Is dit normaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk niet dan de gemiddelde scooterrijdende kut-Marokkaan een tyfushond puur en alleen vanwege de islam. Ik denk wel dat zijn islamitische achtergrond het makkelijk maakt schijt te hebben aan die ongelovige slappe infedel.
En die NLe wout met zijn (en ik citeer) lachwekkende korte mouwen en broek faciliteert dat dan.
Die gasten begrijpen maar 1 taal en dat is geweld en dat weet ik al heel, heel lang. Stomp de Marokkaan met de grootste smoel op z'n bek, gelijk, en een week later doet hij alsof hij je beste vriend is. Net een hond.

We hebben 24 volksvertegenwoordigers in de Kamer zitten, die dit heel normaal vinden, ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is dit normaal tegenwoordig?

Jepquote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is dit normaal tegenwoordig?
En die van de PVVquote:Op vrijdag 16 september 2011 07:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We hebben 24 volksvertegenwoordigers in de Kamer zitten, die dit heel normaal vinden, ja.

Anders moet je je gewoon gedragen, en niet zeggen dat je hoopt dat iemand de MP even opzoekt. En ontopic blijven, daar word ik ook blij van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:25 schreef Athlon64x het volgende:
Huursubsidie op de schop
nog niet weg?

ho ho hoquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders moet je je gewoon gedragen, en niet zeggen dat je hoopt dat iemand de MP even opzoekt. En ontopic blijven, daar word ik ook blij van.
Met andere woorden, ga niet klagen dat iemand iets tegen je zegt als je je zelf niet fatsoenlijk gedraagd

Als je over iemand zegt dat je hoopt dat iemand helemaal doordraaitt en hem -rutte- wat manieren leert, vind ik dat bedreigen. Als jij dat niet vindt, is dat jammer voor je, maar dat leg ik naast me neer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ho ho ho
ik bedreig niemand hij zit te liegen over mij

ja je zegt het zelf al manieren leertquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je over iemand zegt dat je hoopt dat iemand helemaal doordraaitt en hem -rutte- wat manieren leert, vind ik dat bedreigen. Als jij dat niet vindt, is dat jammer voor je, maar dat leg ik naast me neer.
Doe zelf normaal, voor je over iemand komt klagen.

Het is een post die ik liever niet heb (gewoon omdat het moreel verachtelijk is) maar dat wil niet zeggen dat ik hem MOET verwijderen. In dit geval vind ik het belangrijker je ervan te doordringen dat je dat echt niet meer moet doen, niet alleen omdat je eigen postrechten in gevaar kunnen komen, dat maakt me niet uit, maar straks doe je het weer, en dan moet ik weer een boel reacties gaan verwijderen of mensen streng toespreken en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef Athlon64x het volgende:
dan moet je hem verwijderen toch ?

Ik snap niet hoe dat werkt hoor, dat koppelen, dat mag een collega doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Zou deze gekoppeld mogen worden?
PVV wil referendum over minarettenverbod (deel 2)
Bedankt alvast

Zelfs nog niet ONZ-waardigquote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef kLowJow het volgende:
Schopje ONZ? Is daar misschien wel grappig: Eric Gerets bekeerd zich tot Islam...
TT hoeft niet eens te worden verbeterd.
Klopt en dat laatste topic wordt bijzonder rustig binnenkort.quote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Netanyahu wil geen vrede!
Hoort hier: Palestina & Israël #87

Vertel.quote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfs nog niet ONZ-waardig
Thx!
[..]
Klopt en dat laatste topic wordt bijzonder rustig binnenkort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |