Wat dacht je van een fatsoenlijke opleiding afmaken zodat je de rest van je leven niet op de maatschappij hoeft te teren?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:43 schreef Athlon64x het volgende:
Ik ben voor kerst gestopt met school (opleiding beviel me niet) dus ben ik daarna gaan werken in een fabriek waar ik daarvoor ook al heb gewerkt maar vanwege wat omstandig heden wouden ze mijn contract niet verlegen dus ik zit inmiddels al bijna 1 maand niks te doen![]()
Laats was ik dus bij UPC (helpdesk medewerker) maar helaas ze vonden mij niet geschikt. Dus kan ik weer veder solliciteren en productie werk is er ook al amper te vinden. Ik heb nog geen uitkering aangevraagd maar momenteel lijkt mij dat wel handigst ik denk dat ik in Augustus gewoon weer naar school ga. Heeft iemand misschien wat tips wat ik het beste kan doen?
Ja dat wist ik. Maar als ik zeg dat ik in Augustus weer naar school wil gaan heb ik dan nog wel recht op een uitkering?quote:
Lees mijn verhaal eensquote:Op maandag 29 maart 2010 14:46 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fatsoenlijke opleiding afmaken zodat je de rest van je leven niet op de maatschappij hoeft te teren?
alle info staat op de site. En ja, daar heb je recht op , maar dat hangt wat af van je leeftijd e.d., aangezien ik dat niet weet kan ik het niet met zekerheid zeggen. Lees de site even door, staat echt alles op.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:47 schreef Athlon64x het volgende:
Ja dat wist ik. Maar als ik zeg dat ik in Augustus weer naar school wil gaan heb ik dan nog wel recht op een uitkering?
Ik ben 25 dus daar nemen zij mij niet aan en ik ben ook geen vrouwquote:Op maandag 29 maart 2010 15:00 schreef Vultures het volgende:
T schijnt dat ze bij Albert Heijn nog wel mensen zoeken.
Zoals altijd.
Kassa meneer danquote:
Als je op je 25 nog geen opleiding hebt gevonden die je aanstaat vrees ik het ergste voor de toekomst.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:01 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ik ben 25 dus daar nemen zij mij niet aan en ik ben ook geen vrouwdus geen kassa vrouw
Op je 25e had je allang afgestudeerd moeten zijn man.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:01 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ik ben 25 dus daar nemen zij mij niet aan en ik ben ook geen vrouwdus geen kassa vrouw
Ik heb wel een opleiding niveau 3 Ict maar ook niks te vinden hier.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Op je 25e had je allang afgestudeerd moeten zijn man.
ICT is momenteel niet 'booming', terug naar school is waarschijnlijk je beste optie.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Athlon64x het volgende:
Ik heb wel een opleiding niveau 3 Ict maar ook niks te vinden hier.
Dat ben ik ook van planquote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
ICT is momenteel niet 'booming', terug naar school is waarschijnlijk je beste optie.
Booming niet, maar wel werk voldoende.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
ICT is momenteel niet 'booming', terug naar school is waarschijnlijk je beste optie.
Ook niet aangenomen daar?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef kastanova het volgende:
Gokje: NXP en de UPC aan het Takenhofplein?
Lol, heb bij beiden gewerkt, in 2005 en 2006.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef kastanova het volgende:
Gokje: NXP en de UPC aan het Takenhofplein?
Ben je wel intelligent? Misschien dat je aan de slag kan bij call2, krijg je gelijk een opleiding en al je diploma's etc. op kosten van de zaak. Het is hard werken, en je moet echt van de bodem af opklimmen, maar je kunt er een leuke carriere in de IT aan over houden.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:07 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van planEn met niveau 2/3 kan je ook weinig gelukkig heb vanuit mijzelf veel geleerd in Informatica. Alleen papieren
Upc zijn mierenneukersquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:22 schreef ForumGek het volgende:
Tis niet best met je als je voor callcenter werk geweigerd wordt, dat is (over het algemeen) een vergaarbak van the lowest of the lowest ! (mits bijbaan uiteraard).
Misschien eens een uitzendbureau binnenstappen?
Feit dat ze jou niet hebben aangenomen maakt dat hun mierenneukers? Anders had je net zo 'beleefd' met die klanten aan de telefoon gehangen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Upc zijn mierenneukersEcht als je ziet wat voor mongolen daar werken
Hele tijd sorry mevrouw ik kom hier voor uw probleem op te lossen , ja ligt aan uw kabel thuis,zit stekker er wel in
Nee ze vroegen Hbo papierenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:03 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Feit dat ze jou niet hebben aangenomen maakt dat hun mierenneukers? Anders had je net zo 'beleefd' met die klanten aan de telefoon gehangen?
Dan is dit misschien iets voor jou.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:04 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Nee ze vroegen Hbo papierenEn dat heb ik niet.
Ga volgend jaar Hbo doenquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:08 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dan is dit misschien iets voor jou.
Yup.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:58 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Upc zijn mierenneukersEcht als je ziet wat voor mongolen daar werken
Hele tijd sorry mevrouw ik kom hier voor uw probleem op te lossen , ja ligt aan uw kabel thuis,zit stekker er wel in
Maximaal 8 min gesprek regelmatig zaten mensen daar dik overheen, ze hebben juist die regels ingevoerd omdat het daarvoor zo bagger service was. Echter als iedereen elke keer met zo excuus aankomt van het ligt aan uw kabel/router moet van stroom af/u heeft de handleiding niet gelezen, wil ik niet weten hoe bagger service het daar voor wasquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:49 schreef SvMp het volgende:
[..]
Yup.
Heeft 2 oorzaken:
- UPC kan niet altijd gemakkelijk aan mensen komen. Momenteel is het gemakkelijk, weel werkzoekenden, dus ze kunnen HBO eisen. Dat kan ook zo weer omslaan. Dan gaan de eisen omlaag en dat merk je. Bij UPC werken is niet fijn, oa. doordat ze 7 dagen per week beschikbaarheid van 8.00u - 22.00u eisen. Dat zou ik zelf nooit accepteren.
- De systemen zijn ronduit slecht en mensen zitten met allemaal targets zoals maximale gespreksduur. Heeft allemaal invloed op de kwaliteit.
Als UPC gewoon aan de HBO-eis consequent vasthoudt, meer betaalt, niet langer zaken doet met uitzendbureaus, geen grillige roosters en mensen met goed verstand aantrekt die alle tijd krijgen om een probleem op te lossen, dan verdwijnt de slechte reputatie als sneeuw voor de zon.
Als je dacht dat UPC erg was... KPN spant de troon!quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:49 schreef SvMp het volgende:
[..]
Als UPC gewoon aan de HBO-eis consequent vasthoudt, meer betaalt, niet langer zaken doet met uitzendbureaus, geen grillige roosters en mensen met goed verstand aantrekt die alle tijd krijgen om een probleem op te lossen, dan verdwijnt de slechte reputatie als sneeuw voor de zon.
Ja maar ik heb waarschijnlijk ander werk in de horeca ik ben niet zo ochtend mens ga in Augustus weer naar schoolquote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ja maar ik heb waarschijnlijk ander werk in de horeca ik ben niet zo ochtend mens ga in Augustus weer naar school
ga vlinders vangen mafkeesquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:14 schreef Vasco09 het volgende:
Ik vrees dat TS het de rest van zn leven zwaar gaat krijgen. Man man, wat een instelilng.
ik ben geen schapquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:31 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ga een nieuwe kloon aanmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |