abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:40:31 #201
3542 Gia
User under construction
pi_102184442
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Behalve de mensen zonder inkomen.... die rotten rustig weg... natuurlijke zuivering ^O^ (klinkt hard maar het lijkt me wel wat, een land zonder profiteurs)

Uiteraard blijf ik voorlopig nog in mijn huurhuisje zitten waarvoor ik veel te veel verdien inmiddels :)
En ik in mijn scheefkoopwoning.

Overigens hebben we straks geen uitvreters meer, volgens sempersenseo (ander topic). Binnenkort liggen de banen voor het oprapen, namelijk!!
pi_102184463
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Tenenkrommend filmpje! Iedereen weet het al jaren, en het gaat gewoon zo door... Ondertussen blijven de huiseigenaren om het hardst roepen hoe gelukkig ze zijn in hun geleende kleine huisje met kleine tuin en een veel te hoge prijs, om het zelf maar te blijven geloven...
Zeg maar gerust decennia. Ik heb in de periode 1970-1980 geregeld het kadaster in Amsterdam bezocht en daar de verkoopprijzen gezien van sommige panden .. onderhandse verkoop via (tijdelijke) dochterbedrijven ed waren aan de orde van de dag. Het gortigste wat ik heb gezien was een pand op Rusland, dat was in anderhalf jaar tijd zo'n 2 miljoen euro duurder geworden
pleased to meet you
pi_102184568
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef Gia het volgende:

[..]

En ik in mijn scheefkoopwoning.

Overigens hebben we straks geen uitvreters meer, volgens sempersenseo (ander topic). Binnenkort liggen de banen voor het oprapen, namelijk!!
Waarom weggaan als je alleen anderen ermee helpt die toch geholpen worden van mijn geld ? ;)
Als ik nu elders ga wonen ga ik ineens 2,5 x zoveel betalen... en dat terwijl ik nergens een voordeeltje krijg. Dan zou ik toch stom zijn om te verhuizen en al die mensen in een gelijke situatie met mij. Kortom, de vrijgezelle medemens met een goed inkomen zit waar hij zit en laat zijn bankrekening groeien.

Als de woningmarkt nog even een paar jaar kut blijft kan ik gewoon cash een huis kopen. Crisis... ik zie het niet :).
pi_102184574
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef Athlon64x het volgende:
Rutte speelt met zijn leven

Ik hoop dat iemand helemaal doordraait en hem wat fatsoen leert
Ik heb niet de indruk dat jij weet wat fatsoen is.
pi_102184620
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Is dit niet een verkapte bedreiging van onze MP?? Mag dat op FOK!?
pi_102184627
quote:

:')
pi_102184628
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Behalve de mensen zonder inkomen.... die rotten rustig weg...
Schattig die kinderlijke retoriek. O+ Die blijven rustig afwachten tot ze weggerot zijn. :')
pi_102184669
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Wokkel het volgende:

[..]

kan je beter aan rutte vragen
pi_102184707
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

kan je beter aan rutte vragen
Ik zie hem geen dubbelzinnige onzin posten om stoer over te komen.
pi_102184767
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2010 14:43 schreef Athlon64x het volgende:
Ik ben voor kerst gestopt met school (opleiding beviel me niet) dus ben ik daarna gaan werken in een fabriek waar ik daarvoor ook al heb gewerkt maar vanwege wat omstandig heden wouden ze mijn contract niet verlegen dus ik zit inmiddels al bijna 1 maand niks te doen ;(

Laats was ik dus bij UPC (helpdesk medewerker) maar helaas ze vonden mij niet geschikt. Dus kan ik weer veder solliciteren en productie werk is er ook al amper te vinden. Ik heb nog geen uitkering aangevraagd maar momenteel lijkt mij dat wel handigst ik denk dat ik in Augustus gewoon weer naar school ga. Heeft iemand misschien wat tips wat ik het beste kan doen?
Aldus het jochie met de grote muil. Dat jij blijkbaar ongeschikt bent om op niveau te presteren wil niet zeggen dat het de schuld is van MR wel? Je bent gewoon te stom om te poepen kennelijk. Je hebt geluk, thans bestaat er nog een sociaal vangnet voor jouw soort mensen. Nog wel........
pi_102184790
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik zie hem geen dubbelzinnige onzin posten om stoer over te komen.
Wie sponsort olie oorlogen in midden oosten :N al die VVD met hun wapen lobbys :W

Tijd dat dicatator wat manier bijkrijgt

Zelfs Stallin zo beter wezen voo nederland *O* *O* *O*
-O- -O-
pi_102184808
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Athlon64x het volgende:

-O- -O-
Wie?? _O-
pi_102184815
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Aldus het jochie met de grote muil. Dat jij blijkbaar ongeschikt bent om op niveau te presteren wil niet zeggen dat het de schuld is van MR wel? Je bent gewoon te stom om te poepen kennelijk. Je hebt geluk, thans bestaat er nog een sociaal vangnet voor jouw soort mensen. Nog wel........
heb alweer werk :W

ga lekker emigreren :W eerst staat even uitbuiten en dan terug >:)
pi_102184832
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wie?? _O-
Joseph Stalin _O_
pi_102184877
quote:

[..]

had toen geen uitkerking _O-
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:51:57 #216
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102184895
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Joseph Stalin _O_
oh die, sorrie ik was ook even in de war toen je Stallin schreef ;).

Succes met het nog even uitbuiten, wat voor werk doe je nu?
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_102184896
quote:

[..]

En anders denk je niet dat ze het bij jou komen halen? :') Reken maar dat jouw lafhartige bek dan op de stoeptegels gelegd wordt terwijl de armoedzaaiers je keet leegroven. Dat wordt all out burgeroorlog. Primaat, jij kan het woord dom beter niet in de mond nemen.
pi_102184901
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Joseph Stalin _O_
Ook hij bestaat niet. Waarschijnlijk bedoel je Jozef Stalin. ;)

quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef HyperViper het volgende:

[..]

En anders denk je niet dat ze het bij jou komen halen? :') Reken maar dat jouw lafhartige bek dan op de stoeptegels gelegd wordt terwijl de armoedzaaiers je keet leegroven. Dat wordt all out burgeroorlog. Primaat, jij kan het woord dom beter niet in de mond nemen.
Heeft iemand je lollie afgepakt, je komt zo boos over. Of is het omdat ik niet reageer op je ??

Wanneer kom je langs?? Je bent welkom.... echt.
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:53:30 #219
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102184953
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als mensen dat werkelijk gaan doen als subsidies worden afgeschaft, is het wel duidelijk welke normen en waarden deze mensen hebben. Dan zijn ze simpelweg gewoon crimineel en asociaal :) .
pi_102184973
quote:
Koninklijk Huis

De uitgaven voor het Koninklijk Huis stijgen volgend jaar van 7095.000 naar 7216.000 euro

3 Ton voor nieuwe website van het Koninklijk Huis
_O- wat een lachertje _O-
pi_102184993
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Wie sponsort olie oorlogen in midden oosten :N al die VVD met hun wapen lobbys :W

Tijd dat dicatator wat manier bijkrijgt

-O- -O-
Dit soort geraaskal doet niets af aan het feit dat jij halve doodsbedreigingen aan het adres van Mark Rutte op dit forum plaatst. Over fatsoen kan jij dus niet meepraten.
pi_102184996
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:53 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Als mensen dat werkelijk gaan doen als subsidies worden afgeschaft, is het wel duidelijk welke normen en waarden deze mensen hebben. Dan zijn ze simpelweg gewoon crimineel en asociaal :) .
Alsof dat er toe doet. Als het gaat om overleven hebben mensen schijt aan jouw moraal.
pi_102185007
quote:

[..]

ow geld jatten van armen is niet asso zeker :X

of olie lobby in Libie zeker ook niet _O-
pi_102185021
quote:

[..]

Exact, het is heel simpel volk om te herkennen, je spreekt ze tegen en gaan dan schelden en dreigen. Echt, je haalt ze er zo uit. Uiteraard beroepsmatig heb ik daar al ruime ervaring mee. De hypers van deze wereld zie ik op kilometers afstand aankomen.
pi_102185059
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dit soort geraaskal doet niets af aan het feit dat jij halve doodsbedreigingen aan het adres van Mark Rutte op dit forum plaatst. Over fatsoen kan jij dus niet meepraten.
ik bedreig hem niet hoor

ik zeg alleen hij speelt met zijn leven ik denk dat ie voorlopig niet meer op straat zich hoef rond te lopen
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:56:43 #226
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102185090
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:54 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Alsof dat er toe doet. Als het gaat om overleven hebben mensen schijt aan jouw moraal.
mwah, eerst zien dan geloven. Dat jij of Athlon tot dit soort dingen in staat zijn... ja dat geloof ik wel. Het siert jullie niet.
pi_102185104
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

ik bedreig hem niet hoor

ik zeg alleen hij speelt met zijn leven ik denk dat ie voorlopig niet meer op straat zich hoef rond te lopen
Ik moet hem gewoon even quoten.... voor hetzelfde geldt is de post zo weg....;)
pi_102185111
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Exact, het is heel simpel volk om te herkennen, je spreekt ze tegen en gaan dan schelden en dreigen. Echt, je haalt ze er zo uit. Uiteraard beroepsmatig heb ik daar al ruime ervaring mee. De hypers van deze wereld zie ik op kilometers afstand aankomen.
Ik heb geen uitkering, ik zeg je waar het op staat. Als je mensen alles afneemt zullen ze voor je komen, reken maar.
pi_102185195
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

ik bedreig hem niet hoor
Het lijkt er verdomd veel op, maar het is inderdaad iets te laf opgeschreven om als directe bedreiging te worden gelezen.

quote:

quote:
Vertel dan eens hoe iemand die is doorgedraaid hem fatsoen moet leren?
pi_102185211
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

1 heb geen uitkering
2 heb geen huur subsidie woon overal en nergens bij bekenden ofzo
3 werk gewoon :{w

maar goed met zulke regels heeft het niet veel nut om te werken want ja vvd is alleen voor rijken
pi_102185232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:56 schreef tuintegel het volgende:

[..]

mwah, eerst zien dan geloven.
Je kan beter van tevoren over zulke zaken nadenken.
quote:
Dat jij of Athlon tot dit soort dingen in staat zijn... ja dat geloof ik wel. Het siert jullie niet.
Niemand geeft om jouw leven als zij zelf moeten overleven, doe niet zo kinderlijk naïef zeg.
pi_102185273
Maar wat zouden jullie vinden als jullie salaris wordt ingekort of je wordt ontslagen en kan geen goed werken vinden want je vvd willen altijd meer en nemen nooit genoegen met minder :r
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:01:36 #233
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102185291
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:57 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik heb geen uitkering, ik zeg je waar het op staat. Als je mensen alles afneemt zullen ze voor je komen, reken maar.
Ik denk dat dat wel losloopt. Mensen zullen een manier vinden om te overleven en niet zozeer op illegale wijze of zoals jullie Mark Rutte te bedreigen. Dan behouden we onze spullen en komt er niet om het jaar een nieuw telefoontje, of de nieuwste flatscreen om de paar maanden, of een nieuwe laptop. Nee dan gaan mensen hun spullen "op" gebruiken zoals vroeger. Ook eten wordt gewoon weer bewaard en komt de volgende dag opgewarmd op tafel.

Mensen vinden een weg en slechts de minderheid zal zich verlagen tot criminaliteit, dat zijn de asocialen die in mijn ogen nooit meer ergens recht op mogen hebben, ja een bouwkeet met een hangslot aan de rand van de gemeente.
pi_102185351
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef Athlon64x het volgende:
Maar wat zouden jullie vinden als jullie salaris wordt ingekort of je wordt ontslagen en kan geen goed werken vinden want je vvd willen altijd meer en nemen nooit genoegen met minder :r
Mijn salaris kan niet worden ingekort,....zo wel, kan dat alleen met toestemming van mijn persoontje.
Als ik word ontslagen krijg ik een vette vergoeding mee.... van mij mag het ;).
Werk vinden,...geen probleem. Zorgen dat je goed bent in je vak. Als ik hier weg ga kan ik direct bij een klant/concurrent aan de slag.
pi_102185354
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel losloopt. Mensen zullen een manier vinden om te overleven en niet zozeer op illegale wijze of zoals jullie Mark Rutte te bedreigen.
Pardon? Kan je even normaal doen? Ik bedreig helemaal niemand en ben totaal niet gediend van jouw beschuldiging. :N
quote:
Dan behouden we onze spullen en komt er niet om het jaar een nieuw telefoontje, of de nieuwste flatscreen om de paar maanden, of een nieuwe laptop. Nee dan gaan mensen hun spullen "op" gebruiken zoals vroeger. Ook eten wordt gewoon weer bewaard en komt de volgende dag opgewarmd op tafel.
Het ging om mensen die "wegrotten", moeite met begrijpend lezen?
quote:
Mensen vinden een weg en slechts de minderheid zal zich verlagen tot criminaliteit, dat zijn de asocialen die in mijn ogen nooit meer ergens recht op mogen hebben, ja een bouwkeet met een hangslot aan de rand van de gemeente.
Nogmaals, leer begrijpend lezen.
pi_102185378
Alleen falende mensen moeten bang zijn om hun baan kwijt te raken.
pi_102185391
Bin Laden was ook goed voor zijn volk die is dus onrecht vermoord dankzij VVD en Republieken

het is nooit bewezen dat Bin laden dat deed
pi_102185396
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:04 schreef Scorpie het volgende:
Alleen falende mensen moeten bang zijn om hun baan kwijt te raken.
Maar wanneer faal je?
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:05:59 #239
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102185449
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:01 schreef Athlon64x het volgende:
Dan zal ik werk vinden wat minder betaald en roeien met de riemen die ik heb.

Voor de persoon die roept dat ze voor mijn leven zullen komen , vertel mij eens waarom perse voor mijn leven ? wat heb ik tegen die tijd wat ze zo graag willen :).
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:07:25 #240
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102185521
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:03 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Pardon? Kan je even normaal doen? Ik bedreig helemaal niemand en ben totaal niet gediend van jouw beschuldiging. :N

[..]

Het ging om mensen die "wegrotten", moeite met begrijpend lezen?

[..]

Nogmaals, leer begrijpend lezen.
ik heb nooit geschreven dat mensen moeten wegrotten en nee ik neem niks terug :) .

Het was trouwens athlon die MW bedreigde (zo komt het op mij en enkele andere over) .

leg mij eerst maar uit waarom mensen voor mijn leven komen en wat ze zouden willen hebben :).Of waarom er op gerekend moet worden dat iemand zijn lafhartige bek op de stoeptegels gelegd moet worden, dat vind ik niet kunnen ;) . Dat zijn echt hele achterlijke dingen om te roepen en het siert je gewoon echt niet.

Verder heb ik geen zin meer in een discussie met jou of Athlon, aangezien jullie continu beweren dat er levens genomen gaan worden en vervolgens komt Osama ook even langszeilen :') .

[ Bericht 11% gewijzigd door tuintegel op 20-09-2011 17:13:34 ]
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:10:03 #241
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_102185624
Huursubsidie is niet eens het probleem op de woningmarkt en mag m.i. best blijven bestaan. Zo niet dan is het niet meer dan redelijk om ook de HRA af te schaffen.

De "sociale" woningbouw en te stricte huurregels voorkomen elke vorm van marktwerking. Dat is het werkelijk probleem van de woningmarkt van goedkope woningen en met name in de grote steden.

Er mag best een kleine voorraad huizen zijn die voor extreme gevallen worden gebruikt, zoals de EU bijvoorbeeld ook vindt met hun verplichte inkomeneis. Maar voor de rest moet de markt de prijs bepalen.

Wil je midden in Amsterdam een mooi huis, tja dan moet je wat meer betalen. Heb je dat niet dan zoek je wat in Almere. Wanbetalers in je verhuurde huis? Moet je ze gewoon eruit kunnen schoppen! Wil je tijdelijk een woning verhuren voor bijv een lange vakantie of werk in het buitenland, dan moet dat gewoon (officieel en legaal) kunnen.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_102185731
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:07 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Het was athlon die MW bedreigde (zo komt het op mij en enkele andere over)
Waarom beschuldig je mij dan ook? Niet erg netjes he?
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:15:09 #243
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102185797
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:12 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Waarom beschuldig je mij dan ook? Niet erg netjes he?
ik heb geen zin meer om ook maar iets met je te bespreken, je kan op mijn vragen alleen maar ingaan met geschreeuw en achterlijke zinnetjes maar vertellen waarom men voor mijn leven komt? nee dat kun je niet . succes :).
pi_102185873
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:15 schreef tuintegel het volgende:

[..]

maar vertellen waarom men voor mijn leven komt? nee dat kun je niet . succes :).
Ga nu maar eens aantonen waar ik zeg dat ze voor jouw leven komen? Verschrikkelijk domme verschijning dat je bent. Als je dat doet neem ik mijn woorden terug, zo niet moet jij een cursus begrijpend lezen gaan volgen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:31:09 #245
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102186421
Nou grote held , wat vind jij dan wat er moet gebeuren? want je hele tirade slaat nergens op en heeft niks met de topicstart te maken?
Ik zie slechts met een klein stampend mannetje voor ogen die steeds zijn posts edit met verwensingen? dus punten maken doe je niet echt, je bezorgd jezelf hoogstens een punthoofd. Echt dat gebash? denk je dat je er iets maar dan ook iets mee bereikt? Ik lach erom :) . want het slaat nl nergens op ;).

Ik ben van mening dat huursubsidie mag worden afgeschaft . Zodra iemand met huursubsidie gaat verhuizen moet die persoon gewoon naar een woning waar de persoon geen subsidie nodig heeft.
pi_102186654
Er moeten denk ik een hele hoop mensen naar noord-oost groningen verhuizen. Daar schijnen de huurwoningen goedkoop te zijn.. (ik wil niet naar noord-oost groningen ;( )
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_102186918
Er is gewoon een enorm probleem waardoor mensen met een modaal inkomen (tot 1,5 x modaal) diep in de problemen komen. Particulier huren is geen optie (1000 euro per maand kale huur is heel normaal), kopen is vaak geen optie wegens de strikte eisen van banken. Subsidie krijgen ze niet, recht op een sociale huurwoning hebben ze niet.... En dan?
Allah Al Watan Al Malik
pi_102186986
lekker goedkoop wonen in Marokko zonder vvders

mooi weer
mooie vrouwen
lekker veel chillen
pi_102187190
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:45 schreef Athlon64x het volgende:
lekker goedkoop wonen in Marokko zonder vvders

mooi weer
mooie vrouwen
lekker veel chillen
True, alleen woon-werkverkeer is dan erg lastig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_102187243
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

True, alleen woon-werkverkeer is dan erg lastig.
jij voor mij woning regelen

lekker klimaat >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')