Leuke expert dan.quote:ROME - Een 24-jarige Italiaanse studente is omgekomen tijdens een mislukt seksspel met een man in Rome, die bekend stond als een SM-expert. De man is aangehouden voor doodslag, meldden Italiaanse media zondag.
De studente Paola Caputo was met een andere vrouw aan een koord gehangen, 2 meter boven de grond. Een van de vrouwen viel echter flauw. Door het gewicht aan het touw werd Caputo gewurgd.
De man, Soter Mule, probeerde het koord nog los te snijden, voordat hij de ambulance belde. Tegen de politie zei hij dat het een ongeluk was. ''Niemand werd gedwongen, ze hebben beiden ingestemd.''
Onder de schuilnaam Kinbaku stond de 42-jarige Italiaan online bekend als een expert. Hij was lid van de Bondage, Discipline, Sadisme en Masochisme (BDSM)- vereniging.
De flauwgevallen vrouw (23) was naar het ziekenhuis gebracht met lichte verwondingen.
Omdat de ene vouw flauw viel werd de andere vrouw omhooggetrokken en trok de strop dermate aan dat ze zich verhing.quote:Op maandag 12 september 2011 00:25 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Leuke expert dan.
Ik snap nog niet helemaal hoe de een sterft als de ander flauwvalt maar goed...
quote:Op maandag 12 september 2011 01:12 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Omdat de ene vouw flauw viel werd de andere vrouw omhooggetrokken en trok de strop dermate aan dat ze zich verhing.
Precies. Opgelost toch?quote:Op maandag 12 september 2011 01:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nouja ieder zijn ding en ze weten dat er een risico aanhangt dus eigen schuld eigenlijk
Geil...quote:Op maandag 12 september 2011 01:12 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Omdat de ene vouw flauw viel werd de andere vrouw omhooggetrokken en trok de strop dermate aan dat ze zich verhing.
Inderdaad, snap niet eens dat die vent doodslag ten laste gelegt word aangezien ze er zelf mee instemdequote:
Ja wat moet hij anders zeggen? Hopelijk staat het zwart op wit dat ze er mee instemde, wbt ''expert'' zal wel meer zijn ''is nog nooit wat gebeurt dus kan niets fout gaan''quote:Op maandag 12 september 2011 01:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Inderdaad, snap niet eens dat die vent doodslag ten laste gelegt word aangezien ze er zelf mee instemde
Hehehe, iedereen in het zwart. Staan achteraan in de kerk een paar van die malloten in het lak en leer.quote:Op maandag 12 september 2011 05:59 schreef vipergts het volgende:
leuk als je zo je kind moet begraven je hele omgeving weet dat ze dood is gegaan tijdens een sexspel
Alsof iedereen zo bekrompen is, en sowieso, alsof je je daar druk om maakt als je dochter van amper 25 dood is.quote:Op maandag 12 september 2011 05:59 schreef vipergts het volgende:
leuk als je zo je kind moet begraven je hele omgeving weet dat ze dood is gegaan tijdens een sexspel
Eeeh ja, het lijkt me dat je je sowieso druk maakt om de doodsoorzaak van je kind en al helemaal als het geen 'natuurlijke' doodsoorzaak is.quote:Op maandag 12 september 2011 06:11 schreef heiden6 het volgende:
Alsof iedereen zo bekrompen is, en sowieso, alsof je je daar druk om maakt als je dochter van amper 25 dood is.
Hij bedoelt dat mensen zich dan niet druk maken wat andere mensen van hun dochter vinden.quote:Op maandag 12 september 2011 09:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eeeh ja, het lijkt me dat je je sowieso druk maakt om de doodsoorzaak van je kind en al helemaal als het geen 'natuurlijke' doodsoorzaak is.
Hoezo? Wil je je opgeilen dan?quote:
Jawel, maar uit privacy overwegingen word dit niet altijd gemeld, zo heb ik wel eens gehoord dat als iemand bij de hoeren een hartaanval krijgt, ze dit niet altijd expliciet melden in het rapportquote:Op maandag 12 september 2011 12:53 schreef Poppenkastpop het volgende:
zijn er meer van dit soort gevallen bekend?
23, 42...allemaal volwassenen, dat zou geen probleem moeten zijn. En verder snap ik überhaupt niet wat er zo boeiend is aan SM.quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef SemperSenseo het volgende:
Hij 42 jaar en een van die vrouwen 23 jaar, is dat niet beetje een heel groot leeftijdsverschil? En op die jonge leeftijd al zo bezig met zware SM?
Stervende meisjes zijn inderdaad niet erg opwindend denk ikquote:Op maandag 12 september 2011 09:02 schreef xenobinol het volgende:
Hopelijk was de 'spanning' het waard, ik raak er in ieder geval niet opgewonden van
De Italiaanse president geeft toch het goede voorbeeld?quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef SemperSenseo het volgende:
Hij 42 jaar en een van die vrouwen 23 jaar, is dat niet beetje een heel groot leeftijdsverschil? En op die jonge leeftijd al zo bezig met zware SM?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |