Het is een post die ik liever niet heb (gewoon omdat het moreel verachtelijk is) maar dat wil niet zeggen dat ik hem MOET verwijderen. In dit geval vind ik het belangrijker je ervan te doordringen dat je dat echt niet meer moet doen, niet alleen omdat je eigen postrechten in gevaar kunnen komen, dat maakt me niet uit, maar straks doe je het weer, en dan moet ik weer een boel reacties gaan verwijderen of mensen streng toespreken en daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:50 schreef Athlon64x het volgende:
dan moet je hem verwijderen toch ?
Ik snap niet hoe dat werkt hoor, dat koppelen, dat mag een collega doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Zou deze gekoppeld mogen worden?
PVV wil referendum over minarettenverbod (deel 2)
Bedankt alvast
Zelfs nog niet ONZ-waardigquote:Op maandag 26 september 2011 16:16 schreef kLowJow het volgende:
Schopje ONZ? Is daar misschien wel grappig: Eric Gerets bekeerd zich tot Islam...
TT hoeft niet eens te worden verbeterd.
Klopt en dat laatste topic wordt bijzonder rustig binnenkort.quote:Op maandag 26 september 2011 18:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Netanyahu wil geen vrede!
Hoort hier: Palestina & Israël #87
Vertel.quote:Op maandag 26 september 2011 18:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfs nog niet ONZ-waardig
Thx!
[..]
Klopt en dat laatste topic wordt bijzonder rustig binnenkort.
Mijn Mossad helikopter remember?quote:
Hadden we geen afspraak over denigrerende aanduidingen in dit topic?quote:Op zondag 25 september 2011 09:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat ik lees:
Rellen tussen pallies en joden (burgers vs burgers). Het leger komt in actie. Men gooit stenen naar het leger. Dan wordt er geschoten.
Goede zaak. En ik hoop van harte dat ze dat hier als de politie of zelfs het leger ingezet moet worden bij rellen waarbij burgers elkaar afmaken, ook gericht geschoten gaat worden.
Korte metten maken met het recht in eigen handen nemen, terwijl ze eindelijk bezig zijn via een andere weg dan geweld hun doel te bereiken.
Of Joodse bewoners en pallie bewoners danwel bezetters.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Kees22 het volgende:
In dit geval gaat het bovendien over Palestijnse bewoners en zionistische bezetters.
pallies is voor mij hetzelfde als een fransman een fransoos noemen. Maar als het je zo verschrikkelijk dwars zit, wil ik het wel laten hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hadden we geen afspraak over denigrerende aanduidingen in dit topic?
Dus: pallies en schmouzen
of: palestijnen en joden.
In dit geval gaat het bovendien over Palestijnse bewoners en zionistische bezetters.
Je moet gewoon een bronvermelding plaatsen. Het zal me stiekem aan mijn anus oxideren of je dit verzonnen of gehoaxed hebt, niet daarom wil ik hem, hoewel mensen met bron je berichten wel serieuzer nemen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kunnen de berichten van user ''Enneacanthus_Obesus'' uit dit topic: Duits gezin woont in Twentse bossen. verwijderd worden?
Gaat helemaal nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |