Wat dacht je van een fatsoenlijke opleiding afmaken zodat je de rest van je leven niet op de maatschappij hoeft te teren?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:43 schreef Athlon64x het volgende:
Ik ben voor kerst gestopt met school (opleiding beviel me niet) dus ben ik daarna gaan werken in een fabriek waar ik daarvoor ook al heb gewerkt maar vanwege wat omstandig heden wouden ze mijn contract niet verlegen dus ik zit inmiddels al bijna 1 maand niks te doen![]()
Laats was ik dus bij UPC (helpdesk medewerker) maar helaas ze vonden mij niet geschikt. Dus kan ik weer veder solliciteren en productie werk is er ook al amper te vinden. Ik heb nog geen uitkering aangevraagd maar momenteel lijkt mij dat wel handigst ik denk dat ik in Augustus gewoon weer naar school ga. Heeft iemand misschien wat tips wat ik het beste kan doen?
Ja dat wist ik. Maar als ik zeg dat ik in Augustus weer naar school wil gaan heb ik dan nog wel recht op een uitkering?quote:
Lees mijn verhaal eensquote:Op maandag 29 maart 2010 14:46 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fatsoenlijke opleiding afmaken zodat je de rest van je leven niet op de maatschappij hoeft te teren?
alle info staat op de site. En ja, daar heb je recht op , maar dat hangt wat af van je leeftijd e.d., aangezien ik dat niet weet kan ik het niet met zekerheid zeggen. Lees de site even door, staat echt alles op.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:47 schreef Athlon64x het volgende:
Ja dat wist ik. Maar als ik zeg dat ik in Augustus weer naar school wil gaan heb ik dan nog wel recht op een uitkering?
Ik ben 25 dus daar nemen zij mij niet aan en ik ben ook geen vrouwquote:Op maandag 29 maart 2010 15:00 schreef Vultures het volgende:
T schijnt dat ze bij Albert Heijn nog wel mensen zoeken.
Zoals altijd.
Kassa meneer danquote:
Als je op je 25 nog geen opleiding hebt gevonden die je aanstaat vrees ik het ergste voor de toekomst.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:01 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ik ben 25 dus daar nemen zij mij niet aan en ik ben ook geen vrouwdus geen kassa vrouw
Op je 25e had je allang afgestudeerd moeten zijn man.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:01 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ik ben 25 dus daar nemen zij mij niet aan en ik ben ook geen vrouwdus geen kassa vrouw
Ik heb wel een opleiding niveau 3 Ict maar ook niks te vinden hier.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Op je 25e had je allang afgestudeerd moeten zijn man.
ICT is momenteel niet 'booming', terug naar school is waarschijnlijk je beste optie.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Athlon64x het volgende:
Ik heb wel een opleiding niveau 3 Ict maar ook niks te vinden hier.
Dat ben ik ook van planquote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
ICT is momenteel niet 'booming', terug naar school is waarschijnlijk je beste optie.
Booming niet, maar wel werk voldoende.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
ICT is momenteel niet 'booming', terug naar school is waarschijnlijk je beste optie.
Ook niet aangenomen daar?quote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef kastanova het volgende:
Gokje: NXP en de UPC aan het Takenhofplein?
Lol, heb bij beiden gewerkt, in 2005 en 2006.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:48 schreef kastanova het volgende:
Gokje: NXP en de UPC aan het Takenhofplein?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |