abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102653462
Jonge Marokkanen mishandelen kinderen in 'hun' wijk dit topic ging de hele andere kant op maar werd wel gesloten. Blijft toch raar...
pi_102653473
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:48 schreef Nyce het volgende:
Jonge Marokkanen mishandelen kinderen in 'hun' wijk dit topic ging de hele andere kant op maar werd wel gesloten. Blijft toch raar...
Vond ik ook al raar..
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102653482
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:47 schreef Nyce het volgende:

[..]

Het nieuwsbericht gaat over een vechtpartijtje van jongens tussen de 8 en 10 jaar (als ik het goed heb).
Laat ons eens kijken:

quote:
Jonge Marokkanen mishandelen kinderen in 'hun' wijk
Punt is dat de categorieën jongens van 8-10 jaar en jongens van maroc afkomst niet wederzijds exclusief zijn.

Valt nog mee dat je het niet probeert stuk te bagatelliseren tot: vechtpartij tussen mensen, had er nog wel bij gekund. :)
Seculier-Fundamentalistisch
pi_102653495
quote:
5s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:48 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Wat heeft de Pers er nou mee te maken?
Die verzinnen natuurlijk al die berichten van mishandeling, afpersing etcetcetc
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:50:02 #180
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102653497
Echt, voor de mensen die het niet eens zijn met de maatregelen kan ik nog wel begrip opbrengen, maar die ontkenners zouden echt eens een dagje mee moeten naar kanaleneiland, en dan niet met een busje, maar gewoon te voet....

flikker toch op met je ontkennen, kom je dorp eens uit en zie hoe het echt is in die wijken....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:50:28 #181
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_102653520
quote:
7s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:48 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Het Europees verdrag voor de Rechten van de mens.

Internationale verdragen gelden vaak juíst nationaal en gaan voor de grondwet.
En waar staat in dat verdrag dat we criminelen niet mogen opsluiten in een isoleercel?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:50:49 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102653530
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:48 schreef Nyce het volgende:
Ik vind het raar dat jij blijkbaar niet snapt dat er per subforum mods zijn :).

Al is raar niet het juiste woord :').
Get woke, go broke!
pi_102653533
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Echt, voor de mensen die het niet eens zijn met de maatregelen kan ik nog wel begrip opbrengen, maar die ontkenners zouden echt eens een dagje mee moeten naar kanaleneiland, en dan niet met een busje, maar gewoon te voet....

flikker toch op met je ontkennen, kom je dorp een uit en zie hoe het echt is in die wijken....
Lijkt me een goed idee...ik weet niet of hier gasten uit Utrecht zitten maar ik wil wel met een paar van die hillbillies door de schilderswijk hier.
pi_102653541
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:49 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Laat ons eens kijken:

[..]

Punt is dat de categorieën jongens van 8-10 jaar en jongens van maroc afkomst niet wederzijds exclusief zijn.

Valt nog mee dat je het niet probeert stuk te bagatelliseren tot: vechtpartij tussen mensen, had er nog wel bij gekund. :)
Op die leeftijd heb je zoveel van dat soort ruzies. Om voetbalveldjes, schoolpleinen etc. Is dat serieus nieuws?
pi_102653545
quote:

flikker toch op met je ontkennen, kom je dorp een uit en zie hoe het echt is in die wijken....
niemand ontkent de problematiek.

Men wijst op overdrijvingen en uit de duim gezogen verhalen die ook voor een groot deel meespelen.

Zoals laatst bleek een Telegraaf verhaal compleet uit iemands duim gezogen.
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:51:40 #186
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_102653562
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:44 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat is het vaak ook. Mensen stikken vaak in hun eigen leugen. Kijk naar de aangiften verhaaltjes allemaal hetzelfde, mensen nemen elkaars leugen over, dat is wel zo makkelijk.
Ow, dus van Nederlanders mogen de aangiften wel in twijfel getrokken worden :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_102653570
edit: Nee dus

[ Bericht 97% gewijzigd door Frutsel op 03-10-2011 16:53:05 ]
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:51:57 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102653571
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee...ik weet niet of hier gasten uit Utrecht zitten maar ik wil wel met een paar van die hillbillies door de schilderswijk hier.
Zoiets ja, of gezellig een avondje Mercatorplein, het liefst met het blanke vriendinnetje erbij, en niet miepen dat ze dan eenhoer is he? Dat hoort erbij joh :Y.
Get woke, go broke!
pi_102653594
quote:
99s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Bedoel je niet Den Haag? :')
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:52:53 #190
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_102653603
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:46 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

"Er zijn geen problemen, mensen beelden het zich in"

:D

Waarom doen mensen dat dan? Complot tegen de altijd zich zeer netjes gedragende buitenlanders?

Ik denk het niet.
Ongetwijfeld dat er problemen zijn. Helaas moet men de verhaaltjes steeds mee aandikken om het interessant te houden voor de media. Dat is het probleem.
Leuk voorbeeldje, ik ben geopereerd aan mijn kruisband aan het einde van het dorp gaan de geruchten dat mijn been afgezet moet worden omdat ik een vleesetende bacterie in mijn been zou hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102653610
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zoiets ja, of gezellig een avondje Mercatorplein, het liefst met het blanke vriendinnetje erbij, en niet miepen dat ze dan eenhoer is he? Dat hoort erbij joh :Y.
Exact en daar ze mij al kennen kan ik hier wel lopen. Vreemden met een 'Leidsch' accent die kunnen beter een helm opzetten :) (oh nee.. dat is dan direct een boete )
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:53:05 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102653612
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:52 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Bedoel je niet Den Haag? :')
het was echt niet zo moeilijk hoor, die zin :').
Get woke, go broke!
pi_102653628
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef Nyce het volgende:

[..]

Op die leeftijd heb je zoveel van dat soort ruzies. Om voetbalveldjes, schoolpleinen etc. Is dat serieus nieuws?
Het lijkt onder marokkaanse jongeren buitensporig veel vaker voor te komen. Het probleem lijkt "structureel" en structureel is dat woord dat gasten zoals jij geschrapt hebben uit je vocabulaire om het te vervangen voor een niet aflatende stroom "incidenten" ;)
pi_102653678
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:52 schreef betyar het volgende:

[..]

Ongetwijfeld dat er problemen zijn. Helaas moet men de verhaaltjes steeds mee aandikken om het interessant te houden voor de media. Dat is het probleem.
Ik neem het niet waar, sorry.

quote:
Leuk voorbeeldje, ik ben geopereerd aan mijn kruisband aan het einde van het dorp gaan de geruchten dat mijn been afgezet moet worden omdat ik een vleesetende bacterie in mijn been zou hebben.

[spoiler]Klinkt bekend he[/spoiler]
Wat kut voor je joh dat je in een achterlijk dorp woont.
  Moderator maandag 3 oktober 2011 @ 16:55:05 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_102653694
quote:

flikker toch op met je ontkennen, kom je dorp eens uit en zie hoe het echt is in die wijken....
Een realitycheck als het ware.
Even uit die ivoren toren.
Dat wordt schrikken :o
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:55:13 #196
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_102653701
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:51 schreef sanger het volgende:

[..]

Ow, dus van Nederlanders mogen de aangiften wel in twijfel getrokken worden :')
Eeuuhhh, nee. Dat staat er ook niet.
Mensen liegen en de mensen die liegen doen geen aangifte. als je vraagt waarom ze geen aangifte doen komt de welbekende uitspraak : "Ze doen er toch niks mee".
  maandag 3 oktober 2011 @ 16:55:49 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_102653730
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:52 schreef betyar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooi dat je toegeeft in een dorp te wonen en waarschijnlijk nog nooit een Marokkaan heb gezien :).

Dat bewijst namelijk goed mijn punt dat de ontkenners echt geen idee hebben waar ze het over hebben, bedankt :).
Get woke, go broke!
pi_102653756
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wel mooi dat je toegeeft in een dorp te wonen en waarschijnlijk nog nooit een Marokkaan heb gezien :).

Dat bewijst namelijk goed mijn punt dat de ontkenners echt geen idee hebben waar ze het over hebben, bedankt :).
Betyar staat op mijn lijstje....die moet gewoon met mij mee :)
pi_102653784
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:55 schreef betyar het volgende:

[..]

Eeuuhhh, nee. Dat staat er ook niet.
Mensen liegen en de mensen die liegen doen geen aangifte.
Dat weet je helemaal niet. En het feit dat hier mensen geen proces verbaal voor je gaan inscannen :') :') :') zegt helemaal niets.
pi_102653851
Het probleem is niet dat jullie het probleem willen aanpakken, dat wil iedereen.

Het probleem is dat jullie de mensen, alle Marokkanen in dit geval, reduceren tot één kenmerk. Het Marokkaan zijn. Alsof die mensen niet meer kenmerken hebben. Misschien zijn ze tevens, moeder, leraar, fervent soapliefhebber én goed in knutselen. Maar nee, Marokkanen zijn crimineel en daar is iets mis mee.

En daarna zetten jullie je af tegen dat beeld.

Dat is waar mensen zich aan storen. Niet aan het feit dat criminaliteit aangepakt dient te worden. (met normale maatregelen graag trouwens)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')