En ik in mijn scheefkoopwoning.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Behalve de mensen zonder inkomen.... die rotten rustig weg... natuurlijke zuivering(klinkt hard maar het lijkt me wel wat, een land zonder profiteurs)
Uiteraard blijf ik voorlopig nog in mijn huurhuisje zitten waarvoor ik veel te veel verdien inmiddels
Zeg maar gerust decennia. Ik heb in de periode 1970-1980 geregeld het kadaster in Amsterdam bezocht en daar de verkoopprijzen gezien van sommige panden .. onderhandse verkoop via (tijdelijke) dochterbedrijven ed waren aan de orde van de dag. Het gortigste wat ik heb gezien was een pand op Rusland, dat was in anderhalf jaar tijd zo'n 2 miljoen euro duurder gewordenquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Tenenkrommend filmpje! Iedereen weet het al jaren, en het gaat gewoon zo door... Ondertussen blijven de huiseigenaren om het hardst roepen hoe gelukkig ze zijn in hun geleende kleine huisje met kleine tuin en een veel te hoge prijs, om het zelf maar te blijven geloven...
Waarom weggaan als je alleen anderen ermee helpt die toch geholpen worden van mijn geld ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
En ik in mijn scheefkoopwoning.
Overigens hebben we straks geen uitvreters meer, volgens sempersenseo (ander topic). Binnenkort liggen de banen voor het oprapen, namelijk!!
Ik heb niet de indruk dat jij weet wat fatsoen is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef Athlon64x het volgende:
Rutte speelt met zijn leven
Ik hoop dat iemand helemaal doordraait en hem wat fatsoen leert
Is dit niet een verkapte bedreiging van onze MP?? Mag dat op FOK!?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat jij weet wat fatsoen is.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef Athlon64x het volgende:
Rutte speelt met zijn leven
Ik hoop dat iemand helemaal doordraait en hem wat fatsoen leert
Schattig die kinderlijke retoriek.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Behalve de mensen zonder inkomen.... die rotten rustig weg...
kan je beter aan rutte vragenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat jij weet wat fatsoen is.
Aldus het jochie met de grote muil. Dat jij blijkbaar ongeschikt bent om op niveau te presteren wil niet zeggen dat het de schuld is van MR wel? Je bent gewoon te stom om te poepen kennelijk. Je hebt geluk, thans bestaat er nog een sociaal vangnet voor jouw soort mensen. Nog wel........quote:Op maandag 29 maart 2010 14:43 schreef Athlon64x het volgende:
Ik ben voor kerst gestopt met school (opleiding beviel me niet) dus ben ik daarna gaan werken in een fabriek waar ik daarvoor ook al heb gewerkt maar vanwege wat omstandig heden wouden ze mijn contract niet verlegen dus ik zit inmiddels al bijna 1 maand niks te doen![]()
Laats was ik dus bij UPC (helpdesk medewerker) maar helaas ze vonden mij niet geschikt. Dus kan ik weer veder solliciteren en productie werk is er ook al amper te vinden. Ik heb nog geen uitkering aangevraagd maar momenteel lijkt mij dat wel handigst ik denk dat ik in Augustus gewoon weer naar school ga. Heeft iemand misschien wat tips wat ik het beste kan doen?
Wie sponsort olie oorlogen in midden oostenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik zie hem geen dubbelzinnige onzin posten om stoer over te komen.
Wie??quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Athlon64x het volgende:
Zelfs Stallin zo beter wezen voo nederland![]()
![]()
![]()
![]()
heb alweer werkquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aldus het jochie met de grote muil. Dat jij blijkbaar ongeschikt bent om op niveau te presteren wil niet zeggen dat het de schuld is van MR wel? Je bent gewoon te stom om te poepen kennelijk. Je hebt geluk, thans bestaat er nog een sociaal vangnet voor jouw soort mensen. Nog wel........
had toen geen uitkerkingquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Aldus het jochie met de grote muil. Dat jij blijkbaar ongeschikt bent om op niveau te presteren wil niet zeggen dat het de schuld is van MR wel? Je bent gewoon te stom om te poepen kennelijk. Je hebt geluk, thans bestaat er nog een sociaal vangnet voor jouw soort mensen. Nog wel........
oh die, sorrie ik was ook even in de war toen je Stallin schreefquote:
En anders denk je niet dat ze het bij jou komen halen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ook hij bestaat niet. Waarschijnlijk bedoel je Jozef Stalin.quote:
Heeft iemand je lollie afgepakt, je komt zo boos over. Of is het omdat ik niet reageer op je ??quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En anders denk je niet dat ze het bij jou komen halen?Reken maar dat jouw lafhartige bek dan op de stoeptegels gelegd wordt terwijl de armoedzaaiers je keet leegroven. Dat wordt all out burgeroorlog. Primaat, jij kan het woord dom beter niet in de mond nemen.
Als mensen dat werkelijk gaan doen als subsidies worden afgeschaft, is het wel duidelijk welke normen en waarden deze mensen hebben. Dan zijn ze simpelweg gewoon crimineel en asociaalquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En anders denk je niet dat ze het bij jou komen halen?Reken maar dat jouw lafhartige bek dan op de stoeptegels gelegd wordt terwijl de armoedzaaiers je keet leegroven. Dat wordt all out burgeroorlog. Primaat, jij kan het woord dom beter niet in de mond nemen.
quote:Koninklijk Huis
De uitgaven voor het Koninklijk Huis stijgen volgend jaar van 7095.000 naar 7216.000 euro
3 Ton voor nieuwe website van het Koninklijk Huis
Dit soort geraaskal doet niets af aan het feit dat jij halve doodsbedreigingen aan het adres van Mark Rutte op dit forum plaatst. Over fatsoen kan jij dus niet meepraten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Wie sponsort olie oorlogen in midden oostenal die VVD met hun wapen lobbys
![]()
Tijd dat dicatator wat manier bijkrijgt
Zelfs Stallin zo beter wezen voo nederland![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof dat er toe doet. Als het gaat om overleven hebben mensen schijt aan jouw moraal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als mensen dat werkelijk gaan doen als subsidies worden afgeschaft, is het wel duidelijk welke normen en waarden deze mensen hebben. Dan zijn ze simpelweg gewoon crimineel en asociaal.
ow geld jatten van armen is niet asso zekerquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als mensen dat werkelijk gaan doen als subsidies worden afgeschaft, is het wel duidelijk welke normen en waarden deze mensen hebben. Dan zijn ze simpelweg gewoon crimineel en asociaal.
Exact, het is heel simpel volk om te herkennen, je spreekt ze tegen en gaan dan schelden en dreigen. Echt, je haalt ze er zo uit. Uiteraard beroepsmatig heb ik daar al ruime ervaring mee. De hypers van deze wereld zie ik op kilometers afstand aankomen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:53 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik bedreig hem niet hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit soort geraaskal doet niets af aan het feit dat jij halve doodsbedreigingen aan het adres van Mark Rutte op dit forum plaatst. Over fatsoen kan jij dus niet meepraten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |