Blijf jij maar vooral lekker hard werken voor je futiele materialen, de echte levensgenieters leven wel van jouw geld.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Huursubsidie afschaffen ....goede zaak.
En zorgsubside... en alle andere subsidies. KLAAR met subsidies....werken voor je geld.
Verdien je niet genoeg voor een mooi huis...dan ga je in een minder mooi/groot huis.
Heb je geen geld voor 4x vakantie...dan ga je 1x of niet.
Heb je geen geld voor 3 auto's.... dan neem je er 1 of geen.
Heb je geen geld voor plasma... dan neem je een CRT.
Wil je wel mooie dingen......WERKEN!
Niet zodra de subsidies wegvallen ..... ik kan niet wachten, lijkt me heerlijk. Al die hyperfiguren die ineens hun schutterspils drinkenende leventje niet kunnen volhouden. Top!quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Blijf jij maar vooral lekker hard werken voor je futiele materialen, de echte levensgenieters leven wel van jouw geld.
jij bent zeker een griekquote:Op dinsdag 20 september 2011 12:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Blijf jij maar vooral lekker hard werken voor je futiele materialen, de echte levensgenieters leven wel van jouw geld.
maar toen kon je ook het onderhoud van je woning aftrekken, en onbeperkt koopsompolissen aanschaffen, zodat niemand werkelijk het toptarief betaaldequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:43 schreef ComplexConjugate het volgende:
In het verleden zijn de IB tarieven fors hoger geweest (72% voor de topinkomens) maar dat is voor de meeste boomers nooit een issue geweest hoor.
wat zou jij doen als je hooguit nog 20 jaar had waarvan alleen de eerste tien misschien nog dragelijk zullen zijn.quote:Kennelijk is men tevreden en niet meer in staat om vooruit te kijken.
Zo is het!!! Weg met de HRA!!!!quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En zorgsubside... en alle andere subsidies. KLAAR met subsidies....werken voor je geld.
Verdien je niet genoeg voor een mooi huis...dan ga je in een minder mooi/groot huis.
Niet alleen de HRA... Eigenlijk lijkt het wel dat hoe meer geld de overheid krijgt, hoe meer problemen ze veroorzaken... Letterlijk honderden miljarden, en alsnog komen ze enorm veel tekort. Met reddingsplannen van vele biljoenen, omdat er enorm lomp met geld wordt omgegaan.quote:
Schaffen we ook meteen de HRA af dan voor jouw koopwoning?quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heb ik een koopwoning??quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schaffen we ook meteen de HRA af dan voor jouw koopwoning?
hihi, je noemde de HRA een subsidiequote:
So true. Dan hebben we in 1 klap 12% werkloosheid vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:26 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Alle subsidies. Wat een ambtenaren zou dat alleen al schelen.
Prima, als alle subsidies per direct afgeschat worden wil ik mijn HRA ook wel inleveren hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schaffen we ook meteen de HRA af dan voor jouw koopwoning?
Ze zullen wel een nieuwe manier vinden om die mensen van jouw geld te laten leven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Niet zodra de subsidies wegvallen ..... ik kan niet wachten
Leven we niet allemaal van elkaars geld?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze zullen wel een nieuwe manier vinden om die mensen van jouw geld te laten leven.
True that. Maar die mensen hebben liever dat Bravo net iets meer betaald voor hen. En terecht, natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Leven we niet allemaal van elkaars geld?
Weet je hoe fucking lekker het is als je weet dat je door belastinggeld wordt gesponsord? Heerlijk. Echt. Ik kan het iedereen aanraden. Gewoon een uitvreter eerste klas worden, je bent nog nooit zo gelukkig geweest. Ik voel me helemaal happyquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
True that. Maar die mensen hebben liever dat Bravo net iets meer betaald voor hen. En terecht, natuurlijk.
Heel erg correct wat je nu zegt, en ik begrijp je hoor. Nou en of. Zuurpruimen als Bravo weten niet wat ze missen, lekker genieten van je tijd, jezelf ontplooien met futiele hobby's. Gewoon heerlijk. Heel erg juist wat jij doet, petje af.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking lekker het is als je weet dat je door belastinggeld wordt gesponsord? Heerlijk. Echt. Ik kan het iedereen aanraden. Gewoon een uitvreter eerste klas worden, je bent nog nooit zo gelukkig geweest. Ik voel me helemaal happy
Ik heb gewoon tegen die UWV knakker en de psycholoog gezegd dat ik niet tegen autoriteit kanquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heel erg correct wat je nu zegt, en ik begrijp je hoor. Nou en of. Zuurpruimen als Bravo weten niet wat ze missen, lekker genieten van je tijd, jezelf ontplooien met futiele hobby's. Gewoon heerlijk. Heel erg juist wat jij doet, petje af.
Ik heb diep respect voor jou en jouw levenslust. Een bijzonder persoon ben je, gedreven op jouw manier, daar kunnen de meesten hier nog wat van leren. Echt buitengewoon diep respect.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon tegen die UWV knakker en de psycholoog gezegd dat ik niet tegen autoriteit kanen dat ik geen ritme kan houden
dus nu hoef ik niet te werken en kan ik lekker uitslapen, beetje FOK-ken, beetje chillen, broodje bapao eten
zo lekker!
Dank je, nu moet ik wel een beetje blozen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb diep respect voor jou en jouw levenslust. Een bijzonder persoon ben je, gedreven op jouw manier, daar kunnen de meeste hier nog wat van leren. Echt buitengewoon diep respect.
Doen we, laten we dit topic bewaren voor de arbeiders. (haha!) We spreken elkaar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dank je, nu moet ik wel een beetje blozen!als je tips wilt over hoe je zoveel mogelijk geld kan ophalen aan het gemeenteloket en welke smoezen verhalen je moet vertellen om dat geld te krijgen dan moet je maar even PM-en!
als jij een nieuwe bewoner bent, dan hebben ze je inkomen gecheckt (middels IB60 formulier? en jaaropgaven) . In dat geval ben je dus financieel geschikt voor dat huis en zit je niet te laag of te hoog met je inkomen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou graag goedkoper gaan wonen, maar dat is geen optie doordat mensen die bakken geld teveel verdienen niet uit de huurwoningen worden geschopt..
Mijn buurvrouw verdient 3 keer zoveel als dat ik doe.
Woont al heel wat jaren in haar huis en is dus veel en veel minder kwijt aan huur.
Ik betaal echt heel veel meer.![]()
Omdat ze bij nieuwe bewoners de huur recht mogen trekken..en dat bij haar dus niet kan.
Oh, ik ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, als alle subsidies per direct afgeschat worden wil ik mijn HRA ook wel inleveren hoor.
Behalve de mensen zonder inkomen.... die rotten rustig weg... natuurlijke zuiveringquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, ik ook.
Sowieso, als alle subsidies en dus ook de HRA, worden afgeschaft, kan de belasting behoorlijk omlaag. Houdt iedereen netto meer over en hebben we nergens meer subsidie voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |