abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:10:40 #181
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_102176948
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Huursubsidie afschaffen ....goede zaak.

En zorgsubside... en alle andere subsidies. KLAAR met subsidies....werken voor je geld.

Verdien je niet genoeg voor een mooi huis...dan ga je in een minder mooi/groot huis.
Heb je geen geld voor 4x vakantie...dan ga je 1x of niet.
Heb je geen geld voor 3 auto's.... dan neem je er 1 of geen.
Heb je geen geld voor plasma... dan neem je een CRT.

Wil je wel mooie dingen......WERKEN!
Zo is het!!! Weg met de HRA!!!!
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:14:40 #182
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_102177072
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:10 schreef betyar het volgende:

[..]

Niet alleen de HRA... Eigenlijk lijkt het wel dat hoe meer geld de overheid krijgt, hoe meer problemen ze veroorzaken... Letterlijk honderden miljarden, en alsnog komen ze enorm veel tekort. Met reddingsplannen van vele biljoenen, omdat er enorm lomp met geld wordt omgegaan.
Tijd voor een veel kleinere overheid, zowel lokaal (gemeente), provinciaal, landelijk als binnen de EU. Als het overheidsbudget 80% omlaag gaat, kunnen ze wellicht ook wat minder verzieken...
censuur :O
pi_102177427
quote:

[..]

Alle subsidies. Wat een ambtenaren zou dat alleen al schelen.
pi_102177815
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Huursubsidie afschaffen ....goede zaak.

En zorgsubside... en alle andere subsidies. KLAAR met subsidies....werken voor je geld.

Verdien je niet genoeg voor een mooi huis...dan ga je in een minder mooi/groot huis.
Heb je geen geld voor 4x vakantie...dan ga je 1x of niet.
Heb je geen geld voor 3 auto's.... dan neem je er 1 of geen.
Heb je geen geld voor plasma... dan neem je een CRT.

Wil je wel mooie dingen......WERKEN!
Schaffen we ook meteen de HRA af dan voor jouw koopwoning?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_102178883
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Heb ik een koopwoning??

Ik ben voor het afschaffen van de HRA.... en nu? Ik ben voor het afschaffen van alle subsidies etc.. en nu?
pi_102180381
quote:

[..]

hihi, je noemde de HRA een subsidie
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_102181121
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:26 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Alle subsidies. Wat een ambtenaren zou dat alleen al schelen.
So true. Dan hebben we in 1 klap 12% werkloosheid vermoed ik zo.
pi_102181146
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:38 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Prima, als alle subsidies per direct afgeschat worden wil ik mijn HRA ook wel inleveren hoor.
pi_102181297
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 12:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Niet zodra de subsidies wegvallen ..... ik kan niet wachten
Ze zullen wel een nieuwe manier vinden om die mensen van jouw geld te laten leven.
pi_102181337
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:24 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ze zullen wel een nieuwe manier vinden om die mensen van jouw geld te laten leven.
Leven we niet allemaal van elkaars geld?
pi_102181377
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leven we niet allemaal van elkaars geld?
True that. Maar die mensen hebben liever dat Bravo net iets meer betaald voor hen. En terecht, natuurlijk.
pi_102181519
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:26 schreef HyperViper het volgende:

[..]

True that. Maar die mensen hebben liever dat Bravo net iets meer betaald voor hen. En terecht, natuurlijk.
Weet je hoe fucking lekker het is als je weet dat je door belastinggeld wordt gesponsord? Heerlijk. Echt. Ik kan het iedereen aanraden. Gewoon een uitvreter eerste klas worden, je bent nog nooit zo gelukkig geweest. Ik voel me helemaal happy _O_
pi_102181572
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Weet je hoe fucking lekker het is als je weet dat je door belastinggeld wordt gesponsord? Heerlijk. Echt. Ik kan het iedereen aanraden. Gewoon een uitvreter eerste klas worden, je bent nog nooit zo gelukkig geweest. Ik voel me helemaal happy _O_
Heel erg correct wat je nu zegt, en ik begrijp je hoor. Nou en of. Zuurpruimen als Bravo weten niet wat ze missen, lekker genieten van je tijd, jezelf ontplooien met futiele hobby's. Gewoon heerlijk. Heel erg juist wat jij doet, petje af.
pi_102181666
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:32 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Heel erg correct wat je nu zegt, en ik begrijp je hoor. Nou en of. Zuurpruimen als Bravo weten niet wat ze missen, lekker genieten van je tijd, jezelf ontplooien met futiele hobby's. Gewoon heerlijk. Heel erg juist wat jij doet, petje af.
Ik heb gewoon tegen die UWV knakker en de psycholoog gezegd dat ik niet tegen autoriteit kan _O- en dat ik geen ritme kan houden _O- dus nu hoef ik niet te werken en kan ik lekker uitslapen, beetje FOK-ken, beetje chillen, broodje bapao eten _O_ zo lekker!
pi_102181711
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb gewoon tegen die UWV knakker en de psycholoog gezegd dat ik niet tegen autoriteit kan _O- en dat ik geen ritme kan houden _O- dus nu hoef ik niet te werken en kan ik lekker uitslapen, beetje FOK-ken, beetje chillen, broodje bapao eten _O_ zo lekker!
Ik heb diep respect voor jou en jouw levenslust. Een bijzonder persoon ben je, gedreven op jouw manier, daar kunnen de meesten hier nog wat van leren. Echt buitengewoon diep respect.
pi_102181789
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:36 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ik heb diep respect voor jou en jouw levenslust. Een bijzonder persoon ben je, gedreven op jouw manier, daar kunnen de meeste hier nog wat van leren. Echt buitengewoon diep respect.
Dank je, nu moet ik wel een beetje blozen! :@ als je tips wilt over hoe je zoveel mogelijk geld kan ophalen aan het gemeenteloket en welke smoezen verhalen je moet vertellen om dat geld te krijgen dan moet je maar even PM-en!
pi_102181812
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dank je, nu moet ik wel een beetje blozen! :@ als je tips wilt over hoe je zoveel mogelijk geld kan ophalen aan het gemeenteloket en welke smoezen verhalen je moet vertellen om dat geld te krijgen dan moet je maar even PM-en!
Doen we, laten we dit topic bewaren voor de arbeiders. (haha!) We spreken elkaar.
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:33:30 #198
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_102184154
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 10:12 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou graag goedkoper gaan wonen, maar dat is geen optie doordat mensen die bakken geld teveel verdienen niet uit de huurwoningen worden geschopt..

Mijn buurvrouw verdient 3 keer zoveel als dat ik doe.
Woont al heel wat jaren in haar huis en is dus veel en veel minder kwijt aan huur.
Ik betaal echt heel veel meer. :+
Omdat ze bij nieuwe bewoners de huur recht mogen trekken..en dat bij haar dus niet kan.
als jij een nieuwe bewoner bent, dan hebben ze je inkomen gecheckt (middels IB60 formulier? en jaaropgaven) . In dat geval ben je dus financieel geschikt voor dat huis en zit je niet te laag of te hoog met je inkomen.

Je kan via huursites alleen maar reageren op huizen die matchen met jouw inkomen, dus heel goedkope huurwoningen kom je dan niet voor in aanmerking.

Edit: als je buurvrouw verhuisd, dan komt zij ook voor slechts een bepaalde huurklasse in aanmerking.

En er zou toch een huurverhoging naar inkomen aankomen in 2012? Van max 5% .
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:36:03 #199
3542 Gia
User under construction
pi_102184258
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima, als alle subsidies per direct afgeschat worden wil ik mijn HRA ook wel inleveren hoor.
Oh, ik ook.

Sowieso, als alle subsidies en dus ook de HRA, worden afgeschaft, kan de belasting behoorlijk omlaag. Houdt iedereen netto meer over en hebben we nergens meer subsidie voor nodig.
pi_102184344
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, ik ook.

Sowieso, als alle subsidies en dus ook de HRA, worden afgeschaft, kan de belasting behoorlijk omlaag. Houdt iedereen netto meer over en hebben we nergens meer subsidie voor nodig.
Behalve de mensen zonder inkomen.... die rotten rustig weg... natuurlijke zuivering ^O^ (klinkt hard maar het lijkt me wel wat, een land zonder profiteurs)

Uiteraard blijf ik voorlopig nog in mijn huurhuisje zitten waarvoor ik veel te veel verdien inmiddels :)
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:40:31 #201
3542 Gia
User under construction
pi_102184442
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Behalve de mensen zonder inkomen.... die rotten rustig weg... natuurlijke zuivering ^O^ (klinkt hard maar het lijkt me wel wat, een land zonder profiteurs)

Uiteraard blijf ik voorlopig nog in mijn huurhuisje zitten waarvoor ik veel te veel verdien inmiddels :)
En ik in mijn scheefkoopwoning.

Overigens hebben we straks geen uitvreters meer, volgens sempersenseo (ander topic). Binnenkort liggen de banen voor het oprapen, namelijk!!
pi_102184463
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Tenenkrommend filmpje! Iedereen weet het al jaren, en het gaat gewoon zo door... Ondertussen blijven de huiseigenaren om het hardst roepen hoe gelukkig ze zijn in hun geleende kleine huisje met kleine tuin en een veel te hoge prijs, om het zelf maar te blijven geloven...
Zeg maar gerust decennia. Ik heb in de periode 1970-1980 geregeld het kadaster in Amsterdam bezocht en daar de verkoopprijzen gezien van sommige panden .. onderhandse verkoop via (tijdelijke) dochterbedrijven ed waren aan de orde van de dag. Het gortigste wat ik heb gezien was een pand op Rusland, dat was in anderhalf jaar tijd zo'n 2 miljoen euro duurder geworden
pleased to meet you
pi_102184568
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef Gia het volgende:

[..]

En ik in mijn scheefkoopwoning.

Overigens hebben we straks geen uitvreters meer, volgens sempersenseo (ander topic). Binnenkort liggen de banen voor het oprapen, namelijk!!
Waarom weggaan als je alleen anderen ermee helpt die toch geholpen worden van mijn geld ? ;)
Als ik nu elders ga wonen ga ik ineens 2,5 x zoveel betalen... en dat terwijl ik nergens een voordeeltje krijg. Dan zou ik toch stom zijn om te verhuizen en al die mensen in een gelijke situatie met mij. Kortom, de vrijgezelle medemens met een goed inkomen zit waar hij zit en laat zijn bankrekening groeien.

Als de woningmarkt nog even een paar jaar kut blijft kan ik gewoon cash een huis kopen. Crisis... ik zie het niet :).
pi_102184574
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef Athlon64x het volgende:
Rutte speelt met zijn leven

Ik hoop dat iemand helemaal doordraait en hem wat fatsoen leert
Ik heb niet de indruk dat jij weet wat fatsoen is.
pi_102184620
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Is dit niet een verkapte bedreiging van onze MP?? Mag dat op FOK!?
pi_102184627
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef Athlon64x het volgende:
Rutte speelt met zijn leven

Ik hoop dat iemand helemaal doordraait en hem wat fatsoen leert
:')
pi_102184628
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Behalve de mensen zonder inkomen.... die rotten rustig weg...
Schattig die kinderlijke retoriek. O+ Die blijven rustig afwachten tot ze weggerot zijn. :')
pi_102184669
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Wokkel het volgende:

[..]

kan je beter aan rutte vragen
pi_102184707
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

kan je beter aan rutte vragen
Ik zie hem geen dubbelzinnige onzin posten om stoer over te komen.
pi_102184767
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2010 14:43 schreef Athlon64x het volgende:
Ik ben voor kerst gestopt met school (opleiding beviel me niet) dus ben ik daarna gaan werken in een fabriek waar ik daarvoor ook al heb gewerkt maar vanwege wat omstandig heden wouden ze mijn contract niet verlegen dus ik zit inmiddels al bijna 1 maand niks te doen ;(

Laats was ik dus bij UPC (helpdesk medewerker) maar helaas ze vonden mij niet geschikt. Dus kan ik weer veder solliciteren en productie werk is er ook al amper te vinden. Ik heb nog geen uitkering aangevraagd maar momenteel lijkt mij dat wel handigst ik denk dat ik in Augustus gewoon weer naar school ga. Heeft iemand misschien wat tips wat ik het beste kan doen?
Aldus het jochie met de grote muil. Dat jij blijkbaar ongeschikt bent om op niveau te presteren wil niet zeggen dat het de schuld is van MR wel? Je bent gewoon te stom om te poepen kennelijk. Je hebt geluk, thans bestaat er nog een sociaal vangnet voor jouw soort mensen. Nog wel........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')