring voor mijn ban van een tijd geleden. Ik kan niet anders dan denken dat Israël en Paddy daar iets mee te maken hebben, maar officieel weet ik niets.
Alleen de admins kunnen bannen toch? Wel, dan weet je wie het antwoord heeft.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:12:22 #102
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_101894361
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nog steeds geen verklaring voor mijn ban van een tijd geleden. Ik kan niet anders dan denken dat Israël en Paddy daar iets mee te maken hebben, maar officieel weet ik niets.
Had vast niet te maken met je oorlogsmisdadigers-geroeptoeter tegen o.a. C_N
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:13:34 #103
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101894395
Oke, dit zijn gewoon zulke complottheorieën dat ik er niet eens een fatsoenlijk weerwoord tegen heb.

Nogmaals, het zal me een zorg zijn wie ergens in het midden oosten wie opblaast, dat hoort niets te maken te hebben met hoe wij op FOK! met elkaar omgaan. Voor beide partijen geldt, doe normaal, dan heb je van mij geen last.

quote:

[..]

[..]

Ik mag natuurlijk je notes niet openbaar maken, maar ik kan je wel vertellen dat die ban om een post buiten NWS ging. Verder moet je daarvoor maar mailen naar forum@fok.nl

Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik er nu wel weer klaar mee ben. Dat ik liever niet heb dat je in het israeltopic vals doet tegen elkaar, wil niet zeggen dat je FB moet gebruiken om persoonlijk te worden.
Dat laatste tegen iedereen, niet (alleen) tegen PV
Laffe huichelaar
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:13:41 #104
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_101894399
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Had vast niet te maken met je oorlogsmisdadigers-geroeptoeter tegen o.a. C_N
1. Dat weet niemand.
2. If it walks like a duck ....
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_101894440
Mooi, case closed.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 12:29:27 #106
8781 crew  Frutsel
pi_101894851
quote:

[..]
Bans mogen helaas niet besproken worden, maar ik zou toch aannemen dat dat gebeurd is tijdens je ban/unban aanvraag? Dat lijkt me de periode om het uit te zoeken? Geen idee hoe dat werkt :@
pi_101894910
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

1. Dat weet niemand.
2. If it walks like a duck ....
Ik kan je zeggen dat ik genoeg waarschuwing krijg , en soms ook terecht ..
maar gelukkig nooit voor het uitmaken van een poster als oorlogsmisdadiger of massamoordenaar .
en daar mee door gaan .
maak mij niet uit, ik sta daar boven ,het zeg alleen wat over het persoon zelf .die zit daar meer mee dan ik ..
pi_101895565
Italiaanse studente sterft bij SM-spel

Topic is voorbij het einde van een Nieuwstopic. Slotje of schopje ONZ svp.
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:59:50 #109
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101895808
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Italiaanse studente sterft bij SM-spel

Topic is voorbij het einde van een Nieuwstopic. Slotje of schopje ONZ svp.
Och och, het hoeft toch niet allemaal serieus te zijn in NWS? wmb mag een grappen en grollen topic eigenlijk wel
Laffe huichelaar
pi_101895816
Eu is weer goed bezig, copyright verlengt (verlengt moet volgens mij verlengd zijn :7)
edit: Eu is weer goed bezig, copyright verlengt
pi_101895822
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Och och, het hoeft toch niet allemaal serieus te zijn in NWS? wmb mag een grappen en grollen topic eigenlijk wel
ok tof ^O^ qft
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:02:11 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101895867
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Eu is weer goed bezig, copyright verlengt (verlengt moet volgens mij verlengd zijn :7)
edit: Eu is weer goed bezig, copyright verlengd
Lijkt mij ook, tenzij de copyright degene is die het verlengen doet, ipv het lijdend voorwerp is
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 13:19:26 #113
137949 Disana
pi_101896467
Ik schrik ervan dat een mod zegt dat er hier jodenhaters zitten. Want die heb ik nooit waargenomen, dus moet ik aannemen dat hij de criticasters van Israël als zodanig ziet?

Verder vind ik niet dat het om links of rechts gaat. Het gaat om de toon en de tolerantie jegens elkaar ongeacht welke insteek iemand heeft. Dat schort er bij voortduring aan in het topic, maar lang niet bij iedereen.

Het is vrijwel onmogelijk kritisch te zijn zonder sneren en scheldwoorden naar je hoofd te krijgen. Dat zou dan 'opgelost' worden met notes en waarschuwingen, maar na zoveel tijd moet toch wel duidelijk zijn dat sommige mensen onverbeterlijk zijn. Jammer dat men liever kiest voor beëindiging van het topic dan het werkelijk effectief aanpakken van degenen die het topic gegijzeld houden.
pi_101896788
er zit een verschil tussen kritiek en haat, Disane,

en de pot verwijd de ketel zie ik wel weer .

weet je ,neem de goede raad aan van Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
verander de wereld begin bij je zelf .dit kan een mooi voorbeeld zijn voor velen criticasters.
want daar lig het probleem ,,het totaal niet willen zien .van eigen tekortkomingen .

[ Bericht 2% gewijzigd door C_N op 13-09-2011 13:38:17 ]
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 13:48:23 #115
8781 crew  Frutsel
pi_101897574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef Disana het volgende:
Ik schrik ervan dat een mod zegt dat er hier jodenhaters zitten. Want die heb ik nooit waargenomen, dus moet ik aannemen dat hij de criticasters van Israël als zodanig ziet?
Lees het stuk nog eens. Het was gesproken in enkelvoud, een eigen mening, gebaseerd op posthistorie en inzicht. Misschien moest ik er nog kernwoord voorzetten trouwens om op dat niveau te blijven. Gesproken nadat diegene ons beticht van weet ik wat. (waarom hoor ik jou daar niet over, moeten we dus maar aannemen dat je die mening deelt?) Kom op zeg...

quote:
Verder vind ik niet dat het om links of rechts gaat. Het gaat om de toon en de tolerantie jegens elkaar ongeacht welke insteek iemand heeft. Dat schort er bij voortduring aan in het topic, maar lang niet bij iedereen.

Het is vrijwel onmogelijk kritisch te zijn zonder sneren en scheldwoorden naar je hoofd te krijgen. Dat zou dan 'opgelost' worden met notes en waarschuwingen, maar na zoveel tijd moet toch wel duidelijk zijn dat sommige mensen onverbeterlijk zijn.
Beetje jammer dat je dit nu zo brengt, je doet net of we nooit iets behandelen. Jij was degene die persoonlijk zei dat je mijn/onze inzet waardeerde voor dat topic. En nu dit? En nee, we zijn er niet elke dag of niet in dat topic, nee we zien niet alles, we doen dit op vrijwillige basis en met jullie hulp. Als je me nu gaat vertellen dat we nooit met jullie klachten wat doen dan is het wel best. Dat het jou en anderen misschien niet ver genoeg gaat is een ander verhaal. Dit valt me dan wel vies tegen.

Misschien kunnen de PRO-israel gangers ook even hun gal spuwen over de in hun ogen zwaar benadeelde rechtse moderatie van dat topic. Als we toch bezig zijn.
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 13:49:54 #116
8781 crew  Frutsel
pi_101897635
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:27 schreef C_N het volgende:
er zit een verschil tussen kritiek en haat, Disane,

verander de wereld begin bij je zelf .dit kan een mooi voorbeeld zijn voor velen criticasters.
want daar lig het probleem ,,het totaal niet willen zien .van eigen tekortkomingen .

Je kan wel overkomen dat je het nu allemaal prachtig vind, maar je weet donders goed dat je op de grens balanceert en je van mij al een paar keer onderuit de zak hebt gehad. De klachten gaan grotendeels over jou dus begin ook eens bij jezelf en zoals vaker gezegd, stop met dat gezuig.
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:52:26 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101897713
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:19 schreef Disana het volgende:

Het is vrijwel onmogelijk kritisch te zijn zonder sneren en scheldwoorden naar je hoofd te krijgen. Dat zou dan 'opgelost' worden met notes en waarschuwingen, maar na zoveel tijd moet toch wel duidelijk zijn dat sommige mensen onverbeterlijk zijn. Jammer dat men liever kiest voor beëindiging van het topic dan het werkelijk effectief aanpakken van degenen die het topic gegijzeld houden.
Jodenhaters heb ik hier al wel waargenomen. Maar dat jij ze niet gezien hebt, vat ik op als compliment, dan zijn we snel genoeg met de antisemitische posts weghalen :)
Laffe huichelaar
pi_101897741
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Misschien kunnen de PRO-israel gangers ook even hun gal spuwen over de in hun ogen zwaar benadeelde rechtse moderatie van dat topic. Als we toch bezig zijn.
Ik waag me al tijden niet meer in dat soort topics vanwege de vervelende users die je daar tegenkomt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator dinsdag 13 september 2011 @ 13:54:20 #119
8781 crew  Frutsel
pi_101897775
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jodenhaters heb ik hier al wel waargenomen. Maar dat jij ze niet gezien hebt, vat ik op als compliment, dan zijn we snel genoeg met de antisemitische posts weghalen :)
+1
pi_101898006
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Je kan wel overkomen dat je het nu allemaal prachtig vind,
verkeerd gezien ik vind het zielig
quote:
maar je weet donders goed dat je op de grens balanceert en je van mij al een paar keer onderuit de zak hebt gehad.
daar heb ik geen klacht over . ik stuur namelijk ookm geen klachten van anderen naar jou buiten , dat er iemand was die zij dat ik een massamoordernaar was .waar of niet .
quote:
De klachten gaan grotendeels over jou
weet ik daar is links bekent om in politiek ,, kunnen ze niet winnen gaan ze n]met vuil gooien . een bekent verschijnsel .
quote:
dus begin ook eens bij jezelf en zoals vaker gezegd, stop met dat gezuig.
ik hoop de anderen houden zich er zo aan als ik doe . ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, nee wish full thinking, ben ik bang voor ,

quote:
maar hier sta ik nog steeds achter ,
er zit een verschil tussen kritiek en haat,

[ Bericht 0% gewijzigd door C_N op 13-09-2011 14:09:16 ]
pi_101898068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:52 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat maakt dan ook weer duidelijk hoe traag je bent met het weghalen van anderzins racistische posts en valse beschuldigingen van antisemitisme.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † dinsdag 13 september 2011 @ 14:08:47 #122
137949 Disana
pi_101898254
Frutsel, nee, ik weet dat jullie veel wissen en waarschijnlijk ook noten in het topic. Ik bedoel dat het dweilen met de kraan open is omdat er geen consequenties volgen; en dat ligt bij mijn weten niet primair bij de moderatie.

En of iemand een jodenhater is. Mijn mening is oprecht dat ik zulke mensen daar niet zie. Ik zie provocatie tegenover propaganda, maar dat zegt mij niet dat de soep zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend.
pi_101898307
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
Frutsel, nee, ik weet dat jullie veel wissen en waarschijnlijk ook noten in het topic. Ik bedoel dat het dweilen met de kraan open is omdat er geen consequenties volgen; en dat ligt bij mijn weten niet primair bij de moderatie.

En of iemand een jodenhater is. Mijn mening is oprecht dat ik zulke mensen daar niet zie. Ik zie provocatie tegenover propaganda, maar dat zegt mij niet dat de soep zo heet gegeten wordt als hij wordt opgediend.
Common sense will prevail
  dinsdag 13 september 2011 @ 14:11:03 #124
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101898318
Wat fruts probeert te zeggen, C_N, is dat de goede raad van ondergetekende ook voor jou geldt. Jij kan af en toe ook flink tekeer gaan en schelden. Daar reageren anderen weer op, en niet alleen in dat topic, maar nog een week later in elk topic waar ze je tegenkomen.

Dus, voor alle partijen: Wees eens lief!

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat maakt dan ook weer duidelijk hoe traag je bent met het weghalen van anderzins racistische posts en valse beschuldigingen van antisemitisme.
Zoals ook bij antijoden posts, als het ook maar even een beetje door de beugel kan, laat ik het staan. Zowel over joden als over moslims als over indianen. En als het over de schreef gaat, haal ik het weg.

Ik kan je verzekeren dat ik vaker posts als kankerturk, kankeraap, of zoiets dergelijks heb weggehaald als kankerjood. Niet dat ik kankerjood wel eens laat staan, het komt gewoon veel minder voor.

Als een post van je weggehaald wordt, denk dan eerst eens bij jezelf na of het wel echt door de beugel kon, ipv meteen de zionistische/nsb mod de schuld te geven.
Toegegeven, soms gaat er wel eens een post teveel weg bij het ruimen, maar er wordt nooit een post verwijderd zonder aanleiding.

Moraal van het verhaal: Wees eens lief, en wij doen ook alleen maar ons best. Kritiek vind ik best, meteen over zionist beginnen niet.

En nu vind ik het wel weer genoeg geweest met deze discussie.
Laffe huichelaar
pi_101898431
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 14:11 schreef timmmmm het volgende:
Wat fruts probeert te zeggen, C_N, is dat de goede raad van ondergetekende ook voor jou geldt. Jij kan af en toe ook flink tekeer gaan en schelden. Daar reageren anderen weer op, en niet alleen in dat topic, maar nog een week later in elk topic waar ze je tegenkomen.

Dus, voor alle partijen: Wees eens lief!
maar het is soms hard om lief te zijn met mensen die indireckt terreur supporten louter om dat ze denken israel heb geen recht om daar / hier te zijn . maar ok ik zal eens lief wezen .
criticaster is een lief word .ik kom het regelmatig tegen deze dagen en is erg mooi . nou is dit niet lief . nu ga ik even werken doei
quote:
[..]

Zoals ook bij antijoden posts, als het ook maar even een beetje door de beugel kan, laat ik het staan. Zowel over joden als over moslims als over indianen. En als het over de schreef gaat, haal ik het weg.

Ik kan je verzekeren dat ik vaker posts als kankerturk, kankeraap, of zoiets dergelijks heb weggehaald als kankerjood. Niet dat ik kankerjood wel eens laat staan, het komt gewoon veel minder voor.

Als een post van je weggehaald wordt, denk dan eerst eens bij jezelf na of het wel echt door de beugel kon, ipv meteen de zionistische/nsb mod de schuld te geven.
Toegegeven, soms gaat er wel eens een post teveel weg bij het ruimen, maar er wordt nooit een post verwijderd zonder aanleiding.

Moraal van het verhaal: Wees eens lief, en wij doen ook alleen maar ons best. Kritiek vind ik best, meteen over zionist beginnen niet.

En nu vind ik het wel weer genoeg geweest met deze discussie.

[ Bericht 1% gewijzigd door C_N op 13-09-2011 14:23:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')