Het kan zijn dat die pagina niet meer bestaat op marokko.nl. Dat komt wel vaker voor op internet. Niks nieuws.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:08 schreef isogram het volgende:
Mutant01 heeft gelijk. Eén van de berichten is ook nog eens gemanipuleerd. De oorsprong daarvan ligt trouwens hier, denk ik: Radicale moslims verbranden vlag tijdens herdenking 2
Er wordt verwezen naar Marokko.nl maar daar bestaat die pagina niet. Ik vond wél een artikel uit de Volkskrant in 2003, met precies dezelfde tekst, maar een ander aantal doden: http://www.volkskrant.nl/(...)slagen-Marokko.dhtml
Het zou geen verkeerde zaak zijn om binnen NWS harder op te treden tegen mensen die willens en wetens nieuwsberichten manipuleren of er op een andere manier mee knoeien.
Niet "zou kunnen", gewoon niet wijzen en beschuldigen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:19 schreef isogram het volgende:
Zou kunnen, maar dan is het nog altijd raadzaam om je links te checken voordat je ernaar verwijst.
Niet wijzen, niet beschuldigen, maar wel gewoon doenquote:Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet "zou kunnen", gewoon niet wijzen en beschuldigen.
Omdat men weer eens gaat zaniken over een spelfout. Had het ff gecorrigeerd.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
Frustel, waarom wijzig je mijn post?
Moppersmurf.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Frutsel is weer eens overijverig aan het prutsen.
Het was geen spelfoutquote:Op woensdag 14 september 2011 18:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat men weer eens gaat zaniken over een spelfout. Had het ff gecorrigeerd.
Als mijn werknemers slecht presteren krijgen ze de wind van voren.quote:
Als je het zo eens bent met Frutsel kan ik jullie dan na iedere post die ik neerzet even de spelling en grammaticale fouten laten controleren en corrigeren?quote:
ok, volgende keer zal ik je dan noten voor opzettelijk trollenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het was geen spelfout
Blijf met je poten van mijn posts af
Tyf eens op met je gedram... als jij opzettelijk dingen gaat verdraaien en users gaan daar dan offtopic op doorzaniken halen we het gewoon wegquote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je het zo eens bent met Frutsel kan ik jullie dan na iedere post die ik neerzet even de spelling en grammaticale fouten laten controleren en corrigeren?
Ach gus, gaan we dreigen?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ok, volgende keer zal ik je dan noten voor opzettelijk trollen
Ik dram niet, jij begint er over dat je spelfouten corrigeren wilquote:Op woensdag 14 september 2011 19:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tyf eens op met je gedram... als jij opzettelijk dingen gaat verdraaien en users gaan daar dan offtopic op doorzaniken halen we het gewoon weg
Je hebt vast de quotes die daarna waren geplaatst niet gezien
Als mensen jou gaan bashen omdat je een spelfout maak haal ik dat weg en corrigeerde ik ff je spelfout om te voorkomen dat het daarna weer zou gebeuren. Of je die bashes nu wel of niet gezien hebt. Ik deed het notabene voor jou, maar hey, zoek het uitquote:Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik dram niet, jij begint er over dat je spelfouten corrigeren wil
Ik pas me gewoon aan het algemene nivo, anders komt het niet over.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wat een taalgebruik van Frutsel. Als users dat doen weet hij niet hoe snel hij dat moet verwijderen.
Waarom ben je moderator, geil je op macht of wat anders die je thuis niet hebt. Echt, je bent imo nu wel erg kinderachtig aan het doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan het algemene nivo, anders komt het niet over.
Maar goed, ik weet dat ik voor jou nog wat stapjes lager moet.
Loop niet zo hypocriet te jammeren, ik schreef de naam Dibi Tofik als Bibi Tofu, dat wijzigde jij. Dat heeft niets met spelfout correctie te maken maar is pure censuur.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als mensen jou gaan bashen omdat je een spelfout maak haal ik dat weg en corrigeerde ik ff je spelfout om te voorkomen dat het daarna weer zou gebeuren. Of je die bashes nu wel of niet gezien hebt. Ik deed het notabene voor jou, maar hey, zoek het uit![]()
Als je dat niet snapt prima... maar goed, als je het opzettelijk deed is het ook best, weet ik dat voor de volgende keer.
okidokiquote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Athlon64x het volgende:
mag me topic open ik heb de bron gevonden (was hem kwijt
http://www.blikopnieuws.n(...)giftige_stoffen.html
Alweer? Damn!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En note jezelf eens voor je getroll.
Prima! jij je zin!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Loop niet zo hypocriet te jammeren, ik schreef de naam Dibi Tofik als Bibi Tofu, dat wijzigde jij. Dat heeft niets met spelfout correctie te maken maar is pure censuur.
En ik noemde Tofik Dibi Toffeefee, Ook weggehaald.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Loop niet zo hypocriet te jammeren, ik schreef de naam Dibi Tofik als Bibi Tofu, dat wijzigde jij. Dat heeft niets met spelfout correctie te maken maar is pure censuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |