Bemoei je er niet mee. Pietverdriet vraagt iets aan Frutsel, Frutsel antwoordt, heb jij niets mee te maken. Ik acht pietverdriet competent genoeg om zijn eigen zaak te voeren.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Waarom ben je moderator, geil je op macht of wat anders die je thuis niet hebt. Echt, je bent imo nu wel erg kinderachtig aan het doen.
En note jezelf eens voor je getroll.
Frutsel antwoord niet, frutsel doet nananana sliep uit, als je het niet bevalt note ik je voortaan, ik ben een mod lekker puhquote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Pietverdriet vraagt iets aan Frutsel, Frutsel antwoordt, heb jij niets mee te maken. Ik acht pietverdriet competent genoeg om zijn eigen zaak te voeren.
Lees je eens in waarop ik reageerde voordat je je puberale scheur opentrekt,quote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Pietverdriet vraagt iets aan Frutsel, Frutsel antwoordt, heb jij niets mee te maken. Ik acht pietverdriet competent genoeg om zijn eigen zaak te voeren.
Tis maar hoe je het ziet, ik was me van geen kwaad bewust en dacht je een dienst te bewijzen en het topic ook, vanwege de reacties die daarna kwamen en het offtopic gehalte. Maar goed, my mistake, zal het niet meer doen Pietquote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Frutsel antwoord niet, frutsel doet nananana sliep uit, als je het niet bevalt note ik je voortaan, ik ben een mod lekker puh
Volgens mij had hij het verkeerd begrepen, en snapt hij nu wel wat je bedoelt. In dat licht had hij het denk ik niet verwijderd.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Frutsel antwoord niet, frutsel doet nananana sliep uit, als je het niet bevalt note ik je voortaan, ik ben een mod lekker puh
Daarom zei je natuurlijk ook dat je me voortaan voor trollen een note zou geven..quote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis maar hoe je het ziet, ik was me van geen kwaad bewust en dacht je een dienst te bewijzen en het topic ook, vanwege de reacties die daarna kwamen en het offtopic gehalte. Maar goed, my mistake, zal het niet meer doen Piet
En wederom lul je uit je nek.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het verkeerd begrepen, en snapt hij nu wel wat je bedoelt. In dat licht had hij het denk ik niet verwijderd.
Maar dat weet ik niet, dat weet alleen Frutsel. Daarom is het tussen jou en Fruts. Niet tussen jou, Fruts, en wie er ook is die nog lekker even wil schoppen.
En dan kom jij weer met je grote waffel vals beschuldigen,quote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Frutsel is weer eens overijverig aan het prutsen.
Klopt, als je dus opzettelijk offtopic gaat kloten, halen we dat weg!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom zei je natuurlijk ook dat je me voortaan voor trollen een note zou geven..
Sure
Is dit normaal tegenwoordig?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik denk niet dan de gemiddelde scooterrijdende kut-Marokkaan een tyfushond puur en alleen vanwege de islam. Ik denk wel dat zijn islamitische achtergrond het makkelijk maakt schijt te hebben aan die ongelovige slappe infedel.
En die NLe wout met zijn (en ik citeer) lachwekkende korte mouwen en broek faciliteert dat dan.
Die gasten begrijpen maar 1 taal en dat is geweld en dat weet ik al heel, heel lang. Stomp de Marokkaan met de grootste smoel op z'n bek, gelijk, en een week later doet hij alsof hij je beste vriend is. Net een hond.
We hebben 24 volksvertegenwoordigers in de Kamer zitten, die dit heel normaal vinden, ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is dit normaal tegenwoordig?
Jepquote:Op donderdag 15 september 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is dit normaal tegenwoordig?
En die van de PVVquote:Op vrijdag 16 september 2011 07:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We hebben 24 volksvertegenwoordigers in de Kamer zitten, die dit heel normaal vinden, ja.
Anders moet je je gewoon gedragen, en niet zeggen dat je hoopt dat iemand de MP even opzoekt. En ontopic blijven, daar word ik ook blij van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:25 schreef Athlon64x het volgende:
Huursubsidie op de schop
nog niet weg?
ho ho hoquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders moet je je gewoon gedragen, en niet zeggen dat je hoopt dat iemand de MP even opzoekt. En ontopic blijven, daar word ik ook blij van.
Met andere woorden, ga niet klagen dat iemand iets tegen je zegt als je je zelf niet fatsoenlijk gedraagd
Als je over iemand zegt dat je hoopt dat iemand helemaal doordraaitt en hem -rutte- wat manieren leert, vind ik dat bedreigen. Als jij dat niet vindt, is dat jammer voor je, maar dat leg ik naast me neer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:31 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ho ho ho
ik bedreig niemand hij zit te liegen over mij
ja je zegt het zelf al manieren leertquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je over iemand zegt dat je hoopt dat iemand helemaal doordraaitt en hem -rutte- wat manieren leert, vind ik dat bedreigen. Als jij dat niet vindt, is dat jammer voor je, maar dat leg ik naast me neer.
Doe zelf normaal, voor je over iemand komt klagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |